Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-07, 12:14   #106

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra inlägg! Jag har tröttnat (sedan mitten av aug) då jag blev avstängd en vecka efter att ha blivit påhoppad och hånad av två skribenter och var dum nog att försvara mig (vilket alla skulle ha gjort i mitt ställe) Sajten har rasat ordentligt på slutet som du mycket riktigt påpekar. Den dagen man byter ut den där KP vad han nu hette kan jag tänka mig komma tebaks. Jävla nolla, som inte ens kan läsa vad som skrivs i inläggen. Analyser och tips om norrlandstravet har nu försvunnit nästan helt och lika bra är väl det.
Vuxna människor otroligt SO att det fortsätter så.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:16   #107

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jockepo Visa inlägg
Är det Ariel boko som ska gå första med bike?
NÄ.
Gammal 2015-11-07, 12:16   #108

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Cool

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Vuxna människor otroligt.
Så ser det ut på nätet. Anonymitet?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:17   #109

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Högre återbetalning på allt vinnarspel idag också ser jag.

Bra att ATG ger tillbaka lite till spelarna, antar att det är från öresfonden pengarna tas.
Dom där 6% märks ju inte av.
Gammal 2015-11-07, 12:27   #110

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 4082
Standard

...

Senast redigerad av PhilipBIF den 2015-11-07 klockan 12:55.
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:29   #111

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Ingen som har J Tillmans systemförslag från Svenska Dagbladet?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:34   #112

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2392
Standard

Tror ni inte Erik har chans med nr3 i avd 4? Första barfota snackas det om och från bra läge med treåringar är det ett kul drag till 5%!
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:37   #113

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Ingen som har J Tillmans systemförslag från Svenska Dagbladet?
Hade verkligen uppskattats.
Försökt köpa tillgång på hemsidan men verkar vara problem, inte bara ATG som krånglar .
Lincz89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:37   #114

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Har en som pratat med Flemming och han är lite diskret uppåt på Even i 6e,han trodde att han skulle bli över men lät konfident på att kunna ta sig ut i andra spår. Jag streckar då jag garderar OOW
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:39   #115

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Dom där 6% märks ju inte av.
80 % återbetalning eller som idag 85 % återbetalning finns det såklart en skillnad mellan och givetvis märks det av. Satsar du 1000 spänn på en "normal" hundraoddsare och den vinner får du idag 106 000 kr istället för 100 000 kr.

6000 kr är runt 100 Margarita-pizzor eller 300 korvar på Jägersro.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:50   #116

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 4958
Standard

jennifer tillmans system i svd:

1. 2 Usain Henna
2. 3,4,10
3. 1,6,7
4. 1,2,3,7,8
5. 1,3,4,5,6
6. 7 Only One Winner
7. Alla 12

Om Food Money: "känner jag mig inte slagen med trots läget. Han har varit väldigt fin på slutet."
korpo (+2)
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 12:54   #117

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Tror ni inte Erik har chans med nr3 i avd 4? Första barfota snackas det om och från bra läge med treåringar är det ett kul drag till 5%!
I treåringslopp kan vad som helst hända. Erik är en stjärna på att lotsa in vinnare. Men betänk, att 3 Chucky Mearas måste sänka rekordet med minst 1,5 sek. En sådan som 8 Tobacco går 24-tider alla dar i veckan - 7 %. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:00   #118

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I treåringslopp kan vad som helst hända. Erik är en stjärna på att lotsa in vinnare. Men betänk, att 3 Chucky Mearas måste sänka rekordet med minst 1,5 sek. En sådan som 8 Tobacco går 24-tider alla dar i veckan - 7 %. Lycka till!
Att sänka rekordet med 1,5 sekund är inte ovanligt bland treåringar som gjort så få starter. Skoryck, om det nu blir så, kan ju hjälpa till.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:12   #119

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2235
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Stäng av 95% av alla som inte vet något, så kanske er sajt blommar upp igen
Helge ser trav, de flesta här är gratisätare.
Därför har jag och många andra tröttnat.

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Bra inlägg! Jag har tröttnat (sedan mitten av aug) då jag blev avstängd en vecka efter att ha blivit påhoppad och hånad av två skribenter och var dum nog att försvara mig (vilket alla skulle ha gjort i mitt ställe) Sajten har rasat ordentligt på slutet som du mycket riktigt påpekar. Den dagen man byter ut den där KP vad han nu hette kan jag tänka mig komma tebaks. Jävla nolla, som inte ens kan läsa vad som skrivs i inläggen. Analyser och tips om norrlandstravet har nu försvunnit nästan helt och lika bra är väl det.

Håller med er, har följt den här sidan i två år nu och kan bara säga att den inte har blivit något bättre istället har den bara blivit sämre vi har tappat så många kunniga p g a att det finns folk här som inte beter sig och dom som bidrar med bra tips blir då avstängda efter att ha försvarat sig,DÅLIGT.. Nä bättre å skriva och skicka privata inlägg med dom vettiga så slipper man alla problem. Själv skriver jag inte så mycket här på Sharps mer än det som behövs och därför så blir det inte så många inlägg för mig(151st på 2år). Tycker att dom flesta inlägg här handlar om att jag är bäst och att hävda sig mot andra spelare i slut ändan, och tycker man inte som dom nä då blir man påhoppad istället och är allt annat här förutom kunnig gäller speciellt dom nya som kommer in. Fan folk ändra eran inställning och ta till er all info ni får från Sharps och värdera dom rätt för er själva säger inte att man ska tycka lika men samtidigt inte göra påhopp eller skriva en massa skit för att just du tycker olika. vi är alla människor av kött och blod att vissa är bättre än andra på olika saker kan inte vi hälpa, det är bara att gilla läget och acceptera det. Själv har jag hållt på med trav sen barn och har sett ett x antal lopp i mitt liv men bara för det så är jag inte bättre än andra här på sharps, och det ger heller inte mig rätten att bete mig hur som helst.
Men men nu orkar jag inte skriva mer så snälla alla vi kan göra denna sidan till så mycket bättre och hoppas på att dom gamla kommer tillbaka så kanske ni,jag och många andra här hittar sjuan flera gånger om året.

Tack för mig och lycka till med er spel idag hoppas att någon sätter sjuan...
Kyodai (+10), SO (+10)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 13:16   #120

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

De här diskussionerna dyker upp på alla travsidor förr eller senare. Enda sättet att höja nivån är att själv bidra.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td