Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-24, 08:58   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

V5 jägersro 24/11

Trevlig V5a på jägers ikväll, jag drar igång lite tankat medan vi inväntar Andymarts klockrena analys!

Avd 1)
Litet fält med några rätt bra, west wing trodde jag skulle utvecklas mer när han kom till Johan. Men med lopp på rulle borde han har rätt bra chans här. Leader tom i ledningen eller for pleasure as? Connys hästar går som tåget för dagen känns det som!

Avd 2)
Ingen riktig åsikt här, partisk!

Avd 3)
Wishing you well borde vara stenklar.. SOS känns väldigt troligt, men det finns några dugliga emot och han kommer bli grymt stor favorit! Framförallt 6an som verkar vara en rätt bra häst!

Avd 4)
1an vann med halva upploppet senast i ett breddlopp, såg rätt bra ut. kan hon hålla upp ledningen kan det vara bra chans. Men det är väl rätt tveksamt!
3 yrr är snabb och rätt duglig!
11 stronghold är en helbror till quick fix som ludde köpt (tror jag?), kan vara intressant!

Avd 5)
Öppet stolopp med dom bästa på bakspår, men kan vara klasskillnad! Connys favorit, nr 11, siktar på E3 revanschen så lär inte maxa här. Dessutom bara 3år!

Krävs lite arbete på denna omgång känns det som!

Någon som har koll på bana och väder nere i Malmö, ligger det mycket snö?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)

Senast redigerad av alle den 2015-11-24 klockan 09:00.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 10:19   #2

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra väder just nu, kommer med tankar sen men kan meddela att WYW ska fällas!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 10:30   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Det är ju oerhört mycket väder och bansnack i lokal media just nu. Dock inte om Jägersro utan om Swedbank stadion där den största klubblagsmatchen i Sverige någonsin ska äga rum i morgon (ska dit själv). Snön i Malmö i stort sett borta. När jag satt och drack kaffe i morse stod min termometer på 5 plusgrader. Jägersro ligger längre från havet och därför kan det vara något lägre temperatur där, men det kommer nog inte vara vitt i kväll. Däremot är väl risken att det är väldigt blött efter all nederbörd och all snö som töat bort.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 10:54   #4

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är ju oerhört mycket väder och bansnack i lokal media just nu. Dock inte om Jägersro utan om Swedbank stadion där den största klubblagsmatchen i Sverige någonsin ska äga rum i morgon (ska dit själv). Snön i Malmö i stort sett borta. När jag satt och drack kaffe i morse stod min termometer på 5 plusgrader. Jägersro ligger längre från havet och därför kan det vara något lägre temperatur där, men det kommer nog inte vara vitt i kväll. Däremot är väl risken att det är väldigt blött efter all nederbörd och all snö som töat bort.
Snacka om hybris.

Topp fem kanske inte mer.
Gammal 2015-11-24, 11:23   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Snacka om hybris.

Topp fem kanske inte mer.
Det har aldrig spelats en större match i Sverige på klubblagsnivå skulle jag vilja påstå

- Champions League, världens största turnering för klubblag
- Sveriges största spelare genom alla tider kommer hem och möter laget där allt en gång började i en tävlingsmatch för första gången
- Zlatan har personligen hyrt hela stortorget i Malmö, betalt rättigheter till matchen och hyrt in Europas största storbildsskärm
- Biljetter till matchen kostar 10 000 kr och uppåt på andrahandsmarknaden. Det släpptes 30 biljetter i morse. Dom som fick dom hade köat i ett dygn.
- Malmö FF kan vid poäng avancera till slutspelet i Europa leauge

Gissa om jag blev glad när jag fick biljetter till champions leauge matcherna i början av september. Dessutom bästa platserna på sektion 34 rakt ovanför bortalagets bänk. Att se sådana matcher på plats går knappt att beskriva vad gäller upplevelsen.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=snd8yeAk-lk
bokis29 (+5), znipstern (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 11:28   #6

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det har aldrig spelats en större match i Sverige på klubblagsnivå skulle jag vilja påstå

- Champions League, världens största turnering för klubblag
- Sveriges största spelare genom alla tider kommer hem och möter laget där allt en gång började i en tävlingsmatch för första gången
- Zlatan har personligen hyrt hela stortorget i Malmö, betalt rättigheter till matchen och hyrt in Europas största storbildsskärm
- Biljetter till matchen kostar 10 000 kr och uppåt på andrahandsmarknaden. Det släpptes 30 biljetter i morse. Dom som fick dom hade köat i ett dygn.
- Malmö FF kan vid poäng avancera till slutspelet i Europa leauge

Gissa om jag blev glad när jag fick biljetter till champions leauge matcherna i början av september. Dessutom bästa platserna på sektion 34 rakt ovanför bortalagets bänk. Att se sådana matcher på plats går knappt att beskriva vad gäller upplevelsen.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=snd8yeAk-lk
I Skåne kanske.
Gammal 2015-11-24, 11:32   #7

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 807
Standard

Väderprognoserna visar på regn from i eftermiddag till imorrn onsdag. Hur mycket det kommer är osäkert men det finns risk att det blir blött ikväll.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 12:15   #8

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Draget ikväll är Madame Love, tror hon är stenklar om hon travar. Galopperade i comebacken senast när sonen körde och visst finns det risk för det igen. Felfri har hon kapacitet som räcker och blir över för att plocka ner det här gänget. Spikas om det blir spel, men måste först övertyga mig själv om att Wishing You Well går att gardera.

Håller för övrigt inte med om att MFF-PSG är den största klubblagsmatchen någonsin. Zlatan är en av de största i klubbens historia, men det gör inte matchen per automatik till den största (MFF har spelat Europacupfinal för bövelen). Det blir en grym match oavsett, har själv lyckats fixa biljett till Zlatanlogen.
alle (+2)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 12:24   #9

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Går bra nu för Jägersrotränarna för övrigt. Läste på Jägers hemsida att de redan nu har tagit 20 fler segrar "på bortaplan" än under hela fjolåret.
Gammal 2015-11-24, 12:49   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Draget ikväll är Madame Love, tror hon är stenklar om hon travar. Galopperade i comebacken senast när sonen körde och visst finns det risk för det igen. Felfri har hon kapacitet som räcker och blir över för att plocka ner det här gänget. Spikas om det blir spel, men måste först övertyga mig själv om att Wishing You Well går att gardera.
Va får dig att tro att hon är så bra, vart hittar du den kapaciteten?
Gammal 2015-11-24, 12:57   #11

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
, men måste först övertyga mig själv om att Wishing You Well går att gardera.
Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Avd 3)
Wishing you well borde vara stenklar.. SOS känns väldigt troligt, men det finns några dugliga emot och han kommer bli grymt stor favorit! Framförallt 6an som verkar vara en rätt bra häst!
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Bra väder just nu, kommer med tankar sen men kan meddela att WYW ska fällas!
För mig är just nr 6 Morgana Bi det givna speldraget i loppet. Hästen går riktigt fort när det stämmer för henne. Se avslutningen senast. Redan vid 2:a-platsen med Takter i sulkyn gick det att förstå att segrar lär komma för hästen även i regi Untersteiner. 6% just nu!
WYW, däremot, tycker jag visade lite begränsade fartresurser i slutfasen sist jämfört konkurrenter, fast stred berömvärt och höll undan.
Den känns möjlig att fälla som dagens förmodligen största favorit i omgången.

Jag gör nog en bong med spik på både Morgana Bi och Delicious Brown, som är en tuff häst i vad jag tror passande sällskap.
alle (+2), Emeffeff (+3)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 14:10   #12

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Va får dig att tro att hon är så bra, vart hittar du den kapaciteten?
Kanske lät lite väl överlägset, säger inte att hon bara vinner om hon travar. Tror dock det är hyfsad vinstchans om hon travar och då är hon jäkligt rolig med tanke på att hon är spelad till 4 % i nuläget. Låter optimistiskt från stallet och hästen kändes bra efter galopp senast. Kan Lugauers hästar rätt så bra och vet den här hade kunnat ha lite mer pengar på sig. Kolla senaste vinsten på Jägers t.ex. så ser du att det finns lite kapacitet i hästen iallafall. Spetsade, släppte och tog dödens 500 kvar; gick undan enkelt på en 15-tid med krafter kvar på en skitig bana.
Gammal 2015-11-24, 14:15   #13

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Alle!

Lycka till idag med er fina Delicious Brown. Undrar om det blir ¢¢?
alle (+2), mackpeter (+50)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 14:52   #14

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Ok Andy! Då koncentrerar vi oss på huvudbanan Jägers. Skjut iväg info nu o jaga mera till i kväll
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-24, 14:55   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Alle!

Lycka till idag med er fina Delicious Brown. Undrar om det blir ¢¢?
Tack, så ser det ut i nuläget iaf!
Svara

td