|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-16, 16:43 | #1 |
V86 Solvalla/Åby
Ruggigt rolig omgång vi har att se fram emot på onsdag och dessutom kryddat med en trevlig jackpot, vilket det var ganska längesen vi hade på V86..
Calvin Borel omgångens enligt mig mest spelvärda med tanke på hur procenten ser ut gentemot värsta och enda (?) konkurrenten Dernier Viking. Men det hinner givetvis förändras. Day or Night In har jag mycket svårt för att se förlora. Propulsion kan jag däremot tycka är klart överstreckad, SÅ bra var han väl inte i debuten och kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad. Nytt skoryck på Twitter skulle vara mycket intressant. |
|
2015-11-16, 16:46 | #2 |
Trading i V86-4 måste ju också vara mycket intressant till nuvarande procent med tanke på att det är barfota igen och att hon presterat enormt bra prestationer på den balansen. Dock vet jag inte om Timbal är i form igen, då kan den bli svårtuggad om Robban är vaken från start.
|
|
2015-11-16, 16:56 | #3 |
V86 är alltid kul och med Åby som ena bana så blir det en extra krydda. Jag har inte gått igenom loppen så noga, men Timbal som jag spikade förra gången ser ut att ha en vettig chans igen.
|
|
2015-11-16, 16:56 | #4 |
Calvin har väl 2 motståndare Dernier V och sig själv,
Prpulsion var man inte väldigt missnöjda med debuten? var väl ngt problem med hälsan, vilat drygt 1 månad |
|
2015-11-16, 17:06 | #5 | |
Citat:
Bergsåker är ju utan tvekan den tråkigaste och också den som levererar sämst kvalité på hästarna, men det går det med. V86 Express ger grymt fin sport vilket i sin tur faktiskt också höjer spelsuget. |
||
2015-11-16, 17:10 | #6 |
Ja, han har ju inte visat på nån stabilitet de sista starterna, men dessa har trots allt varit mot världseliten. Nu går han ju ner enormt i klass, ska man jämföra med något så går han väl från att spela CL-fotboll i Malmö med MFF till Friends () Arena och en match med AIK. Då förstår man ju att han borde dominera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5) |
|
2015-11-16, 19:44 | #7 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1) |
||
2015-11-17, 09:25 | #8 |
Tungt ansvar vilar på ynglingen Elias axlar när han får förtroende bakom ruggige Calvin Borel. Är det han som sköter hästen? Elller är det han som numera jobbar åt Puro? Minnet sviker
Vilket som så kan man tycka att det är lite märkligt att conny inte sätter upp nån med mer rutin bakom tömmarna. |
|
2015-11-17, 09:47 | #9 | |
Citat:
|
||
2015-11-17, 16:36 | #10 | |
Citat:
Procenten 62 ligger i paritet med vinstchansen som jag värderar till 60-65 % och även om den rör sig upp mot 70 imorgon kommer jag att spika då det handlar om V86. Snacka om bra uppgift. |
||
2015-11-17, 16:47 | #11 |
Jag hoppas verkligen du har rätt. det bli gardering för min del och gott rens. Björns är ojämn o har lätt till galopp men spurtade fint sist o blir nog min första häst här
|
|
2015-11-17, 17:17 | #12 |
- Det är spelarna som får avgöra chanserna men för mig är Calvin Borel helt enkelt en annan sorts häst än Dernier Viking. Jag tror inte att hon har något med utgången att göra om Calvin går felfritt i det här loppet, säger Conrad Lugauer.
- Han var mycket stressad den dagen men allt har känts bra efteråt och han har varit fin i träningen. Så om han går felfritt eller inte den här gången…jag kan faktiskt inte svara på det. Allt har att göra med hur hästen trivs i loppet och om han kan slappna av, säger Conrad Lugauer. - Jag ska köra en väldigt lugn värmning och hoppas att han har en bra dag och slappnar av. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till spelarna den här gången men utan galopp tror jag han vinner loppet. |
|
2015-11-17, 23:32 | #13 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Swiss account torskar Aldrig detta om spets.. Omgångens bästa spik!
2015-11-17, 23:38 | #14 |
|
|
|