Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-19, 20:09   #196

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 654
Standard

Citat:
Så jävla vidrigt att king sir kir föll till 4.40x
Ug har fått goda tips om vad som försigår, istället kommer en "granskning" som drar hästvänner i smutsen, hej och hå
hemlighet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 20:51   #197

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1293
Standard

hur nära var seedorf diskning i starten?? hade en dd på 10-7 30 kronor
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 21:09   #198

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5431
Standard

Han var nog ganska nära diskning

Men i starten skall galoppen vara 150 meter innan man blir diskad, han travade ju en bit efter start, i vart fall en kort bit, vilket innebär att han kanske kan galoppera till kurvan börjar, kanske tom en liten bit in i kurvan.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 23:09   #199
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1520
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det är inget nytt att folk inte har ett dugg koll på hästarna. Hade Goop tränat Reorder och Linda Hedström Joe Martini hade Joe varit långt under 10 % idag och Reorder varit över 70 % ikväll!
Gott Andy - Ger dig rätt denna gång i sak. Cred !
Däremot ditt sätt att nedvärdera människors förhandstänk får du inte ett ett rätt för.

Först en fråga - hur gick det för hästen du förordade ?
Galopp Föga förutsägbart ?
Koll ? Svårt att dra den slutsatsen ?

Sen ber jag dig att läsa hela mina inlägg. Sade jag gillade hästen men förordade gardering. Fick faktiskt med Crebashästen i loppet, utan att få några jättepenningsmässiga framgångar.

Sticker fortfarande ut hakan och säger att Joe Martini kommer att hävda sig
i V75 framöver. Minst i silver våren 2017 !

Time will tell ........
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 23:27   #200

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Gott Andy - Ger dig rätt denna gång i sak. Cred !
Däremot ditt sätt att nedvärdera människors förhandstänk får du inte ett ett rätt för.

Först en fråga - hur gick det för hästen du förordade ?
Galopp Föga förutsägbart ?
Koll ? Svårt att dra den slutsatsen ?

Sen ber jag dig att läsa hela mina inlägg. Sade jag gillade hästen men förordade gardering. Fick faktiskt med Crebashästen i loppet, utan att få några jättepenningsmässiga framgångar.

Sticker fortfarande ut hakan och säger att Joe Martini kommer att hävda sig
i V75 framöver. Minst i silver våren 2017 !

Time will tell ........
Fick springa i 1.20 tempo stora delar av loppet. Torskar trots extremt blufflopp. En lus och givetvis helt överstreckad till över 45 % vilken den stod i när vi diskuterade. Bara på kusken den skulle ha vinstchans, och trots att Goop gjorde precis allt han kunde var det inte ens nära.

Mitt tips var uselt i efterhand såklart, trodde de fått ordning på Going-sonen efter ett bra kval men icke. Lätt att förutspå men där har jag en svaghet, lirar allt för ofta kapacitetsmässigt mycket bra hästar men som ofta tar till galopp.

Mitt inlägg var inte riktat mot dig utan mot allmänheten. Du tyckte ju som jag, att den nog skulle torska idag. Varför tar du illa upp, eller är det jag som missförstår dig?

Kan dock aldrig hålla med dig om att detta blir en V75-häst. Totalt slut idag trots allt serverat. Skrapar ihop några hundratusen på V64 och V5-omgångar på Färjestad, Örebro osv och är femma-sexa i något enstaka V75-lopp innan karriären är förbi.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 17:41   #201

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jäklar vilken stenkoll ni har på hur bra hästar kommer bli, silverhäst dit och max några hundratusen dit. Den spåkulan hade man velat låna, måste vara guld värt att veta exakt hur långt hästar som gjort fyra, fem starter kommer gå.

Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-20, 19:14   #202

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jäklar vilken stenkoll ni har på hur bra hästar kommer bli, silverhäst dit och max några hundratusen dit. Den spåkulan hade man velat låna, måste vara guld värt att veta exakt hur långt hästar som gjort fyra, fem starter kommer gå.

Vilken av spåkulorna?

Lite onödigt att spekulera i kan jag hålla med om, det vi är ute efter är att bedöma vinstchanserna i det aktuella loppet sen kan mycket hända på sikt. Det går ju naturligtvis inte att säga speciellt säkert, då skulle miljonhästarna som säljs på unghästauktionerna alltid ge avkastning men så är ju inte fallet (inte enbart pga skador utan även ofta för att de inte duger helt enkelt).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td