Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-10, 20:58   #391

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Muhammed Visa inlägg
Ni Försöker era idioter! ni kommer bara bli blåsta i Forumet! Perra kan nämna 10st media horor här .... Perra@Trav365
Perra nu får du komma tillbaka till verkligheten... finns väl ingen normal människa som bryr sig om vad som skrivs i trådarna på sharps?

Spel ska va roligt, är det inte det ska man nog göra något annat.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:08   #392

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Och till alla hatare: hahahaa haha ha ha

Och till er som stöttat mig, tack så mycket, det värmer!
Och att några troll tycker att jag är usel rör mig inte i ryggen, lika lite som att halva Sverige spikar. Jag kör mitt race oavsett vad folk tycker.
Tack för förtroendet, tar det som en komplimang, framförallt för min grymma häst.

Mitt swishnummer står som ni kanske såg i förra inlägget.

Sen gillar jag egentligen inte spel på annat än atg, så länge de andra bolagen inte ger något tillbaka till sporten, för då dör travet precis som i Tyskland och Holland.
Spelar dock själv på amerikansk fotboll på Unibet och bet365, så duktig dubbelmoral från mig där. Svenska spel är helt enkelt kassa...

Och vad gäller Usain:
Den killen vet när det gäller!
Underbar häst med en vinnarskalle värdigt en asagud.
Hoppas på ringar på vattnet så vi får in nya hästar och andelsägare i de vi har köpt in.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5), Muhammed (+1), Migge (+10), ExtremtRik (+5), SO (+2)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:10   #393

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg

Och att några troll tycker att jag är usel rör mig inte i ryggen, lika lite som att halva Sverige spikar. Jag kör mitt race oavsett vad folk tycker.
Tack för förtroendet, tar det som en komplimang, framförallt för min grymma häst.

Sen gillar jag egentligen inte spel på annat än atg, så länge de andra bolagen inte ger något tillbaka till sporten, för då dör travet precis som i Tyskland och Holland.
Spelar dock själv på amerikansk fotboll på Unibet och bet365, så duktig dubbelmoral från mig där. Svenska spel är helt enkelt kassa...

Och vad gäller Usain:
Hoppas på ringar på vattnet så vi får in nya hästar och andelsägare i de vi har köpt in.
Fixa en andelshäst vetja, som folk från Sharps kan vara med på!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:13   #394

johanls avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 696
Standard

Tack Oskar snyggt kört,spikade dig på alla andelar lycka till i framtiden,tyvärr har jag inte råd med häst ännu
johanl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:16   #395

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:

Och vad gäller Usain:
Grattis igen och riktigt välförtjänt!

Kände du dig orolig någon gång då du fick dödens eller kändes hästen helt enkelt oslagbar idag? Vi var ett gäng som hade spikat dig och jobbade hårt på upploppet så inte en möbel stod rätt i rummet efter loppet!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:20   #396

OskarSvanbergs avatar

Standard

Ropade in Mae e Weingartner-Flamingo Broline e.Juliano star på auktionen för 60 000 jag egentligen inte hade, så fin häst att jag fick gå all in. Spelar man inte så vinner man inte...
Muhammed (+5)
Gammal 2015-10-10, 21:29   #397

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ropade in Mae e Weingartner-Flamingo Broline e.Juliano star på auktionen för 60 000 jag egentligen inte hade, så fin häst att jag fick gå all in. Spelar man inte så vinner man inte...
Grattis igen Oskar!

När tiden är rätt och du har en andelshäst som är intressant skall jag köpa in mig!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:45   #398

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Citat:

Och vad gäller Usain:
Du har fel när det gäller spelen hos nätbolagen. Travet dör inte för att dom som får spela där lägger en hundralapp eller två på t ex Usain Henna till nästan 3 ggr så högt odds som hos atg. I stort sett alla som la dom spelen skulle inte spelat motsvarande spel hos atg pga att oddset där var i princip ospelbart.
Det är väl trots allt så att man som spelare i första hand ser till sin egen plånbok och spelar där man kan få rimliga odds. Problemet med vinnarspel hos det statliga monopolet är dels att sk skrikhästar som din häst alltid blir ospelbara på v spelet och framförallt att det aldrig går att veta vilket odds man får när man lägger v spelet.

Tyvärr får dom som är skickliga i längden inte spela hos nätbolagen och det är inte bra. Släpp in fler bolag på den svenska marknaden på riktigt. Det skulle nästan alla som bara kan spela hos det statliga monopolbolaget idag gynnas enormt av och travsporten skulle då också få sin andel.

Grattis till segern. Grym prestation av Usain Henna.
Fefaifb (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 21:56   #399

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Nära med små medel

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Uttryckte mig nog för dåligt där. De här raderna så jag ganska sent. Jag menar att publicera i samma andetag som du publicerar de andra betaltjänsterna. Eller var Spelvärdes rader publicerade tillsamman med de andra?
V75
Inlämnat: 2015-10-10, 11:47
Åby
Lördag 2015-10-10
Start: 16:20
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7 (10, 11)
2: 3, 5 (4, 7)
3: 1, 8 (12, 11)
4: 6 (3, 12)
5: 3 (4, 1)
6: 6 (11, 9)
7: 2, 4, 6 (11, 10)

2x2x2x1x1x1x3 = 24 rader.
24 x 1 x 0,50 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 22:03   #400

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 884
Standard

Alfas å jocke gjorde en superfin insats. Precis efter analys, överlägsen! Oskar svanberg med fina U.H. tack för 120k in
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 22:13   #401

OskarSvanbergs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du har fel när det gäller spelen hos nätbolagen. Travet dör inte för att dom som får spela där lägger en hundralapp eller två på t ex Usain Henna till nästan 3 ggr så högt odds som hos atg. I stort sett alla som la dom spelen skulle inte spelat motsvarande spel hos atg pga att oddset där var i princip ospelbart.
Det är väl trots allt så att man som spelare i första hand ser till sin egen plånbok och spelar där man kan få rimliga odds. Problemet med vinnarspel hos det statliga monopolet är dels att sk skrikhästar som din häst alltid blir ospelbara på v spelet och framförallt att det aldrig går att veta vilket odds man får när man lägger v spelet.

Tyvärr får dom som är skickliga i längden inte spela hos nätbolagen och det är inte bra. Släpp in fler bolag på den svenska marknaden på riktigt. Det skulle nästan alla som bara kan spela hos det statliga monopolbolaget idag gynnas enormt av och travsporten skulle då också få sin andel.

Grattis till segern. Grym prestation av Usain Henna.
Vi jobbar på att få till ett licenssystem så de andra iaf får chansen att bidra. Dock oklart om nån mer än Unibet är intresserade.. Är tyvärr svårt att få staten att fatta att vi är inne på 2000-talet. Går segt.
Gammal 2015-10-10, 22:44   #402

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Muhammed Visa inlägg
Ni Försöker era idioter! ni kommer bara bli blåsta i Forumet! Perra kan nämna 10st media horor här .... Perra@Trav365
Sök professionell hjälp! Du kan må bättre och få ett bättre liv!
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 22:52   #403

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 478
Standard

Halvsur på mig själv idag missade 7 an bara för att jag chansspikade mot Youana.... 225 kr ock 6 r. Känn som en Pyrrhusseger...men nya tag och trots allt bra nettovinst men stor skillnad på 5000 och 140000 . Var helt rätt ute med alla skrällar Ja ok nu har jag fått det ur mig......
Torstens (+1)
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-10, 22:55   #404

OskarSvanbergs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Grattis igen och riktigt välförtjänt!

Kände du dig orolig någon gång då du fick dödens eller kändes hästen helt enkelt oslagbar idag? Vi var ett gäng som hade spikat dig och jobbade hårt på upploppet så inte en möbel stod rätt i rummet efter loppet!
Nja, var rätt lugnt. Körde till men såg att Stefan inte skulle släppa, gav han en tryckare när jag hade farten uppe så han skulle få lite syra.

Han går ju bra där, så det var lugnt, ångrade dock då att jag inte gick ner i andra tidigare.
Kändes inte lika taggad som på valla, men känner honom, så det var bara att väcka honom varvet kvar så visste han att det var dags för allvar.
Gammal 2015-10-10, 22:55   #405

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skjut mig! Sex rätt och spik på Space Photo...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td