|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-12-13, 21:48 | #346 | |
Citat:
Visa mig ett annat bolag i fria världen som släpper en ofärdig produkt, på vinst och förlust, samtidigt som man stänger det fungerande alternativet. Som Steve Jobs på Apple skulle ha släppt IPhone som en kvartsfungerande halvmessyr eller någon biltillverkare haft Hans Skarplöth som CEO, som haft begåvningen att släppa en halvutvecklad bil med förklaringen att det spar pengar. Ingen inom det privata näringslivet hade köpt en sådan förklaring, det måste du förstå. Kostnadsmassan inom ATG är dödköttet i ledningen och bristen kunskap hur man framgångsrikt leder ett spelföretag med monopolistens fördelar. Enda orsaken till att vansinnet tillåts fortsätta, är att staten är en så förbannat svag ägare, så inkompetensen tillåts florera, utan åtgärd. I den privata affärsvärlden hade kvasten gått för länge sedan och jag är tämligen säker på att en figur som Hans Skarplöth aldrig varit aktuell. Det kan jag lova. |
||
2015-12-13, 21:58 | #347 |
Du får det att låta som om ATG.se var en tom sajt. Det gick att spela, det gick att se loppen. Den hade grunderna. Nu bygger man upp detaljerna som gör sidan riktigt bra och skapar något extra.
|
|
2015-12-13, 23:07 | #348 |
Du har max 30 sekunder i den digitala världen
när du presenterar en ny sajt, får man det inte att fungera under den givna tidsrymden klickar fler än 50 % bort sidan, efter 60 sekunder är nästan ingen kvar. Nya ATG.se är inte i närheten av dessa hålltider. Här på forumet har folk vittnat om hur de i dagar, ja tom i veckor har kämpat med den nya sajten (nya ATG.se) för att förstå och den nya sidan att fungera. Supporten har varit sönderringd och fortfarande finns det folk inom ATG som försvara lanserandet av något så jävla illa fungerande som nya ATG.se. Vilket jävla fiasko, vilken kapitalförstörelse och vilket kundtapp. Ett svårslaget rekord i dumhet. |
|
2015-12-14, 06:19 | #349 | |
Citat:
Utöver det kommer jag spela om jag är på plats vilket inte är allt för ofta men kanske 5-6 gånger om året. Skall tillägga att jag är 28 och spenderar mer eller mindre hela min lediga samt arbetstid framför dator och annan teknik så det är inte för att jag inte förstår hur det fungerar utan för att det är helt från mitt förstånd hur man kan göra en sådan fullkomligt usel hemsida till ett bolag som omsätter dom pengarna som dom gör år 2015. Appen fungerade ju för fan bättre! |
||
|