Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-01, 19:32   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Äger inte något häst å spelar inte så hårt tycker jag. inträdet gällde för två också heheh riktigt snällt av atg tycker jag
Fick ett sånt i julas för 2015. Mailade ATG och frågade varför det kom sig och de svarade bara att "vi tyckte att du skulle få en juklapp". Är rätt säker på att det var för att jag omsätter mycket. Jävligt konstigt dock att de inte kunde säga det.

Vad fan menade Bergh i intervjun om att Ulf Eriksson är uppskattad av både manliga och kvinnliga kollegor? Måste ha varit någon intern passning eller.

Intressant sista sväng i första loppet, Erik hade vunnit oavsett men snygg styrning. Så enormt stor skillnad på de bästa och andra, en halvbra kusk hade behövt titta bakåt 15 gånger för att veta vad som händer bakom och köra sådär snyggt. Såg inte Erik titta sig om ordentligt en enda gång.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 19:56   #17

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fick ett sånt i julas för 2015. Mailade ATG och frågade varför det kom sig och de svarade bara att "vi tyckte att du skulle få en juklapp". Är rätt säker på att det var för att jag omsätter mycket. Jävligt konstigt dock att de inte kunde säga det.

Vad fan menade Bergh i intervjun om att Ulf Eriksson är uppskattad av både manliga och kvinnliga kollegor? Måste ha varit någon intern passning eller.

Intressant sista sväng i första loppet, Erik hade vunnit oavsett men snygg styrning. Så enormt stor skillnad på de bästa och andra, en halvbra kusk hade behövt titta bakåt 15 gånger för att veta vad som händer bakom och köra sådär snyggt. Såg inte Erik titta sig om ordentligt en enda gång.
Han är väl inte direkt känd för att vara blyg vad gäller damer precis den gode Eriksson Var garanterat det han menade...

Ang Eriks styrning så håller jag med. Oerhört snyggt!

Blended Scotch ser fin ut i långvagn btw!
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 19:59   #18

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Känns som en till favorit omgång.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 20:06   #19

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Känns som en till favorit omgång.
Det finns två lopp med förutsättningar som skriker skrällpotential nu, hoppas det smäller som planerat där! I de sista två lär det inte hända något revolutionerande direkt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-01, 20:43   #20

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

ser ut som ny jackpot imor, vi kämpar vidare imor v64 kalmar
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td