Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-16, 16:43   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V86 Solvalla/Åby

Ruggigt rolig omgång vi har att se fram emot på onsdag och dessutom kryddat med en trevlig jackpot, vilket det var ganska längesen vi hade på V86..

Calvin Borel omgångens enligt mig mest spelvärda med tanke på hur procenten ser ut gentemot värsta och enda (?) konkurrenten Dernier Viking. Men det hinner givetvis förändras.

Day or Night In har jag mycket svårt för att se förlora.

Propulsion kan jag däremot tycka är klart överstreckad, SÅ bra var han väl inte i debuten och kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad. Nytt skoryck på Twitter skulle vara mycket intressant.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-16, 16:46   #2

AndyMarts avatar

Standard

Trading i V86-4 måste ju också vara mycket intressant till nuvarande procent med tanke på att det är barfota igen och att hon presterat enormt bra prestationer på den balansen. Dock vet jag inte om Timbal är i form igen, då kan den bli svårtuggad om Robban är vaken från start.
Gammal 2015-11-16, 16:56   #3

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

V86 är alltid kul och med Åby som ena bana så blir det en extra krydda. Jag har inte gått igenom loppen så noga, men Timbal som jag spikade förra gången ser ut att ha en vettig chans igen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-16, 16:56   #4

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5600
Standard

Calvin har väl 2 motståndare Dernier V och sig själv,

Prpulsion var man inte väldigt missnöjda med debuten? var väl ngt problem med hälsan, vilat drygt 1 månad
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-16, 17:06   #5

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V86 är alltid kul och med Åby som ena bana så blir det en extra krydda. Jag har inte gått igenom loppen så noga, men Timbal som jag spikade förra gången ser ut att ha en vettig chans igen.
Ja, Åby är den roligaste kompletteringsbanan till Solvalla av de som går runt, är jag på plats så såklart Jägersro men annars är Åby mycket trevligt att titta på och spela till.

Bergsåker är ju utan tvekan den tråkigaste och också den som levererar sämst kvalité på hästarna, men det går det med.

V86 Express ger grymt fin sport vilket i sin tur faktiskt också höjer spelsuget.
Gammal 2015-11-16, 17:10   #6

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Calvin har väl 2 motståndare Dernier V och sig själv,

Prpulsion var man inte väldigt missnöjda med debuten? var väl ngt problem med hälsan, vilat drygt 1 månad
Ja, han har ju inte visat på nån stabilitet de sista starterna, men dessa har trots allt varit mot världseliten. Nu går han ju ner enormt i klass, ska man jämföra med något så går han väl från att spela CL-fotboll i Malmö med MFF till Friends () Arena och en match med AIK. Då förstår man ju att han borde dominera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Gammal 2015-11-16, 19:44   #7

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja, han har ju inte visat på nån stabilitet de sista starterna, men dessa har trots allt varit mot världseliten. Nu går han ju ner enormt i klass, ska man jämföra med något så går han väl från att spela CL-fotboll i Malmö med MFF till Friends () Arena och en match med AIK. Då förstår man ju att han borde dominera.
Du har humor du!! Nu har du väl retat upp ett antal gnagare med din ironi...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 09:25   #8

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Tungt ansvar vilar på ynglingen Elias axlar när han får förtroende bakom ruggige Calvin Borel. Är det han som sköter hästen? Elller är det han som numera jobbar åt Puro? Minnet sviker

Vilket som så kan man tycka att det är lite märkligt att conny inte sätter upp nån med mer rutin bakom tömmarna.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-17, 09:47   #9

Standard

Citat:
Ruggigt rolig omgång vi har att se fram emot på onsdag och dessutom kryddat med en trevlig jackpot, vilket det var ganska längesen vi hade på V86..

Calvin Borel omgångens enligt mig mest spelvärda med tanke på hur procenten ser ut gentemot värsta och enda (?) konkurrenten Dernier Viking. Men det hinner givetvis förändras.

Day or Night In har jag mycket svårt för att se förlora.

Propulsion kan jag däremot tycka är klart överstreckad, SÅ bra var han väl inte i debuten och kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad. Nytt skoryck på Twitter skulle vara mycket intressant.
Day or night är ute på sitt tuffaste prov hittills. Visst var den ruggigt fin senast men fick loppet samtididigt lite kört i halsen o va skyldig att vinna. Nu har jag svårt att se honom ta emot wingait ch från början o ska då slå den utvändigt. Det tror jag inte den mäktar med. Sen finns det ju fler kapabla hästar att va rädd för som varit ute i stentuffa gäng o gått bra. tre kriterieförsöksvinnare tex: Mt kingofthehill, cupido sisu, expensive river. Ska bli intressant att se hur strecken hamnar här.
Gammal 2015-11-17, 16:36   #10

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Day or night är ute på sitt tuffaste prov hittills. Visst var den ruggigt fin senast men fick loppet samtididigt lite kört i halsen o va skyldig att vinna. Nu har jag svårt att se honom ta emot wingait ch från början o ska då slå den utvändigt. Det tror jag inte den mäktar med. Sen finns det ju fler kapabla hästar att va rädd för som varit ute i stentuffa gäng o gått bra. tre kriterieförsöksvinnare tex: Mt kingofthehill, cupido sisu, expensive river. Ska bli intressant att se hur strecken hamnar här.
Detta är inte alls lika tufft som senast. Ett mycket lättare lopp.

Procenten 62 ligger i paritet med vinstchansen som jag värderar till 60-65 % och även om den rör sig upp mot 70 imorgon kommer jag att spika då det handlar om V86.

Snacka om bra uppgift.
Gammal 2015-11-17, 16:47   #11

Standard

Citat:
Detta är inte alls lika tufft som senast. Ett mycket lättare lopp.

Procenten 62 ligger i paritet med vinstchansen som jag värderar till 60-65 % och även om den rör sig upp mot 70 imorgon kommer jag att spika då det handlar om V86.

Snacka om bra uppgift.
Jag hoppas verkligen du har rätt. det bli gardering för min del och gott rens. Björns är ojämn o har lätt till galopp men spurtade fint sist o blir nog min första häst här
Gammal 2015-11-17, 17:17   #12

AndyMarts avatar

Standard

- Det är spelarna som får avgöra chanserna men för mig är Calvin Borel helt enkelt en annan sorts häst än Dernier Viking. Jag tror inte att hon har något med utgången att göra om Calvin går felfritt i det här loppet, säger Conrad Lugauer.

- Han var mycket stressad den dagen men allt har känts bra efteråt och han har varit fin i träningen. Så om han går felfritt eller inte den här gången…jag kan faktiskt inte svara på det. Allt har att göra med hur hästen trivs i loppet och om han kan slappna av, säger Conrad Lugauer.

- Jag ska köra en väldigt lugn värmning och hoppas att han har en bra dag och slappnar av. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till spelarna den här gången men utan galopp tror jag han vinner loppet.
Gammal 2015-11-17, 23:32   #13

muumiins avatar

Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Swiss account torskar Aldrig detta om spets.. Omgångens bästa spik!
Gammal 2015-11-17, 23:38   #14

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Swiss account torskar Aldrig detta om spets.. Omgångens bästa spik!

Jänkarvagn imorgon enligt Nurmos twitter.
Gammal 2015-11-18, 05:46   #15

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Har för mig att Nurmos har egen definition på jänkarvagn. Finns en vagn som Jorma kör i, sen en riktig vagn som Erik & Björn kör i
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td