Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-21, 13:49   #91

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den har 1,5 miljoner mer insprunget för det första. 7 starter på 1609m och 5 segrar tyder inte på några distansproblem. Kanske blir tufft att vinna från dödens här, men det kan inte uteslutas helt. Blir det för mycket snoppmätning mellan Daniel och Adrian så tror jag Oscarsson vinner.
tack för svaret men har ändå lite svårt att köpa att det är en bättre häst i grunden
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:01   #92

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Jag tror inte att Redén tokkör i dödens, utan han får väl sätta sig där snällt och sedan bli frånåkt över upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+2)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:07   #93

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

I avd 6 tänkte jag spika Adrian med 5 Buzz Mearas. Nu tycker jag det är många andra som också måste räknas.

T ex har prickat för 4 Daley Lovin men tror mindre på honom pga kusken. Daniel R är ju duktig men vet inte om han är så bra på norska banorna? Sedan tyckte jag att 7 Exodus Hanover måste med pga Örjan och att han fått bra spår efter strykningarna.

3 Explosive de Vie. Duktig men har inte spelat honom förrän han fick spår 3, då vann han. Oscarsson kör lite som vinna eller försvinna enligt mig. Här kan det kanske bli vinna igen pga spåret.

Sedan kände jag mig misstänksam i fråga om att Björn Goop skulle vara så ute ur leken. Brukar inte BG vinna i Norge?

Senaste, förmodligen sista, budet är 8 Glen Ord Superb. Vann Norska Derbyt för ett tag sedan och bara vunnit efter det. Är 63-procentig beträffande vinst. Skräll kanske?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:13   #94

Manprinsens avatar

Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
I avd 6 tänkte jag spika Adrian med 5 Buzz Mearas. Nu tycker jag det är många andra som också måste räknas.

T ex har prickat för 4 Daley Lovin men tror mindre på honom pga kusken. Daniel R är ju duktig men vet inte om han är så bra på norska banorna? Sedan tyckte jag att 7 Exodus Hanover måste med pga Örjan och att han fått bra spår efter strykningarna.

3 Explosive de Vie. Duktig men har inte spelat honom förrän han fick spår 3, då vann han. Oscarsson kör lite som vinna eller försvinna enligt mig. Här kan det kanske bli vinna igen pga spåret.

Sedan kände jag mig misstänksam i fråga om att Björn Goop skulle vara så ute ur leken. Brukar inte BG vinna i Norge?

Senaste, förmodligen sista, budet är 8 Glen Ord Superb. Vann Norska Derbyt för ett tag sedan och bara vunnit efter det. Är 63-procentig beträffande vinst. Skräll kanske?
Björn har inte en suck här med den hästen, den är chanslös. 3,4,5 så är loppet heltäckt eller så spikar man antingen 4 eller 5.
lokatten (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:26   #95

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Man får inte glömma bort nr 10 Royal Ice om man ska gardera loppet.
Själv kommer jag att spika Adrian.
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:33   #96

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 714
Standard

Redén har meddelat på twitter att hans hästar kommer gå barfota idag!
asgaya3141 (+3), hammering (+2), Executive (+1)
Musse_husse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:46   #97

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Bjerke..

avd1. Många lär ladda, 2-3-4-5-6 alla kan lägga iväg. Man skall prova att ladda med Call me hanover får se om man lyckas? Tuffkörning gynnar framför allt 10 och 12...

avd2. Bula bula står ensam på volten och tar enkelt spets om felfri. Har två segrar över stayer distans. Drömde att Örjan kom längst ut och tog skalpen på 1an men drömmar brukar sällan vara sanndrömmar. Reveller var riktigt bra vid segern senast.

avd3. 2-3-4-5-6 alla kan lägga iväg. Fördel nr 2 men lär nog släppa? 4 eller 5 till spets? 8an har toppkapacitet, spåret? tokskrällen kan vara nr 10 som flyger långt om det blir tempo på loppet. Även Örjan och nr 9 så klart.

avd4. på ett av mina bolag spikar jag Carame som spurtar sylvasst varje gång och körs av en kusk i flytet för dagen. Bakom är det öppnare.. Bara måla..

avd5. På mitt största bolag spikar jag Global P som sitter i spets efter en bit, toppchans!

avd6. Buzz M tror jag spetsar och leder runt om. Passa dock tokskrällen nr 7 som har fått hårdhet och gör bra lopp hela tiden.

avd7. Owen F spurtade ner Nuncio för ett tag sedan, verkar ritkigt på G för dagen. Habito har 5 av 5 i spets så taktiken är nog given. Även nr 1 som kan öppna bra och har vunnit 9 av 13 från tät. Provar och lyckas? Tango Vang gillar hård fart lika så nr 7.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:55   #98

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Speltips LUNCH DUBBEL;

8 Vanity Matters
7-12.

https://www.atg.se/spel/ld_2015-11-2...5-874f42c12f69
oggeb (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 14:56   #99

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Avd 1: Jag tror att det blir vild körning från start, både Punk och Higspeed Call är hästar som är grymt startsnabba och trivs bäst i ledningen. Med ett framspår hade Star Advisor Joli kunnat vara en spik men för den här hästen är verkligen bakspår pest, har aldrig vunnit därifrån. Låt vara att hästen förmodligen aldrig haft bättre form förut men det blir upp till bevis nu. Måste dock rankas ner på grund av statistiken. Order by keeper måste också nämnas kommer från ett formstall har bra läge och går från alla positioner. Draget i loppet är nr 10 Pebbe Simoni som kommer med två raka segrar, näst sist slog han några som brukar kunna hävda sig på V75, senast slog han riktigt bra hästar på Bjerke. Hästen har en rykande spurt och blir loppet kört i lite för hårt tempo tror jag att han blåser ner det mesta på ett upplopp. Just nu streckad på endast 4%
3 Choco Sun tar spets!! Hästen har bäst chans av stallets tre i loppet. Man talar om att ev släppa spets men jag ger mig fan på att det är påställt och att man svarar! Man har blåst förut och kan göra det igen! Om den slipper galen överpace kan den vinna som bortglömd skräll! Choco Sun avgör loppets utgång helt själv! Svarar man är loppet vidöppet om nu inte Order By Keeper bara pissar på dom. Den ska inte laddas.... Pebbe klart streckvärd som den är nu till 5%...

Star Advisor Joli är struken....
Gammal 2015-11-21, 14:59   #100

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Bula Bula har alltid gått iväg felfritt vid voltstart, problemet är att hon kan galoppera mer när som helst..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:00   #101

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Steen Juul vann första loppet. Bra början denna V75 dag.
Var optimist med 4 Tycoon Conway Hall i V75-3.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:01   #102

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

VM-systemet.

Order By Keeper serverar Redén en fin resa och sen bara sväljer han de till slut. Punk är blöt till slut och får ge sig efter en tuff inledning.

Protector svarar den norske sida vid sida och leder sedan hela vägen in i mål. Helt enormt förbättrad senast och precis samma utrustning och grejer nu. Bara vinner!

Tango Vang glider med och sveper hela gänget över upploppet. Dagens roligaste! Favoriterna kör ihjäl varandra och så avslutar Jeppe flygande.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:07   #103

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

Om det kan vara till ngn hjälp: Johan U uttalar sig om att V75-5 Protector INTE ska köras i ledning. " Det är i alla fall inte utgångspunkten".
Malmrot tycker att Protector "verkar kall"
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-21, 15:16   #104

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, Call Me Hanover tar spets om han vill.
Följer bilen, övriga helt chanslösa, OM han vill...

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
3 Choco Sun tar spets!! Hästen har bäst chans av stallets tre i loppet. Man talar om att ev släppa spets men jag ger mig fan på att det är påställt och att man svarar! Man har blåst förut och kan göra det igen! Om den slipper galen överpace kan den vinna som bortglömd skräll! Choco Sun avgör loppets utgång helt själv! Svarar man är loppet vidöppet om nu inte Order By Keeper bara pissar på dom. Den ska inte laddas.... Pebbe klart streckvärd som den är nu till 5%...

Star Advisor Joli är struken....
Gammal 2015-11-21, 15:17   #105

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Olivia Trott kanske överraskar idag.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td