|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-07, 13:16 | #121 | |
Citat:
|
||
2015-11-07, 13:23 | #122 |
Abstraktion |
|
2015-11-07, 13:29 | #123 |
Billigare än krogen.
2015-11-07, 13:37 | #124 | |
Citat:
Att bara syssla med spel och pengarullar är f-n så ensamt och tråkigt i längden. De som jobbar heltid hänger knappast på forum så värst mycket... Man ska ju ha lite tid för träning, tiokommatvå och tanten också...
2015-11-07, 13:47 | #125 |
Jag tänkte lägga ett system på v75 tillsammans för 50:- andelen med de snackisarna som cirkulerar för dagens omgång. köpstopp 16:00.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/JRB2-8TMR-12084 |
|
2015-11-07, 13:51 | #126 |
Ursäkta att jag bryter er viktiga konversation med ett inlägg inom trådens rubrik.
Uhrbergs hemsida med V75-förslag fungerar nu. Han säger, att Conrads Definitif är en fin treåring och skall räknas med chans - gillar dock inte bakspåret. Playing Tua är bäst bakifrån och har chans vid överpace. Man Winner jagar fina pengar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5) |
|
2015-11-07, 13:52 | #127 |
Utgångsraden såhär 2,5h innan start.
Avd 1. Det står mellan spetshäst och i mitt tycke bästa häst. Tror ändå att Oskar vinner. Avd 2. King Sir Kir har varit min spik sen listan kom ut. Avd 3. Lite mer öppet men är inne på att Tillman vinner. Åker till Åland nu så hinner inte skriva mer haha. |
|
2015-11-07, 13:55 | #128 |
Hur länge leder Nobel Amok?
|
|
2015-11-07, 13:59 | #129 | |
Citat:
Om Alvena P. inte får vara i fred för Ohlssons så... |
||
2015-11-07, 14:02 | #130 |
Jo men missförstå mig rätt nu, Varför ska man själv bidra med bra tips för att försöka höja nivån här när det ändå finns folk här inne som inte kan ändra sin inställning till att samarbeta med alla, och istället bara förstör för oss alla andra för att dom tycker olika och tro sig vara bäst. oftast så drabbar det dom själva för att det visa sig att dom inte va så jäkla bra som de själva tror att de är.Så här ser det ut varje gång det öppnas en ny tråd om trav och resultatet av det här är att dom mest kunniga till slut tröttnar på allt det här och drar här ifrån eller slutar att skriva, samtidigt som vi andra som är kvar å kämpar på för att sätta sjuan få dras med de odugliga här som inte tillför nåt mer än bara skit.. Nä min tanke är att om vi ska höja nivån här är att alla ändrar den egoistiska inställning de har och börjar att samarbeta med alla. En trevlig trav forum hade tillfört mer nyttiga tips till alla här inne.. Så nu orkar jag inte diskutera det här mer. ha det bäst nu alla..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10) |
|
2015-11-07, 14:03 | #131 |
risken är väl att björn laddar hårt för spets mot nobel amok även om den skulle hålla upp?
många intressanta spetsstrider idag. i guld är väl chansen rätt stor att alvena pele galopperar vid överladdning. den är väl dessutom snabbare efter ett tag och innerspår borde vara negativt på eskilstuna? "Värt att veta tycker jag det är att i Eskilstuna brukar det rent allmänt vara lite lättare att rinna undan i spets och innerspår bakom startbilen kan vara knepigt – speciellt på publiksidan." /berglund i sjätte är jag rädd för att man winner svarar handsome knight. annars skulle jag också spika den som jag såg några var inne på. sista loppet får jag inget grepp om. är det snurriga tyske spangenberg som tar över spets från neon face? |
|
2015-11-07, 14:05 | #132 |
|
|
2015-11-07, 14:07 | #133 |
Food money verkar många vara inne på, men han vinner väl inte från dödens?? Jag tror Knows Nothing får loppet och spurtar ner allt!
Jag är mer inne på att spika classe i andra, för jag tror inte att Erik kommer svara och då blir det långt fram för Johans kuse. Nobel Amok tror jag leder hela vägen, fattar inte varför spelvärde har den som dagens mest överstreckade? jag tycker det är tvärtom! |
|
2015-11-07, 14:10 | #134 |
Bosse Eklöf säger i sitt surr att Per Lennartsson har vunnit 1 (lopp) av sina senaste 80 på V75.Det kan väl sporra de andra i loppet att inte låta honom hålla undan, eller?
|
|
|