Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-13, 17:53   #31

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

oppkommentarerv75

https://www.atg.se/dynamic_files/loppkommentarerv75.pdf
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 18:54   #32

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Sju av sju kassa i Vass eller Kass. Haha, det där ser jag som mycket långsökt att alla sju favoriter torskar.

Delicious kan jag tänka mig få stryk. Men aldrig Nuncio. Kan inte tänka mig att Erik gör något annat än släpper när Stefan testar.
Dom såg det också som mycket långsökt men gjorde ett försök och det finns faktiskt några faktorer som talar emot de gigantiska favoriterna. Nuncio torskade näst senast och ska Erik köra i spets så känns det inte aktuellt att sitta med spik på en 80%are som ska vandra utvändigt för andra veckan i rad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
elwiz (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 19:36   #33

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Lägger en v75:a imorgon med siktning på vad som kommer fram här och på speltjänsterna..... häng på 100:-/andelen

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/NU9P-K9AH-12084
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:18   #34

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Usain fick se sig nerspeedad i lördags. Jag var ju inne på att formen inte skulle vara på topp utan komma först nu på lördag med lopp i kroppen.
Han såg inte hästen som kom en bit ut i banan, och känslan är att han är bättre häst mot häst än i ledningen.
Det positiva med det, precis som Johnny Takter sa till mig efteråt, är att såvitt Usain anbelangar så vann han loppet.
Jag hade såklart hoppats att vi kunde boosta igång formen lite mer, men sett till det upplägg vi hade kan jag inte begära mer. Dessutom vann ingen från ledningen i nåt av V75-avdelningarna efter heller, så jag är inte direkt orolig, hade vi varit i sista istället för första avdelningen är det möjligt att jag valt en annan taktik.

Till nu på lördag har jag dock inga ursäkter om han inte är på topp, ja det går ju alltid att gnälla på banan förstås, en klassiker. Men han har följt planen vi haft sen senaste starten så jag känner mig trygg i upplägget. Jag har heller inget att gnälla på i sista jobbet idag, torsdag.

Tyckte det var ungefär så mkt jag kunde ta med utan att kapa hela tråden. Skrivit lite mer på www.oskarsvanberg.se om vad jag tror om vinstchans och lite så.
Migge (+5), Emeffeff (+5), Tirich (+5), dado (+5), Dahle (+5), zamora_79 (+5), Spiken64 (+5), Sicken (+5), asgaya3141 (+5), V75fahlle (+5)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:29   #35

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Dom såg det också som mycket långsökt men gjorde ett försök och det finns faktiskt några faktorer som talar emot de gigantiska favoriterna. Nuncio torskade näst senast och ska Erik köra i spets så känns det inte aktuellt att sitta med spik på en 80%are som ska vandra utvändigt för andra veckan i rad.
Varför inte? Nuncio är gynnad av täta starter och krossar Daley Lovin från dödens om det är vad som krävs. Sen tror jag inte Erik svarar med DL när Tarzan kommer, alltid snack på förhand men varför ska han svara om Melander testar?

EDIT: "Ska Erik köra i spets" säger alla och låter stensäkra. Själv förstår jag inte varför Johnny ska släppa till DL med Emmett Brown? Måste väl vara mer intressant att ta Nuncios rygg?

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-13 klockan 21:40.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:37   #36

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Usain fick se sig nerspeedad i lördags. Jag var ju inne på att formen inte skulle vara på topp utan komma först nu på lördag med lopp i kroppen.
Han såg inte hästen som kom en bit ut i banan, och känslan är att han är bättre häst mot häst än i ledningen.
Det positiva med det, precis som Johnny Takter sa till mig efteråt, är att såvitt Usain anbelangar så vann han loppet.
Jag hade såklart hoppats att vi kunde boosta igång formen lite mer, men sett till det upplägg vi hade kan jag inte begära mer. Dessutom vann ingen från ledningen i nåt av V75-avdelningarna efter heller, så jag är inte direkt orolig, hade vi varit i sista istället för första avdelningen är det möjligt att jag valt en annan taktik.

Till nu på lördag har jag dock inga ursäkter om han inte är på topp, ja det går ju alltid att gnälla på banan förstås, en klassiker. Men han har följt planen vi haft sen senaste starten så jag känner mig trygg i upplägget. Jag har heller inget att gnälla på i sista jobbet idag, torsdag.

Tyckte det var ungefär så mkt jag kunde ta med utan att kapa hela tråden. Skrivit lite mer på www.oskarsvanberg.se om vad jag tror om vinstchans och lite så.
Johnny är vettig, honom kan man alltid lita på. Såg att du satte upp honom på en av dina hästar utanför V75. Du har inte tänkt på att testa honom på Usain Henna? Inget ont om dig som kusk, tycker du kör bra, men kan ju ge en viss effekt att sätta upp en proffskusk. Förstår dock om du vill köra hästen själv, det är ett grymt djur du har.

Tror aldrig du plockar ner Takethem imorgon men jag har haft fel förut. Som sagt en grym häst du har oavsett. Lycka till!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:49   #37

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Varför inte? Nuncio är gynnad av täta starter och krossar Daley Lovin från dödens om det är vad som krävs. Sen tror jag inte Erik svarar med DL när Tarzan kommer, alltid snack på förhand men varför ska han svara om Melander testar?

EDIT: "Ska Erik köra i spets" säger alla och låter stensäkra. Själv förstår jag inte varför Johnny ska släppa till DL med Emmett Brown? Måste väl vara mer intressant att ta Nuncios rygg?
Men kör Tarzan för spets då? Som alltid med Nuncio är kusken det stora minuset. Stefan Melander kan mycket, men som travkusk är han riktigt dålig i jämförelse med sina kollegor.

Dessutom är väl Nuncio kanske som bäst bakifrån eller från dödens också? Tror inte han är missgynnad om det blir dödens iallafall.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 21:58   #38

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Men kör Tarzan för spets då? Som alltid med Nuncio är kusken det stora minuset. Stefan Melander kan mycket, men som travkusk är han riktigt dålig i jämförelse med sina kollegor.

Dessutom är väl Nuncio kanske som bäst bakifrån eller från dödens också? Tror inte han är missgynnad om det blir dödens iallafall.
Tror Erik släpper, han är ju faktiskt väldigt vek i sådana situationer.
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 22:00   #39

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Johnny är vettig, honom kan man alltid lita på. Såg att du satte upp honom på en av dina hästar utanför V75. Du har inte tänkt på att testa honom på Usain Henna? Inget ont om dig som kusk, tycker du kör bra, men kan ju ge en viss effekt att sätta upp en proffskusk. Förstår dock om du vill köra hästen själv, det är ett grymt djur du har.

Tror aldrig du plockar ner Takethem imorgon men jag har haft fel förut. Som sagt en grym häst du har oavsett. Lycka till!
Jo, gjorde det men blev Örjan.
Var då missnöjd med min form som kusk.
Ägaren tyckte efter loppet att jag skulle sluta larva mig och att jag skulle köra själv i fortsättningen.
Han är en riktig sköning precis som hästen.

Mina kunder får alltid bestämma vilken kusk de vill ha.

Har satt upp andra ganska konsekvent till V7 när jag toppat hästarna förut. Men inte gett samma resultat.

Är små marginaler. Var på dåligt humör efter att fått dödens med Kaiser i försöket förra året och skulle just ringa Erik A när jag fick ett sms av Kaisers uppfödare tillika största delägare att de var så nöjda och glada med hur han och jag fungerade i loppen.
Körde själv då. Vann finalen, sen brons.
Hade de inte skickat det sms:et hade Erik vunnit med honom, och jag hade troligtvis låtit andra köra i princip jämnt.
Moonfala (+10), Josve88 (+20), Emeffeff (+10), criba (+20), basiak (+5)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-13, 22:01   #40

AndyMarts avatar

Standard

Citat:

Varför skulle han vara sämre från ledningen än någon annan position? Det håller jag som mkt långsökt.
Gammal 2015-11-13, 22:22   #41

Standard

Citat:

Alltid lita på Johnny takter? Han är en av de mest oberäkneliga kuskar vi har då han kör på "känsla" som han säger. Kan bli hur rätt som helst , men ofta blir det också fel. Megamusle förra onsdagen är ett av de senare exempeln av idioti körning från Takter som vi sällan eller aldrig ser från de allra bästa kuskarna.
Gammal 2015-11-13, 22:24   #42

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Alltid lita på Johnny takter? Han är en av de mest oberäkneliga kuskar vi har då han kör på "känsla" som han säger. Kan bli hur rätt som helst , men ofta blir det också fel. Megamusle förra onsdagen är ett av de senare exempeln av idioti körning från Takter som vi sällan eller aldrig ser från de allra bästa kuskarna.

Urkorkad styrning såklart men nästa gång släpper de när han kommer, så på ett sätt vinner han ändå i längden. Johnny är kung.
Emeffeff (+3), Sicken (+5)
Gammal 2015-11-13, 22:30   #43

Standard

Citat:
Urkorkad styrning såklart men nästa gång släpper de när han kommer, så på ett sätt vinner han ändå i längden. Johnny är kung.
Nä de gör ju inte det om de anser sig ha häst att svara, om det nu inte är nån amatörkusk eller liknande som blir livrädd när Takter kommer. Söderqvist däremot gör inte annorlunda nästa gång. Jag gillar Takter och hans sätt att köra, men pålitlig är han knappast
Gammal 2015-11-13, 22:33   #44

Standard

Citat:

Jansson resonerar kanske likadant. Det kan bli körning o storfavoriten får det kört i halsen. Hur kan du va så säker på att Nuncio är gynnad av täta starter?
Gammal 2015-11-13, 22:57   #45

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Jansson resonerar kanske likadant. Det kan bli körning o storfavoriten får det kört i halsen. Hur kan du va så säker på att Nuncio är gynnad av täta starter?
Nuncio har ju gått ut i två heat samma dag några gånger och då varit väldigt bra i det andra loppet, så att han skulle vara missgynnad med täta starter tror iallafall inte jag.
Emeffeff (+3)
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td