Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-24, 15:02   #16

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tack, så ser det ut i nuläget iaf!
Jänkarvagn ikväll eller?
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 15:02   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Alle!

Lycka till idag med er fina Delicious Brown. Undrar om det blir ¢¢?
Bra att du är tillbaka igen - med nya friska synpunkter på forumet. Vi får värma upp med Jägers och Paris ikväll. Inför veckans höjdpunkt V75 på lördag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+50)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 15:03   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Jänkarvagn ikväll eller?
Haha nej!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 15:05   #19

Standard

Citat:
Haha nej!
Hehe läste på jokern att den gick med vanlig vagn näst senast så jag utgick från det
alle (+2)
Gammal 2015-11-24, 15:08   #20

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Tack, så ser det ut i nuläget iaf!
Härligt! Bara 20 % just nu, kanon!

Du, den här gången får du fan vinka i vinnarcirkeln, du missade det sist
alle (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 15:26   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Härligt! Bara 20 % just nu, kanon!

Du, den här gången får du fan vinka i vinnarcirkeln, du missade det sist
Många att runda först!
Helge (+5)
Gammal 2015-11-24, 15:43   #22

Standard

Hittade tre hästar i omgången som på senaste 5 starter gått bra på något tung bana.
Näst sen. st. Small talk från fjärde in 450 kvar börjar hon leta lucka, hittade ut sicksackande 70 kvar med en bra avsl. platsluring?
Ready Cash avkomman(bara en sån sak ) nr.1 Gullborgas Freya i 4e körde jämt 16.5 tempo i princip hela loppet å de räckte för att vinna med halva upploppet, enligt Johan U. är det hårdare emot denna gång?
O sedan nämda Madame Love som verkar lite mera speedig vann ju på Jägers näst sen på ett snyggt sätt.
Det var dom jag hittade men det måste ju finnas flera som gynnas av tung bana i omg.
någon som vet?
Har ej jämfört motstånd dom möter får plugga först
Gammal 2015-11-24, 15:46   #23

Standard

Citat:
Hittade tre hästar i omgången som på senaste 5 starter gått bra på något tung bana.
Näst sen. st. Small talk från fjärde in 450 kvar börjar hon leta lucka, hittade ut sicksackande 70 kvar med en bra avsl. platsluring?
Ready Cash avkomman(bara en sån sak ) nr.1 Gullborgas Freya i 4e körde jämt 16.5 tempo i princip hela loppet å de räckte för att vinna med halva upploppet, enligt Johan U. är det hårdare emot denna gång?
O sedan nämda Madame Love som verkar lite mera speedig vann ju på Jägers näst sen på ett snyggt sätt.
Det var dom jag hittade men det måste ju finnas flera som gynnas av tung bana i omg.
någon som vet?
Har ej jämfört motstånd dom möter får plugga först
Har du hittat någon intervju med johan? Gullborgas Freya var skapligt överlägsen i billigt gäng senast.. men han kör en annan i loppet ikväll ser jag1
Gammal 2015-11-24, 15:50   #24

Standard

Citat:
Har du hittat någon intervju med johan? Gullborgas Freya var skapligt överlägsen i billigt gäng senast.. men han kör en annan i loppet ikväll ser jag1
Travronden lilla kommentar var måste höja sig för att duga här enligt J.U
alle (+5)
Gammal 2015-11-24, 16:05   #25

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V5-1

Två hästar sticker ut rejält. 2 Leader Tom och 4 West Wing, iaf på vad de visat. Men, de är inga stjärnor så det är inte helt omöjligt någon annan vinner, även om jag misstänker att dessa två gör upp.

Tycker dock spelarna valt fel favorit av dessa två, och det verkar som WW blir större och större hela tiden. Det kan jag dessvärre inte förstå, då Johan knappast kan ta sig förbi Leader Tom i starten. Allt talar för lugnt tempo efter det, och då tror jag Leader Tom leder hela vägen in i mål. Det kan som sätta käppar i hjulet för denna teori är om Olof Thorson av någon korkad anledning skulle få för sig att släppa över spets till WW, då vinner den om inte LT får lucka och speedar förbi.

V5-2

Öppet värre.

Min förstahäst och roliga skräll får bli 12 Major Tom, som står på tur för seger. Lyser form. Allt kvar på Jägers senast den startade här och senast hoppade den bort en seger på Åby. Möter inga kanoner så en rolig idé till nuvarande 9 %.

9 Östen Scoop är tidig bakom om den skulle fungera och gå iväg som den ska. Kapacitet finns och det blir barfota igen. Är inte främmande för att den är överlägsen om den går iväg.

Finns många fler streck bakom om man har råd men nämner främst 1 Small Talk som är vettig och har bra läge, 2 Diamond Breeze som troligtvis går barfota runt om igen och funkade hyfsat på den balansen sist, 3 Hiason Arvells som är ny hos Samuelsson, 8 New Future, inte allt för dålig och får skrällkusken Sjunnesson bakom sig och 13 Delicious Brown vilken duger bra i klassen.

V5-3

Dagens i särklass största favorit och denna ska fällas tungt. Det var stumma ben till slut sist och inget som imponerade på mig. Nu får han dessutom trava i dödens då jag inte kan tänka mig att Kolgjini släpper med senast heroiske Navy Face när det är 1640 m som gäller. Gör han det är han knappast påläst.

Så vem vinner då? 6 Morgana Bi tycker jag har visat rejäl klass i varje start sedan den kom till Untersteiner. Kan nog också vara fältets bästa häst idag. Går bra gång efter gång och spurtar alltid gediget. Här får hon en resa i draget och kan fälla rubbet på upploppet.

Och varför inte 2 Navy Face? WYW har precis kommit tillbaka och om det blir som jag tror, att Kolgjini bestämt svarar spets, varför ska då Conni ligga och dampköra i dödens med en som bara har ett lopp innanför västen? Med lågt tempo vet ni hur det brukar sluta för spetshästen på Jägers.

Sen har ju såklart 2 Wishing You Well också rätt hyfsad vinstchans då det i grunden är en mycket fin häst, man kan ju knappast påstå något annat, men till över 70 % är det för mig helt solklart att man garderar.

Måste även ge 5 Remember Y en rad. Det är en ruggigt kapabel häst som duger bra i klassen och blir det rejäl körning och JU har fått ordning på benen, då kan det smälla till. Troligtvis lite för kort distans dock.

V5-4

Otroligt öppet lopp. I mina ögon har precis ALLA hästar en liten vinstchans här, t.o.m. 12 GR Torpiv om det skulle bli dags för skoryck idag igen, då är den inte alls så dum.

Emeffeff (MFF?) såg jag tjatade om 9 Madame Love och ska jag lyfta fram någon blir det den. Kapabel märr som kommer från stall i toppform och som inte möter något riktigt, riktigt tufft. Gick klart bra när hon vann på Jägers och ska passas noga även idag. Vi pratar 5 %!

1 Gullborgas Freya är nog bästa hästen men inte så snabb från start så vill till att PU hittar ut tidigt. Gör han det och kanske kan sända framåt mot dödens blir den livsfarlig.

11 Stronghold spännande i debut Kolgjini! En kapabel herre.

6 Toxido och 8 Wilma Laser hade en spännande duell senast. Tyckte det var starkt av Wilma Laser att plocka ner den förstnämnde även om den också var bra så för mig borde procenten vara det omvända.

V5-5

11 Bijou Bourbon HM klar favorit trots att det är skräpläge och treårigt sto mot äldre det handlar om. Hästen är bra men nja, givet för mig att gardera.

Lyfter fram draget 8 Liza With A Z som är riktigt bra och alltid levererar och nu har fått bästa tänkbara utgångsläge i en spårtrappa. Dessutom en strykning innanför vilket gör det hela ännu bättre. Medelsnabb från start men jag tror och hoppas Thorson laddar för att komma fram i främre träffen. Inte helt främmande för att det blir spets efter ett tag men räcker att ligga bland de 4-5 första. Då tror jag hon är starkast till slut!

12 Fabrica Pellini har sämsta läget men är i grunden nog bästa hästen. Formen ett frågetecken, men senast var det Stoderbykval och det kan man väl inte jämföra med detta?

En minirad även för jätteskrällen 7 Nejlika Dag. Den är inte så dum och är snabb från start.

Letar man ännu fler gäller väl resten av de som är betrodda av spelarna i första hand.
alle (+5), Emeffeff (+5), coolmanriver (+5), TravFans (+10)

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-24 klockan 16:07.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 16:05   #26

Standard

Citat:
Travronden lilla kommentar var måste höja sig för att duga här enligt J.U
Jag tycker stronghold är intressant där, om ludde har fått ordning på honom! Hade varit kul att höra en intervju med Lufti eller Adrian!
Gammal 2015-11-24, 17:16   #27

Standard

Citat:
Jag tycker stronghold är intressant där, om ludde har fått ordning på honom! Hade varit kul att höra en intervju med Lufti eller Adrian!
Hetsigt humör o har därför blivit valack, ny regi o har visat hög kapacitet tidigare(tyvärr ej ngn intervju)
Gammal 2015-11-24, 17:16   #28

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Emeffeff (MFF?)
Visst är Emeffeff MFF. Kanontips, plockar med Nejlika Dag och Untersteiners i tredje som storskrällar efter ha kollat upp dem. Kör du spiklöst idag eller? Går själv på West Wing förutom Madame Love. Läste Anders Nilssons intervjuer med Thorson och JU och det låter ju onekligen som att det lutar mot WW i ledningen. Thorson en defensiv kusk, hästen varit skadad lite och startar mest för barfotabalansens skull låter det som.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 17:22   #29

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Navy Face anmäld skor runt om, har gått sina 8 senaste barfota runt om. Hoppas man kan få en intervju med en Kolgjini innan inlämning.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 18:22   #30

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det har aldrig spelats en större match i Sverige på klubblagsnivå skulle jag vilja påstå

- Champions League, världens största turnering för klubblag
- Sveriges största spelare genom alla tider kommer hem och möter laget där allt en gång började i en tävlingsmatch för första gången
- Zlatan har personligen hyrt hela stortorget i Malmö, betalt rättigheter till matchen och hyrt in Europas största storbildsskärm
- Biljetter till matchen kostar 10 000 kr och uppåt på andrahandsmarknaden. Det släpptes 30 biljetter i morse. Dom som fick dom hade köat i ett dygn.
- Malmö FF kan vid poäng avancera till slutspelet i Europa leauge

Gissa om jag blev glad när jag fick biljetter till champions leauge matcherna i början av september. Dessutom bästa platserna på sektion 34 rakt ovanför bortalagets bänk. Att se sådana matcher på plats går knappt att beskriva vad gäller upplevelsen.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=snd8yeAk-lk
Värdesätter inte en skåning Europacupfinalen 1979 högre än så? Personligen känns det som en större match än denna. Sen ska vi nog inte glömma IFK:s cupsegrar 1982 och 1987.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td