Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-26, 19:12   #1

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Stämmer oddsen?

kika in här
https://www.racebets.com/sv/horse-ra...ails/id/190981
Gammal 2015-11-26, 19:56   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Snygg marknadsföring...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 19:59   #3

Stekels avatar

Standard

Och nej oddsen stämmer nog inte. För vinner Flemming 1 lopp ska man få 5,5 gånger degen och det tvivlar jag på att man får. Vad är det för skitsida du försöker tjäna affepengar på den här gången egentligen? Kan någon ta bort den här tråden och stänga av Brain tack. Annars börjar jag också med det här...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-11-26, 20:01   #4

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Och nej oddsen stämmer nog inte. För vinner Flemming 1 lopp ska man få 5,5 gånger degen och det tvivlar jag på att man får. Vad är det för skitsida du försöker tjäna affepengar på den här gången egentligen? Kan någon ta bort den här tråden och stänga av Brain tack. Annars börjar jag också med det här...
Lugn nu, Racebets är ju en travsida som funnits ett bra tag nu. Sidan är inte direkt sämre än någon annan sida. Det är inte på samma sätt som "playros" och allt annat oseriöst som marknadsförts här. Jag har själv spelat på racebets och inte haft några direkta problem, har fasta odds på mycket.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 20:10   #5

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Lugn nu, Racebets är ju en travsida som funnits ett bra tag nu. Sidan är inte direkt sämre än någon annan sida. Det är inte på samma sätt som "playros" och allt annat oseriöst som marknadsförts här. Jag har själv spelat på racebets och inte haft några direkta problem, har fasta odds på mycket.
Förutsättningarna för oddsen är ju uppenbarligen inte korrekt satta iallafall. Oseriöst nog. Men nu var det väl inte det jag vände mig emot i första hand utan att han försöker dra in affe-pengar den här vägen. Kan väl inte vara tillåtet?

Gammal 2015-11-26, 20:16   #6

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Tror nog det var en ärlig fråga och inte marknadsföring. Och svaret är - nej, oddsen stämmer inte. Om man väljer engelska som språk så ser man att "1 eller fler lopp" är samma som "2 races or more" så uppenbarligen har det blivit fel i översättningen.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 20:19   #7

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Tror nog det var en ärlig fråga och inte marknadsföring. Och svaret är - nej, oddsen stämmer inte. Om man väljer engelska som språk så ser man att "1 eller fler lopp" är samma som "2 races or more" så uppenbarligen har det blivit fel i översättningen.
Nej det var ingen ärlig fråga, jag ser Brain här med jämna mellanrum och det brukar vara smygreklam maskerad i oförstånd på ett eller annat sätt som gäller. Ganska smart men jävligt fult också. Är det något jag gillar mindre än säljare så är det säljare som säger att de inte är säljare.

Gammal 2015-11-26, 20:19   #8

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Förutsättningarna för oddsen är ju uppenbarligen inte korrekt satta iallafall. Oseriöst nog. Men nu var det väl inte det jag vände mig emot i första hand utan att han försöker dra in affe-pengar den här vägen. Kan väl inte vara tillåtet?
Kan inte så mycket om sånt men hade man inte sett det på länken isåfall?
Gammal 2015-11-26, 20:25   #9

Stekels avatar

Standard

Citat:
Kan inte så mycket om sånt men hade man inte sett det på länken isåfall?
Det torde vara slutet på länken "190981" som styr den biten.

Gammal 2015-11-26, 20:31   #10

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Såg affelänken nu, inte snyggt. Men sidan i sig är det inget större fel på.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-26, 20:34   #11

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Det torde vara slutet på länken "190981" som styr den biten.
Det är eventet om jag inte är helt ute och cyklar.
Gammal 2015-11-26, 20:42   #12

Stekels avatar

Standard

Citat:
Det är eventet om jag inte är helt ute och cyklar.
Det har du faktiskt rätt i ser jag nu! Räknade med att det var något lurt som vanligt. Då var det bara en helt vanlig dum fråga han kom med då.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+1)
Gammal 2015-11-27, 06:51   #13

Brains avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1198
Standard

Var inget med marknadsföring. Att det står id i länken var att jag var inloggad på sidan.

QUOTE=Stekel;467558]Snygg marknadsföring...[/QUOTE]

td