|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-11, 17:29 | #31 |
Nej du har helt rätt. Enkel design men bra att göra reducerade spel med. Knappast det du är ute efter. Man ser inga sista starter eller annan data förutom streckprocent och ranka dom överskådligt kan man inte heller göra. Det är lite primitivt men jag är väl van så jag tycker det är bra ändå.
|
|
2015-11-11, 17:36 | #32 | |
Citat:
2015-11-11, 17:57 | #33 |
Gratis travreduceringsprogram samt Stryktips/Europatips: http://www.speltjanst.se//
|
|
2015-11-11, 18:18 | #34 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
2015-11-11, 18:30 | #35 | |
Citat:
2015-11-11, 18:36 | #36 |
Det beror ju på vad du använder det till, för mig som bara var ute efter ett program att ranka i så är och förblir det gratis så länge man kommer åt det utan inloggning. Har noll intresse av att skapa systemet och lämna in det. Det sköter jag på annat håll.
|
|
2016-07-26, 14:26 | #37 | |
Citat:
Visst sjutton verkar www.speltjanst.se vara helt gratis, eller är jag blind? |
||
2016-07-26, 14:42 | #38 | |
Citat:
Man verkar dock ha gett upp försöken att ta betalt, och det är ju inte utan att man blir lite nyfiken på hur det finansieras, finns ju inte ens reklam på siten vad jag kan se...
2016-07-27, 10:28 | #39 |
Rankar med bästa resultat ?
Nån som har erfarenhet av programmet Travstat på Travstat.se ?
Ett självlärande program som beräknar sanorlikheter och genererar ranktal mm Med programet kan man tydligen även skapa reducerade system för inlämning via fil till atg. Spännande att höra om någon testat och få ett utlåtande! |
|
2016-07-27, 10:39 | #40 | |
Citat:
|
||
2016-07-27, 10:48 | #41 | |
Citat:
Har du testat? Jag hittar inget om trial-period tyvärr. Rent generellt ligger det i sakens natur att en eventuellt framgångsrik rent matematisk modell snabbt tappar sitt "värde" om den blir publik. Jag kan lova dig att om JAG skulle lyckas med något åt det hållet så kommer det INTE att vara till salu för något pris. Min personliga åsikt är att ett reduceringsprogram inte ska "ta ut" hästarna automatiskt. Som allra minst måste det finnas en möjlighet att själv få välja vilken "vikt" de ingående variablerna ska ha i ett "rankinghjälpmedel". Edit: Skummade igenom manualen nyss och det ser ut som man kan pillra en hel del på programmets inställningar. Programmet ser även ut att ha en stark matematisk ryggrad. Dock känns det som det bygger på en viss övertro på tider och placeringsrader. En lösryckt programrad säger ju inget om varken motstånd eller det sätt på vilket tiden presterades ( t ex verklig tillryggalagd sträcka, med eller utan rygg osv ).
boozty (+5) Senast redigerad av Strappa71 den 2016-07-27 klockan 11:02. |
||
2016-07-27, 12:52 | #42 | |
Citat:
Vad jag förstår kan man även välja sina hästar själv och reducera därifrån På atg.se finns inget om detta program vilket får mej att undra över om det finns ytterligare reducerings program på marknaden som inte finns listande på atg.se Skulle ju vara väldigt intressant med fler förslag. |
||
2016-07-27, 13:03 | #43 | |
Citat:
Sedan kan det t o m vara så att de INTE är anslutna till AIS utan hämtar in spel-infon "på annat sätt". Då räknas de inte som "ATG-partner". Exakt varför de inte är med på listan får du fråga skaparen om. Det finns kontaktinfo på hemsidan.