Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-22, 11:23   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Jag är lite dåligt påläst på Göteborgshästarna.

Någon som kan förklara för mig varför 2 Ace Alabama, en 5-åring med 1.15-tid som bäst är 68%-are på tidiga strecken?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 11:24   #17

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
För mig är Sparkling Kronos ruggigt intressant där. Om Veijo bara fått ordning på henne och Wester undviker galopp så sitter hon riktigt bra på det. Mot spets och sedan hålla ett bra tempo i 2140 m så ska de aldrig kunna hinna i fatt den. Detta är en riktigt kapabel dam som visat höga fartresurser och som bara ska vinna ett sånt här race med detta försprång egentligen.

Dancing Pride är seg i volten och kommer väl bara bli hängande från springband? Värre med French Me som kan få en riktigt bra start och komma fram lite för tidigt!

Men nä, fan, detta vinner Sparkling Kronos felfri. Klartecken!
Jo, Sparkling är en finfin modell. Ett lopp jag avser att gardera, då många hästar "ska bli intressanta att se". I grunden delar jag din syn på Sparkling som hästen i gänget.

4 Yippie Chic sänkte ett system för mig när hästen vann på 14,7 på snyggt vis. Hur står sig en sådan insats i det här gänget? Framvolten.

12 Önas Ida har en skalle av guld, verkar fortsatt befinna sig i lagom klass.
9 Candy Store i dödens på Deepdish på Halmstad i somras! En insats jag inte kan släppa. Den hästen måste ses som kapabel i gäng likt dessa.
13 B.O. Ris barfota är nyttig.
Nä, för mig är detta garderingslopp två.

Avd I, III och VI kvar för mig att bena ut.
I VI:e tror jag mycket på Lonely Star, men Salma Silvio är en grymt fin modell. Det blir till att gå spik eller sparlopp där.
I III:e tänker jag gå väldigt kort. Just nu vet jag inte alls vad jag tar mig till.
I I:a tänker jag kosta på mig runt 4-5 streck inom ramen, då jag kör reducerat. Conrads är given att ha med ifrån bricka 3.

Du ser fram emot lopp 1. Jag ser fram emot montén! Trott eller ej. Ronden har fastnat för 4 Dollar Access efter en tilltalande montédebut. Jag väntar fortfarande på att 2 Seyffenstein ska går felfritt under sadel igen. Då blir det åka av, tänker jag.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 11:27   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Inte jätte imponerande kval, hade varit intressant att höra vad veijo säger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 11:34   #19

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag är lite dåligt påläst på Göteborgshästarna.

Någon som kan förklara för mig varför 2 Ace Alabama, en 5-åring med 1.15-tid som bäst är 68%-are på tidiga strecken?
Nej, det är en helt sjuk procent på hästen även om den kan vinna.

Lars Hallbergs 2 Ace Alabama (V64-4) blir favorit, är det rätt eller fel?
- Han är en av dom som kan vinna, det är jag säker på. Hästen har lopp i kroppen och jag var jättenöjd med honom i comebacken senast. Det är en stor häst och vi har tagit det lugnt med honom och därför har han inte gjort så många starter. Allt känns bra i jobben och han kommer att vara ännu bättre i dag. När Ace Alabama startade i Årjäng var han snabb från start, men det går inte att dra så stora växlar på det eftersom det inte var många som körde från början. Med tanke på läget bör han komma bra till och styrkan är det inget fel på. Visst ska Ace Alabama har chans och streckas.

15 Snow Angel är bästa hästen, men ett helt galet dåligt läge.

7 Aponi Bell är en bra häst, har ett bra spår i spårtrappan och gick riktigt bra med Christoffer när de vann ihop på Åby. Tidig!

10 Looking Lovely har en riktigt bra spurt, blir nog barfota nu igen och då är den intressant. Har vunnit på bra sätt några gånger och är värd att passa i biken med Kevin Oscarsson.

5 Curtain Call är mitt förstastreck. Barfota runt om har den gått nu två gånger i rad, först en galoppmiss (galopp i sista sväng, absolut inte slutsålt och hade varit med i striden) men därefter en mersmakande andraplats bakom Marta Chip som hade vunnit detta lopp med minst tjugo meter. Har ett bra läge men är ganska långsam ut så det vill till att Andre Eklundh hittar ner. Gör han det är hästen stark och då tror jag han plockar de till slut!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 11:37   #20

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

11.French Me hur skall den torska nu på hemmplan går ju ner massa klasser vad den mött på sista tiden.

Min vinnare 11.French Me
Gammal 2015-11-22, 11:44   #21

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Jo, Sparkling är en finfin modell. Ett lopp jag avser att gardera, då många hästar "ska bli intressanta att se". I grunden delar jag din syn på Sparkling som hästen i gänget.

4 Yippie Chic sänkte ett system för mig när hästen vann på 14,7 på snyggt vis. Hur står sig en sådan insats i det här gänget? Framvolten.

12 Önas Ida har en skalle av guld, verkar fortsatt befinna sig i lagom klass.
9 Candy Store i dödens på Deepdish på Halmstad i somras! En insats jag inte kan släppa. Den hästen måste ses som kapabel i gäng likt dessa.
13 B.O. Ris barfota är nyttig.
Nä, för mig är detta garderingslopp två.

Avd I, III och VI kvar för mig att bena ut.
I VI:e tror jag mycket på Lonely Star, men Salma Silvio är en grymt fin modell. Det blir till att gå spik eller sparlopp där.
I III:e tänker jag gå väldigt kort. Just nu vet jag inte alls vad jag tar mig till.
I I:a tänker jag kosta på mig runt 4-5 streck inom ramen, då jag kör reducerat. Conrads är given att ha med ifrån bricka 3.

Du ser fram emot lopp 1. Jag ser fram emot montén! Trott eller ej. Ronden har fastnat för 4 Dollar Access efter en tilltalande montédebut. Jag väntar fortfarande på att 2 Seyffenstein ska går felfritt under sadel igen. Då blir det åka av, tänker jag.
Yippie Chic har likt Sparkling Kronos tjugo meters försprång på de värsta konkurrenterna. Tro det eller ej, det betyder mycket då vi saknar någon riktig stjärna där bak. Tidig!

De andra du nämner ska också räknas i ett ganska öppet lopp om man inte väljer och ta ställning för någon. Typiskt såna hästar som gör det bra mest hela tiden och gör gedigna prestationer gång efter gång. B.O Ris har varit sjuk förresten, det har även Staro Happy Hour i sista varit.

Apropå sköta sig. Skulle Stall Denco ha fått ordning på Viking Kronos-sonen Persimmon Face i tredje så blir det åka av. En kapabel herre det där som dock verkar lite ding i huvudet, men det blir bra med tiden

Så, då lirar vi följande;

V/P - Raijin Face - Lopp 1
V/P - Seyffenstein - Lopp 2
V/P - Persimmon Face - Lopp 3

Finns två möjligheter;

1. Alla tre galopperar och vi är pank inför V64.
2. Alla tre går felfritt och vinner och vi har gott om kosing inför V64.
Gammal 2015-11-22, 11:47   #22

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
11.French Me hur skall den torska nu på hemmplan går ju ner massa klasser vad den mött på sista tiden.

Min vinnare 11.French Me
Behöver inte vara fel. Tror den får en riktigt bra start och kommer bra på det direkt, och då ska den passas.
Gammal 2015-11-22, 11:54   #23

AndyMarts avatar

Standard

Casillas Hall i tredje kan vara en vettig spik, om än en tråkig sådan.

Hästen är snabb från start.
Motståndet är inget vidare.
Denco har toppform på stallet.
Ingen kommer gå upp och trycka på Casillas Hall med tanke på det stora favoritskapet.

Värst emot är 10 Little Sis Pellini som har visat prov på fina takter i loppen, och som kan spurta ner även Casillas Hall med rätt resa. Därefter 2 Russin De Lux.

Slutsats; Antingen spikar man Casillas Hall, låser med 1-10 eller tar tre hästar.
Gammal 2015-11-22, 11:57   #24

AndyMarts avatar

Standard

Gammal 2015-11-22, 11:58   #25

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Gör väl ingen jätteskillnad med barfota på den hästen?
Gammal 2015-11-22, 11:59   #26

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1333
Standard

Ev jänkarvagn på 2 Russin De Lux i V64-3.
TravFans är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 12:00   #27

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

AndyMart

Raijin Face i all ära. (Hoppas du inte missade nästagångaren där bakom i det loppet, då hästen vann plättlätt?)

Jag röstar för antingen "Jockes" sto nr 8 Staro Kiss Of Fire. Vuxit för varje lopp och härligt intryck över upploppet senast.
Eller nr2 Gwenda Di Quattro, som såg ut som en riktigt bra modell vid vinsten. Går den fortsatt framåt så är det väl klart? Oddsen får avgöra vilken av dessa som får förvalta mitt pund!(7 Ricochet Face var överlägset Gwenda på Halmstad...)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-22, 12:06   #28

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Gör väl ingen jätteskillnad med barfota på den hästen?
Nej men klart bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
AndyMart

Raijin Face i all ära. (Hoppas du inte missade nästagångaren där bakom i det loppet, då hästen vann plättlätt?)

Jag röstar för antingen "Jockes" sto nr 8 Staro Kiss Of Fire. Vuxit för varje lopp och härligt intryck över upploppet senast.
Eller nr2 Gwenda Di Quattro, som såg ut som en riktigt bra modell vid vinsten. Går den fortsatt framåt så är det väl klart? Oddsen får avgöra vilken av dessa som får förvalta mitt pund!(7 Ricochet Face var överlägset Gwenda på Halmstad...)
Ja, Jockes sto såg riktigt fin ut senast. Visade också prov på härlig inställning då hon fortsatte trava trots att det var något hon tappade på bortre lång har jag för mig? Fick dock allt kört i halsen.

2 Gwenda Di Quattro ska inte nonchaleras nej, ett bra sto det med.
Gammal 2015-11-22, 12:18   #29

AndyMarts avatar

Standard

Två V64 förslag då;

Stora (504 kr)

https://www.atg.se/spel/V64_2015-11-...2-00e1e87fdc86

Lilla (216 kr)

https://www.atg.se/spel/V64_2015-11-...d-b71734cff1c7

Gammal 2015-11-22, 12:21   #30

AndyMarts avatar

Standard

Första barfota runt om på 1 Hope Bo (V64-6) meddelar Andre Eklundh.

Skrällbud då läget är bra!
Svara

td