|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-10-04, 14:22 | #16 |
anmärkningsvärt att åberg försöker skrämma liv i brodden o rycker skorna för första gången sen 2012.
|
|
2015-10-04, 14:24 | #17 |
skoryck också för bröderna Larsson på båden Reims gasti o gaia sund. Bägge två ä kapabla hästar. Gaia har bra kusk för klassen också. Det kan man inte säga om fredrik b men hästen är bra.
|
|
2015-10-04, 14:58 | #18 |
Gör ett TV-system idag, för de sista två bör vara de bästa vinstchanserna i omgången.
Med extra plus för Kalypso Face som är troligare för optimala spets och slut. Bara Jimmy emot. Vunnit 10/15 från spets och nu är det upplagt för att få komma dit enkelt med skralt motstånd på framspår. Extra plus med kort distans. Bara han inte får för sig att packa fält och andra överkursgärningar så är det klart från spets! Om inte Queer Fish är bra för dagen bör det bli spets och slut för Jakobsson. Kör utgång på favoriten och låser på två där. Storfavoriten i första förstår jag mig däremot inte på alls! Kan inte förlita mig på att Jimmy klarar att spetsa från innerspår när det finns flera bättre kuskar utanför. I tredje ser det bra ut för de båda förhandsfavoriterna, men den ena har inte gjort ett riktigt lopp på länge och den andra är känslig för grussprut och har en medioker kusk. Vidöppet bakom där! Utgång+roller rekommenderas! För övrigt, vet någon hur man vänder på resultatraderna på atg.se? Skitstörande att man ska läsa dem uppochner. Ska de ändra banprogrammen också nu då? Även i joker är det ju som vanligt. Man läser ju fel var och varannan minut nu på det där...
2015-10-04, 15:00 | #19 |
I första blir det utgång på Kicki. Bättre kusk och bättre läge än favoriten...
2015-10-04, 15:02 | #20 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
||
2015-10-04, 15:07 | #21 |
Tack då är jag halvvägs iallafall, men det är ju när man ser på hästens hela karriär. Går det att vända även på startlistan blir jag helnöjd!
2015-10-04, 15:14 | #22 |
Som väntat gick det åt helvete för Jimmy när det skulle köras från innerspår. Sen vägrade han gå ut trots att Westerholm bjöd honom plats i andraspår. En del kuskar kommer aldrig bli nåt...
2015-10-04, 15:14 | #23 |
Så här skrev jag tidigare idag:
"Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet. Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram." |
|
2015-10-04, 15:18 | #24 | |
Citat:
Om du inte ser datum, gå in på "Anpassa" -> Avmarkerade "Kompaktare formrader" -> Gå tillbaka till startlistan -> Klicka på "Datum" -> Anpassa -> Kompaktare formrader. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+50) |
||
2015-10-04, 15:24 | #25 |
SÅÅÅÅÅÅ JA, TACK!!!
2015-10-04, 15:26 | #26 |
Tänkte på en sak! Måste bara tacka ATG att de tagit bort snabbspelsfunktionen på V-P-TVIL-TRIO. Jag har spart mycket pengar på det, synd för hästsporten bara!
|
|
2015-10-04, 15:41 | #28 |
|
|
2015-10-04, 15:49 | #29 |
|
|
2015-10-04, 15:51 | #30 |
Det går fan inte att vara påläst på monté...det spelar ingen roll hur mycket jag kollar och läser...spikar jag en favorit som bara ska vinna så torskar den och garderar jag som nu så vinner favven eller andrahandaren...hehe
|
|
|