Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-06, 15:47   #46

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

loppkommentarerv75

http://files.atg.se/dynamic_files/lo...entarerv75.pdf
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 15:53   #47

Sharp$: 4815
Standard

Eskilstuna travprogram

http://www.sundbyholm.com/Portals/5/pdf/travprogram.pdf
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 16:00   #48

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

jag tor Oskar Svanberg är stenklar...var hur som hels sist....
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 17:02   #49

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag har tittat på vädeprognoser från Klart och Yr i morgon Eskilstuna. Ser ut att bli mulet, 4-5 mm regn och 10-12 grader.
Det bör bli valfri balans och snabb - kanske lite hård bana.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 17:08   #50

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

Goop avgör i morgon om han släpper spets till Usain Henna eller inte, beroende på hur Next känns och hur Usain ser ut. Hans första val är att köra i spets.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 17:16   #51

Standard

V75-1

2 Usain Henna är jättefavorit efter grym insats på Åby 10 oktober. Han blev då något sliten och fått ta det lite lugnt. Jobbar enligt Oskars planer. Hästen är klar för final. Bfro. Usain är inte startsnabb och tar inte spets. Därmed blir det sannolikt dödens utanför 3 Next To None Sib. Björn låter mycket uppåt och kommer inte att släppa. Han kör för vinst.
Bakom dessa smyger 9 Order To Fly, som Lennartsson räknar som sin näst bästa chans. Bakspår är nog inte bra. Skall han ta rygg på 2 i starten? Tja - 9 kan få loppet. Loppets outsider är 4 Julio De Luxe, som är tuff och urstark.

2 och 3 starkt lås. Vid gardering ta med 9 och 4.
Gammal 2015-11-06, 17:19   #52

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

2 Usain Henna är jättefavorit efter grym insats på Åby 10 oktober. Han blev då något sliten och fått ta det lite lugnt. Jobbar enligt Oskars planer. Hästen är klar för final. Bfro. Usain är inte startsnabb och tar inte spets. Därmed blir det sannolikt dödens utanför 3 Next To None Sib. Björn låter mycket uppåt och kommer inte att släppa. Han kör för vinst.
Bakom dessa smyger 9 Order To Fly, som Lennartsson räknar som sin näst bästa chans. Bakspår är nog inte bra. Skall han ta rygg på 2 i starten? Tja - 9 kan få loppet. Loppets outsider är 4 Julio De Luxe, som är tuff och urstark.

2 och 3 starkt lås. Vid gardering ta med 9 och 4.
Tar man fyra streck så kan man lika gärna ta fem. Västerbo Paymyday är den femte.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 17:24   #53

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Spelvärdes spik?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 18:32   #54

Standard

V75-2

AndyMart undrar om jag sett 10 Day Or Night In. Det har jag inte. Men jag har hört Johan lyriskt säga, att det är stallets bästa häst. För många innebär det, att man spikar. Med min långa erfarenhet innebär det, att en lovande ganska oerfaren treåring från bakspår inte kommer att pressas ihjäl för att vinna ett V75-lopp. Imorgon sätter Johan på bootsen igen efter att han förra gången blev för lätt och rumlade.
Ledningen tar Erik med 1 Brooklyn Club. Om 3 eller 4 frågar är det möjligt att Erik släpper under löfte att den som kommer inte släpper till någon annan. 3 Polycrates Face har jag sett ett par gånger. Går han felfritt här får Ludde överta. Då får 4 harva i dödens. Blir det galopp för 3 kör 4 mot spets. Claes Svensson spikar sig själv och tror mycket på sin häst.
5 Ebony Boko har bra stam och är på väg uppåt. Han är än så länge steget efter favoriterna. 6 Ocean Face går barfota bak. Erik valde dock 1 före 6.

10 är bästa hästen - men jag streckar 1,3,4 och 10.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Gammal 2015-11-06, 20:22   #55

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Drygt ett dygn kvar innan vi startar som storfavorit på V75. Lite tveksam till att vi ska vara så stora favoriter, men tror på chans. Mer info på hemsidan:
http://stall-oskarsvanberg.se/?p=1254

Såg björnkollen. Han och jag tänker likadant, huruvida han släpper och jag kör till beror helt på hur hästarna känns.
Är Usain på topp kan det till och med vara bra ifall han svarar. Då blir han tvungen att lägga en speed, och sedan få tryck igen. Men det är som sagt om Usain är på topp, vilket jag är något osäker på. Men brukar få den infon genom tömmarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+20), MatsE (+5), perNor943 (+20), alle (+5), tomtom2 (+10), solann (+10)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 20:25   #56

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Drygt ett dygn kvar innan vi startar som storfavorit på V75. Lite tveksam till att vi ska vara så stora favoriter, men tror på chans. Mer info på hemsidan:

Såg björnkollen. Han och jag tänker likadant, huruvida han släpper och jag kör till beror helt på hur hästarna känns.
Är Usain på topp kan det till och med vara bra ifall han svarar. Då blir han tvungen att lägga en speed, och sedan få tryck igen. Men det är som sagt om Usain är på topp, vilket jag är något osäker på. Men brukar få den infon genom tömmarna.
Det är ju djur vi pratar om hoppas att det går bra för dig imorgon ! tack för mkt bra info. lycka till !!
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 20:32   #57

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:

Jag skulle bli ytterst förvånad om han svarar ifall du kommer tidigt. Hästen må ha toppform men med tanke på distansen så tror jag knappast han vill riskera att knäcka den. 2:a pris på v75 är fina pengar plus att han fortfarande har en häst i toppform som han kan starta i kommande lopp med mer passande distans.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 20:36   #58

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Citat:

God tur imorgon Oskar! Du & Usain är ett av mina favoritekipage och jag har lyckats spela in lite pengar då och då, spikar imorgon och oavsett utfall kommer jag nog ge er förtroendet igen
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 21:19   #59

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har Flemming vett nog att skicka ut Evens First Boy i andraspår direkt bör vinstchansen vara god. Upplagt för startrusning och det finns ingen i det här loppet som spurtar lika bra som Even.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-06, 21:34   #60

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Har Flemming vett nog att skicka ut Evens First Boy i andraspår direkt bör vinstchansen vara god. Upplagt för startrusning och det finns ingen i det här loppet som spurtar lika bra som Even.
Man ska komma ut också Den är väl inte så snabb ut och som Flemming själv sa så kan det bli tredje inner.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td