Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-01, 22:37   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro Tisdag

Äntligen V64 igen på himmabanan och inte bara V5.

Börjat kolla lite på det och de tidiga förstahästarna;

V64-1 Truculent
V64-2 Falco Di Quattro
V64-3 Light Brodde
V64-4 Easy To Win
V64-5 Platon Face
V64-6 Sorriso Degli Dei
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 22:50   #2

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Pike River skulle jag passa i det här sällskapet.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Äntligen V64 igen på himmabanan och inte bara V5.

Börjat kolla lite på det och de tidiga förstahästarna;

V64-1 Truculent
V64-2 Falco Di Quattro
V64-3 Light Brodde
V64-4 Easy To Win
V64-5 Platon Face
V64-6 Sorriso Degli Dei
Gammal 2015-10-01, 23:03   #3

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Pike River skulle jag passa i det här sällskapet.
Absolut, vann ju näst senast mot liknande motstånd, om inte snäppet bättre. Dock är hästarna där framme bra och 20 meter är alltid tufft att plocka in, därav håller jag 4 och 1 före.
Gammal 2015-10-01, 23:14   #4

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Ja, inget är klart på något sätt, men jag tror PR har en fin chans.

Citat:
Absolut, vann ju näst senast mot liknande motstånd, om inte snäppet bättre. Dock är hästarna där framme bra och 20 meter är alltid tufft att plocka in, därav håller jag 4 och 1 före.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 23:21   #5

AndyMarts avatar

Standard

Jägersro testar förresten att snabba upp tävlingsdagen på tisdag. Kortare tid mellan loppen och tävlingsdagen slutar i samband med V64-6, istället körs fyra lopp innan huvudspelformen som börjar 19.45 på tisdag.

Kanonupplägg tycker jag och lysande att tävlingsdagen är slut i samband med V64's sista avdelning.

Däremot hade jag gärna sett V4-omgången innan V64 istället för som det är nu med tanke på att det körs 4 lopp innan.
Gammal 2015-10-01, 23:41   #6

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kanon.
När jag bodde i Karlstad var tävlingarna slut ca 21.10.
Bussen gick typ 21.15 så man såg sista loppet vid grinden, eller gick precis innan målgång.
Ingen hit komma hem 2330 och behöva en timme att lugna ner sig på om man ska upp och jobba dagen efter.
Travet måste lära sig av andra evenemang, inget får ta mer än 3 timmar, och det får inte sluta för sent.

Citat:
Jägersro testar förresten att snabba upp tävlingsdagen på tisdag. Kortare tid mellan loppen och tävlingsdagen slutar i samband med V64-6, istället körs fyra lopp innan huvudspelformen som börjar 19.45 på tisdag.

Kanonupplägg tycker jag och lysande att tävlingsdagen är slut i samband med V64's sista avdelning.

Däremot hade jag gärna sett V4-omgången innan V64 istället för som det är nu med tanke på att det körs 4 lopp innan.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 07:37   #7

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kanon.

När jag bodde i Karlstad var tävlingarna slut ca 21.10.

Bussen gick typ 21.15 så man såg sista loppet vid grinden, eller gick precis innan målgång.

Ingen hit komma hem 2330 och behöva en timme att lugna ner sig på om man ska upp och jobba dagen efter.

Travet måste lära sig av andra evenemang, inget får ta mer än 3 timmar, och det får inte sluta för sent.

Japp, vissa dagar är alldeles för långa. Positivt med lite förändring. Vill man bara se huvudloppen kommer man 19.30 och går hem strax efter 21. Inte mer än 1,5 timme och du får se alla de bästa loppen. Vill du se nån lopp till innan vilket de flesta ofta vill kommer du vid halv sju och lägger 2,5 timmar istället. Perfekt upplägg, hoppas verkligen det är kvar för att stanna.

Dessutom har de börjat köra ett 199 kronors erbjudande som inkluderar entre, program, mat (husmanskost) & dryck (läsk) i restaurangen, runda på stallbacken osv vilket har blivit populärt på sistone, så upplevelsen blir klart bättre iaf här.
Gammal 2015-10-02, 07:47   #8
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Japp, vissa dagar är alldeles för långa. Positivt med lite förändring. Vill man bara se huvudloppen kommer man 19.30 och går hem strax efter 21. Inte mer än 1,5 timme och du får se alla de bästa loppen. Vill du se nån lopp till innan vilket de flesta ofta vill kommer du vid halv sju och lägger 2,5 timmar istället. Perfekt upplägg, hoppas verkligen det är kvar för att stanna.

Dessutom har de börjat köra ett 199 kronors erbjudande som inkluderar entre, program, mat (husmanskost) & dryck (läsk) i restaurangen, runda på stallbacken osv vilket har blivit populärt på sistone, så upplevelsen blir klart bättre iaf här.
Oj, det sistnämnda trodde ja var en självklarhet på alla banor, trakterna där jag är ifrån har det funnits på både Karlstad & Örebro i flera år, kallas "Travturen". Antar att Jägersro tagit efter då projektet är ett lyckat sådant med många ftg-bokningar, men såklart även kompisgäng
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-02, 10:06   #9

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Oj, det sistnämnda trodde ja var en självklarhet på alla banor, trakterna där jag är ifrån har det funnits på både Karlstad & Örebro i flera år, kallas "Travturen". Antar att Jägersro tagit efter då projektet är ett lyckat sådant med många ftg-bokningar, men såklart även kompisgäng
Jaha, nä det är ganska nytt här. Men iaf positivt att de tagit efter då det är en bra grej. Jägersro har blivit en mycket trevligare bana att besöka än vad den var för två-tre år sedan.
Gammal 2015-10-03, 21:23   #10

AndyMarts avatar

Standard

Såg Sorriso Degli Dei's provlopp nu och blev inte alls imponerad. Visserligen snabb öppning (08 första 500) men blev het, såg inte bra ut och stumnade totalt till slut. Nej, inget att luta systemet mot över medeldistans.

Stallet påstår dock att hästen ska vara lugnare till denna start och man ändrar dessutom i huvudlaget. Visst lär den vara bättre till på tisdag men ändå inget jag vågar gå på även om jag vet om att kapacitet finns då den gått ganska bra i hemlandet.

http://www.youtube.com/watch?v=s0X1GvdVawM
Gammal 2015-10-03, 22:28   #11

muumiins avatar

Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Enligt mina källor så är ju dragalagabombom klar i de loppet ..
Gammal 2015-10-03, 23:58   #12

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Enligt mina källor så är ju dragalagabombom klar i de loppet ..
Kan mycket väl vara så. Var överlägsen senast på första barfota runt om mot liknande motstånd och ska gå barfota igen.

Den danske (Ving Rhames) tror jag dock kan vara ett hett motbud. Varit bra flertalet gånger i Danmark och när de kommer över brukar de ha hästarna ordning samtidigt som de står väldigt bra inne i loppen med tanke på de lägre prispengarna i Danmark.

Den plockar iaf jag med från ett bra femtespår!
Gammal 2015-10-04, 16:47   #13

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Avd 1... Vad är statusen på de loppet?! Orkar de springa Max 1100m? Känns som körning är givet. Men hur mycket kommer de spela roll...
Gammal 2015-10-04, 16:57   #14

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Avd 1... Vad är statusen på de loppet?! Orkar de springa Max 1100m? Känns som körning är givet. Men hur mycket kommer de spela roll...
Truculent verkar de inte helt nöjda med av någon anledning, jag får den känslan iaf. Men, den ska väl egentligen inte kunna torska här? Det ser helt perfekt ut, pang till spets och sen springa runt 10 så kan ju ingen här slå den?
Gammal 2015-10-05, 16:19   #15

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Njaa , tycker inte truculent har de som krävs för att ta detta loppet i mina ögen ser de som upplagt för juul. Tror de blir full laddning från i princip alla förutom honom. Vinner på styrka. Låter konstigt, vet men tror truculent får tomt i tanken sista 100 samtidigt som I wont dance och monster drive har sett trötta ut. De andra är för dåliga helt enkelt. Kolla PM Andymart...
Gammal 2015-10-05, 16:26   #16

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Njaa , tycker inte truculent har de som krävs för att ta detta loppet i mina ögen ser de som upplagt för juul. Tror de blir full laddning från i princip alla förutom honom. Vinner på styrka. Låter konstigt, vet men tror truculent får tomt i tanken sista 100 samtidigt som I wont dance och monster drive har sett trötta ut. De andra är för dåliga helt enkelt. Kolla PM Andymart...
Nja, håller inte med dig riktigt. Till och med hästar som Democrat och Howthehaloareyou har hunnit undan mot bra hästar över 1140 m, då ska väl Truculent vid sunda vätskor också kunna göra det? Det är min uppfattning iaf. Sen kan den ändras beroende på vad som sägs i intervjuer och liknande.

Mitt scenario är att Truculent tar spets enkelt, alternativt blir släppt dit av Handsome Knight. Sen har Johnny sån respekt att ingen är så dum att trycka hela vägen, så han får maska bort 3-400 meter av loppet och det tror jag absolut räcker för att Truculent ska få rinna undan. Juuls häst är nog bättre för tillfället men känslan är att han kommer lite fel på det, lite för långt bak och det går inte att vinna dessa lopp från något annat än den främre träffen.

Skulle Truculent vara lika dålig som du befarar vill jag varna lite för Handsome Knight. Har riktigt bra form och skulle Juul hamna lite för långt bak kan det utan tvekan räcka hela vägen om han får en bra resa och Truculent är dålig.
Gammal 2015-10-05, 16:53   #17

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Nja tror faktiskt, 1 kan svara och att han kommer göra de med. Minst lika bra som truculent i dagsform... Samt haft bakspår 2 senaste och nu bästa spåret på kortaste distasen. Får höra intervju med ola eller stefan o se hur de tänker. Men gillar intrycket på både ingves och hansen hästar i senaste starten. Mötte vassa hästar desutom.
Gammal 2015-10-05, 16:56   #18

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Såg nu tyvärr att Professorn har spikat Dragalagabombom...Synd för %
Gammal 2015-10-05, 17:03   #19

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Vill passa på att varna för The last flower i avd 2, Offensiv kusk hästen har gått bra på jägers tidigare och är inte sämre än de andra i loppet. 3% i dagsläget!!

Ludde men betrodd bäst som jag tror inte håller måttet. Hörde dessutom ludde hade klabb med sina kvalster i stallet för sina 3 åringar och att hon stog där..
Gammal 2015-10-05, 20:38   #20

AndyMarts avatar

Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Draxxler (+15)
Gammal 2015-10-05, 20:48   #21

AndyMarts avatar

Standard

Vill varna för Poplar Broline om ni inte spikar kapacitetsmässigt överlägsne Platon Face. En mycket bra häst som har framtiden för sig och utvecklas för varje start. Håller nog upp spets och då är den farlig om Ludde kommer bort.
Gammal 2015-10-06, 10:01   #22

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

är dags för Stricker vinnst ikväll eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 10:41   #23

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
är dags för Stricker vinnst ikväll eller?
Som jag ser de kan 3 kanske 4 hästar vinna den avd. 1-6-9 kanske 4. Tror mest på pike river men stricker från ledning eller RL kan nog ta hem detta. tycker detta loppet är ganska ihåligt..No gelt face är helt fel favvo, tror dock inte han blir de men kanon sä länge han drar streck. 1 Teetime kan öppna hyggligt och de känns som han och peter gör upp om spets. oavsett så får nog båda en bra invändig resa. Sen finns ju ludde med i leken som tur är. Skulle han få för sig att köra så hoppas ja 1-6 inte släpper, de tror ja pike blir svårstoppad. En ludde i edning kan mycket väll ta de.Med sirocco sisa struken nu med tror jag detta kommer gynna pike. är den enda på den bakre volten men chans enligt mig.
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 11:48   #24

Standard

Citat:
Som jag ser de kan 3 kanske 4 hästar vinna den avd. 1-6-9 kanske 4. Tror mest på pike river men stricker från ledning eller RL kan nog ta hem detta. tycker detta loppet är ganska ihåligt..No gelt face är helt fel favvo, tror dock inte han blir de men kanon sä länge han drar streck. 1 Teetime kan öppna hyggligt och de känns som han och peter gör upp om spets. oavsett så får nog båda en bra invändig resa. Sen finns ju ludde med i leken som tur är. Skulle han få för sig att köra så hoppas ja 1-6 inte släpper, de tror ja pike blir svårstoppad. En ludde i edning kan mycket väll ta de.Med sirocco sisa struken nu med tror jag detta kommer gynna pike. är den enda på den bakre volten men chans enligt mig.
är fortfarande dragalagabombom bästa spik?
Gammal 2015-10-06, 11:53   #25

muumiins avatar

Travbloggen

Standard

Jag anser de! Stallet plussar för Autostart, säger han e snabb ut och jag tror inte conrad vågar ladda med 3 då han såg ut som han skulle springa igenom staketet så het han va sist... Peter nöjd med rygg tror jag. Blir de ledning har ja svårt se han torska. Visst kan bli pace hela vägen och de e han sårbar men grundar spiken på han tar ledning och och vinner enkelt! Skulle bli barfota igen så inget minus där heller. Formintrycket sist var dessutom mycket bra. Tror han springer en hög 13 tid från ledning och de räcker långt!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 16:14   #26

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Jag anser de! Stallet plussar för Autostart, säger han e snabb ut och jag tror inte conrad vågar ladda med 3 då han såg ut som han skulle springa igenom staketet så het han va sist... Peter nöjd med rygg tror jag. Blir de ledning har ja svårt se han torska. Visst kan bli pace hela vägen och de e han sårbar men grundar spiken på han tar ledning och och vinner enkelt! Skulle bli barfota igen så inget minus där heller. Formintrycket sist var dessutom mycket bra. Tror han springer en hög 13 tid från ledning och de räcker långt!
Den ska vara favorit men jag tror inte man ska vara allt för säker på att han får ligga i fred där framme. Lugauer kanske inte kör full fart i början men Johnny lär försöka nå spets med sin iaf. Dansken tror jag inte heller plockar upp. Rädd för att det blir rejäl körning faktiskt.
Gammal 2015-10-06, 17:00   #27

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

En sådan här lågklassig V64-omgång ger jag inte mycket för, som ett skånskt kretsmästerskap med ett par inslag från Danmark, halmstad och Kalmar. Övriga travsverige är ju inte intresserade av att åka dit verkar det som förutom någon udda Åbyhäst som hittat dit.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 18:24   #28

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 271
Standard

Vem går med bike ikväll i avd4? Info någon?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 18:27   #29

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Det fick bli en liten ikväll, annars väntar jag tills V86 i morgon. Spikarna blir Owen Broline, Panic Launcher och Poplar Broline. Panic och Poplar hoppas jag leder runt om och Owen får väl köra framåt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 18:47   #30

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Shooter om du vill kan du lira dina rader hos mig, du får 10% mer i utdelning än hos atg!
sirlarsson (+100)
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:01   #31

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Shooter om du vill kan du lira dina rader hos mig, du får 10% mer i utdelning än hos atg!
Det har du inte råd med. Men jag ska vara schysst mot dig. Du ger mig 225 000 kr i förskott. Sitter mina spikar så behåller jag vinsten. Torskar dem så får du tillbaka dem plus min insats.

Senast redigerad av Shooter den 2015-10-06 klockan 19:04.
Gammal 2015-10-06, 19:13   #32

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Citat:
Elak du är imself
Gammal 2015-10-06, 19:16   #33

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Elak du är imself
Han försöker, men killen är bara en loser.
Gammal 2015-10-06, 19:41   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Han försöker, men killen är bara en loser.
Jag var allvarlig! jag brukar ta spel. den raden va ju pengar på banken
Gammal 2015-10-06, 19:44   #35

whatons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 1361
Standard

Citat:
"jag brukar ta spel"
whaton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:44   #36

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det var ingen rad, det var tre spikar.
Gammal 2015-10-06, 19:46   #37

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Såhär Shooter?

Citat:
Det fick bli en liten ikväll, annars väntar jag tills V86 i morgon. Spikarna blir
Owen Broline, Panic Launcher och Poplar Broline. Panic och Poplar hoppas
jag leder runt om och Owen får väl köra framåt.
1-1,3,4,5
2-8 Owen Broline
3-1,2,4,6,8,9
4-6 Panic Launcher
5-1 Poplar Broline.
6-1,2,3,4,5,7,11,12

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:46   #38

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Kvällens omgång ser intressant ut spelmässigt. Jag går mycket på Easy To Win i lärlingsloppet och Itsibitsy i sista avdelningen!

Den förstnämnda är snabb ut (finns ändå risk för att bli överflyglad) och bör stå sig bra i den här omgivningen. Vann på ett bra sätt på Halmstad under en V75-dag i februari bland annat. Hästen har inte gjort så många starter i år och inte startat sedan Juli, kan behöva loppet enligt Danne men han säger också hon har tränat rejält. Rolig till strax över 10%!

Itsybitsy borde kanske ha svarat Untersteiners häst sista biten senast för att få bästa betyg samtidigt kom den långt ut i banan. Den var rätt så mycket betrodd då i ett liknande gäng, idag har den blivit bortglömd. Känns givet med hård körning i det här loppet vilket kan öppna upp för Jocke Lövgren, som normalt inte är något kuskgeni men som ofta kör defensivt.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:47   #39

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
1-1,3,4,5
2-8 Owen Broline
3-1,2,4,6,8,9
4-6 Panic Launcher
5-1 Poplar Broline.
6-1,2,3,4,5,7,11,12

Mvh Uffe
Lycka till med spelet!
Gammal 2015-10-06, 19:47   #40

Standard

Citat:
Det var ingen rad, det var tre spikar.
behöver inte se mer.
Gammal 2015-10-06, 19:48   #41

Shooters avatar

Standard

Citat:
behöver inte se mer.
Du får inte se mer.
uLFStR491 (+2)
Gammal 2015-10-06, 19:51   #42

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Tack Shooter

Citat:
Lycka till med spelet!
5-1 Poplar Broline, spännande spik. Jag kanske kör en rak platsraket
å DD med den i första. Jag tycker läget/spåret är lite ???.

GodTur Shooter

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:51   #43

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Hahaha...snygg omstart!!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:52   #44

Sharp$: 3475
Standard

Fan varför omstar jävla skit
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:52   #45

Shooters avatar

Standard

Det var i senaste laget att blåsa till omstart. De får nog vara lite snabbare då det kostade en del för dem som laddade.
Gammal 2015-10-06, 19:52   #46

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

För helvete Jägersro, hur fan kan det bli omstart? Störd av vinden!? Det vill jag fan se igen.
Gammal 2015-10-06, 19:53   #47

Sharp$: 1178
Standard

Hur kunde 6an klara sej . vilket skämt
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:53   #48

Standard

V64
Inlämnat: 2015-10-06, 19:38
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Jägersro
Tisdag 2015-10-06
Start: 19:45

Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3
2: 4
3: 9
4: 3, 9
5: 3
6: 4, 11, 12

1x1x1x2x1x3 = 6 rader.

hade inte råd med mer streck.
Gammal 2015-10-06, 19:54   #49

Shooters avatar

Standard

Citat:
V64
Inlämnat: 2015-10-06, 19:38
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Jägersro
Tisdag 2015-10-06

Vadet gäller startnummer

Avd
2: 4
3: 9
4: 3, 9
5: 3
6: 4, 11, 12

1x1x1x2x1x3 = 6 rader.

hade inte råd med mer streck.
Onödigt att lämna in. Det där vadet borde du ha tagit själv.
Gammal 2015-10-06, 19:54   #50

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2486

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Driver dom!? Nu fick ju Dom övriga bränna en del krut!
V64
Inlämnat: 2015-10-06, 19:45
Jägersro
Tisdag 2015-10-06
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 4, 6, 7, 8, 12
3: 2
4: 3, 6, 11
5: 1, 3, 4, 5, 10
6: 2

1x6x1x3x5x1 = 90 rader.
90 x 1 x 1,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:55   #51

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
5-1 Poplar Broline, spännande spik. Jag kanske kör en rak platsraket
å DD med den i första. Jag tycker läget/spåret är lite ???.

GodTur Shooter

Mvh Uffe
Inte säker på att Poplar håller upp ledningen, men jag hoppas på det. Det är en av dem som aspirerar på spets. Jag tror Luddes pålle hoppar.
Gammal 2015-10-06, 19:57   #52

Sharp$: 4151
Standard

Ja så kan det gå när man blåser omstart seeeeent!

Kan man lägga ner för kvällen då!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 19:57   #53

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Ja så kan det gå när man blåser omstart seeeeent!

Kan man lägga ner för kvällen då!
Det lär bli mycket snack om det här. Känns inte riktigt seriöst.
Gammal 2015-10-06, 19:57   #54

Standard

aldrig mer spela på jäger, Doob hade rätt jäv.. amatörbana med konstiga domare och konstiga omstar.. aldrig mer
Gammal 2015-10-06, 19:58   #55

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Vilket jävla skämt alltså, fy fan vad löjligt! Det kommer ju blåsa lika mycket hela kvällen, ska det bli omstart varje lopp då eller!?
Gammal 2015-10-06, 20:00   #56

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Det är sånt här och incidenten uppe i Skellefteå som får mig att tappa tron på travet. Inte byte av hemsida. Jag orkar inte lägga ner massa pengar och tid på denna skit när sånt här avgör det hela.

Trav är på väg utför.
Gammal 2015-10-06, 20:01   #57

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Jägersro är en bana i toppskiktet i de flesta avseendena, men när det gäller banpersonal har man fan landets sämsta! Förmodligen satt väl någon i tornet med ett fett spel på Söderkvists häst.
Gammal 2015-10-06, 20:03   #58

Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jägersro är en bana i toppskiktet i de flesta avseendena, men när det gäller banpersonal har man fan landets sämsta! Förmodligen satt väl någon i tornet med ett fett spel på Söderkvists häst.
Dom har ju spelat dansken
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 20:04   #59

Standard

Säger som många andra skall aldrig mer spela på Jägersro!!! Det är nästan så man kan tro att atg vill att det skall bli hög utdelning idag
Gammal 2015-10-06, 20:07   #60

Sharp$: 1298
Standard

Fy fan vilka amatörer
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 20:08   #61

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Dom har ju spelat dansken
Ja, hoppas på det så de inte får plocka ut nåt.
Gammal 2015-10-06, 20:09   #62

Shooters avatar

Standard

Jag tror inte på konspirationsteorier, men det är jävligt klantigt och ger upphov till mycket misstro och onödiga diskussioner.
Gammal 2015-10-06, 20:17   #63

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jag tror inte på konspirationsteorier, men det är jävligt klantigt och ger upphov till mycket misstro och onödiga diskussioner.
Jag tror inte heller på konspirationsteorier egentligen men Jägersros banpersonal har gjort bort sig så många gånger så man börjar ju undra... Dessutom krävs det ju ingen identifiering med spelkort eller liknande hos när man spelar hos ombud, så möjligheten finns ju om man jobbar på ATG (till skillnad från om man hade jobbat på Svenska Spel eller Unibet till exempel).
Gammal 2015-10-06, 20:21   #64

Sharp$: 6036
Standard

stricker galopperade senast dubbelt och sprang och tog töm i värmningen. dåligt iordning? favoritfall nr 3 på v64 på gång?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 20:22   #65

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Det nya expressupplägget är ju för övrigt för grymt, hoppas man lyckas införa något liknande permanent. Måste vara knepigt för tränare och kuskar men förhoppningsvis kan man hitta ett mellanläge där man iallafall får ner tiden mellan loppen med ett par minuter.
Gammal 2015-10-06, 20:27   #66

ricBLo636s avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2486

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Vinner inte No Gelt Face nu så är det bara att stänga av och ge upp.
Då är man helt fel på allt idag och då lär det ju inte blir bättre.
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 20:35   #67

Standard

Nej, nu tar jag nog en låg paus från trav. Ni får ha det gött p lycka till mer era system. Tröttnat på alla jackpot omgångar m.m
Gammal 2015-10-06, 20:36   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
stricker galopperade senast dubbelt och sprang och tog töm i värmningen. dåligt iordning? favoritfall nr 3 på v64 på gång?
tillfällighet senast? ruggigt fin idag från spets. kanske fördel av att rusa på innern
Gammal 2015-10-06, 20:37   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Nej, nu tar jag nog en låg paus från trav. Ni får ha det gött p lycka till mer era system. Tröttnat på alla jackpot omgångar m.m
helt fel läge för det ju. onsdag och lördag är det ju stora pengar o lira om. jäkligt öppet på lördag också då det kan bli lite utdelning
Gammal 2015-10-06, 20:38   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
helt fel läge för det ju. onsdag och lördag är det ju stora pengar o lira om. jäkligt öppet på lördag också då det kan bli lite utdelning
Lördag kommer jag spela men inget vardags spel. Eftersom V75 är vi ett gäng som spelat i många år och det kommer jag enbart spela inget annat
Gammal 2015-10-06, 20:45   #71

Standard

tvilling nu 10,11
Gammal 2015-10-06, 20:49   #72

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Saknades en hel del träning i Easy To Win tyvärr, nästan skönt ändå att den torskade så att man inte flyger på banpersonalens fiasko i första avdelningen.
Gammal 2015-10-06, 20:50   #73

Sharp$: 1298
Standard

Hon vinner ju hur lätt som helst med 5an om hon lugnar sig lite... Stark prestation av hästen iaf.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-06, 21:25   #74

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Itsybitsy satt klockrent, behärskad styrning av Jocke.
Svara

td