Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-29, 12:03   #31

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skoja bara, det är ett jäkla värde på Maggie precis som doob säger!
Kanske skulle haft några procent mer på sig än vad som är fallet nu, men jäkla värde, nja. Mycket talar ju för att det blir som vanligt, halvdålig start ur volten och sen typ femte-sjätte ytter, massa hästar framför när han vrider på och bra spurt till fjärdeplatsen. Men ska med på bongarna, kan också varit att de preparerat för denna prop.

Tycker en som däremot är väldigt felspelad är 2 Brianna. Har rejält med rutin och är precis lika bra som alla andra där framme, 3 % är totalt fel i mina ögon.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-12-29 klockan 12:07.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 12:06   #32

AndyMarts avatar

Standard

Varför är inte Fenice Boko favorit i fjärde förresten? Söderqvist spetsar, hästen är klart duglig för klassen och då är det definitivt hästen att slå!
Gammal 2015-12-29, 12:56   #33

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

celebrghtr lät tränaren uppåt på som bara den, örjan upp och han trode att dödens är ju alltid ledigt.

så vettefan om inte den borde vara favorit.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 13:01   #34

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Attack diablo struken vinner nbc nu eller???
Såg att Adrian kör Stronghold i avd 2 bättre eller sämre för min chansspik? Tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 13:11   #35

AndyMarts avatar

Standard

Owen Face har växt fram för mig nu. Som Stekel säger är Lindgren ingen vidare kusk vilket gör att Kan Ha's chanser blir mycket sämre. Resten av motståndet är inte särskilt blodigt och då lär det bli rejält med körning då ingen har respekt för någon annan i loppet. Sitter Adrian lugn där bak/glider fram i dödens tror jag det är minst 20 % chans då hästen faktiskt kan vara bäst av alla i loppet.

Ramlade ur travet senast men Halmstad ikväll och den banan lär passa!
Gammal 2015-12-29, 13:29   #36

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Owen Face har växt fram för mig nu. Som Stekel säger är Lindgren ingen vidare kusk vilket gör att Kan Ha's chanser blir mycket sämre. Resten av motståndet är inte särskilt blodigt och då lär det bli rejält med körning då ingen har respekt för någon annan i loppet. Sitter Adrian lugn där bak/glider fram i dödens tror jag det är minst 20 % chans då hästen faktiskt kan vara bäst av alla i loppet.

Ramlade ur travet senast men Halmstad ikväll och den banan lär passa!
gjorde likadant när han mötte nuncio o gänget sist, men då lyckades Ludde fånga upp honom. mycke om o men med den kusen känns det som. intressant o se vad johan gör bakom dixie
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 13:39   #37

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 883
Standard

Papparazzi M. Takter upp och det känns som hans bästa chans. Eventuellt jänk.. jadå.
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 14:33   #38

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 220
Standard

Global respons tycker han ska va långt framme idag.
miniman06 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 14:48   #39

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5525
Standard

Citat:
Michelangelo Ås är bästa spiken i morgon. Bergh spetsar utan större problem och väl där rör ingen bästa hästen. Uppskattar vinstchansen till 60-65 % med tanke på att det är bästa hästen som sitter i spets och då är det stor chans att det går vägen.

Blir mycket spelad såklart men inget att hålla på och strula med, bara hamra in spiken.

Run Ceasar Run i andra som han också är storfavorit med kan ni ta bort helt. Den vinner inte. Överskattad som tusan, dåligt läge, tufft motstånd, treåring mot äldre. Nej.
Den spiken får gärna bli omgångens megalampa.

Om streckfördelningen blir som du skriver,
så har vi en av 2015 års största ballongspikar
under uppseglande.

Sanslöst överstreckad och givet att gardera loppet,
om ekipaget hamnar i 60-65 % intervallet på
insatsfördelningen.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 14:57   #40
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2774
Standard

Jag har inte med Run Ceasar Run på 6 hästar och inte Michelangelo Ås på 5.
Spelvärde!!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 15:17   #41

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Hur ofta vinns 3-åringslopp från tillägg och relativt låg klass som det är nu?
Du nämner själv svaret! "LÅG KLASS"!!

Dom där framme kan inte till närmelsevis gå lika fort över ett upplopp! Om det inte strular och kontakt med täten finns 300 kvar är det klart!
Gammal 2015-12-29, 15:28   #42

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3446
Standard

Citat:
Ska bjuda er på ett trevligt vinnarspel till ett tilltalande odds till morgondagens tävlingar.

1 Groult startar i morgon i lopp 2 på Halmstad (V4-2, Innan V75) och gör det från ett bra utgångsläge och mot ett inte allt för tufft motstånd. Har gjort flertalet starka prestationer på slutet men inte haft riktig tur med positionerna.
Vann på ett trevligt vis på Jägersro för tre starter sedan, därefter stark femma trots att han fick dra tåget sista varvet i Lördagsloppet på Jägersro. Gick senast ut i Lördagsloppet på Åby och var där med om en mindre incident varvet kvar vilket gjorde att han hamnade sist istället för att ligga bra till. Gjorde en väldigt stark upphämtning och spänstade i mål på friska ben.

I princip samma proposition som på Åby i morgon men trots detta något mindre tufft motstånd. Värst emot anser jag 7 Alhanco och 8 SJ's Rex är.

Passande läge med spår 1 vilket gör att han får gå på innerspår hela vägen och därmed slipper de tuffa ytterspåren över lång distans vilket är gynnsamt.

Rekommenderar ett V/P-spel eller att bara spela vinnare på Groult. Även ett triospel med Groult i topp skulle kunna vara intressant.

Ni spelar genom att klicka på nedanstående länk.

https://www.atg.se/spel/vp_2015-12-2...4-424604376bbf

Jag är inne på samma linje. Segern är också tagen med Henriette i vagnen. Kan vi få 15 ggr?
stiggi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 15:35   #43

AndyMarts avatar

Standard

Snabba Cash körs i bike för första gången ikväll. Lär vara helt stenklar om jag känner Untersteiner rätt.
Gammal 2015-12-29, 15:40   #44

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 181
Standard

Snabba Cash spets å slut!
Orsa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-29, 15:47   #45

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Får han verkligen spets med snabba cash? jag är väldigt tveksam, jag tror Red Hot Snapper körs i ledningen!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td