Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-07, 10:17   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

V75 Gävle 8 Maj


Start talking!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 12:07   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Jag gjorde en preliminär systemram med Hallsta Lotus och Youpie som spikar. Vad tror ni om det? Det känns som att båda är tvåhästarslopp annars tycker jag. Någon som ser flera motbud mot dessa än andrahandarna Feseth Lynet och I Saw You?

Ågårds Ludde känns löjligt överstreckad tycker jag, om man har i åtanke att han galopperat 5 gånger av 10 möjliga. Felfri bör han väl vinna, men det är bra motstånd nu också. Chicago Emil och Åsundens Gigant imponerade i senaste starterna och har bra läge.

Lösning på guld? Hårdkörning eller lugnt direkt? Vem får spetsköra?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 17:08   #3
 
chinaskis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gävle/Cebu City
Inlägg: 49
Sharp$: 452


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Några funderingar just nu.

V75-1 Ågårds Ludde, nu med skor och stabilare men troligen inte samma kapacitet och streckad på 76%, vi jobbar bort den! Edifice med lättare balans, läget?

V75-2 Väldigt positivt på Incredible Accent, släpps till ledningen och spårar? hmm kanske en bank..

V75-3 Tjaa...

V75-4 Hallsta Lotus med skor, ett minus? Moe Tor barfota nu och ett stort plus, slagen näst senast på hagmyren av Hallsta men kanske skor vs inte skor gör skillnaden här? Feseth Lynet bästa norska och såklart i striden här..

V75-5 Funderar på hur Möller Nielsen träffar rätt i starten eller inte med Filippa Moose, lite sugen på att spika men kusken??

V75-6 I Saw You och King of Lace kör tufft om ledningen? Sen kommer Yuopie, Temazinc och Bachelors Dream..

V75-7 Troligen bankas Leonas Yeti, spets och slut.

Ska på möte med V75 bolaget nu så får se hur det slutar.
__________________
"bukowski är min mentor"
chinaski är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 19:48   #4
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

enkelraden.
1)5
2)7
3)9
4)2
5)4
6)2
7)12
Josef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 19:49   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Något säger mig att man ska passa adielsson i guld. Bobtail känns som att den vinner varannat lopp och då är det dags nu. Om inte den vinner nu så är det spikbud på nästa gång den startar.
Ska sätta mig in i de hela nu tänkte jag. Återkommer med funderingar
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 20:15   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 317
Standard

Jag vet inte riktigt, men spontant känns det som att Iceland kommer göra hackbiff av allt som finns i guld. Den gick ju inte ens på halvfart senast
trivio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 20:57   #7
 
breakers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Västerut
Inlägg: 230
Sharp$: 975
Standard

Stekel! Glöm inte King of Lace mot Youpie. Såg smällfin ut sist med strul på vägen.
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 21:52   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Mer info och tankar på guld och kallblod tack! Är inne på att Jodas Julia, Bobtail och Iceland ska räcka mer än väl i guld. I kallis tänkte jag spika Hallsta men blir det skor på alltså?

Efter att ha sett Åkes kommentarer kommer jag nog spika en och göra en utgång av de andra två (menar då avd 1,6,7 såklart), det lutar åt att spiken blir Youpie.

I andra borde det inte krävas så många streck. Don Gentle och Mamoros Tapper är dock helt bortglömda!

Erik lät som att han gillade Filippa Moose, jag har också gillat det jag sett där och läget kan man inte klaga på. Kan tänka mig att spika faktiskt, trots amatör/stolopp.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 22:03   #9
 
fluhelms avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 11
Standard

Spik på Youpie, detta vinner han.
fluhelm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 22:19   #10
 
CaptHowdys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 2333
Standard

JO Persson tyckte inte det var någon stor skillnad med skor på Hallsta Lotus och tyckte själv att det var en bra spik.
CaptHowdy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-07, 22:37   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy Visa inlägg
JO Persson tyckte inte det var någon stor skillnad med skor på Hallsta Lotus och tyckte själv att det var en bra spik.
Om JO säger så litar jag nog på han. Minst en utgång blir det!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 10:32   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad fan har hänt med Hallsta lotus? 62%!!!!!!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 10:37   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Vad fan har hänt med Hallsta lotus? 62%!!!!!!
Skor på...

Fler kommentarer från Svanen finns här: http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle7090551.ab

Frågan är vilken som "stämmer" bäst. På AB är det barfota på Clear Sign och på Spelarservice skor...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 10:46   #14
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jo men han har själv sagt att skor inte spelar någon roll. Dessutom brukar han annars alltid gå med skor bak och bafota fram, nu läggs skorna på fram. Har kikat i lopparkivet och de gånger han gått med skor har han inte varit så dålig alls faktiskt. En gång felade han med skor runt om men då var han 105oddsare och mötte järvsöfaks bl.a.

Nej 62% är en väldigt lockande spik! Trots att nybrink har spikat =))
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 10:48   #15
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Från atg.se

Citat:
Ulf Ohlsson trivs bra i Gävle, där han i fjol vann 28 lopp och därmed tog hem kuskchampionatet. Sju segrar har det blivit på Gävletravet såhär långt i år och det är en pinne mindre än ledande Sören Eriksson. Då den senare bara kör en häst när V75-cirkusen på lördagen gästar banan, samtidigt som Ohlsson är flitigt i elden, finns alla möjligheter att gå upp i ligaledning.
Mest tror Ohlsson på Jan-Olov Perssons-tränade Hallsta Lotus (V75-4). Ekipaget har huserat ihop tre gånger i år och det har blivit seger varje gång.
- Han har varit klart bra men ändå inte visat den där extrema formen som han hade under sensommaren i fjol. Vi får se om han kan hitta den formen nu när värmen börjar komma. Han är min bästa chans i omgången och är han lika bra som i fjol är det riktigt bra segerchans. Eventuellt ska han gå med skor den här gången och jag vet inte hur mycket det i så fall sätter ner honom. Men enligt Persson har han gått bra med skor tidigare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td