|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-07, 11:50 | #1 |
V75 Eskilstuna söndag
Det går ju inte slå dövörat till när man ser utrustningsändringarna på 6.Clemenza AM på v75 i morgon.Ludde rycker skor och jänkarbike på,vilket sjukt odds det är alltså även om hästen möter bra motstånd.
Bet.365 50 gånger Unibet 35 gånger. Tack för kaffet. Senast redigerad av Spiken64 den 2015-11-08 klockan 04:40. |
|
2015-11-07, 20:18 | #2 |
Björn Goop hoppar björnkollen pga nån idiot som har ringt och skällt på honom.
http://www.atgplay.se/video/20151107...kilstunasondag |
|
2015-11-07, 20:31 | #3 | |
Citat:
|
||
2015-11-07, 20:39 | #4 |
Maverick Man startar imorgon utanför V75 - i regi Svante Båth. Någon som vet varför han gick från Svante till Stig H, gjorde ett lopp, och sedan gick tillbaka till Svante?
|
|
2015-11-07, 20:46 | #5 |
Jäklar vad Björn såg irriterad ut i det klippet. För jävligt att folk ringer upp och sånt så klart men tror inte ATG gillar att han hänger ut ett telefonnummer på deras sida heller. Förhoppningsvis får han revansch imorgon, har ett par fina chanser.
|
|
2015-11-07, 20:53 | #6 |
Jag tycker han gjorde helt rätt, hoppas idioten åker på däng av nån. Snart är det inte en jävla kusk eller tränare som vill uttala sig längre på grund av sådana kräk. Information är den mest värdefulla tillgång som vi spelare har.
|
|
2015-11-07, 21:00 | #7 |
han gör helt rätt , häng ut trollen så försvinner dom snart , 073-8157732 bara ge han ett helvete
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+1) |
|
2015-11-07, 21:58 | #8 |
2 roliga streck kan vara Tor Mento och Pledge Allegiance. Svåra lägen men hästar med bra form!
|
|
2015-11-07, 22:33 | #10 | |
Citat:
Mina utropstecken i omgången får bli: Avd III: Nr 12 Twin´s Zindy. Hästen har en riktig rökare att avlossa när det nalkas upplopp. Se lopparkivet för upprepade bra upploppsrakor. Senast var det taggat till tusen. 2% Avd V: Nr 9 Fury Heart gav ett härligt formintryck i semin. Bra spänst till slut! Med rätt lopp känns hon lurig i ett lopp med flera betrodda. 3% |
||
2015-11-07, 23:06 | #11 |
Imorgon blir det nog mer fokus på sporten än på spelet. Försöker ändå hitta några drag som kan vara roliga. Gick inte hela vägen för Handsome Knight som jag gick på rejält under dagens tävlingar. Tycker ändå han gjorde ett riktigt bra lopp, blev slagen av två smygkörda men fick trots allt öppna 09 på en halvkass bana och slog storfavoriten. Under morgondagen tror jag mycket på Trinity Zet som avslutade sylvasst i försöket. Lite synd att det inte är Örjan som kör (gör nog att jag avstår från spel helt och hållet imorgon) men spännande med rycktussar för första gången och fortsatt barfota runt om. Känns som risk att några laddar här som inte står hela vägen hem och då blir Trinity Zet farlig till slut. Olympia Gold givna motbudet.
För övrigt känns det svårt med unghästarna så här sent på säsongen. Gillar verkligen årgångsloppen men brukar vara många hästar som är sämre och skiftar i prestationerna vid den här årstiden. Gör det svårt spelmässigt och mer chansbetonat. Ska inte klaga dock för detta är väl bästa travdagen vi har kvar på året... |
|
|