Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-14, 16:55   #16

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Haller med om att Chipperoo inte är speciellt märkvärdig, men det behöver man inte vara heller om man far spets lätt och ska sprinta 1600. Han är garanterat mer spelvärd än bade Cashier och Maggie iallafall. Att Maggie ska ha bättre chans än Cashier haller jag däremot med dig om!

Alla utom nagra chanslösa är spelvärda skulle jag nästan säga pga det brutala överspelet pa favoriten. Dragalaga som är snabb ut och har bra läge är ocksa bättre än strecken. Dolce nu mindre spelad än Flemmings. Maste vara den mest spelvärda om det star sig.
Ja, Maggiesbest börjar bli lite för mycket streckad nu. Trodde faktiskt strecken skulle utveckla sig annorlunda. Men ska vi snacka understreckade hästar lyfter jag fram Play It Diablo och Twin Peaks. Det är trots allt ett dåligt gäng vi snackar om och aldrig att jag vågar lita på Chipperoo.

Twin Peaks visade uppåtform senast och var bra igen. En sådan prestation kan räcka till seger idag. Play It Diablo står bra inne i loppet och sitter bra på det.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 16:59   #17

AndyMarts avatar

Standard

Notera strykningarna i V64-6. Camilo Boko hade från början spår 12, vilket jag hävdar är det sämsta spåret i en spårtrappa. Alltid hängandes och ofta backas den ner bakom 13, 14, 15 och hamnar sist. Nu är det istället 10 som gäller och det är enormt mycket bättre. Plus!

För övrigt är spår 8 i spårtrappan bäst. Speciellt med strykningar innanför. Mycket mer rutinerade djur med en hel del mer pengar på sig från spår 8 än de som står längre in på vingen. Har du en medel eller snabb häst från start sitter du ofta i spets efter 500 körda.

Lyfter därmed fram Breidabliks GT som jag tror Conni forcerar framåt och får överta med in på bortre långsidan.
Gammal 2015-12-14, 17:58   #18

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Notera strykningarna i V64-6. Camilo Boko hade från början spår 12, vilket jag hävdar är det sämsta spåret i en spårtrappa. Alltid hängandes och ofta backas den ner bakom 13, 14, 15 och hamnar sist. Nu är det istället 10 som gäller och det är enormt mycket bättre. Plus!

För övrigt är spår 8 i spårtrappan bäst. Speciellt med strykningar innanför. Mycket mer rutinerade djur med en hel del mer pengar på sig från spår 8 än de som står längre in på vingen. Har du en medel eller snabb häst från start sitter du ofta i spets efter 500 körda.

Lyfter därmed fram Breidabliks GT som jag tror Conni forcerar framåt och får överta med in på bortre långsidan.
Om det inte blir brasa direkt? Hade gärna spikat den där men två raka galopper oroar starkt.

Nån info från Conrad om han tänker göra ändringar?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 18:31   #19

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ja, Maggiesbest börjar bli lite för mycket streckad nu. Trodde faktiskt strecken skulle utveckla sig annorlunda. Men ska vi snacka understreckade hästar lyfter jag fram Play It Diablo och Twin Peaks. Det är trots allt ett dåligt gäng vi snackar om och aldrig att jag vågar lita på Chipperoo.

Twin Peaks visade uppåtform senast och var bra igen. En sådan prestation kan räcka till seger idag. Play It Diablo står bra inne i loppet och sitter bra på det.
Play it diablo är hygglig men jag tror ända ganska chanslös da han är för langsam ut. Twin Peaks är jag lite daligt paläst pa, ser ut att vara form men sparet och att han har den där lutningen pa pallplaceringarna gör att han inte verkar sa het ända...

Citat:

Förstar faktiskt inte hur Breidablicks inte är favorit. Borde vara relativt klar om han bara gar felfritt. Vilket givetvis är langtifran säkert, men bricka 8 maste ju vara det basta möjliga läget för felfri start!? Har inte hunnit plugga loppet ordentligt än, men spontant ser det ut som omgangens basta spik tycker jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 19:25   #20

Stekels avatar

Standard

Längesen jag fick sån feeling för en vanlig V64-omgång, både att det blir hög utdelning och att man kan vara med och slåss om den. Får se om det ger något:

(1),(2),(3),7,8
1,2,3,(4),5,7,9,10
1,2,3,(4),6,(8)
1,3,(6),7,10,11,13,14
1,4,6,7,8,10
2,4,(8),11,12,13
Krav på tre parenteser

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-12-14, 19:32   #21

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

Bög bergh. Flytta på dig så 3an kommer ut. Openstretch på alla banor tack
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-14, 19:43   #22

AndyMarts avatar

Standard

Först flygande start och sen blev allt rätt för Bergh väl i spets. Lågt tempo och konkurrenterna kom helt fel på det. Vidhåller ändå att det var en dålig storfavorit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), alle (+10)
Gammal 2015-12-14, 19:47   #23

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Bög bergh. Flytta på dig så 3an kommer ut. Openstretch på alla banor tack
På alla banor vore väl ändå lite trist, variation förnöjer! Men de fick gärna ha det på ett par banor till. Varför inte testa med 3 OS-spår på någon bana till och med?

Citat:
Först flygande start och sen blev allt rätt för Bergh väl i spets. Lågt tempo och konkurrenterna kom helt fel på det. Vidhåller ändå att det var en dålig storfavorit.
Ja, det gick ju inte fort ens när Ludde kom upp. Trodde han blev vansinnig över att Bergh kom och styrde och ställde och att han skulle pressa på rejält i dödens, men han satt rätt lugn tyvärr. Lite mer original-Ludde (har han blivit lite försiktigare på slutet?) så vinner ju Dragalaga när dödens slocknar lite tidigare.

Gammal 2015-12-14, 19:50   #24

AndyMarts avatar

Standard

De fortsätter köra LDees Maggiesbest lika dåligt med andra ord. Och Chipperoo lika kall som vanligt från spets.
Gammal 2015-12-14, 19:54   #25

Stekels avatar

Standard

Citat:
De fortsätter köra LDees Maggiesbest lika dåligt med andra ord. Och Chipperoo lika kall som vanligt från spets.
Ja, man trodde väl att de skulle styra fram i dödens och köra för vinst här men icke. Chippen var ju bra i några starter men nu på slutet var det sådär ja. Skit att man inte fick med Smaragd som utgång när man hade den andrarankad!

Gammal 2015-12-14, 20:03   #26

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3254
Standard

ILLE FACIET hyfsat snabb ut har nr 11 i ryggen Dancing Pride. Skapligt bra strykningar.
Vinnare nr 11 i DD ett.
Gammal 2015-12-14, 20:05   #27

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja, man trodde väl att de skulle styra fram i dödens och köra för vinst här men icke. Chippen var ju bra i några starter men nu på slutet var det sådär ja. Skit att man inte fick med Smaragd som utgång när man hade den andrarankad!

Tänk när Puro sätter upp Erik på LDees Maggiesbest.
Gammal 2015-12-14, 20:13   #28

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
ILLE FACIET hyfsat snabb ut har nr 11 i ryggen Dancing Pride. Skapligt bra strykningar.
Vinnare nr 11 i DD ett.
Hyfsat ja. Och det där med att hänga på i rygg är det ruskigt mycket högre odds på än man tror. Speciellt när det är Flemming som ska till att göra det.

Citat:
Tänk när Puro sätter upp Erik på LDees Maggiesbest.
Eller ännu hellre Björn. Kör Erik finns ju risk att det ska göras lite för snyggt för att funka fullt ut. All in-Börne så är den "klar" nästa gång i liknande gäng och även lite bättre.

Gammal 2015-12-14, 20:15   #29

Stekels avatar

Standard

Oj vad oskönt det känns att hålla Flemming i handen i nästa lopp. Men så som hästarna gått nu är det bevisligen inga fel på stallformen iallafall!

Gammal 2015-12-14, 20:30   #30

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3254
Standard

Hungrig jäkel.

Sv var bra på det här

Senast redigerad av asgaya3141 den 2015-12-14 klockan 20:31.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td