|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-12-19, 20:09 | #196 | |
Citat:
|
||
2015-12-19, 20:51 | #197 |
hur nära var seedorf diskning i starten?? hade en dd på 10-7 30 kronor
|
|
2015-12-19, 21:09 | #198 |
Han var nog ganska nära diskning
Men i starten skall galoppen vara 150 meter innan man blir diskad, han travade ju en bit efter start, i vart fall en kort bit, vilket innebär att han kanske kan galoppera till kurvan börjar, kanske tom en liten bit in i kurvan. |
|
2015-12-19, 23:09 | #199 | |
Citat:
Däremot ditt sätt att nedvärdera människors förhandstänk får du inte ett ett rätt för. Först en fråga - hur gick det för hästen du förordade ? Galopp Föga förutsägbart ? Koll ? Svårt att dra den slutsatsen ? Sen ber jag dig att läsa hela mina inlägg. Sade jag gillade hästen men förordade gardering. Fick faktiskt med Crebashästen i loppet, utan att få några jättepenningsmässiga framgångar. Sticker fortfarande ut hakan och säger att Joe Martini kommer att hävda sig i V75 framöver. Minst i silver våren 2017 ! Time will tell ........ |
||
2015-12-19, 23:27 | #200 | |
Citat:
Mitt tips var uselt i efterhand såklart, trodde de fått ordning på Going-sonen efter ett bra kval men icke. Lätt att förutspå men där har jag en svaghet, lirar allt för ofta kapacitetsmässigt mycket bra hästar men som ofta tar till galopp. Mitt inlägg var inte riktat mot dig utan mot allmänheten. Du tyckte ju som jag, att den nog skulle torska idag. Varför tar du illa upp, eller är det jag som missförstår dig? Kan dock aldrig hålla med dig om att detta blir en V75-häst. Totalt slut idag trots allt serverat. Skrapar ihop några hundratusen på V64 och V5-omgångar på Färjestad, Örebro osv och är femma-sexa i något enstaka V75-lopp innan karriären är förbi. |
||
2015-12-20, 17:41 | #201 |
Jäklar vilken stenkoll ni har på hur bra hästar kommer bli, silverhäst dit och max några hundratusen dit. Den spåkulan hade man velat låna, måste vara guld värt att veta exakt hur långt hästar som gjort fyra, fem starter kommer gå.
|
|
2015-12-20, 19:14 | #202 | |
Citat:
Lite onödigt att spekulera i kan jag hålla med om, det vi är ute efter är att bedöma vinstchanserna i det aktuella loppet sen kan mycket hända på sikt. Det går ju naturligtvis inte att säga speciellt säkert, då skulle miljonhästarna som säljs på unghästauktionerna alltid ge avkastning men så är ju inte fallet (inte enbart pga skador utan även ofta för att de inte duger helt enkelt).