|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-12-12, 23:41 | #301 |
[QUOTE=Wolfman;469951]Extremt löjligt, vedervärdigt och äckligt näthat.[/QUOT
Haha, näthat??? Alla har sin åsikt men Sjunnessons styrning med Fabrica visar ju klart och tydligt varför han har hälften så bra segerprocent än toppen. Ser att orden "Rätt åt honom, den skitkusk han är" är skrivna i affekt och kanske inte är så snyggt skrivet men som sagt, lärdomspengar för mig om jag skall se ngt positivt i det hela. Senast redigerad av Kusken1 den 2015-12-12 klockan 23:45. |
|
2015-12-12, 23:41 | #302 | |
Citat:
Bergshults Leffe är omöjlig att hitta om man inte har en massa streck över att bli av med alternativt spelar trav som lotto! |
||
2015-12-12, 23:52 | #303 | |
Citat:
Klart Scampi går att ha med, men han är en i mängden. Ta 5-6 hästar där och helgardera sista. Då lirar du antagligen i systemstirlek 10k+. Chrille spika ju Pelikano, Scampi rankad 2a och Jetset som chansspik. Svårt att vara mer rätt på det och 7an fanns sannerligen rakt framför nosen på honom lär svida att missa. |
||
2015-12-12, 23:58 | #304 | |
Citat:
Man betalar alltså för att få reda på hur någon tippar och denne tipster, denne expert på hur man vinner pengar på trav, levererar ett tips på några tusen rader som inte ger ett jota tillbaks, inte ens i närheten. Pengarna i sjön två gånger om liksom. Det kostar gratis att gå efter sina egna kunskaper. Något att fundera på. Senast redigerad av mocka den 2015-12-13 klockan 00:03. |
||
2015-12-13, 00:13 | #305 | |
Citat:
|
||
2015-12-13, 00:22 | #306 | |
[QUOTE=Kusken1;469963]
Citat:
Att klaga i efterhand på kuskens segerprocent är helt ofattbart lågt och barnsligt. Lärdomspengar? Har du sett tre travlopp i hela ditt liv? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+20) |
||
2015-12-13, 00:29 | #307 | |
Citat:
Har en kompis som gör två andelssystem varje lördag till en butik och han var tvungen att fråga om han fick krydda på det något större systemet till denna lördag eftersom det var en så lurig omgång. Nu kostade varje andel (10 st) 600kr mot normala ca 400kr. De fick 4st 5:or (bom i V75-2 och V75-7) och gick nätt och jämt ihop men han var överlycklig att de inte gick back så klart. Men hela omgången var ju svårläst med en del konstiga galopper på Dernier, BM Ås, Thaitec, Alvena U, Kadett, Lumberjack, Mescal, Owen och det som händer med Ni Talar Bra Latin och Bruno Di Quattro går ju inte att räkna på. Lugauer är en usel kusk och Bergshults Leffe hade inte vunnit om Calvin körts av en bättre kusk. Det var jäkligt skickligt av Chrille!! Utgår man från det och tar min spik Dreams Take Time (det enda att vara stolt över i den här omgången förutom Thaiger) så har man i alla fall 6 rätt. Hade bara 4 rätt och bommade både i V75-2, V75-6 och V75-7. Bedrövligt! Men det är bara att ta nya tag. Gillar Erik och unnar honom i princip alla segrar han får men fasen vilket dyngflyt han hade i V75-6 när Owen dummar sig och Bruno nästan rumplar omkull. Han hade säkert vunnit ändå med tanke på hur fin Scellino var för dagen men det känns ändå som att han fick det i halsen. Senast redigerad av mocka den 2015-12-13 klockan 00:54. |
||
2015-12-13, 00:52 | #308 | |
Citat:
När Unibet-snubben vann runt 16 mille under Elitloppshelgen för några år sedan,då bland annat en Olle Hedin-tränad häst skrällde i ett av loppen, så hade han spelat ett system på runt 80000 rader. Och den killen behöver ju inte bry sig om sådana löjliga småsummor att spela för. Det är väl ungefär vad han pyntar för lunchmat varje vecka. Ranking och motivering är A och O. Varför rankade de Thaiger och Scampi så långt ner? Två hästar med bra form och med bra kuskar. Att de rankar Leffe sist säger jag inget om. En häst med tveksam form som tidigare gjort det hyggligt i betydligt enklare gäng. |
||
2015-12-13, 01:27 | #309 | |
Citat:
Dessutom är det alla dessa personers ARBETE att studera loppen och hitta drag och leverera en produkt med en slagkraftig rank. Borde det inte då vara särskilt omgångar som dessa någon av alla dessa travtjänster lyfter fram någon av de hästar som sedan faktiskt skräller i loppen? Säger inte att alla travtjänster ska leverera 7a efter 7a, knappast rimligt, men att som vissa inte ens kunna få 2-3 rätt med relativt stora insatser och att inte en enda travtjänst satte en enda spik tycker jag är värt att uppmärksammas. Spelvärde var dessutom ensamma med att överhuvudtaget sätta en tipsetta. T.o.m. spelarkollektivet satte ju en "tipsetta". Det är inte så att alla vinnare var skrällar - Pelikan Trio, Dreams Take Time, Jetset, Scellino Luis är inte omöjliga tipsettor? Och t.ex. Leffe rankad sist av SAMTLIGA. Jag tippade inte honom högre själv, men något har vi ju alla missat eftersom att han trots allt vann loppet. Och när man köper en betaltjänst är det väl ändå informationen "som alla verkat missa" som man som kund betalar för och borde kunna förvänta sig att få i en högre grad av anställda travtippare? Ingen travtjänst har ju direkt kunnat leverera detta denna omgång. Vore intressant att göra någon slags utvärdering av hur det faktiskt går för alla dessa travtjänster omgångar när utdelningen drar iväg rejält som idag. Scampi såg jag inte heller att någon tjänst lyfte fram som något slags drag utan han är lågt rankad överallt. Thaiger Exclusive är det väl inte heller någon av dessa som lyfte fram. Som "mocka" skrev: något att fundera på. |
||
2015-12-13, 01:38 | #310 | |
Citat:
När de lyckas som bäst blir det därför aldrig några "superutdelningar". För egen del är det mest intressanta de tjänster som luskar fram och sammanställer fakta bäst. Spelförslagen följer jag mycket sällan. Och trots att jag tycker att Spelvärde är i en klass för sig så är det mycket sällan deras "mest spelvärda spik" är särskilt spelvärd överhuvudtaget för mig. Dessa hästar rusar väldigt ofta uppåt på V75%en från att de lägger spelförslagen till spelstopp.
2015-12-13, 01:40 | #311 | |
Citat:
Senast redigerad av mackpeter den 2015-12-13 klockan 01:42. |
||
2015-12-13, 02:03 | #312 | |
Citat:
Varken Stig H eller Erik trodde på förhand att Scampi hade vinstchans. Spelarservice rankade Scampi som fjärdehandare. I Björnkollen föreslog Björn att man streckade 1,3,6,7,8 (Scampi), 9 och 11. Den här gången hade det varit mest lyckosamt att strecka Erik och Peter Untersteiner samt krydda med Torbjörn. Enkelt i efterhand. |
||
2015-12-13, 09:02 | #313 |
God morgon, var denna lördags V75 m ca 15 miljoner på 7an den högsta utbetalda 7an under 2015 än så länge?
2015-12-13, 09:11 | #314 |
Samma person som tog båda vinsterna?
2015-12-13, 09:13 | #315 | |
Citat: