|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-14, 12:20 | #76 |
Avdelningen värdelöst vetande: Idag är det kvar 197 dagar till elitloppsfinalen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+5) |
|
2015-11-14, 12:32 | #77 |
Noterar att Quid Pro Quo är anmäld bfro. Gör väl att den bör med vid gardering.
|
|
2015-11-14, 12:34 | #78 |
4 Daley Lovin (V75-5) känns bra hemma i jobben, och vi har inte gett upp loppet och vi ska prova. Vi har stor respekt för Nuncio, men hur tråkigt vore det om alla la sig på rygg? Vi ska göra ett försök att utmana, och vill gärna köra i ledningen om vi kommer dit. Norskt huvudlag troligen så han håller sig lugn, och barfota runt om. Jänkarvagn.
Redén sugen på att tävla, det uppskattas! |
|
2015-11-14, 12:42 | #79 |
Avd 6
Tror mest på Fossens Bonus och därefter Total Value och Orakel Face. Klurar om Balero Maeras kan räck till. Vad tror ni ? |
|
2015-11-14, 12:45 | #80 |
Kan det vara en andelshäst med många delägare? Tänker på hur Rix-hästarna alltid blev löjligt nedspelade på vinnarspelet.......
|
|
2015-11-14, 12:54 | #81 |
Någon som vet vad spelvärde spikar i fjärde?
|
|
2015-11-14, 12:55 | #82 |
Jag lyssnar alltid på Vass eller Kass för att höra vad Huselius tycker. Han sätter bevisligen då och då något av sina 20 000 kronorssystem. Huselius hymlar inte med sina drag. Vem av oss kan ringa direkt till Björn Goop, Erik A, Örjan, Jorma, Ulf O, Nurmos, Untersteiner osv och få pålitlig info. Han ger mig mycket info, som jag kan överväga vid streckbesluten. Han representerar spelarna. Vass eller Kass kan dock med fördel undvara en del okunniga snacksaliga figurer.
Tidigare var Erik ofta med men inte på länge. Synd eftersom han representerar kuskarna. Han är den intelligentaste av alla kuskar, uttrycker sig välformulerat och ljuger inte. Dessutom har han glimten i ögat. Andra erfarna kuskar som Örjan och Ulf o tillför också massor av info. Björn har sitt eget enformiga Björnkollen, ett inslag med högst varierande kvalitet. Det beror på om Björn just läst V75-Guiden, Spelvärde eller annat tips. Eller om han själv ansträngt sig att studera programmet. atg.se på fredag em är det bästa informativa programmet inför V75. Det är inget jippo. Intervjuer med Walmann, Untersteiners, Veijo och andra seriösa tränare. Mer udda som Bergh, Tarzan, Ludde och den helt underbare Anders Brekke sätter färg inför besluten om streck. Konsten är att sålla. Idag har jag tagit till mig Huselius' egen häst Titan Lavec - ett fynd till 8 %. Telefonintervjun med Steen Juul har gjort att jag garderar Takethem och tidigt streckar Total Value. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10) |
|
2015-11-14, 12:57 | #83 | |
Citat:
|
||
2015-11-14, 12:59 | #84 | |
Citat:
|
||
2015-11-14, 13:08 | #85 |
Husse är det bästa som har hänt trav-tv! (tillsammans med Per Skoglund) Extremt kunnig och duktig och känner otroligt många aktiva inom sporten vilket gör att han kan bidra tidigt med mycket bra info. Att han ständigt bidrar med de bästa tipsen som en expert har kommit med i svensk trav-tv råder det inga tvivel runt. för Kristian! Hoppas han kommer vara aktiv i tv under många år!
|
|
2015-11-14, 13:33 | #86 |
Usain Henna spik. Jag tror på Oskar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
|
2015-11-14, 13:42 | #87 |
SPELVÄRDE?
Någon som har spelvärdes idéer? Samt kan delge dessa.
|
|
2015-11-14, 13:44 | #88 |
Att hästen inte kan övernatta och lastades kl 6 i morse i Köpenhamn. Det blir lång resa. Samma sak 19/8 då det inte gick så bra (även om spår och motstånd då var värre). Senast han var så bra på Jägersro var resan bara över Öresundsbron.
Nästa skäl är att hästen är tämligen starttrög. Han måste runda Mr Vox och Global Patriot och sannolikt ett par till. Då krävs att alla batterier är fullt laddade. Lägg därtill att Jeppe Juul har dålig statistik på Valla. Ursäkta att det tog lång tid att svara - men jag var tvungen att sticka till Systemet och köpa öl inför tävlingarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+10), bokis29 (+5), whaton (+100), SO (+5) Senast redigerad av mackpeter den 2015-11-14 klockan 13:46. |
|
2015-11-14, 14:12 | #89 |
Malla
Då va det bara att stänga av liven.
Alltså Malla måste ju vara en av de mest blicklösa travspelarn genom alla tider. Hur kan han ens få plats i rutan trodde han var borta för gott. 100% inkovoterad för att attrahera nysvenskar att spela på trav. Spyr! |
|
2015-11-14, 14:13 | #90 | |
Citat:
|
||
|