Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-25, 17:50   #61
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Att Björn kan köra en 12-tid är väl inte så svårt förutsatt att han sitter bakom en häst som klarar av det....
13 blankt förra starten - tror du att det är så otroligt att han gå nån eller ett par tiondelar snabbare på Hufvudstadsbanan?

Det är väl bara den här och OTP som gått 10-tider över distansen och fixar han skorna ok så tycker iaf att han är spelbar...men jag kan ju fel, inte första gången...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 18:59   #62

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
13 blankt förra starten - tror du att det är så otroligt att han gå nån eller ett par tiondelar snabbare på Hufvudstadsbanan?

Det är väl bara den här och OTP som gått 10-tider över distansen och fixar han skorna ok så tycker iaf att han är spelbar...men jag kan ju fel, inte första gången...
Klar förstahäst för mig. Men dubblat med DTT, såg oslagbar ut senast
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 19:02   #63
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Standard

Citat:
Kanske lite lättare nu, när det är skotvång. Men är det inte väldigt långt fram? En sån som 7 Condor Motion går 15 över distansen - med skor - utrustas med rycktussar och slog en så pass bra häst som Owen Face i somras, från lika start och över 3140m.

Eller 9 Packleader. Förmodligen gynnad av "proffskusk".

Och normalt sett vinner Adielsson den här typen av lopp 9 ggr av 10....1 Toujours Vif, 4% i dagsläget...
Erik får ikke spids ,det gøre Balzac du Chatelet eller borde få överta ledningen
Som skrällar känns de roliga att ha robert berg med eller örjan.

jag synes det et Ett sparlopp med 2 og 14 ,og skällar nr 10
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 19:05   #64
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Standard

Citat:
För 6 dagar sedan. Jag har sett betydligt bättre hästar underprestera med så kort tid mellan löpen.

Själv tror jag att 3 Panoramic är fullständigt stenklar. 11%.
tålar bebe am täta starter tror jag han krossar det här gänget.
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 19:12   #65

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:

Jag vänder mig mot att det är Björn som skall gå 12 tid.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 19:30   #66

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2519
Standard

Intervjuer med Peter i samarbete med Spelvärde.se.

– 8 Fleetfoot Hanover (V75-1) känns bara bra och jag körde sista intervallen i torsdags. Allting är bara fint och jag tror hon kommer gå bra direkt. Det är synd på spåret bara, men jag har inte gett upp på förhand. Det finns inte så mycket att göra ,utan jag kommer ge järnet från start. Allting tyder på att hon kommer gå bra och hon gick bra med skor för exakt ett år sedan. Öppet med murphy och jänkarvagn som senast.

– 4 Da Vinci Boko (V75-2) känns bara fin och allting har varit som det ska efter senaste loppet. Det blir ju skor runt om och det är inte så mycket att göra åt det. Men jag tror på en god insats i alla fall. Jänkarvagn gick han med för första gången senast och det blir likadant igen. Helstängt huvudlag som senast.

– 6 Dreams Take Time (V75-3) känns fin och såg bra ut. Alla mina tre hästar gick jobb ihop och såg riktigt fina ut alla tre. Jag är nöjd och vi kommer upp med tre formhästar. Han missgynnas inte av skotvånget och det blir inga ändringar gällande vagn eller huvudlag.

Untersteiners hemsida
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 19:58   #67
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Erik får ikke spids ,det gøre Balzac du Chatelet eller borde få överta ledningen
Som skrällar känns de roliga att ha robert berg med eller örjan.

jag synes det et Ett sparlopp med 2 og 14 ,og skällar nr 10
Kan mycket väl vara ett sparlopp. Men Jörgen Ws statistik på V75 kan väl inte motivera streck? Han är ju fullkomligt oduglig som kusk när det vankas lite motstånd, när det är nåt annat än lunch-V4a på Romme eller banorna i närheten.

Erik A behöver inte spets. Han låter de andra köra loppet i halsen på honom. Vilket de gör - ofta.

Roligare då att ta med samtliga på start. N å n får väl ett bra lopp...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 20:04   #68

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Da Vinci Boko är omgångens mest intressanta. Bike igen och knappast tuffare motstånd än senast. Då gick han oerhört fort över upploppet och gav verkligen ett grymt intryck. Slipper han en stentuff resa och istället hittar ner i tredje-fjärde ytter vilket är fullt möjligt tror jag han vinner.

Risk för strul och häng i spåren, även lite frågetecken för skor vilket jag dock tror han kommer gå bra med, men det är inbakat i procenten.

12 %!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 20:15   #69

AndyMarts avatar

Standard

Sen har Untersteiner bra chans även med Fleetfoot i första. Bombar till spets och sen ska den slås. Normalt sett överlägsen detta gäng, van vid betydligt tuffare ston. Lär dock krävas en rejäl repa från start och kan bli galopp/häng i spåren om han inte träffar rätt.

Annars är My Happiness EP bra också när den fungerar och Peter Jensen verkar ju verkligen veta hur man ställer i ordning när han drar över sundet.
Gammal 2015-12-25, 20:34   #70

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

Draget är Thai Broadway

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 20:47   #71

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Draget är Thai Broadway
Agree.......
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-25, 20:59   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Da Vinci Boko är omgångens mest intressanta. Bike igen och knappast tuffare motstånd än senast. Då gick han oerhört fort över upploppet och gav verkligen ett grymt intryck. Slipper han en stentuff resa och istället hittar ner i tredje-fjärde ytter vilket är fullt möjligt tror jag han vinner.

Risk för strul och häng i spåren, även lite frågetecken för skor vilket jag dock tror han kommer gå bra med, men det är inbakat i procenten.

12 %!
Om den inte missgynnas för mkt av skor så är den väldigt tidig. Känns som
det kan bli tempo. Fast då gynnas ju även Beppe och Panoramic. Lurigt lopp.
Gammal 2015-12-25, 21:00   #73

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Sen har Untersteiner bra chans även med Fleetfoot i första. Bombar till spets och sen ska den slås. Normalt sett överlägsen detta gäng, van vid betydligt tuffare ston. Lär dock krävas en rejäl repa från start och kan bli galopp/häng i spåren om han inte träffar rätt.

Annars är My Happiness EP bra också när den fungerar och Peter Jensen verkar ju verkligen veta hur man ställer i ordning när han drar över sundet.
Fleetfoot första häst för mig med, bör spetsa. Men måste nog ha med Blue Martini och Twigs Voici också
Gammal 2015-12-25, 21:12   #74

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Om den inte missgynnas för mkt av skor så är den väldigt tidig. Känns som

det kan bli tempo. Fast då gynnas ju även Beppe och Panoramic. Lurigt lopp.

Håller Da Vinci som en klart bättre häst än åtminstone Panoramic.
Gammal 2015-12-25, 21:15   #75

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Är det värt att ge Aristocat Boko en chans till? Tycker den känns intressant om Uffe kan åka med bakom Björn utan att behöva lägga för mycket krut.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td