Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-06, 21:46   #61

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gilmour däremot är ju väldigt snabb så andraspåret är ju ledigt direkt. Förmodligen hinner Johan Roc täppa till, men rygg på den behöver ju inte vara fel.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 22:16   #62

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1802
Standard

Food Money

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har tittat på vädeprognoser från Klart och Yr i morgon Eskilstuna. Ser ut att bli mulet, 4-5 mm regn och 10-12 grader.
Det bör bli valfri balans och snabb - kanske lite hård bana.
Gynnas av lite kass bana vilket Alvena inte gör. I vintras på Romme så fick Alvena bestämma i spets men inte dit mot Quick Master ändå. Samme Quick Master som är ostreckad i morgon och startar bredvid Alvena. Tror Alvena kan komma bort direkt i starten och även om han spetsar så är chansen god att Jennifer plockar ner detta trötta gång från dödens. Spik
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 22:28   #63

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Gynnas av lite kass bana vilket Alvena inte gör. I vintras på Romme så fick Alvena bestämma i spets men inte dit mot Quick Master ändå. Samme Quick Master som är ostreckad i morgon och startar bredvid Alvena. Tror Alvena kan komma bort direkt i starten och även om han spetsar så är chansen god att Jennifer plockar ner detta trötta gång från dödens. Spik
Grejen är ju dock den att Alvena Pele har form nu och inte i vintras, så det resonemanget haltar lite.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 23:18   #64

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
knows nothing är allt annat än trött över den här distansen och gått kanonlopp från dödens 2 ggr på slutet. Det blir min spik i loppet. Alvena Pele måste vara årets kallaste storfavorit. Hästen har lätt för att galoppera om det blir allt för hård rusning från start och från spår ett blir det knepigt när de andra gasar. dessutom mäktar den bara med vinst om den får bestämma, annars är den blöt på slutet.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 23:47   #65

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Morgondagens roligaste drag måste vara Handsome Knight. Känns sjukt att den bara är spelad till 6 procent. Kommer ihåg att signaturen Voltstart som skrev mycket på forumet innan var efter den här hästen ett bra tag förra året. Nu har den absolut toppform och har sett riktigt fin ut i de tre senaste starterna. För tre starter sedan avslutade han sylvasst till seger sista 300 från långt bak i kön på Jägersro, något bleka konkurrenter men såg riktigt fin ut. Näst senast såg han fin ut ånyo när han vann ett 1000-meters lopp mot bland annat Truculent, som förvisso inte hade sin bästa dag. Fick luckan 250 kvar när Truculent tappade och höll ut danska stjärnan Tycoon Conway Hall sista 50 på ett bra sätt. Senast var det Örjan upp i en betydligt tuffare Bronsdivision med Takethem och Scellino Luis och då blev det tredje invändigt. Fastnade bakom en dålig häst med krafter kvar men såg fortsatt laddad och bra ut.

Noterar dessutom två intressanta saker. I de tre senaste starterna har hästen fått på sig en jänkarvagn, vet inte om det var första gången men den hade inte det starterna innan iallafall. Hoppas den åker med upp till Eskilstuna och får hålla utkik i värmningen här (Ola brukar i och för sig värma i långvagn). En annan sak är att det är Johnny som kör nu igen. Förvisso har han kört den i de flesta starterna men nämnvärt att han kört vid 9 av hästens 10 segrar. Känns som han passar på den här hästen. Jag tänker mig att Johnny får överta ledningen relativt tidigt och blir svårslagen. Det är optimal distans dessutom, 7 av 10 segrar är tagna på sprinterdistans. Hamrar in spiken till 6 %!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 23:55   #66

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Morgondagens roligaste drag måste vara Handsome Knight. Känns sjukt att den bara är spelad till 6 procent. Kommer ihåg att signaturen Voltstart som skrev mycket på forumet innan var efter den här hästen ett bra tag förra året. Nu har den absolut toppform och har sett riktigt fin ut i de tre senaste starterna. För tre starter sedan avslutade han sylvasst till seger sista 300 från långt bak i kön på Jägersro, något bleka konkurrenter men såg riktigt fin ut. Näst senast såg han fin ut ånyo när han vann ett 1000-meters lopp mot bland annat Truculent, som förvisso inte hade sin bästa dag. Fick luckan 250 kvar när Truculent tappade och höll ut danska stjärnan Tycoon Conway Hall sista 50 på ett bra sätt. Senast var det Örjan upp i en betydligt tuffare Bronsdivision med Takethem och Scellino Luis och då blev det tredje invändigt. Fastnade bakom en dålig häst med krafter kvar men såg fortsatt laddad och bra ut.

Noterar dessutom två intressanta saker. I de tre senaste starterna har hästen fått på sig en jänkarvagn, vet inte om det var första gången men den hade inte det starterna innan iallafall. Hoppas den åker med upp till Eskilstuna och får hålla utkik i värmningen här (Ola brukar i och för sig värma i långvagn). En annan sak är att det är Johnny som kör nu igen. Förvisso har han kört den i de flesta starterna men nämnvärt att han kört vid 9 av hästens 10 segrar. Känns som han passar på den här hästen. Jag tänker mig att Johnny får överta ledningen relativt tidigt och blir svårslagen. Det är optimal distans dessutom, 7 av 10 segrar är tagna på sprinterdistans. Hamrar in spiken till 6 %!

Självklart ett jättedrag om procenten håller sig som nu. Dessutom är Eskilstuna en mkt snabb bana där spetshästarna lätt ramlar undan. Var själv på Jägersro när den spurtade ner hela gänget sista 100 meterna, ruggigt intryck och helt enorm spurt. Inte många som förstod hur han kunde hinna fram därute iaf.

Imorgon får han ta över från Man Winner och FÖRHOPPNINGSVIS brinner det inte för Jorma så han får maska bort några hundra meter. Då är det toppchans.

Dessvärre ingen häst att lita på, varenda gång jag verkligen haft feeling för hästen har den slungat sig i galopp eller sprungit rätt in i vingen. Nu får det vara dags!

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-06 klockan 23:58.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 00:11   #67

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Självklart ett jättedrag om procenten håller sig som nu. Dessutom är Eskilstuna en mkt snabb bana där spetshästarna lätt ramlar undan. Var själv på Jägersro när den spurtade ner hela gänget sista 100 meterna, ruggigt intryck och helt enorm spurt. Inte många som förstod hur han kunde hinna fram därute iaf.

Imorgon får han ta över från Man Winner och FÖRHOPPNINGSVIS brinner det inte för Jorma så han får maska bort några hundra meter. Då är det toppchans.

Dessvärre ingen häst att lita på, varenda gång jag verkligen haft feeling för hästen har den slungat sig i galopp eller sprungit rätt in i vingen. Nu får det vara dags!
Du har rätt där, han är inte helt att lita på men tycker han har sett så fin ut på slutet så oroar mig inte så mycket för det. Mycket startgalopper också om jag inte minns fel. Känns inte som Johnny behöver tokladda direkt från start för att hålla ut Jorma. Släpp från 2 eller 3 efter typ 2-300 har jag också tänkt mig.
Gammal 2015-11-07, 00:14   #68

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Grejen är ju dock den att Alvena Pele har form nu och inte i vintras, så det resonemanget haltar lite.
Känns dock ändå som en iskall favorit spelad till nästan 50 % (går väl ner en hel del imorgon dock). Nästintill garanti på att Johnny laddar från spår 3 med Democrat och dessutom finns både Harry Haythrow och Food Money ännu längre ut. Säger inte att Tillmann utmanar om ledningen men stor risk att hon kör till i ett andraskede. Har svårt att se hur Alvena Pele ska rinna undan. Håller med Om_sommaren om Knows Nothing, känns som den står för klassen i loppet. Har sagt hela tiden att det här är en utpräglad sprinter, kanske hade man fel där. Säkert är att distansen är ett plus iallafall. Har gått två riktigt bra lopp från dödens på slutet. Först på Jägers utanpå Arazi Boko och senast på Bergsåker utanpå Cool Keeper. Näst senast på Solvalla svek han från ledningen men var då halssjuk. Det blir nog ryggresa den här gången, men det behöver inte vara fel.
Gammal 2015-11-07, 00:44   #69

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Drygt ett dygn kvar innan vi startar som storfavorit på V75. Lite tveksam till att vi ska vara så stora favoriter, men tror på chans. Mer info på hemsidan:
http://stall-oskarsvanberg.se/?p=1254

Såg björnkollen. Han och jag tänker likadant, huruvida han släpper och jag kör till beror helt på hur hästarna känns.
Är Usain på topp kan det till och med vara bra ifall han svarar. Då blir han tvungen att lägga en speed, och sedan få tryck igen. Men det är som sagt om Usain är på topp, vilket jag är något osäker på. Men brukar få den infon genom tömmarna.
Kör resolut bara. Övriga har respekt för såväl distans som häst.

Spik på dig och Usain för min del och den dagen jag får råd att köpa häst sätter jag den i träning hos dig.
Gammal 2015-11-07, 00:47   #70

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Jag har lite feeling för Highspeed Call denna gång. Går inte att noncha hästens statistik på banan och att den kan få loppet då det vankas körning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 00:52   #71

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Oj då. jag fick en varning. Som knappt varit aktiv. Hej då
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 01:26   #72

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Stäng av 95% av alla som inte vet något, så kanske er sajt blommar upp igen
Helge ser trav, de flesta här är gratisätare.
Därför har jag och många andra tröttnat.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 01:34   #73

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Har hjärtat hos 1 Alvena Pelé och Lennartsson. Men hjärnan säger, att han visat sig blöt sista biten. Sprint är perfekt. Spåret likaså. Utmanas från start av vinstchanslöse 3 Democrat, 5 Harry Haythrow, 6 Knows Nothing och 7 Food Money. Det blir tuff öppning. 4 % streckade 10 O'Grady kan få en fin resa och spurta ner hela gänget. Flemming hade infektioner i somras. Stallet är i form igen.

Jag streckar 1,6,7 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 02:01   #74

Helges avatar

Standard

Ha det bra vänner och ovänner.. inget jag kommer sakna,.
Gammal 2015-11-07, 02:19   #75

Helges avatar

Standard

Ska ta varningen på allvar. Ni kommer inte se inlägg på länge.
Svara

td