Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-04, 14:22   #16

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

anmärkningsvärt att åberg försöker skrämma liv i brodden o rycker skorna för första gången sen 2012.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 14:24   #17

Standard

skoryck också för bröderna Larsson på båden Reims gasti o gaia sund. Bägge två ä kapabla hästar. Gaia har bra kusk för klassen också. Det kan man inte säga om fredrik b men hästen är bra.
Gammal 2015-10-04, 14:58   #18

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Gör ett TV-system idag, för de sista två bör vara de bästa vinstchanserna i omgången.

Med extra plus för Kalypso Face som är troligare för optimala spets och slut. Bara Jimmy emot. Vunnit 10/15 från spets och nu är det upplagt för att få komma dit enkelt med skralt motstånd på framspår. Extra plus med kort distans. Bara han inte får för sig att packa fält och andra överkursgärningar så är det klart från spets!

Om inte Queer Fish är bra för dagen bör det bli spets och slut för Jakobsson. Kör utgång på favoriten och låser på två där.

Storfavoriten i första förstår jag mig däremot inte på alls! Kan inte förlita mig på att Jimmy klarar att spetsa från innerspår när det finns flera bättre kuskar utanför.

I tredje ser det bra ut för de båda förhandsfavoriterna, men den ena har inte gjort ett riktigt lopp på länge och den andra är känslig för grussprut och har en medioker kusk. Vidöppet bakom där! Utgång+roller rekommenderas!

För övrigt, vet någon hur man vänder på resultatraderna på atg.se? Skitstörande att man ska läsa dem uppochner. Ska de ändra banprogrammen också nu då? Även i joker är det ju som vanligt. Man läser ju fel var och varannan minut nu på det där...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:00   #19

Stekels avatar

Standard

I första blir det utgång på Kicki. Bättre kusk och bättre läge än favoriten...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-10-04, 15:02   #20

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Gör ett TV-system idag, för de sista två bör vara de bästa vinstchanserna i omgången.

Med extra plus för Kalypso Face som är troligare för optimala spets och slut. Bara Jimmy emot. Vunnit 10/15 från spets och nu är det upplagt för att få komma dit enkelt med skralt motstånd på framspår. Extra plus med kort distans. Bara han inte får för sig att packa fält och andra överkursgärningar så är det klart från spets!

Om inte Queer Fish är bra för dagen bör det bli spets och slut för Jakobsson. Kör utgång på favoriten och låser på två där.

Storfavoriten i första förstår jag mig däremot inte på alls! Kan inte förlita mig på att Jimmy klarar att spetsa från innerspår när det finns flera bättre kuskar utanför.

I tredje ser det bra ut för de båda förhandsfavoriterna, men den ena har inte gjort ett riktigt lopp på länge och den andra är känslig för grussprut och har en medioker kusk. Vidöppet bakom där! Utgång+roller rekommenderas!

För övrigt, vet någon hur man vänder på resultatraderna på atg.se? Skitstörande att man ska läsa dem uppochner. Ska de ändra banprogrammen också nu då? Även i joker är det ju som vanligt. Man läser ju fel var och varannan minut nu på det där...
Klicka på "Datum" ovanför de olika datumen så vänder det sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:07   #21

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Klicka på "Datum" ovanför de olika datumen så vänder det sig.
Tack då är jag halvvägs iallafall, men det är ju när man ser på hästens hela karriär. Går det att vända även på startlistan blir jag helnöjd!

Gammal 2015-10-04, 15:14   #22

Stekels avatar

Standard

Som väntat gick det åt helvete för Jimmy när det skulle köras från innerspår. Sen vägrade han gå ut trots att Westerholm bjöd honom plats i andraspår. En del kuskar kommer aldrig bli nåt...

Gammal 2015-10-04, 15:14   #23

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Så här skrev jag tidigare idag:

"Jenny Björk har vunnit förr med Lisa Scarlet.
Det kanske kommer att kosta att behålla ledningen och då kan avvaktande Westerholm kliva fram."
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:18   #24

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack då är jag halvvägs iallafall, men det är ju när man ser på hästens hela karriär. Går det att vända även på startlistan blir jag helnöjd!
Ja, som sagt, klicka på datum ovanför de senaste datumen.

Om du inte ser datum, gå in på "Anpassa" -> Avmarkerade "Kompaktare formrader" -> Gå tillbaka till startlistan -> Klicka på "Datum" -> Anpassa -> Kompaktare formrader.
Stekel (+50)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:24   #25

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja, som sagt, klicka på datum ovanför de senaste datumen.

Om du inte ser datum, gå in på "Anpassa" -> Avmarkerade "Kompaktare formrader" -> Gå tillbaka till startlistan -> Klicka på "Datum" -> Anpassa -> Kompaktare formrader.
SÅÅÅÅÅÅ JA, TACK!!!

AndyMart (+5)
Gammal 2015-10-04, 15:26   #26

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Tänkte på en sak! Måste bara tacka ATG att de tagit bort snabbspelsfunktionen på V-P-TVIL-TRIO. Jag har spart mycket pengar på det, synd för hästsporten bara!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:30   #27

Standard

dunderskräll nu i monten tack!
Gammal 2015-10-04, 15:41   #28

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
dunderskräll nu i monten tack!
Tyvärr! Har garderat och då vinner favoriten eller andrahandaren!!!

Spelar ingen roll hur jag gör på monté..blir alltid fel.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-04, 15:49   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Tyvärr! Har garderat och då vinner favoriten eller andrahandaren!!!

Spelar ingen roll hur jag gör på monté..blir alltid fel.
man är för dåligt påläst helt enkelt. Detta var inte bra.
Gammal 2015-10-04, 15:51   #30

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
man är för dåligt påläst helt enkelt. Detta var inte bra.
Det går fan inte att vara påläst på monté...det spelar ingen roll hur mycket jag kollar och läser...spikar jag en favorit som bara ska vinna så torskar den och garderar jag som nu så vinner favven eller andrahandaren...hehe
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td