Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-26, 20:13   #1

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Solvalla 27/9 Kriteriet

Mister JP är min vinnare i Kriteriet. Spets och totalslut, han är för bra för dessa motståndare.

I övrigt vet jag inte riktigt än, men det hinner lösa sig till imorgon.

Första V75-start 14.30 förresten!

Senast redigerad av AndyMart den 2015-09-26 klockan 20:14.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 20:29   #2

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag har två skrällar som jag gillar riktigt mycket till morgondagens omgång. Först Sylvester America i avdelning två som är en mycket bra häst i grunden och känns på gång nu igen efter Sprintermästaren. Stoffe upp också som i mina ögon är en av de mest spelvärda kuskarna. Sedan Jane's Hugo som i sommar har visat sig vara en duglig långdistansare och känns märkligt lite streckad här. Bäst var han för fyra starter sedan när han vann mot Stayereliten på Sprintermästardagen. Sedan avslutade han fint till en andraplats i Malmö Stads Pris efter att ha fått sjätte invändigt och bakspårshästarna i främre träffen. Näst senast blev det helt fel då han fick pressa sig till ledningen och väl där blev ansatt ännu en gång. Sedan fick han en månads vila och gick ut på Halmstad, avslutade 11 sista varvet på lång distans och såg helt okej ut. Roligt drag till 2 %!

I Oaks har jag gillat Tunika väldigt mycket ända sedan debuten, men efter att ha sett Cayenne Ovel försök senast håller jag henne som favorit. Frågan är om den duon inte skulle kunna vara ett lämpligt lås, även om jag har känslan att gardering oftast gynnar sig i de här loppen. I Kriteriet känns faktiskt Mister J.P. spelvärd så som den är streckad i nuläget, trots allt den överlägsna kulltoppen så här långt.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 20:36   #3

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag har två skrällar som jag gillar riktigt mycket till morgondagens omgång. Först Sylvester America i avdelning två som är en mycket bra häst i grunden och känns på gång nu igen efter Sprintermästaren. Stoffe upp också som i mina ögon är en av de mest spelvärda kuskarna. Sedan Jane's Hugo som i sommar har visat sig vara en duglig långdistansare och känns märkligt lite streckad här. Bäst var han för fyra starter sedan när han vann mot Stayereliten på Sprintermästardagen. Sedan avslutade han fint till en andraplats i Malmö Stads Pris efter att ha fått sjätte invändigt och bakspårshästarna i främre träffen. Näst senast blev det helt fel då han fick pressa sig till ledningen och väl där blev ansatt ännu en gång. Sedan fick han en månads vila och gick ut på Halmstad, avslutade 11 sista varvet på lång distans och såg helt okej ut. Roligt drag till 2 %!

I Oaks har jag gillat Tunika väldigt mycket ända sedan debuten, men efter att ha sett Cayenne Ovel försök senast håller jag henne som favorit. Frågan är om den duon inte skulle kunna vara ett lämpligt lås, även om jag har känslan att gardering oftast gynnar sig i de här loppen. I Kriteriet känns faktiskt Mister J.P. spelvärd så som den är streckad i nuläget, trots allt den överlägsna kulltoppen så här långt.
Missade du Swiss Account försök helt? Visserligen kan sånt kosta men den var ju totalt överlägsen och imponerade enormt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Gammal 2015-09-26, 20:42   #4

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Bara 3 mille lirat så strecken just nu säger noll. Tror Mister J.P blir omgången största med råge. Den spikar jag inte trots Goops galna form efter omlagd träning.

Jag tycker Swiss Account imponerade senast som ledde med 40 meter typ hela loppet och vann lätt på finfin tid. Känns som den kan rusa hem Oaksfinalen med. Hoppas den håller sig från rusning på strecken men tyvärr kommer den göra det, kan bli favorit med.?.

Såg Ludde skulle rycka skorna där på Princess Face, runt om. INTE vanligt Ludde gör det, är ju emot det.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 20:49   #5

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Bara 3 mille lirat så strecken just nu säger noll. Tror Mister J.P blir omgången största med råge. Den spikar jag inte trots Goops galna form efter omlagd träning.

Jag tycker Swiss Account imponerade senast som ledde med 40 meter typ hela loppet och vann lätt på finfin tid. Känns som den kan rusa hem Oaksfinalen med. Hoppas den håller sig från rusning på strecken men tyvärr kommer den göra det, kan bli favorit med.?.

Såg Ludde skulle rycka skorna där på Princess Face, runt om. INTE vanligt Ludde gör det, är ju emot det.
Japp, hinner förändras en hel del

Visst känns Swiss Account mycket intressant om den håller sig till nuvarande procent men det känns långsökt. Ändå given på bongen med tanke på hur fantastiskt fin hon var i försöket.

Var har du läst att Ludde rycker skorna på henne? Det är isf ENORMT intressant men han har ju inte ryckt skorna på nån treåring hittills i år iaf.
Gammal 2015-09-26, 20:52   #6

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Japp, hinner förändras en hel del

Visst känns Swiss Account mycket intressant om den håller sig till nuvarande procent men det känns långsökt. Ändå given på bongen med tanke på hur fantastiskt fin hon var i försöket.

Var har du läst att Ludde rycker skorna på henne? Det är isf ENORMT intressant men han har ju inte ryckt skorna på nån treåring hittills i år iaf.
Läste det i hans krönika på Aftonbladet.

Ludde säger även i Ronden att det är pga att hon bara ska tävla fyraåringssäsongen ut, så därför redan nu.
AndyMart (+5)

Senast redigerad av Helge den 2015-09-26 klockan 20:56.
Gammal 2015-09-26, 20:58   #7

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Läste det i hans krönika på Aftonbladet.

Ludde rycker skorna för att hon ska bara tävla som 3 och 4 åring, sen avel .
Källa travronden
Helge (+3)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 21:06   #8

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Missade du Swiss Account försök helt? Visserligen kan sånt kosta men den var ju totalt överlägsen och imponerade enormt.
Jag missade alla försök då jag var utomlands, har bara sett Cayenne Ovels i efterhand. Får kika på Swiss Account senare...
AndyMart (+1)
Gammal 2015-09-26, 21:12   #9

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jag förstår också att strecklistan säger lite då omsättningen är liten. Men lyssnar man på snacket runt omgången verkar det som många är skeptiska till Mister J.P. Jag tror Heavy Sound blir omgångens största. Jag gissar på Mister J.P. 55 % och Heavy Sound 65 %. Vad tror du?
Gammal 2015-09-26, 21:16   #10

Helges avatar

Standard

Citat:
Jag förstår också att strecklistan säger lite då omsättningen är liten. Men lyssnar man på snacket runt omgången verkar det som många är skeptiska till Mister J.P. Jag tror Heavy Sound blir omgångens största. Jag gissar på Mister J.P. 55 % och Heavy Sound 65 %. Vad tror du?
Jag tror tvärtom, precis tvärtom.

Gammal 2015-09-26, 21:25   #11

AndyMarts avatar

Standard

Får jag över 2 gånger på Mister JP imorgon hos ATG ska jag spela ner den under igen så den hamnar rätt.
Gammal 2015-09-26, 21:29   #12

Helges avatar

Standard

Citat:
Får jag över 2 gånger på Mister JP imorgon hos ATG ska jag spela ner den under igen så den hamnar rätt.
Aldrig sett dig vurma för en häst som den, aldrig.
Gammal 2015-09-26, 21:41   #13

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Aldrig sett dig vurma för en häst som den, aldrig.
Har tjatat lika mycket om en annan, säkert ännu mer än denna men då var jag inte lika aktiv på forum osv.

Nu Pagadi hette den herren och vad jag kan minnas blev han ganska hyfsad hihi Men torskade lite pengar på den gjorde jag, t.ex. i Fyraåringseliten när Erik låg och sov som en åsna nere i kön.

Fast egentligen var det enda jag sa där att jag värderar chanserna till över 50 %
Gammal 2015-09-26, 21:45   #14

Helges avatar

Standard

Citat:
Citat:
Har tjatat lika mycket om en annan, säkert ännu mer än denna men då var jag inte lika aktiv på forum osv.

Nu Pagadi hette den herren och vad jag kan minnas blev han ganska hyfsad hihi Men torskade lite pengar på den gjorde jag, t.ex. i Fyraåringseliten när Erik låg och sov som en åsna nere i kön.
Häftigt va mitt nick på olika forum för länge sedan (hundar).

Men att hårt startande 2-åringar blir stora stjärnor är ovanligt, han har mycket kvar att bevisa i de sammanhangen. Hoppas de får ordning på travet, senast var han halt enligt vår veterinär Meri på twitter, under och efter loppet.
Gammal 2015-09-26, 21:59   #15

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Jag kan tänka mig att Goopen torskar i morgon. Kanske vinner hans andra häst eller Kihlström som brukar hålla sig framme när det är stora pengar på gång.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 22:08   #16

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Häftigt va mitt nick på olika forum för länge sedan (hundar).

Men att hårt startande 2-åringar blir stora stjärnor är ovanligt, han har mycket kvar att bevisa i de sammanhangen. Hoppas de får ordning på travet, senast var han halt enligt vår veterinär Meri på twitter, under och efter loppet.
Behövde i princip aldrig kämpa som tvååring, var bara allmänt överlägsen. Varit precis samma i år.

För mig är det en undantagshäst, går inte att jämföra med sådana som Onceforall Face, Denim Boko och de som alla andra tjatar om som bara varit bra under tvååringssäsongen. Finns flera jättestjärnor som startat som tvååringar också. Kolla på Raja Mirchi, var inte han helt okej även efter tvååringssäsongen? Nuncio? Malabar Circle Ås, Quid Pro Quo, Revenue.. Sen har vi amerikanarna Donato Hanover, Muscle Hill..

Vinner Mister JP imorgon har han sprungit in 6,2 miljoner på tio starter, då har man inte mycket kvar att bevisa.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-09-26 klockan 22:11.
Gammal 2015-09-26, 22:13   #17

Helges avatar

Standard

Citat:
Behövde i princip aldrig kämpa som tvååring, var bara allmänt överlägsen. Varit precis samma i år.

För mig är det en undantagshäst, går inte att jämföra med sådana som Onceforall Face, Denim Boko och de som alla andra tjatar om som bara varit bra under tvååringssäsongen. Finns flera jättestjärnor som startat som tvååringar också. Kolla på Raja Mirchi, var inte han helt okej även efter tvååringssäsongen? Nuncio?

Vinner Mister JP imorgon har han sprungit in 6,2 miljoner på tio starter, då har man inte mycket kvar att bevisa.
Överlag så har de flesta gjort sitt, tråkigt men sant. Anses inte fint att starta i tvåårslopp på många håll, det kostar för mycket. Hoppas denna får gå en fin framtid till mötes. Det visar sig Blir andra bullar när det hårdnar mot äldre än andra bebisar.
Gammal 2015-09-26, 22:14   #18

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Mister J.P är en undantagshäst och jag tycker 42% är rätt streckvärt på honom. Dessutom har Björn 3 hästar i loppet så det finns utrymme för lite taktiska manövrar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 22:26   #19

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

HS borde bli störst.
Vem ska slå den ???

Citat:
Gammal 2015-09-26, 22:26   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PeepingVoucher Visa inlägg
Nersnacket på JP är ju fan bara löjligt. Media drevet .....
Nej, inte i mitt fall. Aldrig gillat när den schabblat med travet sista biten, det även innan denna start. Bara kolla tidigare inlägg och se hur mycket jag torskat på det Så säkert även nu, men nej spikar inte.
Gammal 2015-09-26, 22:29   #21

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
HS borde bli störst.
Vem ska slå den ???
Goop vill bara ha odds på sin JP och spikar Heavy samt omnämner sin barfotadansande M.T.

Vad som borde bli störst och vad som blir det är två olika saker.

Jag tror JP blir störst (rejält) men Heavy borde bli det.
Gammal 2015-09-26, 22:34   #22

Manprinsens avatar

Standard

Janne Norberg blir lite av nyckelkusk i morgon. Letar man pengar så är Digital Collection och Camilo Boko rätt intressanta.
Gammal 2015-09-26, 22:43   #23

AndyMarts avatar

Standard

Heavy Sound har allt upplagt men jag spikar aldrig Haugstad till den procenten. Finns inte. Camelot Sisu är bra och Erik på Nurmos häst är vasst.
putte64 (+1)
Gammal 2015-09-26, 22:48   #24

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vad Goop tycker är en helt annan sak.
HS har visat sig bäst av dessa tycker jag, även om 2,3,12 har gjort det bra också.
Het och/eller dödens enda faran, men jag tror alla vill ha rygg.

Citat:
Goop vill bara ha odds på sin JP och spikar Heavy samt omnämner sin barfotadansande M.T.

Gammal 2015-09-26, 22:56   #25

Helges avatar

Standard

Citat:
Vad Goop tycker är en helt annan sak.
HS har visat sig bäst av dessa tycker jag, även om 2,3,12 har gjort det bra också.
Het och/eller dödens enda faran, men jag tror alla vill ha rygg.
Nu avsåg jag var strecken kommer hamna. Jag tror JP blir omgångens största favorit, kanske underskattar jag alla negativa rapporter som kommer, men tror så ja. Folk ser bara alla raka vinster, obesegrad.
putte64 (+1)
Gammal 2015-09-26, 23:17   #26

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Jag kommer att gardera samtliga stora favoriter imon, spikarna hamnar på Come And See i första avd och Trading i fjärde avd.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 00:10   #27

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
HS borde bli störst.
Vem ska slå den ???
Jag är helt enig, bara gissade var strecken kommer hamna.
Gammal 2015-09-27, 00:12   #28

Sharp$: 2030
Standard

Haha, Kenneth Haugstad som omgångens största. Ingen tvekan att den ska fällas. Hästar som får Kenneth upp är alltid överstreckade. Bara att spika andrahandaren och gå vidare.

Det är inte ens vettigt att spika KH och HS ur varianssynpunkt. För värdefullt att gå emot.

Senast redigerad av forbidden_closet den 2015-09-27 klockan 00:18.
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 00:15   #29

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:

En tränare borde väl vilja ha så lågt odds som möjligt på sin häst i ett storlopp, om något? Ju lägre odds på favoriten, desto mer respekt får den hos motståndarna.
Gammal 2015-09-27, 08:36   #30

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

12.Allan Wadd vet att det är bakspår men det skiter vi travspelare i när infos ges att hästen kan kliva runt hela skiten idag.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 08:40   #31

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
12.Allan Wadd vet att det är bakspår men det skiter vi travspelare i när infos ges att hästen kan kliva runt hela skiten idag.
Och varför skulle den klara av att gå runt hela gänget när den som bäst klarat av att vinna ett sketet 30k lopp på de senaste fem starterna, det var dessutom från innerspåret...
Gammal 2015-09-27, 09:25   #32

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

MR JP finns till 3.30
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 10:14   #33

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

borde det inte vara dags för idi att få sätta nosen först den här gången
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 10:26   #34

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
MR JP finns till 3.30

Spelar inte hos bookies. Redan stångat mig blodig med de när jag skulle ta ut pengar och försöka spela mer än en femma på trav.
Gammal 2015-09-27, 10:30   #35

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Swiss Account bombar till spets och har bra chans att hålla undan om hon inte ligger på för mycket. Min chansspik i omgången!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 10:32   #36

oinkks avatar

Sharp$: 1073
Standard

Vem spetsar i 7e?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 10:34   #37

Standard

Men om det nu stämmer att det blir bfro på princess face så lär det väl gasas från dödens i vanlig ordning av ludde, bäddar väl ganska hårt för Tunika?

Citat:
Ursprungligen postat av Gasellen Visa inlägg
Swiss Account bombar till spets och har bra chans att hålla undan om hon inte ligger på för mycket. Min chansspik i omgången!
Gammal 2015-09-27, 10:51   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Vem spetsar i 7e?
Tror det handlar om 1 eller 7, båda är snabba ut
oinkk (+1)
Gammal 2015-09-27, 10:59   #39

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Citat:

6.5ggr högg man någon månad innan kvalen
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 11:09   #40

Helges avatar

Standard

Kimono Pearl droppa snabbt från 15/4.25 till 10/3.25 på Bet365. #tvåminuter
Gammal 2015-09-27, 11:25   #41

Standard

Pythagoras Face för mig stenklar.

fick 5.75 lite snålt.
Gammal 2015-09-27, 11:30   #42

Manprinsens avatar

Standard

Är det nån idé att försöka välta Heavens Door på V4:an?
Gammal 2015-09-27, 11:35   #43

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
Men om det nu stämmer att det blir bfro på princess face så lär det väl gasas från dödens i vanlig ordning av ludde, bäddar väl ganska hårt för Tunika?
Det är ett mycket möjligt loppscenario men Swiss Account borde tåla ett högt tempo, varvade själv på 1,12 senast.
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 11:38   #44

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Är det nån idé att försöka välta Heavens Door på V4:an?
Jag spikar nog den och Balzac du Chatelet (om inget negativt kommer fram).
Gammal 2015-09-27, 11:39   #45

Standard

En påställd Wingaite C.H lär ju göra det surt för favoriten som jag tycker är för stor idag.

Tvilling 4.Wingate C.H 12 Allan Wadd ger bra.
Gammal 2015-09-27, 11:43   #46

oinkks avatar

Sharp$: 1073
Standard

Spik Saveur eller kan Idi hålla undan?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 11:50   #47

Helges avatar

Standard

Citat:
nere på 8/2.75 nu.

ATG 6% och vinnarodds 4.44 just nu, det lassas.

Senast redigerad av Helge den 2015-09-27 klockan 11:58.
Gammal 2015-09-27, 11:58   #48

Standard

Har det kommit nåt nytt på kimono pearl eller vad händer?
Citat:
nere på 8/2.75 nu.
Gammal 2015-09-27, 11:59   #49

Standard

Citat:
nere på 8/2.75 nu.

ATG 6% och vinnarodds 4.44 just nu, det lassas.

Unibet ingen rörelse 9.75/3.00
Gammal 2015-09-27, 12:04   #50

Manprinsens avatar

Standard

Skoryck på Tunika, kliar lite i min hammare i alla fall?
Gammal 2015-09-27, 12:14   #51

Sharp$: 271
Standard

Vad tror bingon heavy sound idag?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 12:15   #52

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
Har det kommit nåt nytt på kimono pearl eller vad händer?
Inte direkt men Goops hysteriska form på hästarna, springspår, kommer hamna bra till, wroooom.
Gammal 2015-09-27, 12:22   #53

Madmans avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2653
Standard

svaret på Björnkollen...
Madman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 12:24   #54

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Unibet ingen rörelse 9.75/3.00
Sänktes ytterligare till 7.50 nu.
Gammal 2015-09-27, 12:30   #55

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 915
Standard

Tycker 8% på Exodus Hanover är ett fynd borde vara dags o vinna snart!!!
Kanske idag
Sulan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 12:52   #56

Shooters avatar

Standard

51 spänn efter V4-1 var ju inte tokigt på en sådan häst.
Gammal 2015-09-27, 12:56   #57

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Någon som har en kommentar från Oskar Svanberg angående Usain Henna? Ser att den är anmäld barfota runt om.
Gammal 2015-09-27, 12:59   #58

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Citat:
Någon som har en kommentar från Oskar Svanberg angående Usain Henna? Ser att den är anmäld barfota runt om.
...schysh...4%..
Enda jag hittat =
Spoiler:
7 Usain Henna (Oskar Svanberg) var ­längre fram än vad jag kunde begära i come­backen. Aviserade ett passivt upplägg men kände i tömmarna att det bara var att köra. Gick i mål med gott om krafter kvar. Skulle ha startat 11/9 men var röd i halsen, säger Oskar.

Good luck ,
L
Emeffeff (+10)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 13:03   #59

Helges avatar

Standard

Citat:
nere på 6/2.25 nu, jösses
Gammal 2015-09-27, 13:05   #60

Helges avatar

Standard

Citat:
Ska gå ¢¢ enligt SS stallbacksrapport, taktiken sen avgörs på hur han känns.
Emeffeff (+5)
Gammal 2015-09-27, 13:09   #61

Shooters avatar

Standard

Stark prestation av favoriten. Hade dock garderat rejält.
Gammal 2015-09-27, 13:17   #62

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3585
Standard

en fråga brukar blir bra utdelning så här dags?
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 13:23   #63

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Global Revenge vill man gärna tro en del på idag men lär väl behöva vara fruktansvärt bra i dag om han skall lyckas klara av Hela Melanderklanen. Risk att de offras i omgångar så att Volstead får loppet
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 13:29   #64
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Spik Saveur eller kan Idi hålla undan?
Jag måste ha missat något. Varför är Sauveur så stor favorit? Har väl inte varit helt outstanding i sina senaste starter? Visst, var bra näst senast men bara "sådär" i senaste starten, tveksamt om han är jättegynnad av 3140 och har 40 meter fram till Idi. Dessutom inte vassaste kusken i fältet....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 13:30   #65
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Global Revenge vill man gärna tro en del på idag men lär väl behöva vara fruktansvärt bra i dag om han skall lyckas klara av Hela Melanderklanen. Risk att de offras i omgångar så att Volstead får loppet
MP är i alla fall väldigt optimistisk....
Gammal 2015-09-27, 13:32   #66

Shooters avatar

Standard

Fan! Jorma sätter sig fast i andraspår och blir därefter störd och tillbakadragen av en galopperande häst.
Gammal 2015-09-27, 13:34   #67

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
MP är i alla fall väldigt optimistisk....
När är han inte det? Denna tror han inte kan förlora idag. Han kan ha rätt.
Gammal 2015-09-27, 13:41   #68
Banned

Standard

Citat:
När är han inte det? Denna tror han inte kan förlora idag. Han kan ha rätt.
Det är ju just det....när vågar man ta en sån på orden? Men stämmer det så är det nog en bra kandidat till spik-on-the-week....
Gammal 2015-09-27, 13:43   #69

drakens avatar

Standard

Hästen är mycket bra och säkert i mycket fin författning. Beror nog mest på hur Melander lyckas med sin stallkörning om han vinner eller inte
Gammal 2015-09-27, 13:44   #70

Manprinsens avatar

Standard

Finns det nått minus på Heavy Sound egentligen? Kan han torska?
Gammal 2015-09-27, 13:46   #71

Helges avatar

Standard

Citat:
Det är ju just det....när vågar man ta en sån på orden? Men stämmer det så är det nog en bra kandidat till spik-on-the-week....
men är skor runt om anmält nu, ¢¢ så hade han lovat vinst, inte bränt med med c¢ men nu cc. Iaf jänkarvagn ffg. Nej, jag spikar inte.
Gammal 2015-09-27, 13:47   #72
Banned

Standard

Citat:
Finns det nått minus på Heavy Sound egentligen? Kan han torska?
Skämtar du? Kenneth "Skalman" Haugstad? Han som gett sovklockan ett ansikte? Hur menar du att han ska vinna idag? Får inte iväg hästarna från start, får inte fart på hästarna under loppet och kör alltid för sent....

Björn i spets, runt om, låter mycket troligare...
Gammal 2015-09-27, 13:49   #73

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Skämtar du? Kenneth "Skalman" Haugstad? Han som gett sovklockan ett ansikte? Hur menar du att han ska vinna idag? Får inte iväg hästarna från start, får inte fart på hästarna under loppet och kör alltid för sent....

Jo kusken känner vi till men utöver det? Sen är jag inte så säker på att Björn svarar om Kenneth kommer tidigt. Lät inte riktigt så i Björnkollen heller.
Han behöver bara få iväg hästen felfritt och köra rakt fram så blir han släppt till ledningen?
Gammal 2015-09-27, 13:50   #74

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Mister J.P. är till och med mindre streckad än i går just nu. Vad hände med omgångens överlägsta största Helge?
Gammal 2015-09-27, 13:52   #75

Helges avatar

Standard

Citat:
Mister J.P. är till och med mindre streckad än i går just nu. Vad hände med omgångens överlägsta största Helge?
Jag hade brakfel och förvånad ännu.
Kan inte ens skylla på fylla.
Gammal 2015-09-27, 13:54   #76

Manprinsens avatar

Standard

Det är bara galopp som kan fälla Mister J.P.
Gammal 2015-09-27, 13:56   #77

Helges avatar

Standard

Citat:
Det är bara galopp som kan fälla Mister J.P.
Jag garderar och hoppas innerst i mitt hjärta Nurmos/Kontio tar både Oaks och Kriteriet. Men spikar bara Swissen av dom två.
Gammal 2015-09-27, 13:59   #78

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Jag trodde också att JP skulle bli större favorit när startlistorna släpptes, men det verkar som att många vill fälla honom. Galopp emot tycker jag ändå är lite överdrivit. Auktionen och distansen är trots allt två berättigade frågetecken. Men till 40 % är spiken given för mig.
Gammal 2015-09-27, 14:14   #79

drakens avatar

Standard

Man ser att många tittar på Björnkollen. Säger Björn att hästen inte är superklar så garderar många. Jag tyckte Readly Express var hur bra som helst i kvalet. Tror att den göra motstånd men endast 40% på MR JP kommer aldrig att hända igen.
Gammal 2015-09-27, 14:14   #80
Banned

Standard

Eftersom jag fick så bra (!) utdelning igår så tillåter jag mig att göra ett litet favoritbetonat system idag.

V75
Inlämnat: 2015-09-27, 14:12
Solvalla
Söndag 2015-09-27
Start: 14:30
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 9 Timbal
2 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10
3 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13
4 3, 6
5 2, 4
6 3, 4, 5
7 1, 15

1x7x9x2x2x3x2 = 1512 rader.
1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Gammal 2015-09-27, 14:17   #81

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Time Machine har gått bra tider två senaste loppen och tillbaka på favoritdistansen nu. Kan visserligen bli lite rullig med barfota runt om, men till 7% på den kusen, på den här distansen gör den till en spik för mig.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 14:18   #82
Banned

Standard

Citat:
Jo kusken känner vi till men utöver det? Sen är jag inte så säker på att Björn svarar om Kenneth kommer tidigt. Lät inte riktigt så i Björnkollen heller.
Han behöver bara få iväg hästen felfritt och köra rakt fram så blir han släppt till ledningen?
Missgynnad av distans? Att tävlingarna avgörs på en söndag? Att han är Valack? Att jag inte har med honom....?
Gammal 2015-09-27, 14:26   #83

Manprinsens avatar

Standard

Tough Cookie nu, spets och slut Björn!
Gammal 2015-09-27, 14:29   #84

Shooters avatar

Standard

Första loppet bör ju nian vinna. Spik!
Gammal 2015-09-27, 14:30   #85

Manprinsens avatar

Standard

Hopplös jävla häst det där, totalt mosig i psyket.
Gammal 2015-09-27, 14:33   #86

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Kom igen MAGNESIA!!!!

Fy fan vad jävla tråkigt!

Unnade både Oskar och min kupong den vinsten!

Senast redigerad av Speedyearl den 2015-09-27 klockan 14:35.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 14:33   #87

Shooters avatar

Standard

Timbal ska ju vinna ett sånt här lopp, men förra loppet mot hingstarna kanske satt i benen.
Gammal 2015-09-27, 14:33   #88

Manprinsens avatar

Standard

Jävla lallare
Gammal 2015-09-27, 14:34   #89

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Stenhårt va? Hoppas Magnesia...
Gammal 2015-09-27, 14:35   #90

Manprinsens avatar

Standard

JAAAAAAAAAAAAA
Gammal 2015-09-27, 14:36   #91

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Helvete, trodde allt var klart när de intervjuade Oskar J.
Gammal 2015-09-27, 14:38   #92
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Timbal ska ju vinna ett sånt här lopp, men förra loppet mot hingstarna kanske satt i benen.
10 dgr för lite...? Nä, bättre om Norberg hade suttit kvar...varför körde han som en idiot när det gått så fort första varvet? Har han ingen klocka med sig i sulkyn?
Gammal 2015-09-27, 14:38   #93

Manprinsens avatar

Standard

Surt för Oskar men han var inte ens på tapeten för mig i sådana här sammanhang. Johnny Takter din mästerliga jävla travvirtuos!
asgaya3141 (+5)
Gammal 2015-09-27, 14:39   #94

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Fan..sitter med 3.6.4.8.9..........valde bort 7 =liten dumstrut..Hade ju varit klockrent med en 2%:e i inledningen..
Bah..
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 14:40   #95

Helges avatar

Standard

Citat:
Surt för Oskar men han var inte ens på tapeten för mig i sådana här sammanhang. Johnny Takter din mästerliga jävla travvirtuos!
men sluta va otrogen mot Goop nu
hugotheboss (+2)
Gammal 2015-09-27, 14:40   #96

Shooters avatar

Standard

Citat:
10 dgr för lite...? Nä, bättre om Norberg hade suttit kvar...varför körde han som en idiot när det gått så fort första varvet? Har han ingen klocka med sig i sulkyn?
Borde ha hållit bättre. Att han gick fram efter 1000 m när det gått drygt 12 kan inte ha varit orsaken.
Gammal 2015-09-27, 14:41   #97

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
men sluta va otrogen mot Goop nu
Han galopperar ju bara
Helge (+3)
Gammal 2015-09-27, 14:42   #98

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Jag tyckte inte det gick så fort när han gick, och han bjöds ju på spets. Nej, Timbal var skyldig att vinna med det loppet.
Gammal 2015-09-27, 14:44   #99

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Haha, vilket sjukt oflyt man har för tillfället. Johnny hade aldrig varit säkrare på att han torskade. Har de visat målfotot?
Gammal 2015-09-27, 14:45   #100

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Haha, vilket sjukt oflyt man har för tillfället. Johnny hade aldrig varit säkrare på att han torskade. Har de visat målfotot?
Ja, hästen sträckte ut och hade ena hoven före typ.
Gammal 2015-09-27, 14:45   #101

Standard

Citat:
De visade nyss..jag kunde då inte se att Johnny var först iaf!!

Så sjukt oflyt att inte Oskar vann..hade rensat fint som fan!
Gammal 2015-09-27, 14:47   #102

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
De visade nyss..jag kunde då inte se att Johnny var först iaf!!

Så sjukt oflyt att inte Oskar vann..hade rensat fint som fan!
Då måste du ta på dig glasögonen för jag tyckte det syntes ganska tydligt att Johnny var först.
Gammal 2015-09-27, 14:49   #103

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Någon får gärna lägga ut målfotot om det går att fixa, dåligt att man inte kan fixa det i tv-sändningen.
Gammal 2015-09-27, 14:49   #104

Manprinsens avatar

Standard

Cattis ser ut som en äkta lyxhustru, men jävlar så skitig bil invändigt.
Gammal 2015-09-27, 14:55   #105

Manprinsens avatar

Standard

Härligt Erik!!!
Gammal 2015-09-27, 14:56   #106

Helges avatar

Standard

Händer Pihlström får rätt med sina klaringar.

Gammal 2015-09-27, 14:57   #107

Shooters avatar

Standard

Fin prestation av skriket i V75-2. Snyggt! Nu börjar V5, där jag spikat Sauveur och Heavy Sound.
Gammal 2015-09-27, 15:01   #108

Standard

Citat:
Händer Pihlström får rätt med sina klaringar.

Synd att han skriker ut var och varannan häst på det här viset så svårt att veta när man ska ta han på allvar!
Gammal 2015-09-27, 15:06   #109

Helges avatar

Standard

Citat:
Synd att han skriker ut var och varannan häst på det här viset så svårt att veta när man ska ta han på allvar!
Ja, sant men jag gillar det ändå man vet ju att han gör så. Men alla kan ju inte veta det iofs, tänker på nya spelare främst.
Gammal 2015-09-27, 15:12   #110

Standard

Citat:
Jag trodde också att JP skulle bli större favorit när startlistorna släpptes, men det verkar som att många vill fälla honom. Galopp emot tycker jag ändå är lite överdrivit. Auktionen och distansen är trots allt två berättigade frågetecken. Men till 40 % är spiken given för mig.
Va, ska dom ha auktion på Mr JP? Före eller efter loppet? Får hoppas att hans aktion är bra i loppet då om dom ska få bra betalt....
znipstern (+1)
Gammal 2015-09-27, 15:19   #111

Shooters avatar

Standard

Helt överlägsen spik!
Gammal 2015-09-27, 15:19   #112

Manprinsens avatar

Standard

Så jävla skön spik

Björn 2:a trots hopplöst läge, grym form!
Gammal 2015-09-27, 15:19   #113

Standard

Bra Åke!

Nu var spiken inne iaf!

Skräll nu tack!
Gammal 2015-09-27, 15:28   #114
Banned

Standard

Citat:
Bra Åke!

Nu var spiken inne iaf!

Skräll nu tack!
Det var väl här det skulle kunna ha hänt något? Nä, nu blir det favoritparad resten. Bara att stänga börsen och börja titta på nästa omgång.
Gammal 2015-09-27, 15:28   #115

Manprinsens avatar

Standard

Malmroth är så jävla kåt på att fälla Mister JP så det blir löjligt.
Gammal 2015-09-27, 15:31   #116

Shooters avatar

Standard

Kom igen nu Adrian! Här kan det komma en liten rensare.
Gammal 2015-09-27, 15:32   #117

Shooters avatar

Standard

Citat:
Malmroth är så jävla kåt på att fälla Mister JP så det blir löjligt.
Det vore naturligtvis en prestation att stå obesegrad även efter Kriteriet, men jag hoppas också på att fälla honom då det är spel det handlar om.
Gammal 2015-09-27, 15:33   #118

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det vore naturligtvis en prestation att stå obesegrad även efter Kriteriet, men jag hoppas också på att fälla honom då det är spel det handlar om.
Jo jag har också garderat i det loppet men hästen ser precis likadan ut som tidigare och "trodde han skulle trava lite bättre" är ju bara skitsnack.
Gammal 2015-09-27, 15:37   #119

Standard

Citat:
Det var väl här det skulle kunna ha hänt något? Nä, nu blir det favoritparad resten. Bara att stänga börsen och börja titta på nästa omgång.
Jaså? En 2 procentare torskade med en överläpp i första te.x?!

Tror INTE det blir favoritparad...
Gammal 2015-09-27, 15:39   #120

Standard

Bara hoppas att Heavy Sound underpresterar eller hoppar så kan det bli lite pengar!
Gammal 2015-09-27, 15:40   #121

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Va, ska dom ha auktion på Mr JP? Före eller efter loppet? Får hoppas att hans aktion är bra i loppet då om dom ska få bra betalt....
Haha, skrev lite snabbt där. Aktion ska det givetvis vara.
Gammal 2015-09-27, 15:40   #122

Shooters avatar

Standard

Dagens andra skrik - Jormas uppsittning - ser lite knepig ut. Undrar om den inte hoppar bort sig.
Gammal 2015-09-27, 15:44   #123

Standard

Fy fan vilken feg ynkrygg Haugstad är
Gammal 2015-09-27, 15:46   #124

Standard

Vad var det du sa om favoritparad Stänkarn?
Gammal 2015-09-27, 15:46   #125

Standard

Citat:
Fy fan vilken feg ynkrygg Haugstad är
Och så har han en sanslös tur också den jäveln
Gammal 2015-09-27, 15:47   #126

Manprinsens avatar

Standard

Fan vad leds man blir...
Gammal 2015-09-27, 15:47   #127

Shooters avatar

Standard

Förbannade skit! Bytte bort femman mot ettan då brorsan trodde på den.
Gammal 2015-09-27, 15:47   #128

Helges avatar

Standard

Walmann tror på vinst i både Kriteriet och i Oaks. 1/2 so far.

http://files.atg.se/dynamic_files/py...66068_51121946
Gammal 2015-09-27, 15:48   #129

Manprinsens avatar

Standard

Bara att konstatera att det lönar sig att sitta still i båten och lägga sig på innerspår i dessa lopp. Kenneth har lärt sig av Örjan. Låt alla andra göra bort sig så kommer luckan tillslut.
Gammal 2015-09-27, 15:50   #130

Standard

Luddes är moralisk vinnare
Gammal 2015-09-27, 15:50   #131

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Synd att inte Ludde fick vinna, fint lopp av Princess Face!
Gammal 2015-09-27, 15:51   #132

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Kenneth släpper ju egentligen till fel häst även om det blev jävligt rätt den här gången.
Gammal 2015-09-27, 15:52   #133

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Skrattretande vilken tur den mannen besitter. Kvittar vad för sorts häst han kör när sånt här händer. Unnar inte honom vinsten med tanke på hur han kör i övrigt.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 15:52   #134

Standard

Nu har Haugstad vunnit klart får vi hoppas!
Gammal 2015-09-27, 15:53   #135

Manprinsens avatar

Standard

Kenneth är en sympatisk kille, men nån bra kusk är han inte. Kul för honom att han fick vinna i alla fall.

Bara att börja helgardera sån här skit, slutar aldrig som man tänkt sig ändå.
Gammal 2015-09-27, 15:54   #136

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Luddes är moralisk vinnare
Jag kan bara hålla med. Pisstråkigt när man byter häst.
Gammal 2015-09-27, 15:55   #137

Madmans avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2653
Standard

kul

Citat:

när besserwissers får svar på tal
Madman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 15:56   #138

Sharp$: 50511
Standard

Från ALLTID med skor till barfota runtom idag - kanske vägde Tunika för lätt. I så fall är inte dubbelrött alltid så bra.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 15:56   #139

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Madman Visa inlägg
när besserwissers får svar på tal
Var inte ens det loppet vi syftade på där, så ta det lugnt med besserwissrandet tack.
Gammal 2015-09-27, 15:56   #140

Standard

Tala om en ovärdig vinnare i Oaks, det blev verkligen ett snopet avslut på loppet. Av någon anledning fick jag med den på V7, troligen beroende på Wahlmanns uttalande att hon skulle vinna, men undrar om han verkligen trodde på det själv....
Gammal 2015-09-27, 15:57   #141

Sharp$: 1097
Standard

Asså hade inte tunika hoppat så vinner aldrig haugstad.. enkelt... men man behöver tur ibland
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 15:58   #142

Manprinsens avatar

Standard

Haha, blev lite antiklimax med den segraren... Alla låter som nån har dött ungefär.
Gammal 2015-09-27, 15:59   #143

Sharp$: 852

Bäst på häst!
Stats: 1 - 1 - 0
ROI: 85.71%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Snoken sitter lavad och klar med 1*5*8 på slutet när det gäller V7án...?!
paulorozzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 15:59   #144

Standard

Sitter och funderar på vad Haugstad skja kunna hitta på för korkad manöver för att torska med storfavoriten i nästa lopp....
Gammal 2015-09-27, 16:00   #145

Standard

Fyfan va tröttsamt. Ludde förlorar ju på eget grepp, men det är ju samtidigt så han kör.. Fyfan va surt. Hade haft monsterbång med sjuan ...

Ååååh sån oflyt varje jävla gång, äckel norrman.. DU förtjänar inte denna segern om någon.. Men men. Bitter man är
Gammal 2015-09-27, 16:02   #146

Manprinsens avatar

Standard

Tunika kan inte ha varit helt i ordning, segern borde vara klar så fort Björn glider till spets.
Gammal 2015-09-27, 16:03   #147

Shooters avatar

Standard

Som väntat hoppade Jormas häst bort sig i starten. Såg som sagt knepig ut.
Gammal 2015-09-27, 16:03   #148

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Tunika kan inte ha varit helt i ordning, segern borde vara klar så fort Björn glider till spets.

Den var ju klar när han hoppar?
Gammal 2015-09-27, 16:03   #149

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av paulorozzi Visa inlägg
Snoken sitter lavad och klar med 1*5*8 på slutet när det gäller V7án...?!
SS också bra på det, spikx4x12 kvar....
Gammal 2015-09-27, 16:04   #150

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Den var ju klar när han hoppar?
Helt tomt i tanken i sista sväng och slaka tömmar. Tror hon hoppade av ren trötthet. Måste varit sjukdom eller nått.
Gammal 2015-09-27, 16:06   #151

Shooters avatar

Standard

Citat:
Helt tomt i tanken i sista sväng och slaka tömmar. Tror hon hoppade av ren trötthet. Måste varit sjukdom eller nått.
Precis min åsikt.
Gammal 2015-09-27, 16:07   #152

Standard

Citat:
SS också bra på det, spikx4x12 kvar....
Ser nu att dom uppdaterade sitt spelförslag och tog bort Global Revenge som spik och gick på 9:an som spik i 4:e avd. på båda systemen. Så nu var dom borta, aldrig bra att ändra sig......
Gammal 2015-09-27, 16:07   #153

AndyMarts avatar

Standard

Snarare skoryck för första gången som ställde till det. Var inte tröttare än Princess Face iaf.
Gammal 2015-09-27, 16:09   #154

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fyfan va tröttsamt. Ludde förlorar ju på eget grepp, men det är ju samtidigt så han kör.. Fyfan va surt. Hade haft monsterbång med sjuan ...

Ååååh sån oflyt varje jävla gång, äckel norrman.. DU förtjänar inte denna segern om någon.. Men men. Bitter man är
Hur förlorar ludde på eget grepp ? det enda felet han gör att han trycker upp farten för tidigt, ( inget ovanligt med den mannen )
Gammal 2015-09-27, 16:09   #155

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Snarare skoryck för första gången som ställde till det. Var inte tröttare än Princess Face iaf.
Ta på dig glasögonen och titta på loppet en gång till. Björn börjar jobba och gunga redan i sista sväng, tror knappast han behöver göra det i normala fall. Syntes ju klart och tydligt att hon var slagen.
Gammal 2015-09-27, 16:10   #156

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Hur förlorar ludde på eget grepp ? det enda felet han gör att han trycker upp farten för tidigt, ( inget ovanligt med den mannen )
Känns nästan som att du svarar själv på frågan!
Gammal 2015-09-27, 16:11   #157

Shooters avatar

Standard

Lirar lite vinnare på Alan Wadd. Troligen vinner väl favoriten här och jag får fyra rätt på V5 efter att ha gjort bort mig. Men jag hoppas favoriten torskar nu istället.
Gammal 2015-09-27, 16:11   #158

Standard

Kolla in Björns hysteriska drivning på Tunika i utgången av sista kurvan, och ni undrar varför hästen galopperar......
Gammal 2015-09-27, 16:12   #159

Standard

Citat:
Känns nästan som att du svarar själv på frågan!
Tack Speedy Orkade inte ens svara på frågan när man får sånt korkat bemötande ...
Gammal 2015-09-27, 16:16   #160

Manprinsens avatar

Standard

Köp en trisslott Kenneth
Gammal 2015-09-27, 16:17   #161

Standard

Jaha...det var ju tråkigt värre att Heavy fick vinna!
Gammal 2015-09-27, 16:19   #162

Shooters avatar

Standard

Som väntat så vann han det här och när värsta motbudet hoppade i starten så var det klart.
Gammal 2015-09-27, 16:20   #163

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Hur är Goops stallform egentligen..... Mister J.P. lever farligt nu!
Gammal 2015-09-27, 16:20   #164

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

DD 2-15 dagens enda
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 16:22   #165

Helges avatar

Standard

Stort grattis Haugstad!!

Du får så mycket skit här, så ett enormt stort grattis till både Oakssegern, 2.8 mille in, samt Kriterium Consolationseger ! Kriteriet skulle du vinna med Heavy Sound enligt Walmann men dit kom ni ej, synd ni var kaxiga och behöll skorna på i försöket, skorycket skulle inte behövas då för att vinna sa ni.

Men plåster på såren nu
tomtom2 (+5), znipstern (+5)
Gammal 2015-09-27, 16:22   #166

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Hur är Goops stallform egentligen..... Mister J.P. lever farligt nu!
Goops stallform är grym. Förstår inte vad du menar?
Gammal 2015-09-27, 16:22   #167

Standard

Citat:
Köp en trisslott Kenneth
Nja, i förra loppet kan man ju tala om sanslös tur, men med heavy Sound gjorde han väl inte direkt något fel även om man tyckte att det var långt fram halvvarvet kvar. Han visste nog vad han hade i tömmarna och jag tror att han hade bestämt sig för att köra bakifrån i det här loppet. Hästen var ju bara bäst så det var aldrig någon fara för segern.....
Gammal 2015-09-27, 16:24   #168

Standard

Jag tror inte Mister JP vinner nästa...Hoppas på nummer 10!
Gammal 2015-09-27, 16:25   #169

Emeffeffs avatar

Emeffeff

Standard

Citat:
Tror han tänkte på Gijon men den tränas ju inte av Goop.
Gammal 2015-09-27, 16:25   #170

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Tack Speedy Orkade inte ens svara på frågan när man får sånt korkat bemötande ...
Som man frågar får man svar . IDIOT.
Gammal 2015-09-27, 16:25   #171

Standard

Spik på Mr JP och fyra hästar i sista för sjuan, har ett par skrällar med där så man kan ju alltid hoppas att det blir några kronor in....
Gammal 2015-09-27, 16:26   #172

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Tror han tänkte på Gijon men den tränas ju inte av Goop.
Förstod nästan det. Björns egna hittills har väl vart ok. Candor Hall blev 2:a trots hopplöst läge och Furious Francis var väl inget hett segerbud på förhand.
Gammal 2015-09-27, 16:26   #173

doobs avatar

Standard

Galet irriterad över V5....

V5
Inlämnat: 2015-09-27, 14:43
Solvalla
Söndag 2015-09-27
Start: 15:14
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 10 Sauveur (12)
2 3, 4, 6, 7, 9 (2)
3 4, 6 (2)
4 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (1)
5 1, 4, 7, 8, 12, 15 (9)

1x5x2x7x6 = 420 rader.
420 x 1 x 1,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.

Revansch på V3!! KROSSA JORMA!! Borde vara överlägsen bara den ges chansen!

V3
Inlämnat: 2015-09-27, 16:23
Solvalla
Söndag 2015-09-27
Start: 16:40
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 5 Readly Express
2 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 15
3 6, 11

1x10x2 = 20 rader.
20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Gammal 2015-09-27, 16:27   #174

doobs avatar

Standard

Citat:
Stallform fel av mig.... Mer kuskform! För dagen alltså.... Inget flyt
Gammal 2015-09-27, 16:30   #175

Manprinsens avatar

Standard

Skönt att allsvenskan snart är slut. Är så satans leds på dessa homomatcher som ska förstöra kupongerna både på europa och stryktips. Vad har AIK för jävla problem med att få in en bolljävel på Hammarby?
Gammal 2015-09-27, 16:32   #176

Standard

Mr Moooony

Va haru för DD tips nurå?

Vinner Readly? Är han tom nu? Blire skräll? Tror inte på MR JP ... Har en polare som gått in snuskigt tungt på 2-15...
Gammal 2015-09-27, 16:34   #177

Manprinsens avatar

Standard

Jag hade lirat en chans DD med Fortune Boko mot Kimono Pearl, borde ge hyfsade odds. Skoryck och med tempo där framme så kan han mycket väl vara först.
Gammal 2015-09-27, 16:34   #178

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

3,4,9,10-1 100kr men eftersom det är jag som lirar blir det ju gunga i starten på Takter i dd2.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 16:35   #179

Shooters avatar

Standard

Här är min V5:a där jag bytte häst i andra loppet. Lär ju bli fyra rätt nu.

Avd Hästar
1 10 Sauveur (11, 12)
2 1, 3, 4, 6, 7, 9 (5, 2)
3 6 Heavy Sound (12, 2)
4 2, 3, 4, 5 (6, 9)
5 1, 2, 4, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (8, 6)

1x6x1x4x9 = 216 rader.
216 x 1 x 1,00 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.

Lirar en rak DD: 3-1 och hoppas få lite plåster på såren.
Gammal 2015-09-27, 16:37   #180

Standard

Det kan t.o.m. bli dubbelt Goop i DD-1 och i den andra vinner kanske en skånepåg...
Gammal 2015-09-27, 16:44   #181

Standard

Så där ja!!! Snacka om KROSS!!
Gammal 2015-09-27, 16:44   #182

Helges avatar

Standard

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Grattis Jorma och Nurmos.

Skönt Mister J.P fick smaka på torsk och det från dödens häst
Gammal 2015-09-27, 16:44   #183

Manprinsens avatar

Standard

Där kan man snacka om att bästa hästen vann. Mörsa från dödens som en maskin.
Gammal 2015-09-27, 16:45   #184

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

Äntligen fick mister jp möta en riktig häst!
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 16:45   #185

Shooters avatar

Standard

Jag trodde att Örjan skulle ta det, men det går inte min väg idag.
Gammal 2015-09-27, 16:45   #186

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Helvete tjuga bortkastad hahahahah
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 16:45   #187

doobs avatar

Standard

Citat:
Galet irriterad över V5....

V5
Inlämnat: 2015-09-27, 14:43
Solvalla
Söndag 2015-09-27
Start: 15:14
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 10 Sauveur (12)
2 3, 4, 6, 7, 9 (2)
3 4, 6 (2)
4 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10 (1)
5 1, 4, 7, 8, 12, 15 (9)

1x5x2x7x6 = 420 rader.
420 x 1 x 1,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.

Revansch på V3!! KROSSA JORMA!! Borde vara överlägsen bara den ges chansen!

V3
Inlämnat: 2015-09-27, 16:23
Solvalla
Söndag 2015-09-27
Start: 16:40
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 5 Readly Express
2 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12, 15
3 6, 11

1x10x2 = 20 rader.
20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.

ETT JÄVLA MONSTER SOM JAG TRODDE!!! HÄÄÄÄRLIGT!!
Gammal 2015-09-27, 16:46   #188

Standard

Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!Kolla på Readly Express!

När pajaserna i studion såg att Goops kroknade sket de i Jorma fullständigt.
Gammal 2015-09-27, 16:49   #189

Standard

Nu får Lennartsson skrälla i sista så blir det en fin slant iaf!!
Gammal 2015-09-27, 16:50   #190

AndyMarts avatar

Standard

Enormt bra prestation, stort grattis till alla runt hästen!
Gammal 2015-09-27, 16:52   #191

Manprinsens avatar

Standard

Ja det går inte att säga så mycket annat om en häst som vinner på det sättet.
Gammal 2015-09-27, 16:53   #192

AndyMarts avatar

Standard

Denna kullen verkar vara något alldeles extra.
Gammal 2015-09-27, 17:00   #193

Standard

Jönsson på Travnet är kvar på sitt system med 11 hästar i sista, hade spikat Global Revenge och Heavy Sound, riktigt snyggt system som kostade 3.5k
Gammal 2015-09-27, 17:03   #194

Standard

Fan att inte Oskar fick vinna i första!!

Då hade det varit fina pengar att vinna på 7:an!
Gammal 2015-09-27, 17:06   #195

doobs avatar

Standard

M.T Illustrious för smaskig rak DD och ett helt gäng på V3.... KÄMPA!
Gammal 2015-09-27, 17:13   #196

Manprinsens avatar

Standard

Spelvärde var då helt ute och cyklade gällande Kimono Pearl.
Gammal 2015-09-27, 17:19   #197

Helges avatar

Standard

SS satte lilla och stora, Jönsson på Travnet med.

Fel SS satte inte den lille.

Senast redigerad av Helge den 2015-09-27 klockan 17:22.
Gammal 2015-09-27, 17:22   #198

Standard

Blev sju på jokersystemet men grämer mig över målfototorsken i första!!
Gammal 2015-09-27, 17:24   #199

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PeepingVoucher Visa inlägg
Hur stort var deras stora system då?
Gammal 2015-09-27, 17:32   #200

Standard

Citat:
SS satte lilla och stora, Jönsson på Travnet med.

Fel SS satte inte den lille.
Men du såg väl att deras reviderade system, som du lade ut på twitter, var ändrat så dom torskade på att dom spikade 9:an i 4:e avd där.....
Gammal 2015-09-27, 17:36   #201

doobs avatar

Standard

faaaaaaaaaaaaaaan!!! tror Örjan torskade
Gammal 2015-09-27, 17:36   #202

Standard

Citat:
faaaaaaaaaaaaaaan!!! tror Örjan torskade
Näe d tror jag inte
Gammal 2015-09-27, 17:38   #203

Helges avatar

Standard

Citat:
Men du såg väl att deras reviderade system, som du lade ut på twitter, var ändrat så dom torskade på att dom spikade 9:an i 4:e avd där.....
Ja då, men dom "satte" en sjua iaf. Men nyss skröt om två men fick ändra sig och korrigera.

Dom räknar vinster på allt redovisat, precis som TT.
Gammal 2015-09-27, 17:40   #204

doobs avatar

Standard

Tackarrrrr Örjan!

Helt ok rens på V3 men som vanligt lite småsur att det inte händer mer i andra där jag har 10.....
Gammal 2015-09-27, 17:45   #205

Sharp$: 2538
Standard

Nån som vet hur det gick för nr 8 i V75 7??? Såg den var trea, var den långt efter? Krafter kvar? Med vänlig hälsning Nedomansky
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 17:52   #206
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Nån som vet hur det gick för nr 8 i V75 7??? Såg den var trea, var den långt efter? Krafter kvar? Med vänlig hälsning Nedomansky
Max.utd, några längre efter de 2 första
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 17:54   #207

doobs avatar

Standard

Avslutar kvällen med en liten V65:a....

V65
Inlämnat: 2015-09-27, 17:53
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Sörlandet
Söndag 2015-09-27
Start: 18:00
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd Hästar
1 3 Urban Barsk
2 1, 6, 7, 10, 11, 14, 15
3 7 Chezando
4 1, 3, 8, 9, 11, 12
5 1, 8
6 2, 3, 7, 9

1x7x1x6x2x4 = 336 rader.
336 x 1 x 1,00 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 17:58   #208

Sharp$: 2538
Standard

Tack

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Max.utd, några längre efter de 2 första
Tack för info!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-27, 18:07   #209

doobs avatar

Standard

Marius Höjtomt borde få en jävla fet smäll!!!

td