Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-07, 19:34   #361

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Här är vinstlistan:
Kan inte se min vinst där dock!

824.785:-
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 19:47   #362

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg

Det är den på 711.665, fyra från slutet. Snyggt jobbat!
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 19:47   #363

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Kul Speedyearl! Såg precis att du fick storhugg grattis grattis.
Vore kul att se upplägget på jokern då jag behöver tänka rätt för att få till det med reduc.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 19:55   #364

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Stort stort grattis.
Gammal 2015-11-07, 19:57   #365

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du ser bara 7-rättskupongen

Citat:

Gammal 2015-11-07, 20:17   #366

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Nej det är bara en hobby!

Har dock varit permitterad från mitt jobb i Nordsjön ett tag så har haft mycket tid att spela!!

Ja då är det bara att fortsätta med hobbyn för fullt en god stund till då det blir fler och fler som får gå hemma från Nordsjön för varje månad som går nu. NOK e ju dessutom pissvag så bättre att vinna svenska kulor på V75

Stort Grattis Speedy!

Senast redigerad av Executive den 2015-11-07 klockan 20:18. Anledning: Glömde gratta
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 20:21   #367

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Du ser bara 7-rättskupongen
Aha...trodde man såg hela vinsten men då är jag med!
Gammal 2015-11-07, 20:28   #368

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Kul Speedyearl! Såg precis att du fick storhugg grattis grattis.
Vore kul att se upplägget på jokern då jag behöver tänka rätt för att få till det med reduc.
Jag spelar alltid med poängsättning. Ytterst sällan jag använder mig av utgångar osv.

Är för dålig på att ranka för att reducera 80-90% så brukar hålla mig mellan 50-70% oftast.

Jag köper nästan alltid spelvärdes tjänst och ibland även travtjänsten och använder deras analyser mkt ihop med det jag sett/mina egna tankar.

Jag kör aldrig deras system rakt av och det är sällan jag använder mig av deras spikar faktiskt. Senast jag gjorde det dock var på V64:an när jag satte 3 6:or varav 2 utav dem med en spik spelvärde jobbat fram.

Tycker inte själv att jag är speciellt kunnig utan jag är nog bara i en jävla formtopp just nu!

Skål!!
Gammal 2015-11-07, 20:40   #369

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Jag spelar alltid med poängsättning. Ytterst sällan jag använder mig av utgångar osv.

Är för dålig på att ranka för att reducera 80-90% så brukar hålla mig mellan 50-70% oftast.

Jag köper nästan alltid spelvärdes tjänst och ibland även travtjänsten och använder deras analyser mkt ihop med det jag sett/mina egna tankar.

Jag kör aldrig deras system rakt av och det är sällan jag använder mig av deras spikar faktiskt. Senast jag gjorde det dock var på V64:an när jag satte 3 6:or varav 2 utav dem med en spik spelvärde jobbat fram.

Tycker inte själv att jag är speciellt kunnig utan jag är nog bara i en jävla formtopp just nu!

Skål!!
Tack för det utförliga svaret! Har inte prövat poäng ännu, men måste ju pröva nu iaf, o skål ta mig faan
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 20:44   #370

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Tack för det utförliga svaret! Har inte prövat poäng ännu, men måste ju pröva nu iaf, o skål ta mig faan
Det är väl samma sak som ABC rank i princip!

Tycker det är lättare att bara poängsätta dock och sedan sätta en total för hur många poäng man får ha efter 7 lopp!

Jag har ju kunnat gjort stora system med mindre reducering sedan jag vann en del och det underlättar såklart..för jävla lätt att reducera bort sig!

Skål!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
Gammal 2015-11-07, 21:31   #371

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Ja då är det bara att fortsätta med hobbyn för fullt en god stund till då det blir fler och fler som får gå hemma från Nordsjön för varje månad som går nu. NOK e ju dessutom pissvag så bättre att vinna svenska kulor på V75

Stort Grattis Speedy!

Ja den norska oljan går tungt som fan!! Många som fått kicken tyvärr!!

Men det är inte första gången och det kommer vända där med!

NOK är riktigt tråkig nu...var ju sjukt nice för några år sedan när man växlade lönen till svenska och fick en löneförhöjning på nästan 20%! =)
Gammal 2015-11-07, 21:57   #372

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Riktigt snyggt lirat Speedy, hatten av.
Håller med om att poäng känns mest logiskt. Men känslan är att det gäller mer för lite större system (som ju du också spelar), blir så lätt att man reducerar bort sig annars.

Vet ju inte hur mkt du vunnit det senaste men jag hade inte rekommenderat att göra det på heltid. Verkar ju gå utmärkt ändå, låter rätt trist och dessutom skulle jag tippa att man behöver en hel del pengar för att det ska vara rimligt. Gissar också att det svårare att hålla disciplin om man gör det på heltid.

Återigen, grattis!

I övrigt konstateras att det var en konstig omgång där såväl Björn som Erik var totalt iskalla. Jag kommer då aldrig att hitta en rad som innehåller Tillman-Haugstad-Jensen-Spangenberg...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 22:03   #373

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:

Skål!!
Vore förresten intressant att veta hur du sätter poängen. Enkel ordningsföljd eller typ 1,1,3,3,5,5 beroende på chansvärdering? Är rätt ny på reducering.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-07, 22:13   #374

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Grattis till vinsten Speedyearl! Synd bara att du inte vill dela med dig av dina idéer då ditt första inlägg kom 16:21 idag. Det är precis så vi alla ska göra för att forumet ska dö helt och travet på sharps blir en enda stor ryggdunkartråd till slut.
Gammal 2015-11-07, 22:13   #375

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Riktigt snyggt lirat Speedy, hatten av.
Håller med om att poäng känns mest logiskt. Men känslan är att det gäller mer för lite större system (som ju du också spelar), blir så lätt att man reducerar bort sig annars.

Vet ju inte hur mkt du vunnit det senaste men jag hade inte rekommenderat att göra det på heltid. Verkar ju gå utmärkt ändå, låter rätt trist och dessutom skulle jag tippa att man behöver en hel del pengar för att det ska vara rimligt. Gissar också att det svårare att hålla disciplin om man gör det på heltid.

Återigen, grattis!

I övrigt konstateras att det var en konstig omgång där såväl Björn som Erik var totalt iskalla. Jag kommer då aldrig att hitta en rad som innehåller Tillman-Haugstad-Jensen-Spangenberg...
Poäng tror jag är bra om man inte är väldigt duktig! Jävligt lätt att sätta för snäva krav om man börjar laborera och det gäller ju att få rankingen rätt!!

Det börjar bli några år som man lirat rätt hårt nu faktiskt och det har definitivt inte gått minus iaf.

Jag kommer absolut inte att hålla på med detta som leverne då jag inte är så duktig att jag skulle kunna det...egentligen är ju detta alla mediers och betaltjänsters förtjänst då det är dem som gjort alla analyser...sen gäller det ju att sålla bort det mest osannolika och välja rätt när man rankar med förvisso!

Antar att jag har ett jävla flyt när det gäller att välja bort och välja till hästar just nu!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
Svara

td