Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-20, 18:47   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Katastrof senast? Gick 1.10,5 sista 400 metrarna i tredjespår. Skulle mer säga tempotorsk
Allting är relativt. Du tycker att hon gjorde en bra prestation, kass enligt mig.

Jag har under 1.08 sista 600 på Jackie Bowler näst senast. Och då tar hon på täten hela vägen in mot mål.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 18:52   #17

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Verkar bli barfota på Treasure Kronos tyvärr. Man pratade om det inför breeders Crown semifinalen men behöll då skorna på. Gjorde ändå ett kanonlopp men senast i finalen när hästen tävlade utan skor ffg var prestationen enorm. Det blir nog svårt att fälla den men är totalt iskall som spelobjekt i kväll. Gick ju att få 10 ggr senast om man var snabb hos de internationella spelbolagen. Idag betalar dom mellan 1.30-1.55 i v odds och det är nästan lika stort fall i spelvärdet på V64 hos statliga spelmonopolet (noll värde i att spika den).

Ser ut att bli favoritbetonat men ändå mycket trevligare än lottotravet i Norge i morgon där gissningsfaktorerna verkar bli så många att man anar att de flesta kunskapsspelarna skiter på det.
Fruktansvärt bra lopp i Norge varför klaga?
Gammal 2015-11-20, 19:00   #18
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Du gör dig dum på riktigt, gör du inte? Räckte det inte med att förstöra TP, Kan du inte låta det här forumet vara i fred och ge f-n i papegojinläggen?
Gammal 2015-11-20, 19:02   #19

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Staten haj gått.....
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:06   #20

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om Bergshults Leffe kommer ut i jänkarvagn förordar jag spik. Maken till lätt motstånd mot vad den brukar möta.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:10   #21

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Det var inte sporten jag hade synpunkter på, även om jag inte håller med om att det är en fruktansvärt bra omgång, utan de spelmässiga osäkerhetsfaktorerna som det medför med trav i Norge

1. Många tränare osäkra på hur hästarna kommer funka utan körspö och om dom är det är det sannolikt svårt att annat än gissa även för spelarna.

2. Många okända hästar och tränare för spelarna och oavsett hur mycket tid man lägger i lopparkiven går det inte att göra samma värdering som när det gäller hästar och tränare man följer frekvent.

3. Banan brukar vara dålig på Bjerke.

4. Osäkert om det kommer gå att tävla barfota. Det gör att det troligen blir ännu mer fel i skoinfon än vad det brukar vara i Norge. Det finns inga rutiner för barfotainfo i Norge och tränarna kan tom mörka om dom vill. Inga bestraffningar för felaktiv balansinfo.

5. Du har ingen historik på balansinfon på Norska hästar.

Det finns säkert fler faktorer som gör den spelmässiga biten mycket mer lumpbetonad och osäker för spelarna jämfört med en V75 omgång i Sverige.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:17   #22

Standard

Citat:
Det var inte sporten jag hade synpunkter på, även om jag inte håller med om att det är en fruktansvärt bra omgång, utan de spelmässiga osäkerhetsfaktorerna som det medför med trav i Norge

1. Många tränare osäkra på hur hästarna kommer funka utan körspö och om dom är det är det sannolikt svårt att annat än gissa även för spelarna.

2. Många okända hästar och tränare för spelarna och oavsett hur mycket tid man lägger i lopparkiven går det inte att göra samma värdering som när det gäller hästar och tränare man följer frekvent.

4. Osäkert om det kommer gå att tävla barfota. Det gör att det troligen blir ännu mer fel i skoinfon än vad det brukar vara i Norge. Det finns inga rutiner för barfotainfo i Norge och tränarna kan tom mörka om dom vill. Inga bestraffningar för felaktiv balansinfo.

Det finns säkert fler faktorer som gör den spelmässiga biten mycket mer lumpbetonad och osäker för spelarna jämfört med en V75 omgång i Sverige.
Tycker det är en rolig omgång där det kan bli bra betalt.
Gammal 2015-11-20, 19:17   #23

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Om du lägger tid i lopparkivet inför denna omgång skapar du dig en enorm edge gentemot kollektivet, en mycket större sådan än om det skulle vara V75 i Sverige. Allt annat är skitsnack.

Hur var det innan barfotainfon kom i Sverige? Spelade ingen då eller? Och du som gillar att läsa på om vilka skor som ska ryckas osv har ju en fördel då du slipper dubbelrött i listorna nu.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-20 klockan 19:19.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:22   #24

Standard

Det har ju gott några lopp årsvis i Norge så ditt pluggande kan ju inte va på topp när dom här omgångarna kommer.
Gammal 2015-11-20, 19:28   #25

Standard

KÅter of an hour......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bigspender (+10)
Gammal 2015-11-20, 19:30   #26

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

BRA!!

super start
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:30   #27
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Allting är relativt. Du tycker att hon gjorde en bra prestation, kass enligt mig.

Jag har under 1.08 sista 600 på Jackie Bowler näst senast. Och då tar hon på täten hela vägen in mot mål.
13 ggr pengarna på både vinnare och tvilling. Ja, det är bara att tacka och ta emot. Spelarkollektivet på läktaren, minst sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+10)
Gammal 2015-11-20, 19:32   #28

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
13 ggr pengarna på både vinnare och tvilling. Ja, det är bara att tacka och ta emot. Spelarkollektivet på läktaren, minst sagt.
Tackar för den tvillingen och vinnarspel och skön start på v6
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-20, 19:35   #29
Banned

Standard

Svårt att hitta bättre spik att inleda med i en jackpotomgång.

V64
Inlämnat: 2015-11-20, 19:04
Kalmar
Fredag 2015-11-20
Start: 19:25
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Jackie Bowler
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10
3: 9 October Kronos
4: 3, 5, 10, 12
5: 2 Treasure Kronos
6: 2, 3, 4, 6, 12

1x9x1x4x1x5 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Gammal 2015-11-20, 19:43   #30

Standard

snyggt stänkajn.....

(Ursäkta men jag är irriterad över kalmardialekten)
Svara

td