Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-30, 22:04   #91

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Tack! Känns ändå bra på något sätt att jag spika Joy Ribb.. Hade ändå aldrig fått med vinnaren. sen går det ju att diskutera Torbjörns sena styrning.. Fan ta min dator... Dags att köpa ny nu!!

Får sitta och kopiera och klistra massa hahaha...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:04   #92

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Min dator suger även. Tangentbordet är helt skevt... Därav orkar jag inte mecka med bild osv... Jag hade 1.två.4.8 kan inte skriva nummer två
Nu har du råd med en ny dator i alla fall. Grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cleon_9 (+3), Khiarshoor (+50)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:06   #93

Standard

systemet låg på tjugotusen rader också... så det var inget litet precis för alla som är intresserade
Gammal 2015-12-30, 22:07   #94

Standard

Tack Månprinsen! Även om jag inte gillar björn goop så mkt just nu! haha

Hade ändå inte med Haugstad så...
Manprinsen (+100)
Gammal 2015-12-30, 22:07   #95

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Blir det inte jackpot på ena hållet så blr det på andra. Vilken framgång för ATG med ännu en jackpot. Värre för spelarkollektivet. Jisses vad spelarna torskat pengar sedan jul med alla jackpots. Det värsta vore nog att en eller att par vinnare tar alla miljonerna på lördag för då är det många många spelkassor som börjar bli rejält tunna när månaden precis börjat. Nu blir det jackpothysteri även nästa onsdag när alla loppen körs på Solvalla . Lika öppet som idag där och dom som lyckas kommer att bli väldigt rika.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:15   #96
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Min dator suger även. Tangentbordet är helt skevt... Därav orkar jag inte mecka med bild osv... Jag hade 1.två.4.8 kan inte skriva nummer två
Är du så speltokig att alla dina vinstpengar går tillbaka till spelet? Har sett många fall där vissa går runt med gamla prylar för att de inte har råd till annat än spel, fast att de vinner ibland. Köp en ny dator på direkten.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:27   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Är du så speltokig att alla dina vinstpengar går tillbaka till spelet? Har sett många fall där vissa går runt med gamla prylar för att de inte har råd till annat än spel, fast att de vinner ibland. Köp en ny dator på direkten.
Halvt om halvt! Ja, utan tvekan! Problemet är väl inte att vinstpengarna går tillbaka till spel. Dem få gångerna jag faktiskt har tur och vinner.. Är jag överdrivet generös som människa, så jag spenderar allt på frugan osv.. Bjuder vänner o dylikt..

Never the less! Bra slut på året utan tvekan! ska försöka ladda upp bild om jag pallar... Men ingen mening nu egentligen, är själv emot efterhandare.. Men men.. Tagit sju år att svara på din tekst (kan inte skriva ecks heller)...
Gammal 2015-12-30, 22:46   #98

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Georgie Mae har full kusk... Årets mest överspelade i årets sista sekund!
Undrar just vem som är fullast i så fall.........
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:52   #99

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blir det inte jackpot på ena hållet så blr det på andra. Vilken framgång för ATG med ännu en jackpot. Värre för spelarkollektivet. Jisses vad spelarna torskat pengar sedan jul med alla jackpots. Det värsta vore nog att en eller att par vinnare tar alla miljonerna på lördag för då är det många många spelkassor som börjar bli rejält tunna när månaden precis börjat. Nu blir det jackpothysteri även nästa onsdag när alla loppen körs på Solvalla . Lika öppet som idag där och dom som lyckas kommer att bli väldigt rika.
Fattar inte varför så många här jublar när det blir jackpot, det är ju nästan aldrig nån här inne som har åtta rätt på V86 eller sju rätt på V75 ändå förutom när det är rena favoritomgångar. Så varför det ska va så jävla bra med jackpot fattar jag inte, det enda riktiga är givetvis att dela ut alla pengar i en spelomgång till de som har satsat i just den omgången och inte bjuda in några jävla snyltare som bara går in på jackpotomgångar.
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 22:59   #100

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Halvt om halvt! Ja, utan tvekan! Problemet är väl inte att vinstpengarna går tillbaka till spel. Dem få gångerna jag faktiskt har tur och vinner.. Är jag överdrivet generös som människa, så jag spenderar allt på frugan osv.. Bjuder vänner o dylikt..

Never the less! Bra slut på året utan tvekan! ska försöka ladda upp bild om jag pallar... Men ingen mening nu egentligen, är själv emot efterhandare.. Men men.. Tagit sju år att svara på din tekst (kan inte skriva ecks heller)...
GRATTIS! Den här gången tycker jag att du unnar dig själv något. Ta med dig frugan till Paris och låt henne drälla runt på varuhusen medan du själv är på Vincennes. Eller ta med henne dit och bjussa på en trerätters lunch. För 15 laxar får ni en bra resa. Är någon av er medlem i Coop eller ICA bokar ni rum på fyrstjärniga hotell för sådär 600 kr dygnet.
Khiarshoor (+25)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 23:03   #101

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Fattar inte varför så många här jublar när det blir jackpot, det är ju nästan aldrig nån här inne som har åtta rätt på V86 eller sju rätt på V75 ändå förutom när det är rena favoritomgångar. Så varför det ska va så jävla bra med jackpot fattar jag inte, det enda riktiga är givetvis att dela ut alla pengar i en spelomgång till de som har satsat i just den omgången och inte bjuda in några jävla snyltare som bara går in på jackpotomgångar.
Grattis, du är kund hos världens bästa jackpotbolag, ATG med Internationella Partners

ps du har en poäng o sen V64 då....
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 23:05   #102

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stort grattis!

Nu får du dra en travresa PDA, Elitloppet eller Åbergs (är ju skåning så)!
Khiarshoor (+25)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 23:16   #103

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6488
Standard

Vad sjukt det var att kolla raden nu i efterhand, han inte tippa tyvärr. Men tidigare idag gick jag och sa Rayon Lascaux för mig själv, troligen kopplat till vilka bokstäver jag hade i Betapet. Jag noterade även Kay Adams som ostreckad, var ju en del skrik på den med Örjan senast. Med det sagt hade jag ALDRIG fått med Maria Thörnqvist och tveksamt med Vivo Per Lei från bakspår. Kanske upw utifrån skriket här.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-30, 23:32   #104

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

Grattis khia måste ju ha blivit runt 100 lax ) fan va nice
Khiarshoor (+25)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td