Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-15, 10:45   #256

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Konstaterar åter en gång att jag borde hållit mig till förmiddagens system där Global Respons och Orakel Face var A-hästar. Fast hade ändå inte med Usain Henna, trodde helt enkelt inte den skulle räcka. Hatten av för Oskar, fantastisk insats.

Får samtidigt tacka Elwiz för tipset om Bet365 och platsoddsen. Där var jag stekhet och så sjukt nära en platsfyrling á 135 ggr: Mr Vox-Thaiger Exclusive-Arazi Boko-Usain Swing. Den sistnämnde blev ju fyra, avslagen på linjen..
Också oklart varför ja bara lirade vinnare och inte plats på Maxmara som var mitt främsta skrällbud idag. Bör väl ha gett iaf. 5 ggr på plats.
Nu satt dubblarna och tripplarna ovan och det blev ett netto på dryga 300%. Och fick blodad tand på Bet365...:-)
Ja det va nära, synd att det blev sådan snurr på Ni talar bra latin i sista.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-15, 11:10   #257

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Varför skulle det bli svårare att vinna under vintern? Är du påläst nu så kommer du ju ha rätt lätt för att sätta in hästarna i konkurrensen och inte chockas av något sent skoryck.
Det är ofta utrustningsändringar som inte är invägt i bet365 oddsen och med barfotaförbudet blir det ju en viktig sådan som inte blir aktuell på 3 månader. I går var det dock jänkarvagn som förbättrade två av icke favoritvinnarna. Både Global respons och orakel Face tävlade med bike för andra gången och det gav ruggig effekt på båda. Det var tidigt aviserat på GR men enda sättet att få den infon gällande orakel Face var nog via spelvärdes sista minuten info. Hörde inte att infon kom ut varken i ATG live eller tv12 i alla fall men följde heller inte dom sändningarna så noga. Dock ä det bara skorycken som får riktigt stort genomslag på oddsen hos det statliga spelmonopolet eftersom det syns så tydligti startlistorna för spelarna.

Spelet i vinter blir ointressant mest för att loppen troligen med barfotaförbudet blir ännu sämre och tunnare än förra vintern då det var usel V75 utdelning vecka efter vecka. Det kommer vara oerhört mycket rena utfyllnadshästar i loppen är min gissning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-15, 11:18   #258

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Varför skulle det bli svårare att vinna under vintern? Är du påläst nu så kommer du ju ha rätt lätt för att sätta in hästarna i konkurrensen och inte chockas av något sent skoryck.
Har väl nästa aldrig blivit chockad av sena skoryck när det vankas spelstopp många av dom håller löftet förutom några få undantag.
Gammal 2015-11-15, 11:18   #259

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det är ofta utrustningsändringar som inte är invägt i bet365 oddsen och med barfotaförbudet blir det ju en viktig sådan som inte blir aktuell på 3 månader. I går var det dock jänkarvagn som förbättrade två av icke favoritvinnarna. Både Global respons och orakel Face tävlade med bike för andra gången och det gav ruggig effekt på båda. Det var tidigt aviserat på GR men enda sättet att få den infon gällande orakel Face var nog via spelvärdes sista minuten info. Hörde inte att infon kom ut varken i ATG live eller tv12 i alla fall men följde heller inte dom sändningarna så noga. Dock ä det bara skorycken som får riktigt stort genomslag på oddsen hos det statliga spelmonopolet eftersom det syns så tydligti startlistorna för spelarna.

Spelet i vinter blir ointressant mest för att loppen troligen med barfotaförbudet blir ännu sämre och tunnare än förra vintern då det var usel V75 utdelning vecka efter vecka. Det kommer vara oerhört mycket rena utfyllnadshästar i loppen är min gissning.
Då blir Bet365 den stora förloraren. Bra kan jag tycka.

Om du inte kan hitta skrällar utan att de genomför någon typ av utrustningsförändring blir jag förvånad, trodde du var mer påläst än bara kollade skoryck och jänkarvagn.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-15, 11:22   #260

Standard

Men skoryck är väl ändå mer plus än jänkarvagn Andy?
Gammal 2015-11-15, 13:44   #261

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:
Då blir Bet365 den stora förloraren. Bra kan jag tycka.

Om du inte kan hitta skrällar utan att de genomför någon typ av utrustningsförändring blir jag förvånad, trodde du var mer påläst än bara kollade skoryck och jänkarvagn.
Om vi pratar V75 skulle jag gärna vilja veta vad det är annat än utrustningsändringar man ska leta efter vad gäller förutsäätningen för ändrade prestationer som inte helt är invägt i oddsen hos statliga monopolet. Dessa lopp är så enormt sönderanalyserade att du aldrig genom att ha noterat tex hästar som gått bra i skymundan i senaste starten kan ta betalt på det för det finns garanterat noterat i massor av loppanalyser från div tipstjänster.

Sen kan man till viss del få försprång med sena analyser av insatsfördelningen. Det bryr sig inte många om trots att det handlar om poolspel, dvs att dina möjligheter att vinna handlar helt om att inte spela som dina motspelare
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-15, 13:47   #262

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om vi pratar V75 skulle jag gärna vilja veta vad det är annat än utrustningsändringar man ska leta efter vad gäller förutsäätningen för ändrade prestationer som inte helt är invägt i oddsen hos statliga monopolet. Dessa lopp är så enormt sönderanalyserade att du aldrig genom att ha noterat tex hästar som gått bra i skymundan i senaste starten kan ta betalt på det för det finns garanterat noterat i massor av loppanalyser från div tipstjänster.

Sen kan man till viss del få försprång med sena analyser av insatsfördelningen. Det bryr sig inte många om trots att det handlar om poolspel, dvs att dina möjligheter att vinna handlar helt om att inte spela som dina motspelare
Och skoryck, jänkarvagn och så vidare noteras inte av den stora massan menar du? Det är väl dessa som sönderspelas allra mest nuförtiden. En som gått bra i skymundan flertalet gånger missas lätt av den stora massan då de flesta bara kollar rad och tider, lite aftonbladet-tips när de går igenom och "pluggar" på omgången.

Första barfota + bike kan gå från 5 till 20 %, en som gått bra i skymundan och som står på tur för seger går från typ 5 till 7-8 %, så är man bara påläst finns det visst intressanta drag att hitta.
Gammal 2015-11-15, 21:16   #263

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Tack för supporten här på sidan.
Uppskattas.
Fortsatt lycka till.
Försöker lägga upp nåt även nästa gång jag har häst på V7, kanske Jägers.
Fritt fram att kapa från min hemsida annars.
Varit ett par som hört av sig och velat vara med på häst, jättekul. Lite extra bra info kommer till dom med sms efter värmningar.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-15, 21:31   #264

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Tack för supporten här på sidan.
Uppskattas.
Fortsatt lycka till.
Försöker lägga upp nåt även nästa gång jag har häst på V7, kanske Jägers.
Fritt fram att kapa från min hemsida annars.
Varit ett par som hört av sig och velat vara med på häst, jättekul. Lite extra bra info kommer till dom med sms efter värmningar.

Ja tack, ner med Usain på min hemmabana när man är på plats och bjud på show
Gammal 2015-11-20, 19:39   #265

Standard

Gott när Oskar Svanberg satte nörden på plats på Sharps.

td