Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-07, 21:55   #91

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Va härligt att Jelena måste ut och agera bromskloss med en häst som fan inte ens har i loppet och göra...suck...nu fick Goop defilera hem det i stället.

Men men...8:an satt på ena systemet så man får väl vara nöjd med det!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 21:57   #92

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Nästan synd om TT som var stekheta i sex avd
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 21:57   #93

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

35 lax är snuskigt bra betalt på den raden?

Får ställa mig i skamvrån och rannsaka mitt eget spelande då jag trots 3 spikar lyckas missa 8:an.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 21:58   #94

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är lite vilseledande att dom skickar ut det där, man måste ju se till vad hästen möter för motstånd också. Var inget krigargäng direkt och Bergh hade ju redan gett avslag på sin. Ägarinnan själv trodde att den kunde vinna...
Jo och det ska man ju tänka på också såklart och det gjorde jag ju, för den brukar ju gå i silver på V75 och har gjort det med den äran flera gånger. Hade för mycket tidsnöd helt enkelt, det blir lite stressigt med express ibland. Ett riktigt skräpgäng som sagt och Bergh var det tokavslag på ja. När Tina mot all förmodan fick styra och ställa sådär trodde jag väl ändå att den skulle ta det men Lorden är hårdare.

Bra att Björn vann då känner jag mig inte riktigt lika kall för den plockade jag bort på DD. Eller hur man nu ska se det, om man varit het hade man ju satt den här på 3 komber eller så till toköverodds. Att plocka bort vinnarna i båda är ju iskallt, men man slipper tilta iallafall och det kan vara viktigare.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 21:59   #95

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Bra utdelning ikväll! Fick bara 6 rätt men spelade också bara för "hela" 2 spänn! Mest bara för att ha något att titta på, hade inte läst på så mycket.

Hoppas någon fick alla rätt!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 22:00   #96
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Ahh, så skönt! Det är en ren fröjd att se hur Goop jr skåpar ut lallarna därbak, i form av Untersteiner och Kihlström. De fattar ju inte ens vad som händer! Björn kör om dem i åttor! Vaddå sist utvändigt? Istället för "slagläge" 600 kvar så är Untersteiner i ett slag ohjälpligt efter, plötsligt så sitter Untersteiner med Svarte Petter, en trög häst som ska ta in 30 meter på Björns styrning, genom sista sväng. Mission imposeible!

Tack för kaffet
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 22:02   #97

Standard

37300 blev det på 8:an iaf!
Gammal 2015-10-07, 22:03   #98

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
37300 blev det på 8:an iaf!
Grattis!!
Gammal 2015-10-07, 22:06   #99

Standard

Citat:
Grattis!!
Tackar!

Synd att Goop är så taktiskt överlägsen i sista annars tror jag Örjan hade kunnat vinna och gett 20k till. Men men..
Gammal 2015-10-07, 22:09   #100

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ahh, så skönt! Det är en ren fröjd att se hur Goop jr skåpar ut lallarna därbak, i form av Untersteiner och Kihlström. De fattar ju inte ens vad som händer! Björn kör om dem i åttor! Vaddå sist utvändigt? Istället för "slagläge" 600 kvar så är Untersteiner i ett slag ohjälpligt efter, plötsligt så sitter Untersteiner med Svarte Petter, en trög häst som ska ta in 30 meter på Björns styrning, genom sista sväng. Mission imposeible!

Tack för kaffet
Ja det är så man får placera ansiktet i handflatan när man ser så rutinerade kuskar inte ta i högertömmen när de har en usel häst framför som gått i dödens hela loppet. Björns insats är ju som alltid mycket bra, men den ser ju ännu bättre ut av att andra underpresterar också.

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Tackar!

Synd att Goop är så taktiskt överlägsen i sista annars tror jag Örjan hade kunnat vinna och gett 20k till. Men men..
Grattis! Mycket ska ha mer

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 22:12   #101

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Men att ni orkar spegla så mycket på betaltjänsterna än era egna spel? Sjukt.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 22:14   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det är så man får placera ansiktet i handflatan när man ser så rutinerade kuskar inte ta i högertömmen när de har en usel häst framför som gått i dödens hela loppet. Björns insats är ju som alltid mycket bra, men den ser ju ännu bättre ut av att andra underpresterar också.

Grattis! Mycket ska ha mer

Haha...tack! Med tanke på hur raden blev får man vara jävligt nöjd med pengarna det blev!
Gammal 2015-10-07, 22:16   #103

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Svårt att hinna läsa på själv under veckorna, speciellt v86. Då vill man gärna lita på dom som har detta som sitt levebröd. Förövrigt tycker jag att man borde få göra RUT-avdrag på deklarationen för betaltips, jag ser det som en hushållsnära tjänst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Gammal 2015-10-07, 22:19   #104

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Självklart tittar man där om möjligt. Har inte tid att lägga ner särskilt mkt tid (idag las en kvart med en 3-åring springandes runt benen). Har svårt att förstå att det alltid klankas ner på att man följer andra - samma sak på börsen. Bara man själv står för sina tips/investeringar så är det väl förbannat dumt att inte titta på de som kan bättre/har mer tid?

Med all respekt
Helge (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-07, 22:21   #105

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Svårt att hinna läsa på själv under veckorna, speciellt v86. Då vill man gärna lita på dom som har detta som sitt levebröd. Förövrigt tycker jag att man borde få göra RUT-avdrag på deklarationen för betaltips, jag ser det som en hushållsnära tjänst.
haha den var bra! Men ingen tvingar en att spela till att som rör sig.

Cameltoe spel vore nåt..
Manprinsen (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td