|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-11-05, 23:28 | #31 |
V75-2
Här är det bäddat för skräll. De tre streckade favoriterna kan inte vara så svåra att välta. Men vem vinner? Elitkuskarna Erik och Örjan är bara streckade på 4 %. Jag tror, att någon av dem vinner. |
|
2015-11-06, 00:05 | #32 | |
Citat:
Det är för övrigt Luddes också. Dags för en treåring att vinna på V7 nu igen. Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-06 klockan 00:07. |
||
2015-11-06, 00:23 | #33 | |
Citat:
|
||
2015-11-06, 09:24 | #34 | |
Citat:
Om Ludde går felfritt och trycker på så borde väl Johan ha jätte chans! Lås 4,10? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2) |
||
2015-11-06, 09:30 | #35 |
Har exakt samma analys om loppet. Klockrent lås!
|
|
2015-11-06, 09:48 | #36 |
saxar det här från Stig H´s krönika.. verkar som det är fler som vill vara med i början.
Brooklyn Club (V75-2, lördag) gick bra senast också men fick inte riktigt chansen i och med att han fick rygg på en som inte orkade. Jag tycker att han känns fortsatt jättefin i jobben. Fick ett kanonläge igen här nu och jag skulle gärna se att han går i ledningen den här gången. Vi vill veta nu om han duger eller inte. När han har så fin form som det känns i jobben vill man att han får chansen. upplagt för spik på lill Unters kuse då? |
|
2015-11-06, 10:05 | #37 | |
Citat:
|
||
2015-11-06, 10:07 | #38 | |
Citat:
|
||
2015-11-06, 10:12 | #39 |
Hur fungerar det Lista Def Finalklara klass 2 på plats nr 13 global respons är den då inte
med nästa vecka i finalerna? |
|
2015-11-06, 10:33 | #40 |
Tyckte 20 ggr hos B365 i fast odds i avd 4 på Svante Båths häst som troligen ska tävla barfota runt om ffg var spelvärt. Spåret och kusken perfekt. Kommer om det blir barfota och lyser dubbelrött inte ens ge tvåsiffrigt odds hos atg. Jag rekommenderade min vän som kan spela där 100 kr vinnare på den som veckans spel och så blev det.
Från Båths hemsida: "Chucky Mearas: (Lopp 8) Gjorde ett ok lopp senast men var då missgynnad av den skitiga banan. Det finns kapacitet i den här herren men det varit lite strul så här långt. Jag tror det lossnar på allvar snart och jag blir inte förvånad om han gör ett riktigt bra lopp här. Garderar man loppet så tycker jag att min ska med. Vi lättar honom till den här starten och ev kan det till och med bli barfota runt om." |
|
2015-11-06, 14:37 | #41 |
Ser att Neon Face står i 9ggr på bet365 samtidigt som hon sitter på 20% av strecken. Anledning till det?
|
|
2015-11-06, 15:24 | #42 | |
Citat:
|
||
2015-11-06, 15:40 | #43 |
Det här är en riktigt kul omgång. Det ser ut att bli en bra slant på sjuan och det svårt att hitta spikar. Det är min uppgift just nu.
|
|
2015-11-06, 15:43 | #44 |
tips fra MICKE NYBRINK
- V75-1
Björn Goops förvandlingsnummer med 3 Next To None Sib är värt någon slags utmärkelse på Årets Hästgalan nästa år. Insatsen senast var sanslöst bra: den kortspeediga ärkespintern bara dundrade runt och ifrån motståndet. Gör han om den prestationen får de faktiskt heta vad de vill. Jag inser att 2 Usain Henna är en mycket bra häst som gynnas av distansen men hur han ska komma åt Next To None Sib övergår mitt förstånd. Om man ska spika Goop? Man eller mus...? Ranking A: 3 B: 2,9,10 V75-2 Tre mycket bra hästar, 3, 4, 10, gör upp. Min idé är 10 Day Or Night in som senast slog Sveriges näst bästa treåring, Breidabliks Nubbe. Ändå var han inte som bäst då, Johan Untersteiners blivande stjärna. Får han en vettig resa tror jag att han blir svår att stå emot. Äsch, det får bli spik. 4 King Sir Kir är en björnstark bamsing som blir tuff att knäcka i ledningen medan Lutfi Kolgjini såklart kör i dödens med lika starke 3 Polycrates Face, bara han går felfritt. Ranking A: 10 B: 4,3 V75-3 1 Alvena Pele och Per Lennartsson ställs inför rena drömuppgiften med innerspår bakom bilen på favoritbanan Eskilstuna. Hästen följer bilen (hoppas den hinner undan) och om de sedan bara slipper slåss hela vägen slinker de troligen. Formen är bländande, senaste insatsen var rent strålande. 7 Food Money är jag omåttligt förtjust i och jag kan se honom segerstrida från positionen utanpå ledaren. Så bra är han och hör sen. Ranking A: 1,7 B: 6,8,10,9,5 V75-4 Knepigt lopp för treåringar där den smarta spelaren garderar och dit vill jag räkna mig. Listige Micke är mitt smeknamn, sägs det. 1 Nobel Amok för tipset på att han borde ta ledningen och sen ska han slås. 7 Aces High är svår att förstå sig på, exakt hur bra han är, menar jag. Han är flegmatiskt och troligen bättre än man kan se. 5 Angle of Attack var positiv i debuten för Bergh och går framåt med loppet. Bara Kontio får honom felfri i starten så är de med och krigar. 4 Gambino Håleryd var som en ny häst senast. Ranking A: 1,7,5,4 B: 3,8,9,2 V75-5 När 3 Dernier Viking startar blir jag himla glad. Hon är en profil som kan göra det den tunga vägen. Dessutom brukar hon nästan alltid tvingas knocka hela högen innan de ger upp. Visst är motståndet hårdare än någonsin men den dryga distansen gör att hon slickar sig om munnen och nynnar på Internationalen. Värst emot är 1 Amazon Am – om hon och Kihlström lyckas försvara ledningen, vilket det finns en liten chans att de gör i ett förhållandevis trögstartat (7 Air Frame undantagen) fält. 4 Ariel Boko ska gå barfota. Sånt går många igång på. Ranking A: 3,1,4 B: 2,6,5 V75-6 De flesta drar till med 7 Only One Winner och tjoar till och med om att han är klar, att det bara är att dundra in spiken. Men jag gillar inte storfavoriter som får tredjespår till dödens. Kan vinna men kan gå in i väggen 150 kvar. För fasen, större under har inträffat på Sundbyholmstravet. 9 Johan Roc är en trevlig pålle på alla sätt och den senaste tiden har han utvecklats. Kan det bero på barfotabalansen? Hur som helst, han är i kanonform, har bra startrygg och hittar slagläge samtidigt som favoriten får ta vind i dödens. Spännande. Ranking A: 9,7 B: 5,1,3,8,11,4,6 V75-7 Egentligen borde man vägra tippa eftersom det är snudd på omöjligt att peka ut någon. Till er med kassan i ordning blir rådet att helgardera; vi som haft det lite tungt på liret på slutet halvgarderar. 9 Dark Xray är nog bästa hästen och formen pekar uppåt. 5 Neon Face tar spets och i svåra lopp ska man gissa på ledaren ju. 12 Global Racecourse var tapper senast och det blir säkert racerutrustning igen. 7 Spicy A. såg faktiskt ut som en riktig häst senast och jag får för mig att han kan överraska. Ranking B: 9,5,12,7,1,11,4,6,2,10 |
|
2015-11-06, 15:45 | #45 |
mere tips fra aftonbladet |
|
|