Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-15, 19:22   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

OJ vad bortglömd Dragon Tooma är i femte! Favoritdistans och en av de få i loppet som duger i silver.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:23   #17

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Luktar hård körning i första och då luggar Björn dom i vanlig ordning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:29   #18

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Luktar hård körning i första och då luggar Björn dom i vanlig ordning.
Ja det är ju möjligt, men den är ju REJÄLT överbetrodd alltså.

Har väldigt svårt att svälja Kalashnikov som favorit i sista. Hästen kan vara hur bra som helst, men kuskmotståndarna som också har bra hästar ser ut att ha fördel på pappret. Bara att stå 20 i ett sånt lopp...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-12-15, 19:33   #19

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det är ju möjligt, men den är ju REJÄLT överbetrodd alltså.

Har väldigt svårt att svälja Kalashnikov som favorit i sista. Hästen kan vara hur bra som helst, men kuskmotståndarna som också har bra hästar ser ut att ha fördel på pappret. Bara att stå 20 i ett sånt lopp...
Björn låg lågt med den också så det är ingen bra favorit, men kan som sagt få loppet kört i halsen och då vinner karln med en åsna.

Kommer spika Kalashnikov, grymt bra värde i den då den är överlägsen kapacitetsmässigt. Gäller bara att gå felfritt och att kusken får till styrningen.
Gammal 2015-12-15, 19:35   #20

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2567
Standard

Citat:
OJ vad bortglömd Dragon Tooma är i femte! Favoritdistans och en av de få i loppet som duger i silver.
Duger i silver? Den har varit ute en gång i år i silverdivisionen och slutade sist av alla, förra året var den ute några starter i silver utan att sätta något större avtryck. Bakspår på kort, en seger på 15 starter i år och en högst medioker kusk. 5% på den motsvarar nog vinstchansen ganska bra, men iofs, femprocentare har ju vunnit förr men den får definitivt inte plats på min kupong....
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:36   #21

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Körning i sista avd? Väntas?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:39   #22

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Björn låg lågt med den också så det är ingen bra favorit, men kan som sagt få loppet kört i halsen och då vinner karln med en åsna.

Kommer spika Kalashnikov, grymt bra värde i den då den är överlägsen kapacitetsmässigt. Gäller bara att gå felfritt och att kusken får till styrningen.
Det är inte hästen som vinner utan hela ekipaget räknas. Vi får se, när Erik har en bra häst på start känns det iskallt att stå på 20 oavsett och speciellt med medioker kusk.

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Duger i silver? Den har varit ute en gång i år i silverdivisionen och slutade sist av alla, förra året var den ute några starter i silver utan att sätta något större avtryck. Bakspår på kort, en seger på 15 starter i år och en högst medioker kusk. 5% på den motsvarar nog vinstchansen ganska bra, men iofs, femprocentare har ju vunnit förr men den får definitivt inte plats på min kupong....
Menar absolut inte att det är någon som radar upp pallplatser i silver direkt, men menar att den inte har 0% vinstchans där som de flesta i detta loppet har. Och nog är Tillman mer än en medioker kusk.

Gammal 2015-12-15, 19:39   #23

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Jag garderar natalie överstreckad enligt mig. fin sist, stig -h positiv, allt talar för henne men det var inget jättemotstånd senast
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:44   #24

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Jag garderar natalie överstreckad enligt mig. fin sist, stig -h positiv, allt talar för henne men det var inget jättemotstånd senast

Möter verkligen bara skit, men treårigt sto mot äldre är aldrig särskilt spännande.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:47   #25

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Montèn, nr 4 Grandseigneur.
Jag kan inte släppa att hästen står i 1%.
3 starter i disciplinen har slutat 3-1-d. Tiderna i mål har varit fjärran ifrån de bästa i det här gänget.
Upphämtningen vid 3:e-platsen var av det tilltalande slaget och hästen tog ett kliv när motståndarna fick ta flera för att komma lika långt.
En Love You:are, som förflyttar sig långt för varje steg. Hela karriären har det varit nära till galopp under hela loppet i travlopp. Det verkar vara likadant under sadel.

Värd ett chansstreck vid gardering som ospelad för mig.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-15, 19:48   #26

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Det är inte hästen som vinner utan hela ekipaget räknas. Vi får se, när Erik har en bra häst på start känns det iskallt att stå på 20 oavsett och speciellt med medioker kusk.
Helt rätt! Har lovat mig själv att spela mer på kuskar istället för att luras av fina hästar. Får bli spik på Erik då jag kör liten kupong.
Gammal 2015-12-15, 19:52   #27

Standard

Stekel, härligt när vi har olika uppfattningar, du tycker Svedberg är en medioker kusk, jag vidhåller att Tillman är det, otroligt överskattad. Svedberg har nått upp till 15% segrar i år medan Tillman har mäktat med blygsamma 7%........
Gammal 2015-12-15, 19:52   #28

Stekels avatar

Standard

Kan bli väldigt favoritbetonat, men jag har väldigt svårt att se en regelrätt parad och det finns några lopp som är riktigt öppna. En liten och en stor:

2,6
2
1,3
4
6,9
2,8

1,(2),5,6,7,8,9,10,12
1,(2),3,5,6,7,8,9
(1),2,3,6,8
2,3,(4)
(2),(6),9,11
1,(2),3,4,5,6,7,(8),9,10,11,12,13,15
Krav: mint två ( )

Lycka till!

Gammal 2015-12-15, 19:53   #29

Manprinsens avatar

Standard

Tog med Artemis i första. Kan nog vara riktigt löpsugen efter uppehållet och kör dom hårt där framme så varför inte?
Gammal 2015-12-15, 19:54   #30

Standard

Jag undrar om IQ-nivån på Eva Idemyr ens är mätbar, helt otroligt att man lyckats hitta en så korkad brud till rollen som programledare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20), 1William (+25), MattiasB75 (+100), Skubb14 (+100)
Svara

td