Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-11, 17:29   #31

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 997
Standard

Nej du har helt rätt. Enkel design men bra att göra reducerade spel med. Knappast det du är ute efter. Man ser inga sista starter eller annan data förutom streckprocent och ranka dom överskådligt kan man inte heller göra. Det är lite primitivt men jag är väl van så jag tycker det är bra ändå.
buckfush är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 17:36   #32

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av buckfush Visa inlägg
Nej du har helt rätt. Enkel design men bra att göra reducerade spel med. Knappast det du är ute efter. Man ser inga sista starter eller annan data förutom streckprocent och ranka dom överskådligt kan man inte heller göra. Det är lite primitivt men jag är väl van så jag tycker det är bra ändå.
Tidigare fanns ju en gratis online-variant på reducering på travnet.se . För de allra minst krävande användarna borde det räcka med något liknande.
Gammal 2015-11-11, 17:57   #33

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3526
Standard

Gratis travreduceringsprogram samt Stryktips/Europatips: http://www.speltjanst.se//
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:18   #34

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Gratis travreduceringsprogram samt Stryktips/Europatips: http://www.speltjanst.se//
Den nämnde jag i första inlägget i tråden ;D dock bara i travsammanhang.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-11, 18:30   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Helt gratis var det inte. Tvärtom ganska dyrt i förhållande till vad man får för pengarna ( efter månad 3 ).
Gammal 2015-11-11, 18:36   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Helt gratis var det inte. Tvärtom ganska dyrt i förhållande till vad man får för pengarna ( efter månad 3 ).
Det beror ju på vad du använder det till, för mig som bara var ute efter ett program att ranka i så är och förblir det gratis så länge man kommer åt det utan inloggning. Har noll intresse av att skapa systemet och lämna in det. Det sköter jag på annat håll.
Gammal 2016-07-26, 14:26   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1737
Standard

Citat:

Visst sjutton verkar www.speltjanst.se vara helt gratis, eller är jag blind?
MackeE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-26, 14:42   #38
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MackeE Visa inlägg
Visst sjutton verkar www.speltjanst.se vara helt gratis, eller är jag blind?
Fram till för några månader sen stod det i deras FAQ att det skulle vara gratis i 3 månader, men därefter kosta (kanske 49:- per månad, minns inte exakt).

Man verkar dock ha gett upp försöken att ta betalt, och det är ju inte utan att man blir lite nyfiken på hur det finansieras, finns ju inte ens reklam på siten vad jag kan se...
Gammal 2016-07-27, 10:28   #39

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 1278
Standard

Rankar med bästa resultat ?

Nån som har erfarenhet av programmet Travstat på Travstat.se ?
Ett självlärande program som beräknar sanorlikheter och genererar ranktal mm
Med programet kan man tydligen även skapa reducerade system för inlämning via fil till atg.
Spännande att höra om någon testat och få ett utlåtande!
VictoryForce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-27, 10:39   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av VictoryForce Visa inlägg
Med programet kan man tydligen även skapa reducerade system för inlämning via fil till atg.
Har ingen erfarenhet av det men om jag förstår hemsidan rätt så rankar dom åt en? Dvs man får inte pilla på värdena själv? Isf är de inget att ha...
Gammal 2016-07-27, 10:48   #41

Standard

Citat:

Har du testat? Jag hittar inget om trial-period tyvärr.

Rent generellt ligger det i sakens natur att en eventuellt framgångsrik rent matematisk modell snabbt tappar sitt "värde" om den blir publik.

Jag kan lova dig att om JAG skulle lyckas med något åt det hållet så kommer det INTE att vara till salu för något pris.

Min personliga åsikt är att ett reduceringsprogram inte ska "ta ut" hästarna automatiskt. Som allra minst måste det finnas en möjlighet att själv få välja vilken "vikt" de ingående variablerna ska ha i ett "rankinghjälpmedel".

Edit: Skummade igenom manualen nyss och det ser ut som man kan pillra en hel del på programmets inställningar. Programmet ser även ut att ha en stark matematisk ryggrad. Dock känns det som det bygger på en viss övertro på tider och placeringsrader. En lösryckt programrad säger ju inget om varken motstånd eller det sätt på vilket tiden presterades ( t ex verklig tillryggalagd sträcka, med eller utan rygg osv ).

Senast redigerad av Strappa71 den 2016-07-27 klockan 11:02.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-27, 12:52   #42

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 1278
Standard

Citat:
Har du testat? Jag hittar inget om trial-period tyvärr.

Rent generellt ligger det i sakens natur att en eventuellt framgångsrik rent matematisk modell snabbt tappar sitt "värde" om den blir publik.

Jag kan lova dig att om JAG skulle lyckas med något åt det hållet så kommer det INTE att vara till salu för något pris.

Min personliga åsikt är att ett reduceringsprogram inte ska "ta ut" hästarna automatiskt. Som allra minst måste det finnas en möjlighet att själv få välja vilken "vikt" de ingående variablerna ska ha i ett "rankinghjälpmedel".

Edit: Skummade igenom manualen nyss och det ser ut som man kan pillra en hel del på programmets inställningar. Programmet ser även ut att ha en stark matematisk ryggrad. Dock känns det som det bygger på en viss övertro på tider och placeringsrader. En lösryckt programrad säger ju inget om varken motstånd eller det sätt på vilket tiden presterades ( t ex verklig tillryggalagd sträcka, med eller utan rygg osv ).
Har som du skummat manualen och det känns lite små spännande, ett ny sida att se travspelandet från.
Vad jag förstår kan man även välja sina hästar själv och reducera därifrån
På atg.se finns inget om detta program vilket får mej att undra över om det finns ytterligare reducerings program på marknaden som inte finns listande på atg.se
Skulle ju vara väldigt intressant med fler förslag.
VictoryForce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-27, 13:03   #43

Standard

Citat:
Har som du skummat manualen och det känns lite små spännande, ett ny sida att se travspelandet från.
Vad jag förstår kan man även välja sina hästar själv och reducera därifrån
På atg.se finns inget om detta program vilket får mej att undra över om det finns ytterligare reducerings program på marknaden som inte finns listande på atg.se
Skulle ju vara väldigt intressant med fler förslag.
Det är inget "tvång" att marknadsföra sig på ATGs reduceringsprogramlista.

Sedan kan det t o m vara så att de INTE är anslutna till AIS utan hämtar in spel-infon "på annat sätt". Då räknas de inte som "ATG-partner".

Exakt varför de inte är med på listan får du fråga skaparen om. Det finns kontaktinfo på hemsidan.

td