|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-11, 16:32 | #31 |
KUSK- OCH TRÄNARINTERVJUER
KUSK- OCH TRÄNARINTERVJUER
V86-1 1 Demo (Jörgen Berglund) är det bra med. Gick ett träningspass i söndags och kändes fin. Klart att jag är nöjd med formen. Får se om jag kan få en bra resa i rygg på Magnifik Brodde. Då får vi se hur det löser sig för oss sedan, säger Jörgen. 2 Magnifik Brodde (Robert Dunder) verkar allting väl med. Vi får se om vi får någon tryckare den här gången. Vi får se hur det blir kört. Han räknas, säger Robert. 3 Le Lahar (Per Linderoth) är allt normalt med. Har ett hyggligt läge nu. Han ska kunna vara med bland de tre, fyra främsta, säger Per. 4 Chicago Aron (Bo Eklöf) känns jättebra. Har haft något skit i halsen. Så formen borde vara uppåt. Från en bra position där framme ska han kunna vara med dem nu, säger Petra Persson. 5 Above All Ås (Ulf Ohlsson) har varit riktigt bra i två lopp. Senast fick han vinna och det var bra. Han har ryckt upp sig lite efter några justeringar. Läget är hyggligt och han är rätt snabb. Är hygglig för klassen. Jag tycker att i den klass han är duger han åtminstone, säger Lars Wikström. 6 Janne Sisu (Ove A Lindqvist) ska vara i hyfsad fortsatt form. Gjorde ett bra lopp senast också. Tog fruktansvärt mycket på dem där framme sista 200 meterna. Hans akilleshäl är att han är skiftande i gången i sista sväng, säger Jonas Edlund. 7 G.G.'s Magic Dream (Pierre Nyström) är allt bara bra med. Gjorde ett skapligt lopp senast med gott om krafter kvar i mål. Han kommer gå som han har gjort. Tror han är med mitt i där någonstans, säger Pierre. 8 Birmingham (Robert Bergh) har gjort okej lopp men är inte den lättaste. Galopperar och strular lite för sig själv. Sköter han sig kan han ta en framskjuten placering. Men hur långt det räcker är svårt att avgöra, säger Preben Sövik i Robert Berghs stall. 9 Crooked (Jan Norberg) är en rejäl herre som var bra senast. Kan duga trots att det är en hård omgivning. 10 Prince Cobol (Ulf Eriksson) var positiv senast men galopperade i tre raka före det. Var fin före det också. En möjlig rysare. 11 Amino Håleryd (Micael Melander) är tveksamt startande. Det blir troligtvis strykning. Han är lite sliten, säger Lars Wikström. 12 Young Mystic (Tomas Pettersson) visade dålig form i senaste starterna och fick en paus. Inte gått något skarpare och har ett dåligt läge. Ligger väldigt lågt, säger Stefan Arvidsson. V86-2 1 Demanding Sam (Daniel Redén) var uruselt dålig senast. Vet inte varför. Fick ta det lugnt ett tag och har bara tränat lugnt i sanden. Bra spår men med senaste insatsen vill jag ligga lågt. Samtidigt har hon kapacitet och kunnande, säger Pär Pergenius i Redéns stall. 2 Final Oak (Kaj Widell) känns fin för tillfället. Känns som att han har lyft sig med det förra loppet. Fick krafter sparade där. En bra comeback. Bra spår. Kaj får ladda lite för att få en bra position nu, säger Micke Stärling. 3 Solöns Rangel (Sören Eriksson) är det bra med. Formen brukar gå uppåt på hösten. Bra läge nu. Försöker spetsa och släppa till någon bra. Så får vi se sen, säger Henning Rustad. 4 Star Advisor Joli (Kim Eriksson) finns det inga orosmoln på himlen med så här långt. Allt är jättebra och han känns väldigt pigg i träningen. Han är bra och det känns bra. Bra läge. Det ser bra ut. Kör mot ledningen, säger Sofia Aronsson. 5 Wannabe Kemp (Joni-Petteri Irri) har okej form. Var fyra senast och gjorde ett bra lopp. Hyfsad ut. Får en bra resa. Då har han en vettig platschans, säger CG Björkroth hos Nurmos. 6 Blue Martini Ås (Örjan Kihlström) går bra i skymundan och borde kunna få vinna ett lopp snart. Tror att hon kan vara en fidus här, säger Roger Walmann. 7 Sandro Mustang (Jorma Kontio) hade oflyt med spåret. Med ett spår längre in hade det varit helt annorlunda. Får han en slant nu är jag jättenöjd. Svårt därifrån, säger Kalle Sundin. 8 Kalypso Face (Erik Adielsson) gick med skor och öppet huvudlag senast. Vi rycker skorna nu. Har ändå känslan att han väger för lätt för att kunna vinna loppet, säger Svante Båth. 9 Fille Jubb (Daniel Olsson) var bra senast. Det borde ha varit för långt fram men det kändes klarare än vad det såg ut enligt kusken. Förutsättningarna är bra. Ser ut att kunna bli körning. Känner mig inte helt slagen, säger Micael Broberg. 10 Yes We Can (Björn Goop) har startat två gånger för oss och haft bakspår båda gångerna. Inte kommit till riktigt heller men har ändå gått hyggligt. Jag tycker inte att han duger till någon topplacering här nu. Det kan jag inte tänka mig, säger Stig H Johansson. 11 Fantastic Ås (Torbjörn Jansson) är inte så mycket för spelarna. Svårt läge och han var inte så rolig senast. 1 600 nu och överkomligt motstånd gör att han kan få en slant, säger Ola Åsebö. V86-3 1 Löve Pål (Peter Eriksson) kör vi inget tufft med mellan starterna, men verkar må bra. Stått 20 på de här i princip varje start och vi har aldrig begärt något av honom, säger Patrik Eriksson. 2 Spik Il (Ulf Ohlsson) körde jag i måndags. Det verkade bra. Blev trött senast för första gången. Allt känns bra. Bra hästar med. Hemmabana. Talls Odin har varit fruktansvärt bra. Han blir svår, säger Sara Svedin. 3 Pliggfaksen (Hans Brunlöf) är det bra med. Bra läge men är ingen raket från början. Bra att vara med fram i på slutet. Talls Odin har imponerat på mig och blir svårt. Men med rätt lopp ska vi utmana, säger Hans. 4 Guli Gry (Robert Dunder) behöver flyt för att duga i det där loppet. Det är upp en klass mot vad hon har mött tidigare. Men hennes form är bra, säger Robert. 5 Bork Lasse (Jan-Olov Åberg) är inte helt stabil på benen men har haft ganska bra form. Har höjt sig ett snäpp. Har bättre tid framför sig nu när det blir höst och vinter, säger Janne. 6 Turkongen (Jonas Johansson) verkar bra. Red galoppintervaller i måndags. Då var han pigg. Men jag är lite osäker på hur han klarar den här distansen, säger Annica Sivertsson. 7 Lykkje Svarten (Bo Eklöf) var under pari senast. Fick något magtrubbel. Nu har vi bytt foder. Magen har stabiliserat sig. Får svar på blodprov innan vi åker. Har väntat på det här loppet, säger Hilde Solbakken. 8 Tomtegubben (Ove A Lindqvist) räcker inte mot de här från det läget. Det är bara att ligga lågt. Går framåt med loppen men jag vill köra i ryggar nu, säger Ove. 9 Tyri Balder (Vidar Tjomsland) är segervan men har hoppat två gånger i rad nu. 10 Talls Odin (Anders Wallin) tränar precis som vanligt. Ingenting tyder på varken bättre eller sämre än normalt. Utvecklas väldigt bra. Särskilt i de senaste två starterna. Hästen överraskar positivt. En av dem som gör upp om segern. Är en av tre, fyra, säger Anders. 11 Blisjur (Ulf Eriksson) är allt bra med. Lite sämre läge den här gången, men formen är bra. Satt fast senast och gick i mål med mycket krafter kvar. Mycket tuffare nu. Nöjd om trea eller fyra, säger Peter Johansson. 12 Prins Elden (Jan Norberg) är bortlottad i det här loppet. Tur att det är 2 600. Då kanske han hinner vara med där framme. Kan bli barfota runt om. Bland de tre kan han vara trots läget, säger Birger Ledström. V86-4 1 Impression (Hans-Owe Sundberg) vann ett breddlopp senast på bra sätt. Behöver inte be om ursäkt för det. Blir mer och mer avslappnad. Ska gå framåt. Men känns inte mogen att vinna här, säger Hans-Owe. 2 Io Eld (Torbjörn Jansson) är som hon är. Gick förbättrat senast bakifrån. Kan jobba på lite när hon är riktigt på hugget emellanåt. Formen är bra. Kan vara svårt att få ledning och då blir chanserna sämre, säger Hans-Owe Sundberg. 3 Baron d'Inverne (Joakim Eskilsson) verkar allt fint med. Gjorde ett fint lopp senast från taskigt utgångsläge. Nu ser det bättre ut. Trea, fyra, säger Joakim. 4 Barca (Tony Wallin) hade jobbat jättebra inför Breederssemin men hade feber på morgonen. Var feberfri dagen efter. Känts jättefräsch både före och efter det. Var hon står formmässigt är svårt att säga. Bra för klassen, säger Kjell Wallin. 5 New Generation (Björn Goop) tror jag kan öppna rätt så bra. Känns på g. Hoppas bara han inte hoppar. Bra i ordning, säger Anton Sverre i team Goop. 6 Exceed'em (Jennifer Tillman) hamnade tokigt på det senast. Formen är inte så tokig. Känns bra hemma, säger Henrik Larsson. 7 Sugar Neo (Örjan Kihlström) sparkade i vagnen och utgick senast. Hon måste nog ha ett par lopp för att komma igång riktigt efter sin långa skadefrånvaro, säger Roger Walmann. 8 Obi Degato (Per Lennartsson) har fin form men iskallt läge. Svårt härifrån. 9 Seedorf O.M.F. (Erik Adielsson) har gjort det väldigt bra en lång tid. Känns fortsatt lika bra. Bakspår är inget bra. Jag tycker att han har stabiliserat sig men litar ändå inte helt hundra på honom om det blir trånga situationer. Jag tror på bra chans om det inte krånglar, säger Stig H Johansson. 10 Nose Gear (Stefan Melander) gjorde det okej senast i försöket. Bakspår på kort distans gör att man inte kan ha så stora förhoppningar. Vi får vara nöjda med en peng, säger Marcus Schön hos Melander. 11 K.A.Online (Sören Eriksson) är formen där den ska vara på. Tråkigt läge. Sören får köra för en slant därifrån, säger Kjell Jonsson. 12 Whitehouse Express (Daniel Redén) gick ruskigt bra senast. Fick en galopp på långsidan. Hade vunnit utan den. Ser urläcker ut i träningen för dagen men drog en nitlott i spåret. Vi får hoppas på mycket tur förstås, säger Pär Pergenius. V86-5 1 Chicago Tindra (Linda Artursson) ska försöka hänga med och få en bra slant. Vi kör med rycktussar för första gången, säger Linda. 2 Jim Sånna (Jonas Karlsson) hoppas jag är lika fin som tidigare. Då kan det bli roligt. Jag siktar främst på en matlapp, säger Jonas. 3 Balzac du Chatelet (Bo Eklöf) är stark men inte helt stabil. Tränar bra. Skulle han gå iväg felfritt är han tuff att stå emot. Det är ett givet streck på kupongen, säger Jörgen Westholm. 4 Tournament (Per Linderoth) utvecklas och gör det väldigt bra. Bra läge, men möter äldre hästar nu och första gången på distansen. Hoppas det blir ett utropstecken, säger Per. 5 Lady Perfect Tove (Kevin Svedlund) bör smygas nu. 6 Superinga (Björn Karlsson) verkar allt bra med. Klarar distansen. Medel från start. Troligen barfota runt om. Mer en plats- än en vinstchans, säger Björn. 7 Bionicle Man (Rikard N Skoglund) är en trevlig häst som gjort jättebra lopp på slutet. Han är väldigt speedig sista 200, säger Rikard. 8 Jolly Jumper G.L. (Daniel Wäjersten) tror jag att det kan gå ganska bra för. Gör han om loppet senast ska han vara långt fram. Blev för uppeppad före start senast. Det går bättre nu, säger Hans-Erik Norberg. 9 Quirina (Ulf Eriksson) är rätt så nyttig. Hoppas hon kan hänga med och tjäna en någorlunda slant denna gång, säger Per Linderoth. 10 Vegas (Lars-Göran Söderberg) är en krångelpelle som gärna ställer till det för sig. Var bra senast. Skaplig kapacitet och under kraftig utveckling nu, säger Lalle. 11 So Gå Idefix (John Östman) känns fin. Tränat på bra. Det ser bra ut faktiskt. Jag är optimistisk nu, säger Kenneth Häggström. 12 Ville Blanche (Leif Åkerstedt) vet jag inte vilka hästar han möter. Hästen är bra och har bra form. Ett byngligt läge men han går runt 1.15,5 nu, säger Leif. 13 Stoneface (Robert Bergh) har varit bra efter längre vila. Formen börjar närma sig. Även om han möter bättre hästar räknas han, säger Preben Sövik. 14 King Creole (Tommy Eriksson) STARTAR EJ. 15 Rekord Amok (Ulf Ohlsson) var V75 för tufft för. Hoppas att han kliver framåt med det loppet. Han är jämn, säger Olle Carlsson. V86-6 1 Jens Patrik (Joni-Petteri Irri) kommer få en fin resa. Tror på en bra insats. Sedan får man se hur långt det räcker, säger CG Björkroth. 2 Utter (Erik Adielsson) går bra hela tiden. Senast blev han störd. Varit jämn som tusan hela året men har bara vunnit en gång. Visat att han klarar distansen många gånger och nu har han ett bra läge. Troligtvis provas han barfota och det blir naturligtvis lite spännande, säger Stig H Johansson. 3 Betel Am (Fredrik B Larsson) vann ett enkelt lopp senast. Var fin. Känns i bra form. Bra läge och har vunnit lopp på 2 600 tidigare i sommar. Ska kunna vara bland de tre, säger Fredde. 4 Balder Hornline (Ralf Karlstedt) verkar allting bra med. Var bra senast också. Hoppas vi kommer bra till härifrån. Så ska vi försöka skrälla lite, säger Raffe. 5 Victor A.U. (Torbjörn Jansson) hade inte startat på länge men gick 13,8. Det räckte inte så långt. Inget fel på prestationen. Troligtvis är han bättre nu. Det är svårbedömt, säger Tobbe. 6 Diablo Boko (Björn Goop) är allt normalt med. Känns fin i jobben. Helstängt föll väl ut senast och det kör vi med nu också. Björn upp hoppas vi ska ge effekt. Absolut ingen nackdel, säger Dan Widegren. 7 Vikens Hot Lips (Örjan Kihlström) känns faktiskt jättefin. Får hon bara sitt rätta lopp är hon alltid farlig. Hon ska smygas i ryggar, säger Lars Holmberg. 8 Super Photo Bood (Mattias Djuse) gick bra som trea senast. Tagit det bra. Ska vara vassare nu med det loppet. Långt fram om det löser sig, säger Mattias. 9 Angelina Vacation (Jorma Kontio) har bra form men har inte fått riktigt betalt för det. Hoppas att det kommer snart. Kan gå, säger Ari-Pekka Pakkanen. 10 Aalto (Sören Eriksson) känns jättefin i jobben. Hoppas att han får sitta med där bak och sedan gå 600-700 kvar. Han är stark och tål att gå så. Tycker det är bra chans, säger Kjell Jonsson. 11 Chipen Boy (Petter Karlsson) felade bort en trolig vinst näst senast. När han är bra slår han bra hästar med en bra spurt. Ett ganska gynnsamt läge. Så han ska köras. Kan räcka nu, säger Hans Karlsson. 12 Wojtyla Gene (Fredrik Pedersen) är formen fortsatt god på. Blev störd till galopp senast. Var bra gången innan när han vann på Valla. Stark och rejäl. Tål att göra mycket själv. Men härifrån blir det svårt, säger Fredrik. V86-7 1 Todays Butterfly (Henrik Svensson) verkar ha hyfsad form. Bra läge också. Ser spännande ut. Barfota runt om. Inte omöjligt att vi tar ledningen, säger Henrik. 2 Liberty Face (Per Linderoth) är jämn och säker. Har det tuffare att vinna. Tuffare och tuffare. Det var länge sedan han vann. Har bra form och bra läge. Kan vara farlig att ta bort, säger Per. 3 Magic Number (Ulf Ohlsson) var bra senast. Gick barfota då, men det går inte att köra nu. Så med skor. Fick bra läge och känns bra efteråt. Inga moln på himlen. Får prova för ledningen här, säger Karin Nilsson. 4 Sally Hill (Ulf Eriksson) får jag ligga ganska lågt med eftersom hon har varit borta så länge. Det får bli ett lugnt upplägg. Jobbat mycket grund men långt ifrån formen. Det blir försiktigt, säger Lotta Nyman. 5 Laurentius Romeo (Kenth Åkerlund) satt fast senast. Bra form och ska köras på chans. Kan vara med och tjäna lite pengar här, säger Per Linderoth. 6 Stelina (Robert Bergh) blev det helt fel för senast. Det var ett tufft tempo i dödens och hon får vara ursäktad. Formen känns rätt bra fortsatt. Möter hingstar och valacker nu. Tuffare emot men ska inte glömmas, säger Preben Sövik. 7 Resplendent Caviar (Jan Norberg) är jämn och säker. Lite dåligt läge. Hoppas att han också kan tjäna någon krona. Liberty är hetast av dem, säger Per Linderoth. 8 Mellby Toker (Micael Melander) känns fin i träning. Lite tråkigt läge. Men det är bara att köra på framåt. Han är för snabb. Vi plockar bort norsken helt. Hästen har oförtjänt dålig rad just nu, säger Malin Brunzell. 9 Rutger Gigant (Petter Lundberg) blev det strul för senast. Bättre läge nu. Formen tycker jag håller i sig. Borde ha platschans om det löser sig, säger Petter. 10 Wariner (Martin P Djuse) är en bra häst som verkar ha tagit loppet senast bra. Ser smidig och fin ut. Känns inte iskallt i och med att vi har en bra startrygg. Gör en minst lika bra prestation nu, säger Martin. 11 Picasso (Troels Andersen) är allt bra med. Det blev lite galet senast när jag inte såg att jag var diskad förrän väldigt sent. Känns bara bra. Skor minst bak. Kommer vi hyggligt igenom så kan han vara med bland de tre här, säger Troels. 12 Greenstar (Tomas Pettersson) har blivit bortlottad. Går inte. Inte i samma form som Butterfly heller, säger Henrik Svensson. V86-8 1 Desdemona Boko (Jorma Kontio) är fin i grunden och har hittat stilen i Finland. Leder runt om nu? 2 Coco de Vie (Björn Goop) trodde man faktiskt att hon var lite halvmätt och hade sprungit in sina pengar. Men hon gick ett ruskigt lopp senast och visade att hon är kraftigt på gång igen. Läget är bra även om hon inte är så startsnabb. Jag tycker att hon ska räknas, säger Marcus Schön. 3 Ninepoints Ariel (Oskar J Andersson) var mycket bra i comebacken. Är troligtvis ännu bättre nu. Tufft motstånd, men hon gör inte bort sig. Kan absolut vara topp fyra i det här loppet, säger Jörgen Westholm. 4 Raffinos (Örjan Kihlström) är kapabel men har också lätt för att galoppera. Barfota senast med galopp men nu blir det lätta skor på. Om hon sköter sig är hon med långt framme, säger Roger Walmann. 5 Jeepster (Kaj Widell) har varit borta jättelänge. Det tar så klart ett par lopp att komma igång igen. Vi får avvakta och se när formen sitter, säger Monica Janisels. 6 Kemas Winnie (Per Lennartsson) har lite smygform faktiskt. Senast kom hon helt fel på det. Det var dåligt tempo och hon hamnade på mellis. Nu tränar hon bra. Måste naturligtvis ha löpningen om hon ska räcka, säger Reijo Liljendahl. 7 Just Flying By (Kenneth Haugstad) var bra senast. Hårdare emot nu och vi kör på väntan och stämmer det kan det bli en bra slant, säger Roger Walmann. 8 Elma Lane (Peter Untersteiner) är ett väldigt fint sto. Hon har varit i Tyskland och vunnit Breeders' Crown där. Allt har gått bra efter det. Sedan har vi siktat på det här. Allt är bra utom spåret. Så kan man säga. Jag tror att hon duger i omgivningen. Det är bara ston nu i alla fall, säger Peter. 9 Withma (Erik Adielsson) var inte som bäst senast. Har bra smygläge nu. Har hög kapacitet men det är som sagt tufft emot. Ses som en outsider. Likvärdiga chanser för våra hästar, säger Jörgen Westholm. 10 Arby's Amalia (Sören Eriksson) var smått överlägsen från ledningen senast. Får nu lita till turen. 11 Speed Hill (Tino Ärling) gör gedigna prestationer men vinner inte så ofta. Körs nog på väntan. Tar ner några till slut och kan få en god slant med sig härifrån, säger Roger Walmann. 12 Snow Flake Goj (Kim Eriksson) har inget segerläge den här gången. Får främst jaga en slant nu |
|
2015-11-11, 16:33 | #32 |
aftonbladet tips |
|
2015-11-11, 16:35 | #33 |
PATRIK FERNLUND tips
V86-1: Här har jag en rolig och en trolig. Den troliga är 2 Magnifik Brodde som sannolikt leder hela vägen hem, den roliga är 10 Prince Cobol som har bättre kapacitet än de flesta tror. Gick bra i skymundan senast, så pass upp.
V86-2: Här kommer bästa spiken idag. 4 Star Advisor Joli kommer säkert till ledningen, och enligt tränaren känns han bättre nu än tidigare så han lär bli svår att stoppa. V86-3: 10 Talls Odin har utvecklats enormt och är min vinnare här. Garderar man kan 12 Prins Elden vara en rolig skräll att ha med. V86-4: 9 Seedorf O.M.F. är en jättefin häst som nu som valack uppträder mycket mer stabilt och lugnt. Men - bakspår och kort distans gör det värt att gardera. Ta med några och glöm inte 12 Whitehouse Express som hade vunnit utan galopp senast. V86-5: 3 Balzac du Chatelet är väldigt kapabel och kan vara kvällens chansspik. Går han felfritt får de övriga kämpa om andrapriset. V86-6: Inget lätt lopp - kvällens mest streck-krävande enligt mig. 8 Super Photo Bood låter Mattias Djuse väldigt nöjd med. Har dessutom lopp i kroppen. Skrällbud. Spetsfavorit är 6 Diablo Boko som har en bra chans om han når täten och är extra intressant nu med Björn Goop i sulkyn. V86-7: 3 Magic Number är given att strecka, det är en bra chans från ledningen. Jag har väntat på 9 Rutger Gigant som blev störd till galopp senast och blir farlig om han sköter sig ikväll. V86-8: 2 Coco de Vie var grym senast och får nu Björn Goop i sulkyn. Kan vara en spik. Garderar man så handlar det om 8 Elma Lane som ju är en bra häst samt 4 Raffinos. Spikar man inte så är det här ett bra trehästarslås Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
2015-11-11, 16:38 | #34 |
I första avdelningen är 6 Janne Sisu intressant. Gjorde ett starkt lopp senast och är i bra form! 4 %!
I fjärde avdelningen kan 6 Exceed'em vara något. Nerstruken ett spår och ska gå barfota fram. Är bäst i spets och lyckas Tillman nå ledningen utan att det kostar för mycket så kan det vara en bra skräll... 3 %! I sista avdelningen är 10 Arby's Amalia totalt bortglömd. Var riktigt duktig i senaste loppet och ska återigen gå barfota runt om. Har gjort sju lopp från bakspår och har 3 vinster, 2 andraplatser, en tredje- och en fjärdeplats. 2 %! I övrigt måste väl 3 Solöns Rangel och 4 Star Advisor Joli vara en enkel tvilling. Hoppas man får ett bra odds... Lycka till allihopa och hoppas att många vinner något ikväll! |
|
2015-11-11, 17:19 | #35 | |
Citat:
Kolla Mellby Diamant då han galopperade som klar då över medel, i starten efter satte dom på bakskorna & då höll han stilen hela vägen. Banan den dagen var lite hård på Valla. Fast alla hästar har ju olika hov liksom vi har olika fötter. Du har säkert rätt & jag fel, vi får se. |
||
2015-11-11, 17:47 | #36 | |
Citat:
Signaturen Spiken verkar dra in hundratusentals kronor på sina spel hos nätbookisarna år efter år utan att drabbas av limiteringar. Hur är det möjligt när man själv drabbades efter att under 2-3 år netto vunnit max mellan 20-30 tkr på samma typ av spel ? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20) |
||
2015-11-11, 17:50 | #37 | |
Citat:
|
||
2015-11-11, 17:51 | #38 |
Kvällens stress 86:a
Spiken Avd 6 nr 1 Jens Patrik. spetsat hälften av sina starter med öppet spår vunnit 3 Har vunnit på lång distans. Barfota (ev) jänkarvagn och nurmos positiv. Favoriten Diablo Boko har en seger i Sverige, inget imponerande. Bra chansspik på Jens Patrik till 8% Skrällen: Io Eld, nr 2 avd 4. startsnabb som blixten, kan kanske svara spets. Har vunnit 8 av 10 när hon gått i ledningen 2 % just nu. Annars är ju Barca mycket bra, trea i drottningens i maj, ett lopp i kroppen 3 %. Tror att någon av dessa leder loppet, kanske ända fram. Nordisloppet Tjomsland håller på att ta över kallblods-tronen av persson, spikförslag även på den, lite osäker dock. |
|
2015-11-11, 17:53 | #39 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
1. Han ljuger. 2. Han vinner på sport men torskar sedan allt i casinot. |
|
2015-11-11, 17:58 | #40 |
Mitt ATG har slutat fungera... :(
|
|
2015-11-11, 18:00 | #41 |
Fyfan vad jag hatar ATG... Kommer inte in på sidan nu
|
|
2015-11-11, 18:03 | #42 | |
Citat:
Och då måste ATG vara helt outstanding. Teoretiska odds går väl inte att vinna på? Mvh Uffe |
||
2015-11-11, 18:28 | #43 |
Intressant med barfota runt om på Prins Elden i kallblodsloppet. Senast Jan Norberg körde den hästen så sprang den på personliga rekordtiden 24,8 (2140 m), då barfota fram.
|
|
2015-11-11, 19:10 | #44 | |
Citat:
2015-11-11, 19:17 | #45 |
Banned
|
Han kanske har ett eget spelbolag? Efter alla de miljonvinster på V75 som han redovisat på Travpunkten så kanske han investerat i ett eget spelbolag?
|
|