Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-13, 11:30   #331
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Espo...

Det finns många som är duktiga på att tippa. Några av dessa personer har lyckats få till det fullt ut när det har vankats V75. Må så vara.

Saken är att det skrivs om denna pokerspelare, som om att alla vet vem det är.
Det är det ena. (Varför inte skapa en tråd för alla som vill tippa precis som "Chrille"?)

För det andra. När en signatur sedan uttrycker att jag är en av flera som ska tacka denna Chrille, för att jag streckat rätt i ett lopp, så får väl signaturen tåla svar på tal? Gnäll, nä bekräftan på att så ej var fallet.

Tipparna på Travnet är vassa. Om du nu letar efter travtippare som har välgrundade analyser och som jag följt. Jag vet ingenting om hur denna "Chrille" brukar tippa. Därför ska ingen heller uttrycka sig som om att jag har denna person att tacka för att jag streckat rätt i en avdelning.

Varför du sedan ska behöva lägga in en kommentar om att pokerspelaren är vassare än mig eller någon annan signatur på forumet vad det gäller analys av travlopp är ju bara sorgligt och lågt.
Som du ser av historien ovan så är han involverad i travet way way back. Och inte en enbart en pokertorsk som jag fått uppfattningen att du vill ha honom till. Med hans vinstfacit, utan att veta ditt, så tror jag det är stor sannolikhet att han är vassare tippare än dig och många andra. Så inget lågt med att skriva vad jag tror.

I övrigt nog om detta ämne...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 11:31   #332
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Ranking och motivering är A och O. Varför rankade de Thaiger och Scampi så långt ner? Två hästar med bra form och med bra kuskar.
Det blir oerhört lätt att säga så efteråt, hade du sagt det före tävlingarna hade det varit en annan sak. I efterhand är det lätt att tro att resultatet var det enda givna utfallet när det i själva verket bara var ett av alla möjliga utfall. Scampi bra form? Fick ge sig från ledningen efter 17-tempo senast iallafall, kändes inte som nån megaprestation. Nobelprisvinnaren Daniel Kahneman har skrivit en superbok som heter "Thinking, Fast and Slow" om hjärnans olika "bias" och snedsteg när den når slutsatser. Tycker den är intressant också ur ett spelperspektiv, rekommenderas till alla travspelare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+20)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 11:34   #333
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Menar bara att det finns en standardavvikelse som gör att du hamnar helt fel på det ibland oavsett hur duktig du är. Förr eller senare kommer du få två eller tre rätt även så om du är Huselius eller den där Chrille. Faktumet att alla betaltjänster var fel på det är anmärkningsvärt, det kan jag köpa men det säger också en del om omgången.

Bara för att en häst vinner betyder inte det nödvändigtvis att den var för lite streckad. Kollar du loppet med Scampi till exempel så ser du att tre hästar galopperar bort sig i starten, varav två av dem var de mest betrodda, och en får en rejäl tappstart. Redan där försvann tre fjärdedelar av strecken och kvar som mest betrodda var två sexprocentare. Bäst löpningsförlopp av kvarvarande fick Scampi och därför vann han också relativt enkelt. Sedan hade man väl rankat upp han något snäpp om man vetat att han skulle avsluta i så fin stil, men såna saker kan du inte alltid veta i trav.

Thaiger Exclusive höll undan bra ifrån ledningen men kan inte påstå att den var särskilt understreckad heller. Som förväntat blev han hängandes i tredjespår en bit innan han fick avancera till dödens. Därifrån vinner han normalt sett inte loppet. Den här gången blev det maxklaff när ledaren galopperade och han kunde överta samtidigt som han tjänade ett par längder på konkurrenterna.

När det gäller Bergshults Leffe så är det så klart uppenbart i efterhand att han hade mer än noll procents vinstchans. Men jag håller inte med dig att alla nödvändigtvis har missat något för den sakens skull. Nu är inte jag särskilt påläst på just Bergshults Leffe, men hästars prestationer går inte alltid att utläsa av resultatraden och annan given information. Hästar kan vara bättre från en start till en annan utan att det finns något tecken. Huselius hade väl förmodligen också Leffe rankad bland de sista, men överlevde på helgardering.
Håller helt med on allt du skriver ovan!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 12:02   #334
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2606
Standard

Oavsett om du är påläst och duktig på att analysera så är det till sist plånboken som är avgörande för dina möjligheter att sätta sjuan i en omgång med flera skrällar och där bara någon enda av favoriterna infriar. Ni ser ofta i vinstlistorna att det är butiker med riktigt stora andelssystem och "utländska" storspelare som brukar ligga överst i dom listorna. Vi som spelar för några hundralappar eller t.o.m. ett par tusenlappar är för det mesta bidragsgivare till de stora aktörerna med riktigt feta plånböcker. Jag tror nog att flera av oss som pratar här också skulle kunna sätta sjuan med miljonutdelning om vi hade möjlighet att lira system som kostar över 100k.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 12:38   #335
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 710
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Titta på 5 tippar trav.

Där finns 6 av 7 vinnare (alla utom Leffe),
tror det är mallen för småsystemen.

Du hittar Salina DK på 2 streck
Scampi på 3 streck
DTT på 3 streck
Jetset på 5 streck
Thaiger Exclusive på 2 streck
Scellino Luis på 1 streck

Leffe hittar ingen, men körs av nye Åke, dvs PU.

Tror inte tipparna gjorde det svårare än så?
Fast vad har "Salina DK på 2 streck" med rätt rad att göra? Det var väl Pelikan Trio som vann?

Det där blir 5 av 7. Inte så dåligt det heller iofs!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 15:03   #336
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det blir oerhört lätt att säga så efteråt, hade du sagt det före tävlingarna hade det varit en annan sak. I efterhand är det lätt att tro att resultatet var det enda givna utfallet när det i själva verket bara var ett av alla möjliga utfall. Scampi bra form? Fick ge sig från ledningen efter 17-tempo senast iallafall, kändes inte som nån megaprestation. Nobelprisvinnaren Daniel Kahneman har skrivit en superbok som heter "Thinking, Fast and Slow" om hjärnans olika "bias" och snedsteg när den når slutsatser. Tycker den är intressant också ur ett spelperspektiv, rekommenderas till alla travspelare.
Den boken har jag faktiskt fått rekommenderad förut även i andra sammanhang, köper direkt tack för påminnelsen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 16:21   #337
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Oavsett om du är påläst och duktig på att analysera så är det till sist plånboken som är avgörande för dina möjligheter att sätta sjuan i en omgång med flera skrällar och där bara någon enda av favoriterna infriar. Ni ser ofta i vinstlistorna att det är butiker med riktigt stora andelssystem och "utländska" storspelare som brukar ligga överst i dom listorna. Vi som spelar för några hundralappar eller t.o.m. ett par tusenlappar är för det mesta bidragsgivare till de stora aktörerna med riktigt feta plånböcker. Jag tror nog att flera av oss som pratar här också skulle kunna sätta sjuan med miljonutdelning om vi hade möjlighet att lira system som kostar över 100k.....
Släpp sargen och riv bort ett antal favoriter och
fyll på med av kollektivet mindre betrodda ekipage
och du med liten plånbok är med och konkurrerar
med de stora systemen, om de riktigt stora
pengarna.

Svårare än så är det inte för oss småspelare,
om vi jagar rejäl utväxling på ett litet system.

Själv är jag fullständigt ointresserad av vinster
som understiger 6 siffror.
Har gärna 0 rätt en omgång som den förra lördagen
med dubbeljackpot, lirade inte den gången.

Låt kollektivet köra fast i taket max 30 lax på
full bricka.

Är själv med i ett bolag om 4 där jag är passiv medlem,
då jag med rätta anses för dålig för att bidra med tips.
Max 10.000 rader bara lir lördagar.
Gick in med 10 k på 90 talet, spelkassan får aldrig
understiga 40k, då tvingas man hoppa av eller skjuta
till. Vilket aldrig behövts. Även här dissas tveksamma
favoriter hårt, för att jaga utväxling.

Hur går det?

Sanslöst bra och "all time high" i år, med vinstdelning
på överskottet över 40 k på årets sista dag.
Vi pratar 7 siffror.

Mitt eget lir förutom 1 träff i år, är lika jävla uselt
i år som tidigare år, men fan vad kul det är att
få deltaga, även om ATG gör allt för att jaga bort
oss trogna och ständigt återkommande sedan
årtionden, genom att allvarligt försvåra åtkomsten
av information.

Snacket om att vi bara spelar i de franska poolerna
nästa år, riskerar att bli handling, då fler och fler
tunga spelare, slår handskarna i bordet när det
gäller trav på svensk mark. Fler och fler svenska
stortränare selar ut i Frankrike och med nuvarande
ledning inom ATG befinner sig travet i fritt fall.

Nyrekryteringen har sedan länge helt avstannat,
trots med med mutförsök med 50:- rabatt på
systemet om du tecknar upp dig för medlemskap,
eller en gratis kvällstidning om du lirar för en 100lapp.
Skådebröd för att visa siffror som boostar en helt
död nyrekrytering för ett ögonblick, lagom till
årsbokslut.

Flykten av gamla trogna kunder, som helt lagt ner,
eller som jag känner migrerat till de franska spel-
poolerna. Orsaken var att byta ut något som
fungerade för alla till något som funkar för ett
fåtal. Jag pratar givetvis om årtiondets största
kalkon inom svensk travsport, dvs lanserandet
av den ofärdiga och överkomplicerade sajten
Nya ATG.se, på bekostnad av den för alla
användarvänliga och översiktsbara sidan
ATG.Classic, där man aldrig var längre än ett
klick borta från startlistorna, oavsett om man
kollade per mobil eller dator.

Att sidan funkar för ett fåtal efter ett jävla klickande,
är helt ointressant, det intressant är att den inte
funkar för en jäkla massa, under åren trogna
travspelare, som nu inte kan hålla sig uppdaterade
och av den anledningen nu har sett sig nödgade
att lämna travet för gott, eller lägger sina spel
i de franska poolerna.

Inget annat än en katastrof, en stor jävla katastrof,
för travet och travsporten som jag faktiskt älskar.

Travet befinner oss i en Kafka-situation.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+15)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 16:51   #338
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Ska man locka nya och yngre spelare så kan man inte ha en 15 år gammal hemsida som skyltfönster. Tycker den nya sidan är helt ok nu när den börjat fungera och dom flesta barnsjukdomar är borta. Har fortfarande problem stundtals med att videoströmmen laggar så det finns lite att fixa. Det jag gillar med den nya sidan är att den ser fräsch ut och är lätt att anpassa så att man ser den informationen man vill ha. Saknar dock funktionen som fanns på den gamla sidan där man kunde häfta fast sina kuponger och ha dom synliga medans man gjorde annat. Förstår att folk klagar när det buggar och inte fungerar fullt ut, men att sitta och tycka att det var bättre förr för att man inte orkar lära sig det nya känns lite galet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), AMHC (+1), Coenic (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 17:10   #339
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ska man locka nya och yngre spelare så kan man inte ha en 15 år gammal hemsida som skyltfönster. Tycker den nya sidan är helt ok nu när den börjat fungera och dom flesta barnsjukdomar är borta. Har fortfarande problem stundtals med att videoströmmen laggar så det finns lite att fixa. Det jag gillar med den nya sidan är att den ser fräsch ut och är lätt att anpassa så att man ser den informationen man vill ha. Saknar dock funktionen som fanns på den gamla sidan där man kunde häfta fast sina kuponger och ha dom synliga medans man gjorde annat. Förstår att folk klagar när det buggar och inte fungerar fullt ut, men att sitta och tycka att det var bättre förr för att man inte orkar lära sig det nya känns lite galet.
Vänta till imorgon (eventuellt lite senare i veckan). Då har du liven + alla startlistor + dina kuponger på samma sida. En riktigt bra livespelsida!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10), Migge (+1)

Senast redigerad av AndyMart den 2015-12-13 klockan 17:13.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 17:35   #340
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ska man locka nya och yngre spelare så kan man inte ha en 15 år gammal hemsida som skyltfönster. Tycker den nya sidan är helt ok nu när den börjat fungera och dom flesta barnsjukdomar är borta. Har fortfarande problem stundtals med att videoströmmen laggar så det finns lite att fixa. Det jag gillar med den nya sidan är att den ser fräsch ut och är lätt att anpassa så att man ser den informationen man vill ha. Saknar dock funktionen som fanns på den gamla sidan där man kunde häfta fast sina kuponger och ha dom synliga medans man gjorde annat. Förstår att folk klagar när det buggar och inte fungerar fullt ut, men att sitta och tycka att det var bättre förr för att man inte orkar lära sig det nya känns lite galet.
Bara att lansera en spelsajt som
Nya ATG.se som inte är "top notch"
är oförlåtligt oproffesionellt.

Än värre är det att samtidigt
släcka en sida (ATG Classic)
med dryga miljonen
träffar dagligen (långt fler träffar
än gamla ATG.se hade).

"don't fix it, if it ain't broke"

Givetvis skulle sidorna körts
parallellt och när den nya sidan
nått "top notch" hade den gamla
sidan självdött.

Släckningen är oförlåtlig och
vittnar om den bottenlösa
inkompetens som råder inom
ATG.

Ett affärsmässigt, fullständigt
vansinnigt beslut.

Jag vill spela i stora pooler där alla
kan deltaga och inte som nu, när
de flesta bortsett från skärmknarkarna,
exkluderas pga av tröskelhöjningen
i svårighetsgrad som intruduktionen
av nya ATG.se medförde.

Förstår man inte något så basalt,
borde man omgående entledigas
från sin beslutande position.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 17:48   #341
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ska man locka nya och yngre spelare så kan man inte ha en 15 år gammal hemsida som skyltfönster. Tycker den nya sidan är helt ok nu när den börjat fungera och dom flesta barnsjukdomar är borta. Har fortfarande problem stundtals med att videoströmmen laggar så det finns lite att fixa. Det jag gillar med den nya sidan är att den ser fräsch ut och är lätt att anpassa så att man ser den informationen man vill ha. Saknar dock funktionen som fanns på den gamla sidan där man kunde häfta fast sina kuponger och ha dom synliga medans man gjorde annat. Förstår att folk klagar när det buggar och inte fungerar fullt ut, men att sitta och tycka att det var bättre förr för att man inte orkar lära sig det nya känns lite galet.
Varför kan man inte ha en 15 år gammal hemsida? Om den fungerar på ett strålande bra sätt och folk är jättenöjda med den och absolut inte vill veta av någon risig, krånglig, flamsig och dum ersättning?

Som är helt omöjlig och bara väcker ilska. Spelar minimalt för inga pengar så att jag hoppar av gör varken till eller från för ATG. Men för mig betyder det att dom har tagit ifrån mig ett nöje. Det gillar inte jag, retar mig på det hela tiden när jag vill spela och inte orkar krångla med nya ATG.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 18:01   #342
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Bara att lansera en spelsajt som
Nya ATG.se som inte är "top notch"
är oförlåtligt oproffesionellt.

Än värre är det att samtidigt
släcka en sida (ATG Classic)
med dryga miljonen
träffar dagligen (långt fler träffar
än gamla ATG.se hade).

"don't fix it, if it ain't broke"

Givetvis skulle sidorna körts
parallellt och när den nya sidan
nått "top notch" hade den gamla
sidan självdött.

Släckningen är oförlåtlig och
vittnar om den bottenlösa
inkompetens som råder inom
ATG.

Ett affärsmässigt, fullständigt
vansinnigt beslut.

Jag vill spela i stora pooler där alla
kan deltaga och inte som nu, när
de flesta bortsett från skärmknarkarna,
exkluderas pga av tröskelhöjningen
i svårighetsgrad som intruduktionen
av nya ATG.se medförde.

Förstår man inte något så basalt,
borde man omgående entledigas
från sin beslutande position.
Håller med om att det var dumt att stänga den gamla sidan innan den nya fungerade fullt ut. Släcker man ner något som fungerar så måste man vara 100% säker på att den nya lösningen är vattentät. Samtidigt hade det kostat att fortsätta underhålla den gamla sidan parallellt och man hade inte fått något egentligt kvitto på hur den nya fungerar under full belastning. Problemen hade lika gärna kunnat visa sig den dagen den gamla stängdes ner och den nya kraschade av det ökade antalet användare.

Jag köper inte riktigt snacket om att många skulle ha lagt ner sitt spelande på grund av den nya sidan. Finns säkert en del, men det torde vara en rätt marginell grupp. Som jag ser det finns det två grupper av spelare idag. Dom som lirar på nätet och dom som lirar hos ombuden. Den senare borde bli mindre för varje år som går. Omsättningstappet skulle nog bli betydligt större om man t.ex la ner spelombuden då denna grupp förmodligen innehåller många sådana människor som aldrig skulle sätta sig vid en dator i normala fall. Har du väl tagit steget ut som nätspelare så är inte klyftan mellan sida 1.0 och 2.0 avgrundsdjup precis. Det handlar mer om huruvida man vill lära sig eller inte.

Min mormor som snart är 80 bast betalar sina räkningar och gör andra ärenden via nätet. Hon har aldrig gått i taket över att internetbanken får ett nytt utseende eller att säkerhetsdosor byts ut. Finns gott om såna krutkärringar och gubbar som har gett sig fan på att försöka hänga med i utvecklingen. DET är en större bedrift än att en grupp av mestadels medelålders gubbar ska lära sig använda en ny version av en spelsida. Torde vara en enkel skitsak i jämförelse.

Senast redigerad av Manprinsen den 2015-12-13 klockan 18:02.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 18:17   #343
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Varför kan man inte ha en 15 år gammal hemsida? Om den fungerar på ett strålande bra sätt och folk är jättenöjda med den och absolut inte vill veta av någon risig, krånglig, flamsig och dum ersättning?

Som är helt omöjlig och bara väcker ilska. Spelar minimalt för inga pengar så att jag hoppar av gör varken till eller från för ATG. Men för mig betyder det att dom har tagit ifrån mig ett nöje. Det gillar inte jag, retar mig på det hela tiden när jag vill spela och inte orkar krångla med nya ATG.
Funkar säkert jättebra att behålla det gamla som funkar om man bara är intresserad av att underhålla det befintliga klientelet. Vill man marknadsföra sig mot yngre grupper så måste man däremot satsa på nytt och fräscht. Ungdomar är snabba på att kasta sånt dom tycker känns omodernt på soptippen. Förstod inte vitsen med VR spel då det lanserades, men vid närmare eftertanke tycker jag det var genialt. Kan mycket väl tänka mig att yngre personer kan lockas till att prova på detta och på så sätt även få upp ögonen för den riktiga travsporten.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 19:10   #344
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Alternativet till utveckling är avveckling. Och att göra något är bättre än att göra inget. Felval lär man sig av. Det får man förutsätta att även de som styr ATG gör, även om de är dömda som obotligt efterblivna av 90% av alla skribenter här inne. Jag hatade också nya sidan i början och bojkottade eftersom den inte fungerade, men nu går det ju bättre. Hatade "gamla nya sidan" också i början även om den då inte var så buggig. Men det var ju för att jag var tvungen att lära om. Det får man ju hacka i sig helt enkelt eller ge fan i att spela över nätet. Och jag vill höra exempel om ni känner någon som slutat spela helt pga den nya sidan. Många tomma tunnor som skramlar om att de ska sluta spela eller "alla jag känner kommer sluta spela" eller vad det nu är. Men i verkligheten ser det annorlunda ut, annars hade väl omsättningen dalat nu eller räknar jag tokigt?

Att släcka allt det gamla var inget klokt val sett i efterhand, men det är ju lika lätt att säga i efterhand som det är lätt i efterhand att säga att Bergshults Leffe skulle vinna silver. Nåja kanske lite överdrivet, Leffe var ju "omöjlig" och att det skulle bli problem med ATGs nya sida stod väl i 1.10. Men ändå. Och vi har ju inte all fakta, kanske var det förbaskat dyrt att köra alla tre sidorna parallellt. Och förr eller senare måste ju de som kramat classic-sidan mest släppa den sargen och lära sig åka skridskor på bana med nyare teknik.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 19:27   #345
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hoppas ni förstår att det hade tagit flera år att få "klart" (eller nå "top notch som Jajjan kallar det) nya ATG.se med sökbart lopparkiv, livespelssida och det andra om man samtidigt skulle köra tre sidor parallellt och underhålla dessa.

Nu tar det ett halvår istället, och när det arbetet är klart (vilket det snart är) har man en mycket mer modern, smidig och stabil hemsida som dessutom är oerhört lätt att uppdatera. Sen kan man utveckla den ytterligare allt eftersom.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td