Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-23, 22:02   #151

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Ååååååh så less jag blir , varför lyssnar jag inte på goop.....eller iaf dubblar med 1an. Vart för snål helt enkelt. 925 :- eller 1850 i efterhand så hade det varit vart det.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:04   #152

Standard

Skoja inte. Varför spikar jag ove , resonerade nog som SS att re doc sugit kuk och btl varit bra. Jaja gick ju pkus typ 3k men vafannnnnnnn när man har alla skrällar. Stod i kön på coop med lilla röda pennjäveln och ville strecka 1an också...men snålade...jävla fitta ...fan
Gammal 2015-12-23, 22:13   #153

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Skoja inte. Varför spikar jag ove , resonerade nog som SS att re doc sugit kuk och btl varit bra. Jaja gick ju pkus typ 3k men vafannnnnnnn när man har alla skrällar. Stod i kön på coop med lilla röda pennjäveln och ville strecka 1an också...men snålade...jävla fitta ...fan
1an vinner ju normalt inte om inte bergh tilllåts mygla i starten. o buy the law o ove var inget att hänga i julgranen ikväll. Så normalt hade fler streck krävts. Mycke flax behöver man ha med alla aspekter. Men trösten är att det alltid kommer nya lopp
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:16   #154

Standard

Sant sant. Men ändå nu hade det ju räckt med 1an jaja jag failade. Fina pengar åt helvete typ 3tuss plus men inget mot 300+

Pået igen
Gammal 2015-12-23, 22:25   #155

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Sant sant. Men ändå nu hade det ju räckt med 1an jaja jag failade. Fina pengar åt helvete typ 3tuss plus men inget mot 300+

Pået igen
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Men men. De fick en sexa iaf o massa femo
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:36   #156

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Hahahaha... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 16 lyckliga andelskunder kunde ha fått en trevlig julafton om jag inte hade spikat långben i sista... att utdelningen var så lite med sjuan? Hur många satt inte på de trollet inför sista?

Trodde inte ett dugg på re doc. Så jag kan inte säga så mkt. Men att spika buy the law på 1000krs bolagslir. 8 andelar. Stått o argumenterat för hästen hela dagen. Varje kund har anmärkt spikvalet i sista..

Haha jag rät en skvätt å tänkte samma. Såg inte ett enda plus på re doc. Enda var att goop så spika. Men allt Anna talade emot.

Ja spikade på 1000:- eget lir, form, startsnabb osv. Bergh fuskar vidare , flygande och kommer säkert fram att han körde med nån sorts barfota

Enda abret är att jag är irriterad på mig själv. Hade lätt kunnat dubbla pga tidigare vinster. Men nånstans så sa snålnorrlänningen i mig att nääääää.

Plugga lite extra till nästa lördag då jävlar.
Gammal 2015-12-23, 22:43   #157

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2119
Standard

Efteranal-ysen.

1. Årets värsta kommunalare? Alla spelare som gick in under de sista timmarna spikade och gjorde den till favorit!! Statistik-Jens brukar påpeka att strecken förändras de sista timmarna inför start på V75 när de riktiga spelarna går in. I det här fallet antar jag att det var 'vissa' storspelare/robotar med flersystem...? Spelkollektivet kan bara inte ha uppfattat detta under timmarna före start när de var ute och köpte julgranar. Dessutom vinnaroddset... Skumt minst sagt, en 'spelkupp' som misslyckades?

2. Öh. Att släppa till Bergh i lägre klasser... Synd för Martin P. (NG!) Bra jobbat av Uffe och 2:an och 3:an är NG oxå.

3. Bara bra av spiken hela veckan.

4. Grattis Lalle! Streckmässigt bara att gardera fram- och baklänges.

5. Inte så mycket att orda om med låg klass och strykningar. Min förstahäst Henriks = ?

6. Som vanligt vinner en norsk häst och inte ett sto.

7. Inget sensationellt att Bergh vinner där de andra har dåliga lägen och främsta utmanaren Love Lini inte är en sprinter. Stort plus till Linslusen!!!

Bra statistik: (max) tre vinnare från bakspår/tillägg och (max) tre favoriter.

Jag föll själv i andra avd., borde inte ha spikat, men borde ha spikat Google, alla reducerade system är bra, där man inte väljer det minsta fel på spik och plushästar

Good Yule på er,
Mr. W.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:44   #158

Standard

Citat:
Haha jag rät en skvätt å tänkte samma. Såg inte ett enda plus på re doc. Enda var att goop så spika. Men allt Anna talade emot.

Ja spikade på 1000:- eget lir, form, startsnabb osv. Bergh fuskar vidare , flygande och kommer säkert fram att han körde med nån sorts barfota

Enda abret är att jag är irriterad på mig själv. Hade lätt kunnat dubbla pga tidigare vinster. Men nånstans så sa snålnorrlänningen i mig att nääääää.

Plugga lite extra till nästa lördag då jävlar.
Yepp!! Håller med dig. Exakt samma tanke. Visst re doc var favorit på strecken. Många tippa den som första häst. Den är startsnabb. 1600m är dennes likör. Men samtidigt... har följt denna hästen o lirat den hela året... Den har verkligen inte visat så mkt... Bergh låg ju lågt innan starten oxå..

Näää hade ändå inte spikat re doc. Knappast...

Däremot hur kan Buy the law ge 260k drygt samtidigt som berghan ger 305k?!?!?!

Hadr jag vetat detta så hade man ju spikat Re doc... hahahahha.. ne... nya tag på valla...
Gammal 2015-12-23, 22:46   #159

Standard

Citat:

jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
Gammal 2015-12-23, 22:48   #160

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

grattis till alla som vann nåt och god jul mina vänner, nya tag på fredag v64 Eskil ..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-23, 22:49   #161

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
jag gick också på buy the law men han kom inte alls iväg de första stegen som jag trott han skulle göra. Visst jag var medveten om att det skulle kunna kosta för mycket därutifrån sen trodde jag inte jorma skulle få sån fart på love lini (men jorma är en jäkel på att skicka iväg dem från start). Begriper ändå inte att ove tar upp så tidigt. Han måste köra längre o försöka hitta ner. hellre dödens än att backa sist ju. Nu gav han upp loppet efter 50 meter. Sen ser han märkligt nog inte att Uffes stannar i sista sväng o kör galopp också uppe på det hela Men det är klart att det inte va toppkusk på hästen var ju inbakat i chanspiken när plitade ner systemet....
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....

DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...
Gammal 2015-12-23, 23:02   #162

Standard

Citat:
Instämmer till hundra. Finner iaf tröst i ert snack i forumet. Klart alltid enklare i efterhand. Men satt o svor o kommentera exakt samma punkter efter loppet. Han kunde kört mer från start åtminstone. Verka dock inte som han fick fart på kusen. Däremot så är ju allt kört när han backar sig sist. Men sen att inte styra undan när uffe rasar genom fältet o klipper BTL är oxå dåligt av långben... Sen va gör uffe? Tar upp som en åsna... ibland asså....

DÄREMOT.. är övertygad att BTL hade kunnat göra samma lopp som re doc i ledningen. Tkr mkt tala för BTL idag. Även om de kostat mkt i ledningen tror jag han hade stått pall... men men...
hade också riktigt feeling. vid första anblick på listan så tänkte jag spik re doc, men efter genomgång på starter i arkivet så trodde jag inte att re doc skulle hålla upp spets o att Ove kankse kunde trycka sig till spets. Nu skiftar ju startsnabbheten lite från start till start också beroende på olika faktorer vilket gör det hela svårare. När sedan domaren sitter o sover i starten är det inte konstigt att en del hästar o kuskar också gör det ibland summa sumarum är det jäkligt svårt att spela på trav o turen man behöver skall inte underskattas
Gammal 2015-12-24, 00:47   #163

Standard

Efter 10 bärs har ja lugnat ner mig. skönt att jag inte var den enda som chansade på soplångben ibland undrar man hur dessa kuskar ändå vinner en massa lopp när man ser vissa styrningar. Och ja, 260 på 7 och 305 på 1an ..wierd

Ska kolla på valla7an efter 1 ton julmat senare god jävla jul och 200nyårsbärsår
Gammal 2015-12-24, 00:54   #164

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 2446
Standard

God Jul

Önskar en God Jul till er alla.................zarre
zarre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-24, 10:02   #165

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Efteranal-ysen.

1. Årets värsta kommunalare? Alla spelare som gick in under de sista timmarna spikade och gjorde den till favorit!! Statistik-Jens brukar påpeka att strecken förändras de sista timmarna inför start på V75 när de riktiga spelarna går in. I det här fallet antar jag att det var 'vissa' storspelare/robotar med flersystem...? Spelkollektivet kan bara inte ha uppfattat detta under timmarna före start när de var ute och köpte julgranar. Dessutom vinnaroddset... Skumt minst sagt, en 'spelkupp' som misslyckades?
Hästen var i diskussionen på förhand. Dock mycket surr om bla 2:an och fokus hamnade inte mycket på vinnaren förrän efter värmning och provstart då den gapades ut! Såg fullkomligt lysande ut så att det var en "kupp" köper jag inte! Storspelare och större system inväntar absolut sista info och många var nog dom som gjorde omfall och både spikade och spelade. Inte konstigare än så!

God Jul alla!

td