Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-27, 21:21   #31

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Hur många öl har du druckit?
0 innan jag lämnade in det där. Var du sugen på att skriva det där tidigare men kände att du inte vågade utan var tvungen att vänta på resultatet?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 21:23   #32
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Förresten, ett fenomen här som jag tycker man kan ta fasta på som spelare om man inte redan gör det. När andrahandare börjar krypa ner mot samma odds eller mindre än favoriten är det bara att spika, riktigt bra värde där. Jag brukar analysera alla lopp och göra både ram och utgångar efter det, men första loppet lämnar jag lite mer öppet för detta och bantar ner där till förmån för streck i andra lopp om det blir så. Eller bara bantar ner om jag tror det är täckt i övrigt.
Bra iakttagelse.

Och om en häst som är streckad under 20% kryper ner under 5 ggr pengarna är det ännu bättre. Bara att spika och gardera resten.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-27, 21:24   #33

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
0 innan jag lämnade in det där. Var du sugen på att skriva det där tidigare men kände att du inte vågade utan var tvungen att vänta på resultatet?
Nja, är inte inloggad så ofta, väldigt sällan på denna sida numera. Så nej. Ha en trevlig kväll! Jag var inte bättre själv idag. Men tyckte det var ett korkat spel då det var många chanslösa på bongen.
Gammal 2015-11-27, 21:31   #34
Banned

Standard

5 FRIDERICUS blir ju riktigt intressant. Klarar voltstart? Har gjort 11-tider över 2100 på Vincennes.

Vad tror ni?

Staro B värst emot?
Gammal 2015-11-27, 21:34   #35

Stekels avatar

Standard

Citat:
Nja, är inte inloggad så ofta, väldigt sällan på denna sida numera. Så nej. Ha en trevlig kväll! Jag var inte bättre själv idag. Men tyckte det var ett korkat spel då det var många chanslösa på bongen.
Ok då var det bara en stor tillfällighet att du var inne minuten efter att omgången var klar och kommenterade spydigt då...

Det finns två lopptyper där jag sällan räknar någon som helt chanslös. Den ena är lågklassig monté och den andra är lågklassig sprint. Därav mina helgarderingar i de loppen.

Sen kan jag hålla med om att det är korkat att inte reducera sånt här. Får skylla på att jag är lat och faktiskt inte ser travet som ett jobb utan en hobby så jag letar inte optimering i alla lägen utan kastar in raka system emellanåt också.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-11-27, 21:35   #36
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
5 FRIDERICUS blir ju riktigt intressant. Klarar voltstart? Har gjort 11-tider över 2100 på Vincennes.

Vad tror ni?

Staro B värst emot?
Jag går på "tvärsen".

TVILLING
Inlämnat: 2015-11-27, 21:35
Kalmar Lopp 9
Fredag 2015-11-27
Start: 21:21
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 5, 7
Utgångshästar
8 Staro Bobcat

3 x 200,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Gammal 2015-11-27, 21:40   #37

Stekels avatar

Standard

Håller med stänkarn, konstigt spelat lopp. 40 tillägg står ju tokbra inne, det är ju gratis att komma ikapp och inga trafikproblem i ett sånt här lopp. Båda starka spurtare också vill jag minnas.

Gammal 2015-11-27, 21:48   #38
Banned

Standard

Citat:
Håller med stänkarn, konstigt spelat lopp. 40 tillägg står ju tokbra inne, det är ju gratis att komma ikapp och inga trafikproblem i ett sånt här lopp. Båda starka spurtare också vill jag minnas.
Nä.....dumstrut på. Som jag ser på det så är det mindre och mindre skillnad mellan start och tillägg i den här typen av lopp. Gamla regler gäller inte längre. Det är bara att erkänna. Byt strategi. Sätt starthästen som utgång.

Särskilt om det är Zacke, TP eller motsvarande kuskar som sitter på tillägg. Svanstedt är snart ett decennium bort....

Senast redigerad av Stankarn den 2015-11-27 klockan 21:51.
Gammal 2015-11-27, 21:52   #39

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä.....dumstrut på. Som jag ser på det så är det mindre och mindre skillnad mellan start och tillägg i den här typen av lopp. Gamla regler gäller inte längre. Det är bara att erkänna. Byt strategi. Sätt starthästen som utgång.
Ja beroende på hur det blir kört såklart. Om man tror på lustempo som här så går det ju inte att plocka längder. Men att mellanvolten är dålig att vikta på håller jag fast vid.

Gammal 2015-11-28, 06:38   #40

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2797
Standard

Citat:
HMMM finns inga chanslösa !!
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td