Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-10, 22:51   #1

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

V86

Mitt inlägg försvann?? Men nu finns en tråd iaf
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-10, 22:55   #2

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Vågar man lita på Star Advisor Jolie? Gode stor favorit till Järvsöfaksprocent.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-10, 23:50   #3

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Väldigt få hästar har 82% vinstchans, men vem ska slå honom om han är frisk ?
V86 ger bra om det smäller i ett lopp, och mycket bra om det smäller i fler, oavsett om en megalampa vunnit.
Vill man ta potten garderar man, räcker 100 laxar är spiken OK.

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vågar man lita på Star Advisor Jolie? Gode stor favorit till Järvsöfaksprocent.
Gammal 2015-11-10, 23:51   #4

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Intressant med Ohlsson upp på Above All Ås i första. Le Lahar blir man inte rädd för när Linderoth styr. Iallafall inte jag.

Pliggfaksen känns som en väldigt bra spik till vinstchans och spelprocent.

Seedorf favorit från bakspår på kortdistans och har väl inte gått så bra dem få försöken man startat tidigare på distansen? Blir till att försöka fälla för min del!

Aalto till 1% känns given på min kupong!

Lycka till med spelen och hoppas ni vinner stort allihopa.

/F
Gammal 2015-11-11, 00:07   #5

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Väldigt få hästar har 82% vinstchans, men vem ska slå honom om han är frisk ?
V86 ger bra om det smäller i ett lopp, och mycket bra om det smäller i fler, oavsett om en megalampa vunnit.
Vill man ta potten garderar man, räcker 100 laxar är spiken OK.
Har försökt leta minus men hittar dessvärre inga. Hästen har 1 galopp sedan hedenhös så det ska nog mycket till om det ska komma en i morgon.
Får sikta på att välta Seedorf istället, där tycker jag det är frågetecken både på distans och läge, finns dock risk för att han får loppet ändå när jag tittar på folket där framme.
Gammal 2015-11-11, 00:13   #6

Manprinsens avatar

Standard

Rekord Amok räckte inte riktigt till på V75 senast. Möter nu mycket beskedligare motstånd. Känns som en tänkbar värdespik.
Gammal 2015-11-11, 00:16   #7

Filmtokig

Standard

Citat:
Rekord Amok räckte inte riktigt till på V75 senast. Möter nu mycket beskedligare motstånd. Känns som en tänkbar värdespik.
Sant, klarar distansen bra.
Gammal 2015-11-11, 00:18   #8

Manprinsens avatar

Standard

Magic Number har knallform, tyvärr blir hon väldigt sårbar med tre Linderotare med i leken.
Gammal 2015-11-11, 00:32   #9

Manprinsens avatar

Standard

Kallblodsloppet låser jag nog på 3 och 9. Favoriten är ett riktigt råämne som dock är galoppbenägen och både spår och kusk hämmar. Vann med maxflyt efter startgalopp senast. Finns inte utrymme för några misstag nu. Jag chansar bort honom då jag vill få med fler hästar i andra lopp.
Gammal 2015-11-11, 08:03   #10

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skoryck runt om ffg på Utter ikväll!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 08:15   #11

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

v86-7) 4 Sally Hill är tillbaka på ovalen. En av de tuffaste stona de senaste åren. Damen hade en lysande karriär och har sprungit in 847´på 24 starter, vunnit v75 mot äldre hingstar som Åge Hornline, kämpat som stark 2:a bakom Amazon am. Skadade sig i hagen 2014 och man har gett henne tid då hon har mycket kvar att ge. Mycket startsnabb och Ulf Eriksson i sulkyn är ett plus i min värld.

I ett öppet lopp så är hon en rolig chansspik till 6%

I mitt badkar så tar hon spets och Ulf vill nog endast släppa mot en bra rygg......

Senast redigerad av elwiz den 2015-11-11 klockan 09:13.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 09:08   #12

Standard

Haha... ja man undrar ju om de pratar med varandra......

Vi Tippa:
2 Utter bröt ner på upploppet i ett långlopp i V75
på Jägersro senast och galopperade. Hade fått pengar
annars. Känns som han ska efter och har ett perfekt
läge här då han trivs med att vara där framme direkt.
Lång distans passar också och det är väl enklare emot
här än i V75? Tror han slutar i främre träffen och vi kör
med skor igen, säger Ville Karhulahti

Stigh.se:
Utter (Lopp 9, v86-6)
-Känns fin i jobben, senast var det en störning som orsakade galoppen. Är normalt sett travsäker.
Bra läge och vi provar barfota runt om nu. Ska bli intressant att se om det slår väl ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)
Gammal 2015-11-11, 10:13   #13

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Unibet aviserar 11 ggr i startodds på Utter. Ska den tävla barfota runt om ffg och det lyser dubbelrött i kväll i barfotainfon så kommer gissningsvis oddset hos statliga spelmonopolet att hamna på 3 eller max 4 ggr pengarna.
Bet365 erbjuder 4 ggr pengarna enligt oddsen i dagens aftonbladet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 10:18   #14

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

När brukar unibet komma med sina odds på onsdagar?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 10:30   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
När brukar unibet komma med sina odds på onsdagar?
Tror det är strax efter lunch men har inte stenkoll sen jag blev limiterad för spel där.
Gammal 2015-11-11, 10:43   #16

Kyodais avatar

Standard

Flera källor bland annat Örjan K, menar att 1 Jens Patrik har god chans vinna detta
lopp. Fann Bets startodds 10.00 vara gott spelvärde.

Just spelvärde ('överodds') är intressant att leta upp. Hmm.. man kanske skulle starta en betalsida
med just spelvärde -- fast namnet har jag för mig redan är upptaget...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2015-11-11 klockan 10:45.
Gammal 2015-11-11, 10:51   #17

Standard

Vinnarspel hos atg är iskallt numera. Allt av värde är invägt i vinnaroddsen till de sönderanalyserade loppen på onsdagar och lördagar och med tanke på det enorma spelavdraget hos spelmonopolet går det inte att bli en vinnare på detta. Fasta odds där inte spelare som går plus långsiktigt blir limiterade som hos nätbolagen vore drömmen hos atg. Men dom satsade hellre på slumpspel = virtuella hästar med löjligt höga spelavdrag för den typen av spel.
Gammal 2015-11-11, 10:56   #18

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Nackdelen med att spela vinnare till fasta odds är att du spelar långt i förväg utan att se hästarna på banan, livesändningar eller få ta del av sista-minuten-information. Där hittar man ofta bra spel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 11:03   #19

Kyodais avatar

Standard

Tja, det går att hitta trevliga spelobjekt även via ATG. T.ex 6/11 Romme lopp 11, där
9 Kornett TJ startade från springspår och med skoryck. Oddset 7.67 var rent av
smaskigt - kolla loppet! Kajan bara drog till spets (tillägg på två hästar) och försvann
till vinst med många längder. Skoinfon lyste dessutom blodröd..

Gammal 2015-11-11, 11:14   #20

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

6 Janne Sisu tycker jag är intressant i 1:a v86 avd ikväll, avslutade riktigt vasst till andraplatsen senast och Långben upp igen....5% i nuläget lockar till streck.

Senast redigerad av tomtom2 den 2015-11-11 klockan 12:54.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 11:18   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
6 Janne Sisu tycker jag är intressant i 1:a v86 avd 8ikväll, avslutade riktigt vasst till andraplatsen senast och Långben upp igen....5% i nuläget lockar till streck.
superintressant skräll idag!
Gammal 2015-11-11, 11:22   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nackdelen med att spela vinnare till fasta odds är att du spelar långt i förväg utan att se hästarna på banan, livesändningar eller få ta del av sista-minuten-information. Där hittar man ofta bra spel.
Men tyvärr är du inte ensam om att få den infon via atg live. Därför blir oddset som det ska vara med alla parametrar invägda minus 20 procent spelavdrag.

Däremot så är framförallt oddsen hos B365 mest baserade på hur tipstjänsterna tidigt rankar loppen och väldigt ofta som skoryck eller skor på, vagnbyte, nytt huvudlag och liknande inte är invägt när dom släpper sina fasta odds och vågar lova att för pålästa spelare är det enormt mycket större chans att gå plus långsiktigt på deras odds. Problemet är bara att dom som gör det blir så kraftigt limiterade att det är meningslöst att fortsätta spela där.

Ta bara några exempel från i söndags där det var stekhet info på flera hästar som vann och den infon kunde man inhämta i god tid innan oddsen släpptes.

Pacific Broline barfota runt om ffg: 20 ggr hos B365 mot knappt 11 hos atg

Trinity Zet: Barfota runt om igen och stort skrik hos betaltjänsterna: 20 ggr hos B365 mot 7 ggr hos atg.

Treasure Kronos: barfota runt om ffg, stort skrik vilket man kunde ana tidigt. 15 ggr hos B365 mot 5,46 hos atg.

V oddsen i de andra 4 loppen också högre i samtliga fall om man spelade fasta odds hos B365.

Sådana skillnader i odds är helt avgörande för förutsättningarna att långsiktigt kunna vinna mer än man förlorar på V spel. Du blir definitivt ingen vinnare på att lira v spel hos atg på de hästar som det skriks om i atg live eller hästar som ska tävla med ny utrustning ffg.
Gammal 2015-11-11, 11:33   #23

Shooters avatar

Standard

Nu finns det ju fler sätt att få sen information än just via ATG, och att se hästarna själv innan man tar spelbeslut är en viktig faktor som du inte får vid förhandsspel. Tyvärr så visar ATG alldeles för lite värmningar och håller på med för mycket annat i sina sändningar. De kan prata medan de visar hästarna istället. Men visst, fördelen med förhandsspel är de ofta gånger bättre oddsen (om nu inte hästen du spelat sett dålig ut på banan eller liknande och oddset går upp). Jag lirar dock mest streckspel eftersom det är där de större pengarna finns, så för min del räcker det med att lira på ATG.
Gammal 2015-11-11, 11:37   #24

Kyodais avatar

Standard

'Du blir definitivt ingen vinnare på att lira v spel hos atg på.....hästar som ska tävla med ny utrustning ffg.'

Nja.. men har man lite ytterligare info att lägga till den nya utrustningen så...

Gammal 2015-11-11, 11:38   #25

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Standard

Och ibland är man bara underbart glad när Widman skriker ut hästar. Oddsen på övriga tar ju hissen upp. De har inte rätt i varje lopp.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 11:42   #26

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
6 Janne Sisu tycker jag är intressant i 1:a v86 avd 8ikväll, avslutade riktigt vasst till andraplatsen senast och Långben upp igen....5% i nuläget lockar till streck.
japp - och 15 ggr just nu på Bet är gott spelvärde...

Gammal 2015-11-11, 13:51   #27

Standard

Utter släpptes till 6,50 hos UB om jag ser rätt. Inte första gången dom sänkt marknadsförda odds när det kommit in het information. Bet365 gör nästan aldrig så men å andra sidan är deras felodds bara spelbara 2-4 sekunder efter att dom släppts innan deras dataprogram sänker dom när alla kunder ska lira på samma häst.
Gammal 2015-11-11, 13:59   #28

Standard

Och nu har Utter spelats ner till 3,50 hos Unibet. Då är det bättre att chansspika den på V86 i ett lopp som de flesta garderar än att spela v spel hos nätbolagen. Skorycken ffg ger ofta väldigt bra effekt på Stig H hästarna. Det kan ju också slå fel med som insatsfördelningen ser ut just nu är det ett bra drag att chansspika. Alla system spikar ju Staro Advisor Joli och Seedorf OMF i kväll och följer man strömmen och gör likadant som alla andra är man helt beroende av utfallen i de andra sex loppen vad gäller möjligheterna att vinna något.
Gammal 2015-11-11, 15:20   #29

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Magic Number har knallform, tyvärr blir hon väldigt sårbar med tre Linderotare med i leken.
3 Magic Number gjorde en fin insats senast på V75 men så som strecken ser ut kan jag inte låta bli att strecka den minst betrodda i Linderoths trio 7 Resplendent Caviar som var trea en tiondel efter just Magic Number senast, lite skillnad på 39% och 1%, 6 Stelina känns också tidig.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 15:26   #30

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1457
Standard

Pihlström meddelar skor på 3 Magic Number ikväll, borde vara stort minus på den½
P44mmn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 16:32   #31

Sharp$: 4815
Standard

KUSK- OCH TRÄNARINTERVJUER

KUSK- OCH TRÄNARINTERVJUER

V86-1

1 Demo (Jörgen Berglund) är det bra med. Gick ett ­träningspass i söndags och kändes fin. Klart att jag är nöjd med formen. Får se om jag kan få en bra resa i rygg på Magnifik Brodde. Då får vi se hur det löser sig för oss sedan, säger Jörgen.
2 Magnifik Brodde (Robert Dunder) verkar allting väl med. Vi får se om vi får någon tryckare den här gången. Vi får se hur det blir kört. Han räknas, säger Robert.

3 Le Lahar (Per Linderoth) är allt normalt med. Har ett hyggligt läge nu. Han ska kunna vara med bland de tre, fyra främsta, säger Per.

4 Chicago Aron (Bo Eklöf) känns jättebra. Har haft något skit i halsen. Så formen borde vara uppåt. Från en bra position där framme ska han kunna vara med dem nu, säger Petra Persson.

5 Above All Ås (Ulf Ohlsson) har varit riktigt bra i två lopp. Senast fick han ­vinna och det var bra. Han har ryckt upp sig lite efter några justeringar. Läget är hyggligt och han är rätt snabb. Är hygglig för klassen. Jag tycker att i den klass han är duger han åtminstone, ­säger Lars Wikström.

6 Janne Sisu (Ove A Lindqvist) ska vara i hyfsad fortsatt form. Gjorde ett bra lopp senast också. Tog fruktansvärt mycket på dem där framme sista 200 meterna. Hans akilleshäl är att han är skiftande i gången i sista sväng, säger Jonas Edlund.

7 G.G.'s Magic Dream (Pierre Nyström) är allt bara bra med. Gjorde ett skapligt lopp senast med gott om krafter kvar i mål. Han kommer gå som han har gjort. Tror han är med mitt i där någonstans, säger Pierre.

8 Birmingham (Robert Bergh) har gjort okej lopp men är inte den ­lättaste. Galopperar och strular ­lite för sig själv. Sköter han sig kan han ta en framskjuten placering. Men hur långt det räcker är svårt att av­göra, säger Preben Sövik

i Robert Berghs stall.

9 Crooked (Jan Norberg) är en rejäl herre som var bra senast. Kan duga trots att det är en hård omgivning.

10 Prince Cobol (Ulf Eriksson) var positiv senast men galopperade i tre raka före det. Var fin före det också. En möjlig rysare.

11 Amino Håleryd (­Micael Melander) är tveksamt ­startande. Det blir troligtvis strykning. Han är lite sliten, säger Lars Wikström.

12 Young Mystic (­Tomas Pettersson) visade ­dålig form i senaste starterna och fick en paus. Inte gått något skarpare och har ett dåligt läge. Ligger ­väldigt lågt, ­säger Stefan Arvidsson.

V86-2

1 Demanding Sam (­Daniel Redén) var uruselt dålig ­senast. Vet inte varför. Fick ta det lugnt ett tag och har ­bara tränat lugnt i sanden. Bra spår men med ­senaste insatsen vill jag ligga lågt. Samtidigt har hon kapacitet och kunnande, säger Pär Pergenius i Redéns stall.

2 Final Oak (Kaj Widell) känns fin för tillfället. Känns som att han har lyft sig med det förra loppet. Fick krafter sparade där. En bra comeback. Bra spår. Kaj får ladda lite för att få en bra position nu, säger Micke Stärling.

3 Solöns Rangel (Sören Eriksson) är det bra med. ­Formen brukar gå uppåt på hösten. Bra läge nu. Försöker spetsa och släppa till någon bra. Så får vi se sen, säger Henning Rustad.

4 Star Advisor Joli (Kim ­Eriksson) finns det inga orosmoln på himlen med så här långt. Allt är jättebra och han känns väldigt pigg i träningen. Han är bra och det känns bra. Bra läge. Det ser bra ut. Kör mot ledningen, säger Sofia Aronsson.

5 Wannabe Kemp (Joni-Petteri Irri) har okej form. Var fyra senast och gjorde ett bra lopp. Hyfsad ut. Får en bra resa. Då har han en vettig platschans, säger CG Björkroth hos Nurmos.

6 Blue Martini Ås (Örjan Kihlström) går bra i skymundan och borde kunna få vinna ett lopp snart. Tror att hon kan vara en fidus här, säger Roger Walmann.

7 Sandro Mustang (­Jorma Kontio) hade oflyt med ­spåret. Med ett spår längre in hade det varit helt annorlunda. Får han en slant nu är jag jättenöjd. Svårt där­ifrån, säger Kalle Sundin.

8 Kalypso Face (Erik Adielsson) gick med skor och öppet huvudlag senast. Vi rycker skorna nu. Har ­ändå känslan att han väger för lätt för att kunna vinna ­loppet, säger Svante Båth.

9 Fille Jubb (Daniel Olsson) var bra senast. Det borde ha varit för långt fram men det kändes klarare än vad det såg ut enligt kusken. Förutsättningarna är bra. Ser ut att kunna bli körning. Känner mig inte helt slagen, säger Micael Broberg.

10 Yes We Can (Björn Goop) har startat två gånger för oss och haft bakspår båda gångerna. Inte kommit till riktigt heller men har ändå gått hyggligt. Jag tycker inte att han duger till någon topplacering här nu. Det kan jag inte tänka mig, säger Stig H Johansson.

11 Fantastic Ås (Torbjörn Jansson) är inte så mycket för spelarna. Svårt läge och han var inte så rolig senast. 1 600 nu och överkomligt motstånd gör att han kan få en slant, säger Ola Åsebö.

V86-3

1 Löve Pål (Peter Eriksson) kör vi inget tufft med mellan starterna, men verkar må bra. Stått 20 på de här i princip varje start och vi har aldrig begärt något av honom, säger Patrik Eriksson.

2 Spik Il (Ulf Ohlsson) ­körde jag i måndags. Det verkade bra. Blev trött senast för första gången. Allt känns bra. Bra hästar med. Hemma­bana. Talls Odin har varit fruktansvärt bra. Han blir svår, säger Sara Svedin.

3 Pliggfaksen (Hans Brunlöf) är det bra med. Bra läge men är ingen raket från början. Bra att vara med fram i på slutet. Talls Odin har imponerat på mig och blir svårt. Men med rätt lopp ska vi utmana, säger Hans.

4 Guli Gry (Robert Dunder) behöver flyt för att duga i det där loppet. Det är upp en klass mot vad hon har mött tidigare. Men hennes form är bra, säger Robert.

5 Bork Lasse (Jan-Olov Åberg) är inte helt stabil på benen men har haft ganska bra form. Har höjt sig ett snäpp. Har bättre tid framför sig nu när det blir höst och vinter, säger Janne.

6 Turkongen (Jonas Johansson) verkar bra. Red galoppintervaller i måndags. Då var han pigg. Men jag är lite osäker på hur han klarar den här distansen, säger Annica Sivertsson.

7 Lykkje Svarten (Bo Eklöf) var under pari senast. Fick något magtrubbel. Nu har vi bytt foder. ­Magen har stabiliserat sig. Får svar på blodprov innan vi åker. Har väntat på det här ­loppet, ­säger Hilde Solbakken.

8 Tomtegubben (Ove A Lindqvist) räcker inte mot de här från det läget. Det är bara att ligga lågt. Går framåt med loppen men jag vill köra i ryggar nu, säger Ove.

9 Tyri Balder (Vidar Tjomsland) är segervan men har hoppat två gånger i rad nu.

10 Talls Odin (Anders Wallin) tränar precis som vanligt. Ingenting tyder på varken bättre eller sämre än normalt. Utvecklas väldigt bra. Särskilt i de senaste två starterna. Hästen överraskar positivt. En av dem som gör upp om segern. Är en av tre, fyra, säger Anders.

11 Blisjur (Ulf Eriksson) är allt bra med. Lite sämre läge den här gången, men formen är bra. Satt fast senast och gick i mål med mycket krafter kvar. Mycket tuffare nu. Nöjd om trea eller fyra, säger Peter Johansson.

12 Prins Elden (Jan Norberg) är bortlottad i det här loppet. Tur att det är 2 600. Då kanske han hinner ­vara med där framme. Kan bli barfota runt om. Bland de tre kan han vara trots läget, säger Birger Ledström.

V86-4

1 Impression (Hans-Owe Sundberg) vann ett breddlopp senast på bra sätt. ­Behöver inte be om ursäkt för det. Blir mer och mer ­avslappnad. Ska gå framåt. Men känns inte mogen att vinna här, säger Hans-Owe.

2 Io Eld (Torbjörn ­Jansson) är som hon är. Gick för­bättrat senast bakifrån. Kan jobba på lite när hon är riktigt på hugget emellanåt. Formen är bra. Kan vara svårt att få ledning och då blir chanserna sämre, säger Hans-Owe Sundberg.

3 Baron d'Inverne (Joakim Eskilsson) verkar allt fint med. Gjorde ett fint lopp senast från taskigt utgångsläge. Nu ser det bättre ut. Trea, fyra, säger Joakim.

4 Barca (Tony Wallin) ­hade jobbat jättebra inför Breeders­semin men hade feber på morgonen. Var feberfri dagen efter. Känts jättefräsch både före och efter det. Var hon står formmässigt är svårt att säga. Bra för klassen, säger Kjell Wallin.

5 New Generation (Björn Goop) tror jag kan ­öppna rätt så bra. Känns på g. Hoppas bara han inte hoppar. Bra i ordning, säger ­Anton Sverre i team Goop.

6 Exceed'em (Jennifer Tillman) hamnade tokigt på det senast. Formen är inte så tokig. Känns bra hemma, säger Henrik Larsson.

7 Sugar Neo (Örjan Kihlström) sparkade i vagnen och utgick senast. Hon måste nog ha ett par lopp för att komma igång riktigt ­efter sin långa skadefrånvaro, ­säger Roger Walmann.

8 Obi Degato (Per Lennartsson) har fin form men iskallt läge. Svårt härifrån.

9 Seedorf O.M.F. (Erik Adielsson) har gjort det väldigt bra en lång tid. Känns fortsatt lika bra. Bakspår är inget bra. Jag tycker att han har stabiliserat sig men ­litar ändå inte helt hundra på honom om det blir trånga situationer. Jag tror på bra chans om det inte krånglar, säger Stig H Johansson.

10 Nose Gear (Stefan Melander) gjorde det okej senast i försöket. Bakspår på kort distans gör att man inte kan ha så stora förhoppningar. Vi får vara nöjda med en peng, säger Marcus Schön hos Melander.

11 K.A.Online (Sören Eriksson) är formen där den ska vara på. Tråkigt läge. ­Sören får köra för en slant där­ifrån, säger Kjell Jonsson.

12 Whitehouse Express (Daniel Redén) gick ruskigt bra senast. Fick en galopp på långsidan. Hade vunnit utan den. Ser urläcker ut i träningen för dagen men drog en nitlott i spåret. Vi får hoppas på mycket tur förstås, säger Pär Pergenius.

V86-5

1 Chicago Tindra (Linda Artursson) ska försöka hänga med och få en bra slant. Vi kör med rycktussar för första gången, säger Linda.

2 Jim Sånna (Jonas Karlsson) hoppas jag är lika fin som tidigare. Då kan det bli roligt. Jag siktar främst på en matlapp, säger Jonas.

3 Balzac du Chatelet (Bo Eklöf) är stark men inte helt stabil. Tränar bra. Skulle han gå iväg felfritt är han tuff att stå emot. Det är ett givet streck på kupongen, säger Jörgen Westholm.

4 Tournament (Per Linderoth) utvecklas och gör det väldigt bra. Bra läge, men möter äldre hästar nu och första gången på distansen. Hoppas det blir ett utropstecken, säger Per.

5 Lady Perfect Tove (Kevin Svedlund) bör smygas nu.

6 Superinga (Björn Karlsson) verkar allt bra med. Klarar distansen. Medel från start. Troligen barfota runt om. Mer en plats- än en vinstchans, säger Björn.

7 Bionicle Man (Rikard N Skoglund) är en trevlig häst som gjort jättebra lopp på slutet. Han är väldigt speedig sista 200, säger Rikard.

8 Jolly Jumper G.L. (Daniel Wäjersten) tror jag att det kan gå ganska bra för. Gör han om loppet senast ska han vara långt fram. Blev för uppeppad före start senast. Det går bättre nu, säger Hans-Erik Norberg.

9 Quirina (Ulf Eriksson) är rätt så nyttig. Hoppas hon kan hänga med och tjäna en någorlunda slant denna gång, säger Per Linderoth.

10 Vegas (Lars-Göran Söderberg) är en krångelpelle som gärna ställer till det för sig. Var bra senast. Skaplig kapacitet och under kraftig utveckling nu, säger Lalle.

11 So Gå Idefix (John Östman) känns fin. Tränat på bra. Det ser bra ut faktiskt. Jag är optimistisk nu, säger Kenneth Häggström.

12 Ville Blanche (Leif ­Åkerstedt) vet jag inte vilka ­hästar han möter. Hästen är bra och har bra form. Ett byngligt läge men han går runt 1.15,5 nu, säger Leif.

13 Stoneface (Robert Bergh) har varit bra efter längre vila. Formen ­börjar närma sig. Även om han möter bättre hästar räknas han, säger Preben Sövik.

14 King Creole (Tommy ­Eriksson) STARTAR EJ.

15 Rekord Amok (Ulf ­Ohlsson) var V75 för tufft för. Hoppas att han ­kliver framåt med det loppet. Han är jämn, säger Olle ­Carlsson.

V86-6

1 Jens Patrik (Joni-­Petteri Irri) kommer få en fin resa. Tror på en bra insats. Sedan får man se hur långt det räcker, säger CG Björkroth.

2 Utter (Erik Adielsson) går bra hela tiden. Senast blev han störd. Varit jämn som tusan hela året men har bara vunnit en gång. Visat att han klarar distansen många gånger och nu har han ett bra läge. Troligtvis provas han barfota och det blir ­naturligtvis lite spännande, säger Stig H Johansson.

3 Betel Am (Fredrik B Larsson) vann ett enkelt lopp ­senast. Var fin. Känns i bra form. Bra läge och har vunnit lopp på 2 600 tidigare i sommar. Ska kunna vara bland de tre, säger Fredde.

4 Balder Hornline (Ralf Karlstedt) verkar allting bra med. Var bra senast också. Hoppas vi kommer bra till härifrån. Så ska vi försöka skrälla lite, säger Raffe.

5 Victor A.U. (Torbjörn Jansson) hade inte startat på länge men gick 13,8. Det räckte inte så långt. Inget fel på prestationen. Troligtvis är han bättre nu. Det är svårbedömt, säger Tobbe.

6 Diablo Boko (Björn Goop) är allt normalt med. Känns fin i jobben. Helstängt föll väl ut senast och det kör vi med nu också. Björn upp hoppas vi ska ge effekt. Absolut ingen nackdel, säger Dan Widegren.

7 Vikens Hot Lips (Örjan Kihlström) känns faktiskt jättefin. Får hon bara sitt rätta lopp är hon alltid farlig. Hon ska smygas i ryggar, säger Lars Holmberg.

8 Super Photo Bood (Mattias Djuse) gick bra som trea senast. Tagit det bra. Ska vara vassare nu med det loppet. Långt fram om det löser sig, säger Mattias.

9 Angelina Vacation (­Jorma Kontio) har bra form men har inte fått riktigt betalt för det. Hoppas att det kommer snart. Kan gå, säger Ari-Pekka Pakkanen.

10 Aalto (Sören Eriksson) känns jättefin i jobben. Hoppas att han får sitta med där bak och sedan gå 600-700 kvar. Han är stark och tål att gå så. Tycker det är bra chans, säger Kjell Jonsson.

11 Chipen Boy (Petter Karlsson) felade bort en ­trolig vinst näst senast. När han är bra slår han bra ­hästar med en bra spurt. Ett ganska gynnsamt läge. Så han ska köras. Kan räcka nu, säger Hans Karlsson.

12 Wojtyla Gene (­Fredrik Pedersen) är formen fortsatt god på. Blev störd till galopp senast. Var bra gången innan när han vann på Valla. Stark och rejäl. Tål att göra mycket själv. Men härifrån blir det svårt, säger Fredrik.

V86-7

1 Todays Butterfly (Henrik Svensson) verkar ha hyfsad form. Bra läge också. Ser spännande ut. Barfota runt om. Inte omöjligt att vi tar ledningen, säger Henrik.

2 Liberty Face (Per Linderoth) är jämn och säker. Har det tuffare att vinna. ­Tuffare och tuffare. Det var länge sedan han vann. Har bra form och bra läge. Kan vara farlig att ta bort, säger Per.

3 Magic Number (Ulf Ohlsson) var bra senast. Gick barfota då, men det går ­inte att köra nu. Så med skor. Fick bra läge och känns bra efteråt. Inga moln på himlen. Får prova för ledningen här, säger Karin Nilsson.

4 Sally Hill (Ulf Eriksson) får jag ligga ganska lågt med eftersom hon har varit borta så länge. Det får bli ett lugnt upplägg. Jobbat mycket grund men långt ifrån formen. Det blir för­siktigt, säger Lotta Nyman.

5 Laurentius Romeo (Kenth Åkerlund) satt fast senast. Bra form och ska köras på chans. Kan vara med och tjäna lite pengar här, säger Per Linderoth.

6 Stelina (Robert Bergh) blev det helt fel för senast. Det var ett tufft tempo i dödens och hon får vara ursäktad. Formen känns rätt bra fortsatt. Möter hingstar och valacker nu. ­Tuffare emot men ska inte glömmas, säger Preben Sövik.

7 Resplendent Caviar (Jan Norberg) är jämn och säker. Lite dåligt läge. Hoppas att han också kan tjäna någon krona. Liberty är hetast av dem, säger Per Linderoth.

8 Mellby Toker (Micael Melander) känns fin i träning. Lite tråkigt läge. Men det är bara att köra på framåt. Han är för snabb. Vi ­plockar bort norsken helt. Hästen har oförtjänt dålig rad just nu, säger Malin Brunzell.

9 Rutger Gigant (Petter Lundberg) blev det strul för senast. Bättre läge nu. Formen tycker jag håller i sig. Borde ha platschans om det löser sig, säger Petter.

10 Wariner (Martin P Djuse) är en bra häst som verkar ha tagit loppet senast bra. Ser smidig och fin ut. Känns inte iskallt i och med att vi har en bra startrygg. Gör en minst lika bra prestation nu, säger Martin.

11 Picasso (Troels Andersen) är allt bra med. Det blev lite galet senast när jag inte såg att jag var diskad förrän väldigt sent. Känns bara bra. Skor minst bak. Kommer vi hyggligt igenom så kan han vara med bland de tre här, säger Troels.

12 Greenstar (Tomas Pettersson) har blivit bortlottad. Går inte. Inte i samma form som Butterfly heller, säger Henrik Svensson.

V86-8

1 Desdemona Boko (Jorma Kontio) är fin i grunden och har hittat stilen i Finland. Leder runt om nu?

2 Coco de Vie (Björn Goop) trodde man faktiskt att hon var lite halvmätt och ­hade sprungit in sina ­pengar. Men hon gick ett ruskigt lopp senast och visade att hon är kraftigt på gång igen. Läget är bra även om hon inte är så startsnabb. Jag tycker att hon ska räknas, säger Marcus Schön.

3 Ninepoints Ariel (­Oskar J Andersson) var mycket bra i comebacken. Är troligtvis ännu bättre nu. Tufft motstånd, men hon gör ­inte bort sig. Kan absolut vara topp fyra i det här loppet, säger Jörgen Westholm.

4 Raffinos (Örjan Kihlström) är kapabel men har också lätt för att ­galoppera. Barfota senast med ­galopp men nu blir det lätta skor på. Om hon sköter sig är hon med långt framme, ­säger Roger Walmann.

5 Jeepster (Kaj Widell) har varit borta jättelänge. Det tar så klart ett par lopp att komma igång igen. Vi får avvakta och se när formen sitter, säger Monica Janisels.

6 Kemas Winnie (Per Lennartsson) har lite smygform faktiskt. Senast kom hon helt fel på det. Det var dåligt tempo och hon hamnade på mellis. Nu tränar hon bra. Måste naturligtvis ha löpningen om hon ska räcka, säger Reijo Liljendahl.

7 Just Flying By (Kenneth Haugstad) var bra senast. Hårdare emot nu och vi kör på väntan och stämmer det kan det bli en bra slant, ­säger Roger Walmann.

8 Elma Lane (Peter Untersteiner) är ett väldigt fint sto. Hon har varit i Tyskland och vunnit Breeders' Crown där. Allt har gått bra ­efter det. Sedan har vi siktat på det här. Allt är bra utom ­spåret. Så kan man säga. Jag tror att hon duger i omgivningen. Det är bara ston nu i alla fall, säger Peter.

9 Withma (Erik Adielsson) var inte som bäst senast. Har bra smygläge nu. Har hög kapacitet men det är som sagt tufft emot. Ses som en outsider. Lik­värdiga chanser för våra hästar, ­säger Jörgen Westholm.

10 Arby's Amalia (Sören Eriksson) var smått över­lägsen från ledningen senast. Får nu lita till turen.

11 Speed Hill (Tino ­Ärling) gör gedigna prestationer men vinner inte så ofta. Körs nog på väntan. Tar ner några till slut och kan få en god slant med sig härifrån, säger Roger Walmann.
12 Snow Flake Goj (Kim Eriksson) har inget segerläge den här gången. Får främst jaga en slant nu
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 16:33   #32

Standard

aftonbladet tips

http://www.aftonbladet.se/.../v86tip...cle21734097.ab
Gammal 2015-11-11, 16:35   #33

Standard

PATRIK FERNLUND tips

V86-1: Här har jag en rolig och en trolig. Den troliga är 2 Magnifik Brodde som sannolikt leder hela vägen hem, den roliga är 10 Prince Cobol som har bättre kapacitet än de flesta tror. Gick bra i skymundan senast, så pass upp.

V86-2: Här kommer bästa spiken idag. 4 Star Advisor Joli kommer säkert till ledningen, och enligt tränaren känns han bättre nu än tidigare så han lär bli svår att stoppa.

V86-3: 10 Talls Odin har utvecklats enormt och är min vinnare här. Garderar man kan 12 Prins Elden vara en rolig skräll att ha med.

V86-4: 9 Seedorf O.M.F. är en jättefin häst som nu som valack uppträder mycket mer stabilt och lugnt. Men - bakspår och kort distans gör det värt att gardera. Ta med några och glöm inte 12 Whitehouse Express som hade vunnit utan galopp senast.

V86-5: 3 Balzac du Chatelet är väldigt kapabel och kan vara kvällens chansspik. Går han felfritt får de övriga kämpa om andrapriset.

V86-6: Inget lätt lopp - kvällens mest streck-krävande enligt mig. 8 Super Photo Bood låter Mattias Djuse väldigt nöjd med. Har dessutom lopp i kroppen. Skrällbud. Spetsfavorit är 6 Diablo Boko som har en bra chans om han når täten och är extra intressant nu med Björn Goop i sulkyn.

V86-7: 3 Magic Number är given att strecka, det är en bra chans från ledningen. Jag har väntat på 9 Rutger Gigant som blev störd till galopp senast och blir farlig om han sköter sig ikväll.

V86-8: 2 Coco de Vie var grym senast och får nu Björn Goop i sulkyn. Kan vara en spik. Garderar man så handlar det om 8 Elma Lane som ju är en bra häst samt 4 Raffinos. Spikar man inte så är det här ett bra trehästarslås
asgaya3141 (+5)
Gammal 2015-11-11, 16:38   #34

Sharp$: 1184
Standard

I första avdelningen är 6 Janne Sisu intressant. Gjorde ett starkt lopp senast och är i bra form! 4 %!

I fjärde avdelningen kan 6 Exceed'em vara något. Nerstruken ett spår och ska gå barfota fram. Är bäst i spets och lyckas Tillman nå ledningen utan att det kostar för mycket så kan det vara en bra skräll... 3 %!

I sista avdelningen är 10 Arby's Amalia totalt bortglömd. Var riktigt duktig i senaste loppet och ska återigen gå barfota runt om. Har gjort sju lopp från bakspår och har 3 vinster, 2 andraplatser, en tredje- och en fjärdeplats. 2 %!

I övrigt måste väl 3 Solöns Rangel och 4 Star Advisor Joli vara en enkel tvilling. Hoppas man får ett bra odds...

Lycka till allihopa och hoppas att många vinner något ikväll!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:19   #35

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Och nu har Utter spelats ner till 3,50 hos Unibet. Då är det bättre att chansspika den på V86 i ett lopp som de flesta garderar än att spela v spel hos nätbolagen. Skorycken ffg ger ofta väldigt bra effekt på Stig H hästarna. Det kan ju också slå fel med som insatsfördelningen ser ut just nu är det ett bra drag att chansspika. Alla system spikar ju Staro Advisor Joli och Seedorf OMF i kväll och följer man strömmen och gör likadant som alla andra är man helt beroende av utfallen i de andra sex loppen vad gäller möjligheterna att vinna något.
Barfota runt om i långlopp brukar inte vara så bra enligt mig iallafall, det är ju ingen sommarbana heller, sliter ganska mycket hov, galopp i sista kurvan?

Kolla Mellby Diamant då han galopperade som klar då över medel, i starten efter satte dom på bakskorna & då höll han stilen hela vägen.
Banan den dagen var lite hård på Valla.

Fast alla hästar har ju olika hov liksom vi har olika fötter.

Du har säkert rätt & jag fel, vi får se.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:47   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Barfota runt om i långlopp brukar inte vara så bra enligt mig iallafall, det är ju ingen sommarbana heller, sliter ganska mycket hov, galopp i sista kurvan?

Kolla Mellby Diamant då han galopperade som klar då över medel, i starten efter satte dom på bakskorna & då höll han stilen hela vägen.
Banan den dagen var lite hård på Valla.

Fast alla hästar har ju olika hov liksom vi har olika fötter.

Du har säkert rätt & jag fel, vi får se.
Det är nog sant. Det var väl också därför jag inte tyckte 3-4 ggr var ett intressant odds för vinnarspel jämfört med de 11 ggr som Unibet marknadsförde som startodds i dagens aftonbladet. Vinnarspel för mig handlar inte om att sätta alla spel, utan om att spela till bra odds utifrån förutsättningarna och därmed ha toppchans att långsiktigt dra in mer än jag satsar. Det var en strategi som fungerade perfekt hos nätbolagen till fasta odds men som också innebar att jag blev så limiterad att det inte längre är meningsfullt att spela där.

Signaturen Spiken verkar dra in hundratusentals kronor på sina spel hos nätbookisarna år efter år utan att drabbas av limiteringar. Hur är det möjligt när man själv drabbades efter att under 2-3 år netto vunnit max mellan 20-30 tkr på samma typ av spel ?
Björnland (+20)
Gammal 2015-11-11, 17:50   #37

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Det är nog sant. Det var väl också därför jag inte tyckte 3-4 ggr var ett intressant odds för vinnarspel jämfört med de 11 ggr som Unibet marknadsförde som startodds i dagens aftonbladet. Vinnarspel för mig handlar inte om att sätta alla spel, utan om att spela till bra odds utifrån förutsättningarna och därmed ha toppchans att långsiktigt dra in mer än jag satsar. Det var en strategi som fungerade perfekt hos nätbolagen till fasta odds men som också innebar att jag blev så limiterad att det inte längre är meningsfullt att spela där.

Signaturen Spiken verkar dra in hundratusentals kronor på sina spel hos nätbookisarna år efter år utan att drabbas av limiteringar. Hur är det möjligt när man själv drabbades efter att under 2-3 år netto vunnit max mellan 20-30 tkr på samma typ av spel ?
Börja om med frugans uppgifter!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:51   #38

Sharp$: 2371
Standard

Kvällens stress 86:a

Spiken Avd 6 nr 1 Jens Patrik. spetsat hälften av sina starter med öppet spår vunnit 3
Har vunnit på lång distans. Barfota (ev) jänkarvagn och nurmos positiv. Favoriten Diablo Boko har en seger i Sverige, inget imponerande. Bra chansspik på Jens Patrik till 8%

Skrällen: Io Eld, nr 2 avd 4. startsnabb som blixten, kan kanske svara spets. Har vunnit 8 av 10 när hon gått i ledningen 2 % just nu. Annars är ju Barca mycket bra, trea i drottningens i maj, ett lopp i kroppen 3 %. Tror att någon av dessa leder loppet, kanske ända fram.

Nordisloppet Tjomsland håller på att ta över kallblods-tronen av persson, spikförslag även på den, lite osäker dock.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:53   #39
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:

Jag kan ge dej svaret på din fråga.

1. Han ljuger.
2. Han vinner på sport men torskar sedan allt i casinot.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:58   #40

Sharp$: 2301
Standard

Mitt ATG har slutat fungera... :(
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:00   #41

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Fyfan vad jag hatar ATG... Kommer inte in på sidan nu
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:03   #42

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Vinnarspel för mig handlar inte om att sätta alla spel, utan om att spela till bra odds
utifrån förutsättningarna och därmed ha toppchans att långsiktigt
dra in mer än jag satsar.
Långsiktigt måste innebära att man får spela?

Och då måste ATG vara helt outstanding. Teoretiska odds går väl inte
att vinna på?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:28   #43

Sharp$: 1184
Standard

Intressant med barfota runt om på Prins Elden i kallblodsloppet. Senast Jan Norberg körde den hästen så sprang den på personliga rekordtiden 24,8 (2140 m), då barfota fram.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 19:10   #44

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I första avdelningen är 6 Janne Sisu intressant. Gjorde ett starkt lopp senast och är i bra form! 4 %!

I fjärde avdelningen kan 6 Exceed'em vara något. Nerstruken ett spår och ska gå barfota fram. Är bäst i spets och lyckas Tillman nå ledningen utan att det kostar för mycket så kan det vara en bra skräll... 3 %!

I sista avdelningen är 10 Arby's Amalia totalt bortglömd. Var riktigt duktig i senaste loppet och ska återigen gå barfota runt om. Har gjort sju lopp från bakspår och har 3 vinster, 2 andraplatser, en tredje- och en fjärdeplats. 2 %!

I övrigt måste väl 3 Solöns Rangel och 4 Star Advisor Joli vara en enkel tvilling. Hoppas man får ett bra odds...

Sisu Chanslös. Annars ok..
Gammal 2015-11-11, 19:17   #45
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:

Han kanske har ett eget spelbolag? Efter alla de miljonvinster på V75 som han redovisat på Travpunkten så kanske han investerat i ett eget spelbolag?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 19:20   #46
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg

Om Tillman deklarerar att hon tänker köra i spets med 6 Exceed'em så spikar jag. Men hon kör ju så jävla dåligt ibland så man vet ju inte. Skulle inte förvåna mig om hon gör som i elitloppet, söker vinnarhålet. Och då är hon ju helt rökt.

10 Arby's Amalia hade 9 raka ett tag. Inte alls tokig....
Gammal 2015-11-11, 19:21   #47

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Rolig spik tycker jag är whitehouse express till knappa 9% Såg ruskigt fin ut senast och hade vunnit utan galoppen menar per i stallet. Full fart bäddar för mitt drag!

Birningham skall gå med racerbalans. Robban har något lurt på gång!

Utter runt om i avd6? ser onekligen bra ut...

Picasso med två lopp i kroppen?

Withma i avslutningen är kul.. Prisvärd!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 19:23   #48

Shooters avatar

Standard

Det verkar vara många som tror på favoritomgång, men jag tycker inte alls att det ser så klart ut på förhand. Star Advisor Joli är ju inte mycket att orda om, men i övrigt kan det nog hända en del.
Gammal 2015-11-11, 19:29   #49

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Barca kommer ta ledningen oavsett om tillman vill eller inte och sedan körs denne där eller så lär goop överta. Tror tillman får förlita sig på turen.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 19:40   #50
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Barca kommer ta ledningen oavsett om tillman vill eller inte och sedan körs denne där eller så lär goop överta. Tror tillman får förlita sig på turen.
Ok? Du har säkert rätt. Tillman är inte speciellt bra på att sända från start. Jag trodde dock att man skulle välja ett försiktigt upplägg med Barca.

"-Barca (4) hade jobbat fint inför Breeders Crown-semifinalen, men hade tyvärr feber på morgonen. Dagen efter var hon feberfri... Nu har hon tränat bra och känns fräschare än på länge. Hon har inte gått några banjobb utan gått rutinjobb på rakbanan så det är klart att det kanske saknas lopp, men jag tror på en rätt bra prestation. "
Gammal 2015-11-11, 19:43   #51

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Nån som har koll på Unau i nästa lopp på Solvalla? Tvåårigt sto efter Maharajah, första Sverigestarten. Ludde tränar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 20:12   #52
Banned

Standard

Så här fick det bli idag.

V86
Inlämnat: 2015-11-11, 20:10
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2015-11-11
Start: 20:30
Kostnad: 825,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 8
2: 4
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12
4: 6
5: 15
6: 1, 2, 6
7: 2, 3, 6, 9
8: 1, 2, 3, 4, 8

5x1x11x1x1x3x4x5 = 3300 rader.
3300 x 1 x 0,25 kr = 825,00 kr.
Totalt: 825,00 kr.
Gammal 2015-11-11, 20:15   #53

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Håller en liten tumme för PER L i uppfödningsloppet, hel ylle kille.
Men tror ludde vinner med UNAU. känsla.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 20:23   #54

Shooters avatar

Standard

Spikarna för kvällen får bli Star Advisor Joli och Talls Odin!
Gammal 2015-11-11, 20:31   #55

Standard

Citat:
Spikarna för kvällen får bli Star Advisor Joli och Talls Odin!
Samma för mig
Gammal 2015-11-11, 20:33   #56

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Va fan är det för fel på Per Lindroth??!

Riksidiot deluxe.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 20:33   #57

Shooters avatar

Standard

Det var ju lite dumt att inte spika spetshästen i första, men det får gå ändå.
Gammal 2015-11-11, 20:35   #58

Shooters avatar

Standard

Le Lahar förstår jag inte att de startat gång på gång. Skulle vara bättre idag sades det. Var het, men den är ändå inte i form.
Gammal 2015-11-11, 20:36   #59

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3522
Standard

Tråkigt att inte Birmingham kom ut tidigare, såg ut att ha krafter kvar.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 20:39   #60

Standard

Nu kommer SAJ:en ut...dundermegabrakjävlafavoriten...

Värde efter 2 avdelningar: 17:-
Gammal 2015-11-11, 20:40   #61

Standard

Trist med favorit men ok då den var A-häst. Nu spikar på favoriterna i de två kommande. I övrigt
4: A: 12 B: 5,6
5: A: 3 C: 5
6: A: 6 C: 7,10
7: A: 9 C: 1,7
8: A: 2,8 C: 10
Gammal 2015-11-11, 20:40   #62
Banned

Standard

Såja. Ett rätt efter en avdelning....
Gammal 2015-11-11, 20:46   #63

Standard

Satan...trodde vi skulle vara uppe i 17 spänn men ack vad man bedrog sig!!
Major (+17)
Gammal 2015-11-11, 20:54   #64
Banned

Standard

Det blir lite spår på vägen sista 1500 för Wallin....men det verkade ju inte spela någon roll....tre raka favoriter - värdet upp till 20 spänn?

Senast redigerad av Stankarn den 2015-11-11 klockan 20:57.
Gammal 2015-11-11, 20:56   #65

Standard

Satan så bra han är Talls Odin!!!

Snacka om utskåpning...kan vara nästa kallis stjärna!!
Gammal 2015-11-11, 20:56   #66

Standard

Klasskillnad
Gammal 2015-11-11, 20:56   #67

Shooters avatar

Standard

Det var en fin spik. Hästen var dock lika fin förra gången. Nu får värdet börja gå upp.
Gammal 2015-11-11, 21:05   #68

Standard

Satan. Vad gjorde Björn?
Gammal 2015-11-11, 21:06   #69

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Satan. Vad gjorde Björn?
Gav upp på förhand. Satte Björn som U då jag trodde han skulle köra för spets. Inte bra.
Gammal 2015-11-11, 21:06   #70

Standard

Flerbong man skulle gjort idag verkar det som...
Gammal 2015-11-11, 21:06   #71

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Denna var ju grym !!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 21:07   #72

Filmtokig

Standard

Citat:
Gav upp på förhand. Satte Björn som U då jag trodde han skulle köra för spets. Inte bra.
Hade inte häst för vinna. Så nej han gav inte upp.
Gammal 2015-11-11, 21:07   #73

Standard

Jävlar vilken häst Seedorf O.M.F är. Inte minst nu när man körde barfota för andra gången. Det är kanske tom en häst för de allra största loppen nästa år.
asgaya3141 (+3)
Gammal 2015-11-11, 21:07   #74

Standard

Citat:
Han borde ju fattat att Wallin skulle släppa direkt om OMF kom så han borde kört på och åtminstone gett Erik en tredjetagg...

Förstår inte hur han kunde tro att Erik skulle lägga sig och ta en lugn dödens?!
Gammal 2015-11-11, 21:08   #75
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ok? Du har säkert rätt. Tillman är inte speciellt bra på att sända från start. Jag trodde dock att man skulle välja ett försiktigt upplägg med Barca.

"-Barca (4) hade jobbat fint inför Breeders Crown-semifinalen, men hade tyvärr feber på morgonen. Dagen efter var hon feberfri... Nu har hon tränat bra och känns fräschare än på länge. Hon har inte gått några banjobb utan gått rutinjobb på rakbanan så det är klart att det kanske saknas lopp, men jag tror på en rätt bra prestation. "
Det var nog årets sämsta spikförslag. Tillman kör bättre än en höna, absolut. Erik regerar på valla och jag tippar sämre än en Orangutang.....
Gammal 2015-11-11, 21:08   #76

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Hade inte häst för vinna. Så nej han gav inte upp.
Hur försvarar du genidraget att gå ut före och ta dödens då?
Gammal 2015-11-11, 21:09   #77

Filmtokig

Standard

Citat:
Jävlar vilken häst Seedorf O.M.F är. Inte minst nu när man körde barfota för andra gången. Det är kanske tom en häst för de allra största loppen nästa år.

Inte lite Hybris..
Gammal 2015-11-11, 21:10   #78

Standard

Där är vi fler. Jag tog bort Erik och fick upp hoppet när Björn gick ut men sen kändes det som han gav upp. Varför provade han inte för spets?
Bra avslut av Redéns dock.
Gammal 2015-11-11, 21:10   #79

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Hur försvarar du genidraget att gå ut före och ta dödens då?
Förbätra position, kortdistans. varför sitta och maska i tredje utvändigt? Försökte få ett bättre utgångsläge, det är väl att inte ge upp?
Gammal 2015-11-11, 21:11   #80

Standard

Citat:
Förbätra position, kortdistans. varför sitta och maska i tredje utvändigt? Försökte få ett bättre utgångsläge, det är väl att inte ge upp?
Visst...vi säger väl det.
Gammal 2015-11-11, 21:13   #81

Filmtokig

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Visst...vi säger väl det.
Ja, för att sitta kvar tredje utv och låta Erik sticka, vilket han gjorde ändå hade förändrat utgången. Han försökte ju hänga på så länge han kunde, men hade inte bra häst nog för det.
Gammal 2015-11-11, 21:13   #82
Banned

Standard

Rak tvilling 4-15, 13-14 ggr pengarna...kan det vara nåt?
Gammal 2015-11-11, 21:17   #83

Standard

Citat:
Ja, för att sitta kvar tredje utv och låta Erik sticka, vilket han gjorde ändå hade förändrat utgången. Han försökte ju hänga på så länge han kunde, men hade inte bra häst nog för det.
Den rimliga förklaringen är ju naturligtvis att han trodde att Erik skulle få svar och han själv få andra ytter...

Annars var det väl knappast bråttom att komma före?

Trodde han inte på det scenariot skulle han naturligtvis kört så Erik få gått i 3:e spår och sprungit sig trött...
Gammal 2015-11-11, 21:18   #84

Standard

Kom igen nu Kevin
Gammal 2015-11-11, 21:20   #85

Shooters avatar

Standard

Härligt! Där fick jag in en skräll i alla fall, men jag har klantat mig lite med U-hästarna är jag rädd. Hade U på 15 här, men borde ha tagit Eriks i förra.
Gammal 2015-11-11, 21:21   #86
Banned

Standard

John Östman....annars hade det här varit en bra spik och några tusen tillbaka på vinnarspelet....*suck...
Gammal 2015-11-11, 21:21   #87

Standard

Lol, 4 var inte jättebra och tog med sig min skräll. Min ursprungliga helgardering hade ju varit bättre. DÅ var det kört för idag..
Gammal 2015-11-11, 21:21   #88
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Så ja, en skräll till så blir det allt ok utd även idag
Gammal 2015-11-11, 21:24   #89

Shooters avatar

Standard

Behöver ha in Jens Patrik som U i nästa. Hmm.
Gammal 2015-11-11, 21:30   #90
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Nu börjar det bli kul
Gammal 2015-11-11, 21:31   #91

Standard

Den var inte lätt att hitta
Gammal 2015-11-11, 21:31   #92

Shooters avatar

Standard

Det blev ju en fin skräll till, men eftersom jag valde Goop istället för Erik som U i fjärde så kan jag bara få sju rätt. Då krävs att U-hästen i nästa - nian - vinner. Kan bli svårt.
Gammal 2015-11-11, 21:35   #93

Standard

2.06 i v odds hos spelmonopolet på Utter. Dubbelrött i skolistan betyder skämtodds även i november. Den hade dock sannolikt vunnit om finnen släppt ledningen. Men man är glad att man inte spelar v spel hos atg på sådana groteska underodds.
Gammal 2015-11-11, 21:35   #94

Shooters avatar

Standard

Kör en rak DD: 9-8.
Gammal 2015-11-11, 21:37   #95

Standard

Provar rädda dagen med en DD:
1
8,10
Gammal 2015-11-11, 21:37   #96

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Kör en rak DD: 9-8.
samma här! kämpa
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 21:39   #97
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

2,6,9 i detta lopp. Får se om man lever till sista.
Gammal 2015-11-11, 21:39   #98

Standard

Fel..
1,9
2,8,10
Gammal 2015-11-11, 21:40   #99

Filmtokig

Standard

3 mot 3,10
Gammal 2015-11-11, 21:42   #100

Standard

fino

4 Balder Hornline (Ralf Karlstedt) verkar allting bra med. Var bra senast också. Hoppas vi kommer bra till härifrån. Så ska vi försöka skrälla lite, säger Raffe
Gammal 2015-11-11, 21:43   #101

Shooters avatar

Standard

Den U-hästen satt i alla fall. 2 eller 8 i sista för sju rätt, men fan vad jag gjorde bort mig i fjärde om någon av dem vinner, vilket jag tror.
Gammal 2015-11-11, 21:43   #102

Standard

Varför håller man inte fast vid första tanken?? Men damn vad krafter det fanns kvar i Todays Butterfly..
Gammal 2015-11-11, 21:44   #103
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Se på fan. 2,3,4,8,9 i sista för full pott.
Speedyearl (+5)
Gammal 2015-11-11, 21:44   #104

Standard

Kom med

Desdemona Boko
KONTIO så er dd hjemme x 200 kr :=
Gammal 2015-11-11, 21:45   #105

Shooters avatar

Standard

Det är bara att hålla tummarna för Elma Lane, så jag får ut max av det som går.
Gammal 2015-11-11, 21:47   #106

Standard

JA KOM NU KONTIO!!!

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Desdemona Boko
KONTIO så er dd hjemme x 200 kr :=
1 Desdemona Boko (Jorma Kontio) är fin i grunden och har hittat stilen i Finland. Leder runt om nu?
Gammal 2015-11-11, 21:47   #107

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Se på fan. 2,3,4,8,9 i sista för full pott.
Håller tummarna för Ninepoints eller Whitma!!

Tror de har bra chans att skrälla faktiskt!
Gammal 2015-11-11, 21:47   #108
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Trist med favorit men ok då den var A-häst. Nu spikar på favoriterna i de två kommande. I övrigt
4: A: 12 B: 5,6
5: A: 3 C: 5
6: A: 6 C: 7,10
7: A: 9 C: 1,7
8: A: 2,8 C: 10
Bra A-häst där. Och bra betalt för den som spelade vinnare...

3 eller 4 ger bra betalt på DD.

DD
Inlämnat: 2015-11-11, 21:36
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2015-11-11
Start: 21:40
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9
2: 3, 4, 8

3 x 100,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Gammal 2015-11-11, 21:48   #109

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Känns som Elma Lane är "klar" nu. Förhoppningsvis spets och det är klart bästa hästen. Vet att Untersteiner gillar den här också, sällan han åker med en häst.
Gammal 2015-11-11, 21:49   #110

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Coco de Vie är riktigt fin också så klart, men håller Elma Lane högt.
Gammal 2015-11-11, 21:50   #111

Standard

Citat:
Bra A-häst där. Och bra betalt för den som spelade vinnare...

3 eller 4 ger bra betalt på DD.

DD
Inlämnat: 2015-11-11, 21:36
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2015-11-11
Start: 21:40
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9
2: 3, 4, 8

3 x 100,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Ja jag insåg att jag ju faktiskt typ höll kvar vid första tanken Synd att ranken var mindre bra i övriga lopp.
Nu hoppas vi på 8 eller 10 för dubbeln
Gammal 2015-11-11, 21:54   #112

Filmtokig

Standard

Snyggt av storavinster. Kul när man kan rygga ett system för 200 lappen som sitter.
Gammal 2015-11-11, 21:56   #113

Standard

Blev väl inte dubbel jackpot, men det var nära. 65 kr på sjuorna.
Gammal 2015-11-11, 21:56   #114

mijo14s avatar

Sharp$: 1899
Standard

V86
Inlämnat: 2015-11-10, 23:15
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2015-11-11
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2
3: 10
4: 5, 9
5: 3, 4, 8, 11, 13, 15
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6
7: 2, 3, 4, 6, 9
8: 2, 8

1x1x1x2x6x6x5x2 = 720 rader.
720 x 1 x 0,25 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
TJOHO!!!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 21:57   #115

Shooters avatar

Standard

Åtta rätt på ramen, men det blev bara tre sjuor och ett antal sexor. Synd att jag inte kunde sätta ett U till. Snart är det lördag och V75!
Gammal 2015-11-11, 21:57   #116

Standard

Fan, DD kunde väl ha fått sitta iaf. Är ju inte bra att sätta 6 A-hästar och ändå bara få 6 rätt
Gammal 2015-11-11, 21:57   #117
Banned

Standard

Trodde att det där var avgjort när Örjan blev släppt till spets. Men i helvete heller. Hon var ju bara stenslagen i sista kurvan.

CDV var bra men ärligt, det var ett sopgäng hon mötte, tydligen. Synd att Jarmo Klantio körde galopp. Kanske hade kunnat bli lite annorlunda kört...?
Gammal 2015-11-11, 21:58   #118

Shooters avatar

Standard

Peters häst var klart ursäktad.
Gammal 2015-11-11, 22:00   #119
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
Klantio arslet har fått ett ansikte.
Gammal 2015-11-11, 22:02   #120

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Försök förstå något nu för en gångs skull.
En pisshäst är fortfarande en pisshäst med annan balans.
En stark och bra häst är något helt annat.
Gammal 2015-11-11, 22:07   #121
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2015-11-10, 23:15
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2015-11-11
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
4: 5, 9
5: 3, 4, 8, 11, 13, 15
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6
7: 2, 3, 4, 6, 9
8: 2, 8

1x1x1x2x6x6x5x2 = 720 rader.
720 x 1 x 0,25 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
TJOHO!!!
En 500-ing på en raket med

4: 9
8: 2

Hade gett dig 10 papp istället....
Gammal 2015-11-11, 22:12   #122

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Vad tror du den där raketen hade gett på nätet då?

Går inte ens skriva så, ett helt annat upplägg.

Om jag inte missminner mig så gav det där *500 på bet365 ca 60000.

Senast redigerad av sirlarsson den 2015-11-11 klockan 22:14.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 22:17   #123
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg

Du är förmodligen för trög för att fatta min poäng. Trots att det smällde rätt ordentligt i nån avdelning så gav V86an knappa 6000kr idag. Om Östman inte hade satt dit sin så hade det varit dubbeljackpot.

Då tycker jag - om man nu spelar för ett par hundra kronor - att man lika gärna kan köra en raket på favoriterna. Att det t o m är bättre att spela en raket istället för en V86a med tre raka favoriter. Så får man tillbaka pengarna, även om Östman inte sätter dit sin stänkare.

För inte kan man väl spela streckspel för att i bästa fall få tillbaka lika mycket pengar på alla rätt som om man spelat en raket på favoriterna?
Gammal 2015-11-11, 22:21   #124

mijo14s avatar

Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Du är förmodligen för trög för att fatta min poäng. Trots att det smällde rätt ordentligt i nån avdelning så gav V86an knappa 6000kr idag. Om Östman inte hade satt dit sin så hade det varit dubbeljackpot.

Då tycker jag - om man nu spelar för ett par hundra kronor - att man lika gärna kan köra en raket på favoriterna. Att det t o m är bättre att spela en raket istället för en V86a med tre raka favoriter. Så får man tillbaka pengarna, även om Östman inte sätter dit sin stänkare.

För inte kan man väl spela streckspel för att i bästa fall få tillbaka lika mycket pengar på alla rätt som om man spelat en raket på favoriterna?
ja visst känns det som ren förlust när man ser att ATG-kontot fylls på med 8000:-
sirlarsson (+20)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 22:25   #125

sirlarssons avatar

Standard

Komiskt ändå när någon förespråkar raketer som är det absolut sämsta spelet man kan syssla med, en raket på 5 som ger dryga 20 gånger dessutom som på nätet gav någonstans mellan 120-130 gånger.

Komiskt var ordet som sagt.
the_mirage (+10), Emeffeff (+10)
Gammal 2015-11-11, 22:26   #126

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:

Om jag inte missminner mig så gav det där *500 på bet365 ca 60000.

500 kr hade man aldrig fått in, och hade man gjort det hade de krånglat deluxe med utbetalningen därefter.

Skräpbolag hela högen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 22:26   #127
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
ja visst känns det som ren förlust när man ser att ATG-kontot fylls på med 8000:-
Grattis!

Men hoppas ändå att din inlämnade V86a hade potential att sopa rent i kuponghögen. Eller få åtminstone 10ggr högre utdelning.

För inte spelar man väl V86 eller V75 för att i bästa fall - med en 3%-are och en 5%-are i de garderade avdelningarna - få 8000kr på alla rätt? Det låter som ett Micke Nybrink-upplägg i mina öron.

Men lycka till!
Gammal 2015-11-11, 22:29   #128

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
500 kr hade man aldrig fått in, och hade man gjort det hade de krånglat deluxe med utbetalningen därefter.

Skräpbolag hela högen.
Du hade garanterat fått in 100kr i alla fall, volymen släpps alltid på rätt rejält när du adderar spel i multikuponger, är inte helt osäker på om dom inte hade släppt 500 med såvida du har 5 hästar. Jag såg en kupong nyligen på twitter på bet365 som vann 75000 på en dubbel när Patrioten vann för ett tag sen.

Är själv plus på mitt bet365 men fick spela 2500kr vinnare på en 17,50 oddsare för ett tag sen. Kan printa bevis till dig på twitter om du vill.

Senast redigerad av sirlarsson den 2015-11-11 klockan 22:30.
Gammal 2015-11-11, 22:30   #129
Banned

Standard

Citat:
Komiskt ändå när någon förespråkar raketer som är det absolut sämsta spelet man kan syssla med, en raket på 5 som ger dryga 20 gånger dessutom som på nätet gav någonstans mellan 120-130 gånger.

Komiskt var ordet som sagt.
Du är dum på riktigt? Jag förespråkar ingen raket. Inte alls. Men om man spelar V86 (eller V75) för några hundra, som kräver två riktiga smällar för att få tillbaka ett par tusenlappar - då kan man lika gärna spela en raket. De tär hugget som stucket. Utan de två smällarna hade en raket på favoriterna i de tre första avdelningarna förmodligen gett mer pengar tillbaka än alla rätt på V86 ikväll.

Och om du har bookers som ger 120-130 ggr på den där raden - så mycket bättre! Då kan du hoppa helt att lämna in V86-system med det där utseendet...!

Men jag är uppriktigt ledsen för att du inte fattar bättre.

Senast redigerad av Stankarn den 2015-11-11 klockan 22:33.
Gammal 2015-11-11, 23:11   #130

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Du hade garanterat fått in 100kr i alla fall, volymen släpps alltid på rätt rejält när du adderar spel i multikuponger, är inte helt osäker på om dom inte hade släppt 500 med såvida du har 5 hästar. Jag såg en kupong nyligen på twitter på bet365 som vann 75000 på en dubbel när Patrioten vann för ett tag sen.

Är själv plus på mitt bet365 men fick spela 2500kr vinnare på en 17,50 oddsare för ett tag sen. Kan printa bevis till dig på twitter om du vill.
Klart att det skulle gå att spela en sån "raket" på Bet365 eller Unibet. Gör man det till en vana att spela favoritraden på V86 som en parlay med vinnarspel hos en bookmaker är chansen större att du blir erbjuden reloadbonusar än att du blir limiterad. De som limiteras är kunder som spelar singelspel på överodds innan de droppar.
Svara

td