Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-07, 13:16   #121

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra inlägg! Jag har tröttnat (sedan mitten av aug) då jag blev avstängd en vecka efter att ha blivit påhoppad och hånad av två skribenter och var dum nog att försvara mig (vilket alla skulle ha gjort i mitt ställe) Sajten har rasat ordentligt på slutet som du mycket riktigt påpekar. Den dagen man byter ut den där KP vad han nu hette kan jag tänka mig komma tebaks. Jävla nolla, som inte ens kan läsa vad som skrivs i inläggen. Analyser och tips om norrlandstravet har nu försvunnit nästan helt och lika bra är väl det.
Hej SO! Jag har också blivit påhoppad här med epitetet "den äckligaste" m.m. av en välbekant hen.Om den självklara slutsatsen av ditt inlägg är att personliga påhopp inte hör hemma här varför kallar du moderatorn KP för jävla nolla?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kyodai (+10), Emeffeff (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:23   #122

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Abstraktion

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Om den självklara slutsatsen av ditt inlägg är att...
Man kan alltid också ställa sig frågan om varför man hänger på ett forum?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:29   #123

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg

Mvh Uffe
Billigare än krogen.
Gammal 2015-11-07, 13:37   #124

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg

Mvh Uffe
Inget att göra?! Slå ihjäl lite tid?! Söka lite 'sällskap'?!

Att bara syssla med spel och pengarullar är f-n så ensamt och tråkigt i
längden. De som jobbar heltid hänger knappast på forum så värst mycket...

Man ska ju ha lite tid för träning, tiokommatvå och tanten också...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:47   #125

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Jag tänkte lägga ett system på v75 tillsammans för 50:- andelen med de snackisarna som cirkulerar för dagens omgång. köpstopp 16:00.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/JRB2-8TMR-12084
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:51   #126

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Ursäkta att jag bryter er viktiga konversation med ett inlägg inom trådens rubrik.

Uhrbergs hemsida med V75-förslag fungerar nu. Han säger, att Conrads Definitif är en fin treåring och skall räknas med chans - gillar dock inte bakspåret. Playing Tua är bäst bakifrån och har chans vid överpace. Man Winner jagar fina pengar.
MikaF (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:52   #127

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Utgångsraden såhär 2,5h innan start.

Avd 1. Det står mellan spetshäst och i mitt tycke bästa häst. Tror ändå att Oskar vinner.

Avd 2. King Sir Kir har varit min spik sen listan kom ut.

Avd 3. Lite mer öppet men är inne på att Tillman vinner.

Åker till Åland nu så hinner inte skriva mer haha.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:55   #128

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Hur länge leder Nobel Amok?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:59   #129

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ursäkta att jag bryter er viktiga konversation med ett inlägg inom trådens rubrik.

Uhrbergs hemsida med V75-förslag fungerar nu. Han säger, att Conrads Definitif är en fin treåring och skall räknas med chans - gillar dock inte bakspåret. Playing Tua är bäst bakifrån och har chans vid överpace. Man Winner jagar fina pengar.
Ja, jag läste det tidigare idag och la märke till en häst han varnar för: O´Grady i avd.3.
Om Alvena P. inte får vara i fred för Ohlssons så...
Gammal 2015-11-07, 14:02   #130

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2235
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De här diskussionerna dyker upp på alla travsidor förr eller senare. Enda sättet att höja nivån är att själv bidra.
Jo men missförstå mig rätt nu, Varför ska man själv bidra med bra tips för att försöka höja nivån här när det ändå finns folk här inne som inte kan ändra sin inställning till att samarbeta med alla, och istället bara förstör för oss alla andra för att dom tycker olika och tro sig vara bäst. oftast så drabbar det dom själva för att det visa sig att dom inte va så jäkla bra som de själva tror att de är.Så här ser det ut varje gång det öppnas en ny tråd om trav och resultatet av det här är att dom mest kunniga till slut tröttnar på allt det här och drar här ifrån eller slutar att skriva, samtidigt som vi andra som är kvar å kämpar på för att sätta sjuan få dras med de odugliga här som inte tillför nåt mer än bara skit.. Nä min tanke är att om vi ska höja nivån här är att alla ändrar den egoistiska inställning de har och börjar att samarbeta med alla. En trevlig trav forum hade tillfört mer nyttiga tips till alla här inne.. Så nu orkar jag inte diskutera det här mer. ha det bäst nu alla..
SO (+10)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:03   #131

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 161
Standard

risken är väl att björn laddar hårt för spets mot nobel amok även om den skulle hålla upp?

många intressanta spetsstrider idag.
i guld är väl chansen rätt stor att alvena pele galopperar vid överladdning. den är väl dessutom snabbare efter ett tag och innerspår borde vara negativt på eskilstuna?
"Värt att veta tycker jag det är att i Eskilstuna brukar det rent allmänt vara lite lättare att rinna undan i spets och innerspår bakom startbilen kan vara knepigt – speciellt på publiksidan." /berglund

i sjätte är jag rädd för att man winner svarar handsome knight. annars skulle jag också spika den som jag såg några var inne på.

sista loppet får jag inget grepp om. är det snurriga tyske spangenberg som tar över spets från neon face?
Travbloggpappanz-PapaTrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:05   #132
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De här diskussionerna dyker upp på alla travsidor förr eller senare. Enda sättet att höja nivån är att själv bidra.
Tyvärr, jag försökte men misslyckades. När en moderator/adm misslyckas tar vargarna över sidan.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:07   #133

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Food money verkar många vara inne på, men han vinner väl inte från dödens?? Jag tror Knows Nothing får loppet och spurtar ner allt!

Jag är mer inne på att spika classe i andra, för jag tror inte att Erik kommer svara och då blir det långt fram för Johans kuse.

Nobel Amok tror jag leder hela vägen, fattar inte varför spelvärde har den som dagens mest överstreckade? jag tycker det är tvärtom!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 14:10   #134

Standard

Bosse Eklöf säger i sitt surr att Per Lennartsson har vunnit 1 (lopp) av sina senaste 80 på V75.Det kan väl sporra de andra i loppet att inte låta honom hålla undan, eller?
Gammal 2015-11-07, 14:11   #135

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

V75-2
4 King Sir Kir. Skor runt om nu! Betydelse?
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td