Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-09, 09:51   #46
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Gav helt okej för sjuan faktiskt. Många harryboy spelare som fått in den bl.a.
Synd på tramskörningen i avd2 incredible accent såg dock helgrym ut och gjorde ett kanonlopp fortfarande, ångrar inte min spik där. Fick 6 rätt själv (hade fått 6 i vilket fall som helst). Men eftersom jag inte vill sitta här i skamvrån själv med att ha fått 6 rätt så vill jag skryta om min lilla v4lapp från igår och vara med i tiotusenkronorsklubben =))

http://dl.dropbox.com/u/5799500/DSC00030.jpg +52k på 38kr i insats är väl bra?
Ja det må jag säga var bra gjort. Tyckte att utdelningen var väl hög, men att ta den på så få rader var riktigt bra, jag hade nog behövt minst 300 rader (förutom att först komma fram till att ha Spinnaker som enda spik då). Du var ganska nöjd när Staro Conch öppnade med galopp misstänker jag .

Lite märkligt också att Tony Wallin fortsätter att vara lite underskattad (i vissa fall blir han dock överspelad också, men det är väl mest när TV4 gapar om honom).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td