Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-18, 16:34   #46

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Ja, du har då ditt eget sätt kommentera...talar väl för sig själv.

Men ett gott råd är att vara mer försiktig med vad du skriver på ett
allmänt forum..
Ja, tror verkligen folk kommer förfölja mig för de där avskyvärda kommentarerna. Jag är tydligen den första som säger att huliganer har stort inflytande i AIK.

Fokusera på travet nu.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 16:36   #47
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bry dig inte om vad robfri skriver. För i så fall lär du inte vinna något. Ulf brukar ofta köra Robbans hästar och ha fina framgångar med dem, så det gör inte så stor skillnad.
Nä det är bättre att lyssna på dej Shooter, då sitter man ofta med 2 avd kvar & skriver "hoppas på nr ? för då får jag iaf 6 rätt, kanske kan ge några kronor..."

Alla spelar vi olika, vissa jagar favoritrader (du), andra försöker hitta spelvärde (jag), men att säga att det inte gör så stor skillnad med Uffe Eriksson ist för Robert Bergh upp på en småtrög häst förklarar endast din okunnighet inom travet, tyvärr.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 16:39   #48

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nä det är bättre att lyssna på dej Shooter, då sitter man ofta med 2 avd kvar & skriver "hoppas på nr ? för då får jag iaf 6 rätt, kanske kan ge några kronor..."

Alla spelar vi olika, vissa jagar favoritrader (du), andra försöker hitta spelvärde (jag), men att säga att det inte gör så stor skillnad med Uffe Eriksson ist för Robert Bergh upp på en småtrög häst förklarar endast din okunnighet inom travet, tyvärr.
Att råda någon att inte ta med fältets bästa häst tyder verkligen på okunnighet vad gäller trav.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 16:54   #49

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Enligt mig är Salina alldeles för mycket streckad i V86-1.. Cindy Photo är det stora draget, spika den så har ni ett slagkraftigt system!

Omgångens spelvärda spik; 4 Cindy Photo (V86-1)

Omgångens sunda spik; 2 Day or Night In (V86-8)

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-18 klockan 17:07.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 16:55   #50

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Shooter kan allt om trav och spel ingen Ide att gå i klinch där! Men jag tar alla hans spel till +10% av Atg:s odds men han vill inte lira ☺
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+2)
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 17:18   #51

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Shooter kan allt om trav och spel.
Shooter kan bli giftig när han börjar lämna in sina spel och därmed
tävlar mot oss andra.

På tal om att tävla;

Kusk: Ulf Eriksson (1964), Bollnäs
STARTER*1A*2A*3A*SEGER*INKÖRDA PENGAR
2015*743*80*80*61**11%***5127660
2014*565*61*64*40**11%***4697950

Det finns f.ö varianter mellan att spika och att inte ta med, gardering/lås osv.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2015-11-18 klockan 17:21.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 17:21   #52
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Att råda någon att inte ta med fältets bästa häst tyder verkligen på okunnighet vad gäller trav.
Nja, snarare att man ser faktorer att gå emot en icke stark favorit. Kuskändring till det sämre. Dåligt läge. Förmodligen hängandes i spåren då Ulf inte har samma respekt med sig som Robert.

MEN att du inte sett dessa faktorer förvånar mig inte det minsta som endast kikar efter de mest streckade i listan/omgången.
Gammal 2015-11-18, 17:25   #53

Shooters avatar

Standard

Citat:
Nja, snarare att man ser faktorer att gå emot en icke stark favorit. Kuskändring till det sämre. Dåligt läge. Förmodligen hängandes i spåren då Ulf inte har samma respekt med sig som Robert.

MEN att du inte sett dessa faktorer förvånar mig inte det minsta som endast kikar efter de mest streckade i listan/omgången.
Bästa hästen, på väg upp i form, Uffe är inte blyg och har fina resultat med just Berghs hästar, bara att köra framåt, inte mycket streckad alls i ett lopp som de flesta garderar rejält, nedstruken ett spår. Att du inte inser dessa faktorer förvånar inte mig det mista, eftersom du tycks sakna all förmåga att hitta hästar som är för lite streckade i förhållande till vinstchans.
Gammal 2015-11-18, 17:35   #54

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Varför inte 8 Spirit Real i V86 3?! Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-18, 17:38   #55

AndyMarts avatar

Standard

Timbal tycker jag har 20-25 % vinstchans ikväll. Klart förbättrad senast efter en lite längre formsvacka och det är mycket möjligt att formen är på intågande igen. Dock tuff uppgift då den lär få dödens på Jormas.

Min förstahäst? 9 Trading!
Gammal 2015-11-18, 17:43   #56

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Timbal tycker jag har 20-25 % vinstchans ikväll. Klart förbättrad senast efter en lite längre formsvacka och det är mycket möjligt att formen är på intågande igen. Dock tuff uppgift då den lär få dödens på Jormas.

Min förstahäst? 9 Trading!
Trading är det stora skriket idag och spikas lite här och där. Såg just nu att Jens Sjödén singlar Swiss Account i samma lopp. Den snackas det ju också mycket om och en del tror på S&S. Antingen spik på Timbal eller sparlopp. Det beror som alltid på värmningar och vilken info man kan få fram, men Timbal lockar.
Gammal 2015-11-18, 17:44   #57
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Bästa hästen, på väg upp i form, Uffe är inte blyg och har fina resultat med just Berghs hästar, bara att köra framåt, inte mycket streckad alls i ett lopp som de flesta garderar rejält, nedstruken ett spår. Att du inte inser dessa faktorer förvånar inte mig det mista, eftersom du tycks sakna all förmåga att hitta hästar som är för lite streckade i förhållande till vinstchans.
Vi kan vara överens om att vi inte kommer bli överens kring Timbals chanser.

Efter 20-tiden så vet vi. Själv låser jag loppet på 5,9 & känner mej trygg.

Mitt scenario är 5 till spets, Timbal hängandes (ev t o m tvungen att backa). Håller sig 5 någorlunda lugn vinner den lätt, blir den som vid starter tidigare väl het kliver loppets enda motbud (9) in i matchen & avgör på upploppet.
Gammal 2015-11-18, 17:44   #58

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Man spelar på ett ekipage inte häst. Ha en bra kväll och lycka till.

Mvh
Gammal 2015-11-18, 17:45   #59

AndyMarts avatar

Standard

Citat:

Mitt scenario är 5 till spets, Timbal hängandes (ev t o m tvungen att backa). Håller sig 5 någorlunda lugn vinner den lätt, blir den som vid starter tidigare väl het kliver loppets enda motbud (9) in i matchen & avgör på upploppet.
Det är inte bara Swiss Account som ska hålla sig lugn, bäst Jorma gör det också.
Gammal 2015-11-18, 17:46   #60

Shooters avatar

Standard

Citat:

Det är vi absolut överens om.
Svara

td