Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-17, 15:47   #1

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2069
Standard

V64 Örebro

Quantnamera vinner tredje avdelningen (ruskigt bra senast).
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 18:25   #2

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Det första jag tänkte på när jag såg startlistorna var att Bar Plombier och just Quantanamera inte borde vara favoriter. Berglöf borde aldrig vara favorit när häst och kuskmotståndet hårdnar och inte heller en så trög och stapplig häst som Bar Plombier mot hyggliga hästar. Speciellt när det är kortare distanser.

Jag spikar Rolex Bigi som förra gången var överbetrodd men idag är läget det omvända.

Spikar även Akropolis Frei i fjärde. Kanonförutsättningar med rutinerad häst, springspår och Goop. Bra skrällförutsättningar i det här loppet annars, men en bra spik!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 18:44   #3

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fashion Diva är väldigt trevlig, men med Tina behövs förstås tur också.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det första jag tänkte på när jag såg startlistorna var att Bar Plombier och just Quantanamera inte borde vara favoriter. Berglöf borde aldrig vara favorit när häst och kuskmotståndet hårdnar och inte heller en så trög och stapplig häst som Bar Plombier mot hyggliga hästar. Speciellt när det är kortare distanser.

Jag spikar Rolex Bigi som förra gången var överbetrodd men idag är läget det omvända.

Spikar även Akropolis Frei i fjärde. Kanonförutsättningar med rutinerad häst, springspår och Goop. Bra skrällförutsättningar i det här loppet annars, men en bra spik!
Gammal 2015-11-17, 18:51   #4

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Fashion Diva är väldigt trevlig, men med Tina behövs förstås tur också.
Ja, och det kan ju bli spets. Målar med alla utom en och utgångar 4,5,7 för någon av dem bör sitta i front ganska tidigt. Quantanamera har ju ingen spetschans direkt och bara där (garanterad en resa i andraspår) är den diskvalificerad som favorit, för speciellt mycket bättre än de andra är den då inte.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-11-17, 19:29   #5
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Torbjörn Jansson ville ju inte ens vinna med Rolex Bigi. Hah hah.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 19:30   #6

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Nae det var en väldigt underlig styrning...
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 19:34   #7

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Ur Walmanns hemsida: "Trinidad AS 151117-7 Örebro Örjan Kihlström
Kan det klaffa från springspåret från tillägg kan det bli en fin position och ekipaget bör då kunna vara med långt framme i ett lopp som detta."

Vem i stall Walmann har så dålig koll när hästen har spår 4 på tillägg?
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 19:51   #8

Stekels avatar

Standard

Citat:
Det står ju i programmet att det är ledning eller kön som gäller. Och han såg ju direkt att det inte skulle bli någon ledning.

Från sista ytter vinner man inte om favoriten sitter i ledningen. Bättre att chansa invändigt då. I ett viktigare lopp tar han ju dödens. Inga konstigheter tycker jag. Det var väl bra att man fegade med en rak dubbling i första till slut. Kortsiktigt iallafall...

Gammal 2015-11-17, 20:03   #9
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Det står ju i programmet att det är ledning eller kön som gäller. Och han såg ju direkt att det inte skulle bli någon ledning.

Från sista ytter vinner man inte om favoriten sitter i ledningen. Bättre att chansa invändigt då. I ett viktigare lopp tar han ju dödens. Inga konstigheter tycker jag. Det var väl bra att man fegade med en rak dubbling i första till slut. Kortsiktigt iallafall...
Han hade vunnit med 10 meter om han hade tagit dödens.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 20:05   #10
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Och jag anser att en häst får mer respekt av andra ju fler segrar den har i raden.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 20:07   #11

Stekels avatar

Standard

Citat:
Han hade vunnit med 10 meter om han hade tagit dödens.
Kanske. Men poängen är att det var ganska klart att det inte skulle provas i dödens om han inte råkade hamna där. Jansson är inte den typen av kusk, speciellt när det är ett vardagslopp med en sån här häst. Och speciellt med tanke på att det var dödens senast.

Om Berglöf vinner nu tar jag bettingpaus resten av månaden, iskallt då!

Gammal 2015-11-17, 20:15   #12

Stekels avatar

Standard

Brrrrrrrrr!!! Skallrar tänder ihop med Goop.

Gammal 2015-11-17, 20:15   #13

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2797
Standard

Dåligt pålästa kuskar...
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 20:17   #14

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ja, och det kan ju bli spets. Målar med alla utom en och utgångar 4,5,7 för någon av dem bör sitta i front ganska tidigt. Quantanamera har ju ingen spetschans direkt och bara där (garanterad en resa i andraspår) är den diskvalificerad som favorit, för speciellt mycket bättre än de andra är den då inte.
Berglöf hade nog inte läst ditt inlägg när han körde till ledningen väldigt resolut
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 20:32   #15

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Berglöf hade nog inte läst ditt inlägg när han körde till ledningen väldigt resolut
Ja det var dåligt påläst av honom

Men det är skillnad på att spetsa och köra sig till ledningen. Spets var han chanslös på. Jag trodde ju på låg sannolikhet att någon skulle släppa till honom också, men nu blev han ju framvinkad av Björn av alla människor.

Svara

td