|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-10-06, 21:21 | #31 |
|
|
2015-10-06, 21:25 | #32 |
|
|
2015-10-07, 00:05 | #33 | |
Citat:
Plocka bort så är du aldrig(lr nästan aldrig) snett på han Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
||
2015-10-07, 00:37 | #34 |
Där sa du ett som är sant! Han får nästan alltid pressbevakning genom en eller flera kanaler när han startar på rikstoton och är alltid positiv till sina chanser. Det händer att hans starthästar är underspelade på V75, men det är verkligen extreeemt sällsynt alltså.
2015-10-07, 05:55 | #35 |
Glöm nu inte Oscar Ribb för guds skull! Minns ni sist den gjorde rent hus på Åby? Svårbedömt med norska hästar men den känns likt KLM Buymethemoon som en häst som alltid presterar på topp i Sverige och har en vinst överst i raden. Gillar vanligtvis inte Kenneth på V7 men på Lördag känns det nästan stabilt.
Vidare tror jag Vici Lane måste ha en bra chans. Form på stallet och snabb kusk/häst. Spets och släpper aldrig. Hoppas den orkar hela vägen bara! Total Value känns spännande med Juel med. Där har ni mina tidiga tankar i alla fall. Må väl! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Imself (+5) |
|
2015-10-07, 09:31 | #36 |
Banned
|
Med hela toppskiktet frånvarande så kanske även Haugstad kan lyckas. Annars är det lite spännande med tidiga streckprocenten. Mest streck på favorit i lärlingsloppet, 50% på vilde Ville som har 100% misslyckad uppsittning bakom favoriten. Och Neona Princess. Eller tror kollektivet att hon ska få överta spets?
Glöm inte att tiderna på Förjestad och Gävle (i viss mån även Solvalka) varit rena fantasiangivelserna senaste månaderna. Stirra er inte blind på dem... Är det läge att passa Flemming på lördag? Lite offensivare än vanligt, kanhända? |
2015-10-07, 12:30 | #37 |
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2486Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Lopp 2 så tycker jag att två hästar sticker ut.
Devs Dragon och Casanova Sisu. Devs Dragon spetsade senast från spår två i volt och van det loppet på ett fint sätt. Casanova Sisu är stark men värkar inte vara någon kanon från start. Hamnar den hyfsat till så blir den farlig över upploppet. Näst senast gick han från sist utvändigt och sprang in en andra plats. Så detta är två hästar som ska med. Kan dock inte skilja dom åt så vågar inte chansspika. Minusen är att bägge hästarna är bara 3år. Annars så kan jag inte hitta några minus. |
2015-10-07, 18:37 | #38 |
Känns väl inte så troligt att neona princess får ta spets om youanna är frisk,möjligtvis dödens eller rygg ledare! tvivlade lite på youanna sist med skor men ser inte hur hon ska kunna förlora om hon är som hon ska och borde väl dessutom gå barfota igen!
[ QUOTE=Stankarn;459810]Med hela toppskiktet frånvarande så kanske även Haugstad kan lyckas. Annars är det lite spännande med tidiga streckprocenten. Mest streck på favorit i lärlingsloppet, 50% på vilde Ville som har 100% misslyckad uppsittning bakom favoriten. Och Neona Princess. Eller tror kollektivet att hon ska få överta spets? Glöm inte att tiderna på Förjestad och Gävle (i viss mån även Solvalka) varit rena fantasiangivelserna senaste månaderna. Stirra er inte blind på dem... Är det läge att passa Flemming på lördag? Lite offensivare än vanligt, kanhända?[/QUOTE] |
|
2015-10-07, 19:11 | #39 |
Your Highness är hård och tuff, vilket även Jepson är. Streckvärd till 15 %.
|
|
2015-10-07, 21:06 | #40 | |
Citat:
Känns han som sist kör vi. Väldigt nöjd med honom. Var enorm. Tar sig inte till ledningen självmant, men anser att de flesta borde vilja släppa. Den som svarar tror jag inte vinner, men inte säkert att vi gör det heller. Helt ok i ett standardjobb igår. Vässar upp med 4 snabba imorgon, gjorde jag inte sist. Förhoppningsvis blir han då rappare från start, gett rätt effekt förut' Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1), whalz (+1), Speedyearl (+5), Manprinsen (+5), Matte70 (+1), andersson79 (+5), alle (+5), Torstens (+5), hugotheboss (+5), stoffolainen (+1), abstruse (+5), kasse (+1), zamora_79 (+5), legolasse (+10), jazboy (+1) |
||
2015-10-07, 21:30 | #41 | |
Citat:
|
||
2015-10-07, 22:06 | #42 | |
Citat:
Du verkar bli andrahandare där (trodde jag inte faktiskt) och det gör förhoppningsvis vägen till spets lite enklare. Lycka till och kör hårt! Känns som en av de få hästar i loppet som kan hävda sig hyfsat i silver, och som andrahandare med framspår och offensiv kusk på det så spikar jag.
2015-10-07, 22:20 | #43 |
Tror ni Olle har lärt sig anamma moderniteter som Open Stretch?
|
|
2015-10-07, 22:31 | #44 |
Händer nog att jag mesar oxå. Känns inte hästen på topp för dagen kör jag gärna defensivt. Kör alltid för att vinna, och känns det som vi måste smyga kör jag så.
Men vet inte riktigt hur jag anses som kusk. Jag lägger upp taktik efter följande i den nämnda ordningen: 1, Hur hästen känns 2, egna tankar ( här spelar odds iofs in) 3, ägarens önskemål 4, tipsnissar Jag tänker inte särskilt på spelarna. Spelarna spelar på mig för att de förväntar sig att jag ska göra vad jag anser vara bäst. Ändrar jag då taktik för att de spelar mkt på mig blir det fel, då gör jag inte längre så gott jag kan. Det är extremt snabba beslut som ska tas och försöker man vara någon till lags blir det i regel pannkaka. |
|
2015-10-07, 22:35 | #45 | |
Citat:
|
||
|