Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-14, 11:14   #61

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2952
Standard

Mina tankar,som jag ser det en väldigt trevlig omgång.
Avd 1 Takethem och Global Patriot självklara enligt mig, Napoleon spurta bra senast måste nog med liksom 12, skulle gärna ta med ettan också då den troligen sitter i spets eller rygg ledaren, men får bli första reserv.

Avd 2. svårlöst tycker jag, Mellby har gjort det jätte bra men dåligt läge och många bra med gör att gardering är given, min första häst är Salong därefter Thaiger E, men stor gardering krävs känns det som.

Avd 3. Här spikar jag Delicious nerstruken ett spår , Tror Örjan vinner hur han än kör.

Avd 4. Mycket snack om 8an som sagt, men det struntar jag i lite lurigt läge men jag tycker hästen gick bra förra året ,verkar som att formen är på väg jag spikar.

Avd 5. Nuncio vinner säkert, men är han något sämre denna gång och Dailey lite bättre så kan det gå, 4 och 5 lås.

Avd 6. Total Value har jag spikat två gånger i rad , denna gång vågar jag inte på grund av galoppen senast, Orakel Face fin senast men även där galopp, tvungen ta med 12an också.

Avd 7. Ganska öppet lopp bakom dom bästa, Speed D kanske kan ta ledningen och köra där då blir han hyper intressant tycker jag, 4 an och 6an äker också med.

Detta tillför säkert ingenting men ville ändå skriva mina tankar, lycka till allihop.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:28   #62

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Nurmos twittrar att Titan Lavec ska gå barfota runt om och bike för första gången. Titan Lavec gav inte favoriten Salong skuggan av en chans på Skellefteå, detta trots att salong gled med bakom. Det hänger bara på om Titan går felfritt, går den vinner den. 8% känns som rena gåvan.
gled med bakom? salong fick ju gå i dödens större delen av loppet. De chansar rejält från stallet, barfota o bike på osäker häst kan sluta med pannkaka. Given vid gardering men inget att gå rakt ut på enligt mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:32   #63

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Nuncio har ju gått ut i två heat samma dag några gånger och då varit väldigt bra i det andra loppet, så att han skulle vara missgynnad med täta starter tror iallafall inte jag.
Tror egentligen detsamma att han närmast skulle va gynnad av täta starter men säker kan man ju inte va. Svårt att se nåt på honom i värmning också då han bara springer o leker. För övrigt är två heat samma dag inte samma sak som vecka vecka.
Gammal 2015-11-14, 11:34   #64

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spelar man som alla andra kan man lika bra skita i omgången.
Själv spikar jag enbart Dailey Lovin till 10% på mitt stora 600 000 raders på pinracer.
Om_sommaren (+1), putte64 (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:34   #65

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Tror egentligen detsamma att han närmast skulle va gynnad av täta starter men säker kan man ju inte va. Svårt att se nåt på honom i värmning också då han bara springer o leker. För övrigt är två heat samma dag inte samma sak som vecka vecka.
Nej, det är mycket tuffare såklart.

Nuncio har för övrigt startat tajt i USA tidigare med mycket gott resultat.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:35   #66

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Usain Swing måste ha en absolut toppchans att knipa en plats idag! 4,4 på nordicbet och betsafe var ett bjudodds som har sänkts till 3,1 men finns fortfarande till 4 ggr på bet365 vilket får anses som galet bra! Ofattbart lite spelad, denna gång dessutom barfota runt om och då är han än vassare! Har startat från kassa spår varje gång mot bra hästar och gått tok-bra... Denna gång spår 2 jämfört mot kassa spår varje gång det senaste.. Mötte samma hästar näst senast och satt då fast med rubbet trots skor och spår 11. (Visserligen en invändig resa) Jag tror att han kniper en plats i betydligt mer än vad fjärde gång detta loppet skulle köras med samma förutsättningar! Spår 2 och barfota. dessutom bara 2% på V75 -måste streckas! Självklart är Saveur och Venka bättre, troligen även Shadow och ni talar bra latin men förutsättningarna är det rätta och här borde han få ett tacksamt lopp med alla dessa fina hästar i loppet. Och ger sig - det gör han inte!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:44   #67

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Hade samma tankar nyss och gjorde en platstrippel på bet365
Mr vox-Thaiger Exclusive-Usain Swing 45ggr.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:47   #68

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Spelar man som alla andra kan man lika bra skita i omgången.
Själv spikar jag enbart Dailey Lovin till 10% på mitt stora 600 000 raders på pinracer.
600000 reducerat ner till vadå? Och hur?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:47   #69

Standard

Det var stenhårt mellan takethem och napoleon cd nere på jägers sist och man kan tycka att napoleon borde vunnit slaget när den fick smyga med i rygg på dansken. Små marginaler i travet o denna gång kan det vara napoleons tur. Bra startrygg i unique julia och har stor chans att komma för en sån som usain henna i starten. Vet att Puro håller den här hästen högt och rankar den först då jag tror takethem får ett tufft lopp igen.
Gammal 2015-11-14, 11:48   #70

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
gled med bakom? salong fick ju gå i dödens större delen av loppet. De chansar rejält från stallet, barfota o bike på osäker häst kan sluta med pannkaka. Given vid gardering men inget att gå rakt ut på enligt mig
Hmm du kanske skulle se loppet igen, bägge gick ca 1 varv i dödens
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:50   #71

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
600000 reducerat ner till vadå? Och hur?

Mvh Uffe
https://pinracer.se/systems/3prawwwg...3a-254d/shared

Hade alla rätt i lördags förra veckan men hade gjort utdelningskravet på max 390 000 kr det sved som fan. Vi fick nästan 39 000 tillbaka men inte riktigt samma som 800 000 som det skulle blivit ungefär. Var nos i från i söndags vi hade Helge Palema som utgång (torskade med nos/huvud) enligt pinracer hade raden get med den som vinnare 41000 kr plus massa sexor och femmor.. Surt sa räven..

i onsdags kommer jag med ideer på bloggen www.miljondragen.bloggo.nu och där kan man medverka för 100 kr andelen om man swichar till mitt konto. (mer information finns på bloggen)

Denna vecka sätter vi ingen maxgräns eftersom vi har råd...
Har fullt i båda bolagen men man kan ju alltid ställa sig i kö.

Senast redigerad av Klanke den 2015-11-14 klockan 11:59.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:54   #72

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Hur bygger man taktiskt upp ett bolagssystem för 1500 kr? Om man spikar storfavoriterna och ytterligare någon högt rankad vinner - räcker inte utdelningen till insatsen. Bolaget klarar inget annat än ett matematiskt system. Streckar man tre - fyra i varje avdelning och Delicious och Nuncio vinner blir man en pajas. Om någon av dem torskar blir man geniförklarad. Idag är jag feg och gör som politikerna, dvs följer majoriteten och blir inte hängd efteråt även om jag har fel.

1) 1,2,4,5,12 r10-9 (1 snabb ut. Erik kan hålla ledningen och rinna undan. Bortglömd 7 %are. 2 var enorm på Jägers senast. Han är ingen övernattare och står nu i hästbussen från Köpenhamn sedan kl 6 i morse. Samma sak gäller 6 i V75-6. Juuls statistik på Valla är dålig. Favoriten är trög från start och skall garderas. 4 är inte så snabb ut. Toppad till detta lopp. Vi håller tummarna för vår sharpskollega Oskar! 5 utmanar 1 om ledningen. Kan gå. 12 skall inte kunna runda alla från spår 12. Björn varnade kraftig för Diamond senast på Örebro, då han svepte fältet och vann lätt hårt vinnarspelad till 7,70. Björn låter optimist inför dagens uppgift.
2) 6,7,9,10,12 r3-5 (klarar stoet 6 distansen? 7 lovande treåring. 9 kuskförstärkt. 10 går med helstängt och ägs av formstarke Huselius. 12 bäst häst och kusk.
3) 8 r7-10 (detta fenomen kan inte förlora mot sånt här motstånd. SoS)
4) 1,3,8,10,14,15 r12-13 (1 leder hela vägen? 3 kraftigt kuskförstärkt. 8 strong comeback på Åby och dagens skrik. 10 vinner ofta och har tjänat 480' i år. 14 bf bak flyger från springspår med springband och elitpilot Erik. 15 bästa hästen från sämsta spåret)
5) 5 r4-6 (en av världens bästa hästar slår sina kullkamrater alla dar i veckan)
6) 4,5,6,9,12 r11-3 (den som går kort tar 5,6,12. Här kan det skrälla)
7) 2,4,6,7 r3-12 (2 har äntligen fått bra spår. 4 berättigad favorit. 6 hushållar bättre med krafterna och vinner ofta. 7 tar ledningen men får tryck av 4)

Kostar 1500:-. Hoppas vi får pengarna tillbaka. Vi betalar nog mycket jackpotpengar till norrmännen nästa lördag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 11:54   #73

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Hmm du kanske skulle se loppet igen, bägge gick ca 1 varv i dödens
Jovisst det är ju iofs sant men att örjans gled med bakom låter ju som han fick smörlopp. örjans fick det tyngre loppet, då titan lavec går i ledningen sista 1600.
Gammal 2015-11-14, 12:09   #74

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Sju av sju kassa i Vass eller Kass. Haha, det där ser jag som mycket långsökt att alla sju favoriter torskar.

Delicious kan jag tänka mig få stryk. Men aldrig Nuncio. Kan inte tänka mig att Erik gör något annat än släpper när Stefan testar.
Jag tycker "experterna" i Vass eller Kass beter sig som riktiga pajasar i sin iver att fälla favoriter. När man är mer intresserad av att titta på streckfördelningen än att seriöst bedöma vinstchansen blir det bara patetiskt. Att höra David Neves löjliga utläggningar om varför favoriten ska fällas gör att man numera inte alls kan ta Vass eller Kass seriöst, det är en sandlåda.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-14, 12:15   #75

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag tycker "experterna" i Vass eller Kass beter sig som riktiga pajasar i sin iver att fälla favoriter. När man är mer intresserad av att titta på streckfördelningen än att seriöst bedöma vinstchansen blir det bara patetiskt. Att höra David Neves löjliga utläggningar om varför favoriten ska fällas gör att man numera inte alls kan ta Vass eller Kass seriöst, det är en sandlåda.
Om alla trycker på vass på alla favoriter skulle ju inte programmet vara speciellt intressant heller. Lite som David sa " vårt jobb är ju att försöka fälla favoriter"

Alla som tippar trav vet ju att bara var tredje favorit vinner i det långa loppet, och är det ju det som gör spelet intressant, att försöka hitta de favoriter som torskar och försöka hitta de hästar som fäller favoriten. Så jag håller inte med dig, tycker faktiskt att vass eller kass har blivit bättre med tiden.
jocklon (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td