Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-26, 11:01   #76

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Dagens tre spikar för ett bra spelvärde:

Avd 2: 2 Space Photo (Spets o slut)
Avd 5: 8 Only One Winner (Bäst häst och kusk)
Avd 7: 6 Dominator (Spets o slut)

I avd 5 måste jag säga att jag inte förstår hypen ang Emil Tuffing. 5 starter inom rikstoto 0 vinster, 8 starter på Valla, 0 vinster, 9 starter med Jorma 0 vinster. Jag såg också avslutningen senaste loppet, med Erik, bakspår och volt. Helt andra förutsättningar alltså!
Gammal 2015-09-26, 11:17   #77

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Avd 1. Eketorpets tess är en av mina favoritston, den kommer inte med på systemet idag.

Air Frame startsnabbaste hästen från bästa spåret borde vid maximal laddning ta ledningen.
Youana var dock startsnabbare än vad jag trodde. Höll lätt ut Eketorpet från invändigt spår sist. Tror den kan ta en längd på Eketorpets med eller utan skor.
Skulle det bli solfjäder och Eketorpet hålla upp ledningen så tror jag det kommer kosta 1.08, och då kommer med Melander med Talk the talk och då är det över.

Avd 3 . VBH, som ska vara bättre idag tror jag har minst 50 procents chans att ta ledningen av Knows nothing. Spår 5 är som vi alla vet ett perfekt startspår. Borde spika men kanske måste dubbla med Ringo.

Avd 5. 5 Alexes Cubano borde spetsa lätt från sitt spår. Balero är bara medel kanske blir snabbare av jänkarvagn idag möjligen. Alexes spetsade från 7e sist i auto. Emil med Jorma har spår två och jag tror att det blir svårare, samt så tycker jag att Alexes är rappare ut.

Sen vorde det skoj om Alexes och Air Frame kördes i spets oxå, sån tur har man väl ej.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 11:45   #78

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

youanna lär väl knappast laddas idag, tycker det luktar preparé lång väg på henne, skor på och otoppad..dessutom uttalat att hon ska vara på topp om 2 veckor!! att hon är favorit fortfarande är väl en smula underligt med 2 likvärdiga invändigt som troligtvis kommer trycka på ganska bra..har en bra känsla på air frame som hamnar 2:a utvändigt och smyga med!

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Avd 1. Eketorpets tess är en av mina favoritston, den kommer inte med på systemet idag.

Air Frame startsnabbaste hästen från bästa spåret borde vid maximal laddning ta ledningen.
Youana var dock startsnabbare än vad jag trodde. Höll lätt ut Eketorpet från invändigt spår sist. Tror den kan ta en längd på Eketorpets med eller utan skor.
Skulle det bli solfjäder och Eketorpet hålla upp ledningen så tror jag det kommer kosta 1.08, och då kommer med Melander med Talk the talk och då är det över.

Avd 3 . VBH, som ska vara bättre idag tror jag har minst 50 procents chans att ta ledningen av Knows nothing. Spår 5 är som vi alla vet ett perfekt startspår. Borde spika men kanske måste dubbla med Ringo.

Avd 5. 5 Alexes Cubano borde spetsa lätt från sitt spår. Balero är bara medel kanske blir snabbare av jänkarvagn idag möjligen. Alexes spetsade från 7e sist i auto. Emil med Jorma har spår två och jag tror att det blir svårare, samt så tycker jag att Alexes är rappare ut.

Sen vorde det skoj om Alexes och Air Frame kördes i spets oxå, sån tur har man väl ej.
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 11:48   #79
robust
Guest

Sharp$:
Standard

En fråga? Var kommer informationen ifrån att Air Frame ska spetsa i första? Är den så startsnabb? Hittade inget i arkivet igår i alla fall om det. Kanske kollade jag på fel häst?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 11:49   #80

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Eketorpet var jag sugen på att spika men är livrädd för Björn med spår innanför. Känns som Björn snyter Johan på spets om han verkligen laddar?
Uhrberg spikar Eketorpet
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 11:53   #81

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
En fråga? Var kommer informationen ifrån att Air Frame ska spetsa i första? Är den så startsnabb? Hittade inget i arkivet igår i alla fall om det. Kanske kollade jag på fel häst?
Den är mycket snabb men jag tror inte hon snuvar invändiga på spets iaf.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-09-26 klockan 11:55.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 11:58   #82

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Hmm! Svårt med spikarna idag. Jag har feeling för att Venkatesh tar två raka som omväxling. Det värsta är kuskförsämringen. Spika Haugstad på V75 känns inte helt rätt. Å andra sidan måste man hitta fördelar mot andra spelare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:01   #83
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Ska bli intressant idag.

V75:5
7 Danne Edel. Har krossat packet från dödens i flera starter och stod under tre ggr senast. 3% idag..! Bland annat var LLZ helt chanslös för tre starter sedan, samma LLZ som förnedrade 3 Emil Tuffing den 30/8. Favoriten 1 Balero Mearas var också chanslös när de möttes i somras (18/7). Den sämre insatsen senast skulle kunna berott på dåligt fäste men nu är det bfro igen. Funderar på att låsa med 8 Only One Winner som Björn lär göra allt för att skjutsa iväg från start. Blir det inte ledning så kan det bli andrapar utvändigt - när Uffe kör fram till dödens med Danne

Tar med 10 och 11 på tvillingen.

5 Ajlexes Cubano stod i 80 vändor när han mötte OOW för tre starter sedan...nu är de nästan jämnspelade på vinnarspelet...

V75:7
2 Nadal Broline är stenhårt streckad, trots halsproblem och mer än en månads vila. Dessutom ingen blixt ut? Ska bli intressant att se om den går att fälla.

10 Buzz Mearas har gått bra i två barfotastarter. Fastnade bakom Cash Gamble näst senast och hade förmodligen varit närmare en Derbyplats annars. Startsnabb och får bra resa?

3 Order To fly ropade man ut som vinnare senast. På vippen att det gick men det blev för mycket att gå inte bara 700 m utan nästan hela sista varvet i tredjespår, dessutom med bra körning i täten på bortre långsidan. Imponerade på mig och nu är det Solvalla igen, där han väl gör sina bästa lopp? Felstreckad enligt mig (4%), men vi tackar och tar emot.

6 Dominator har varit bra men 8 Mc Steamy hade förmodligen slagit honom, näst senast, efter att ha krossat ledaren från dödens. Riktigt vingelläge igen. Men är segstark och spurtade ok senast. Också 4%.

V75:2
Öppet lopp på strecken att döma. Bästa hästen dock inte med i tätgruppen, 8 Make It Quick som utan vidare malde ner 2 Space Photo senast från dödens är bara streckad på 7%. Var bra även näst senast, gick fort genom slutsvängen och starkt att kontra ut Idi. Tror inte att EA är någon stor försämring...men märks att det är skillnad när han har proffs i sulkyn.

11 Serious Try får man nog ta med, om man vill göra ett seriöst försök.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:02   #84

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Tog ledningen från bricka sex i Bollnäs senast. Hade Royal F, thai Broadway och VBH innanför sig då. Hästarna idag är inte snabbare ut och bättre spår idag så varför inte?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:06   #85

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 422
Standard

marcus schön hävdar att hon är sylvass från start, men säger även att dom siktar på 2-3e plats

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Den är mycket snabb men jag tror inte hon snuvar invändiga på spets iaf.
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:09   #86

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Björn tror att han kan svara Eketorpet sida vid sida. Fan så knepigt det här är... Johan Untersteiner är ingen jag gärna håller i handen mot Goop. Känns som det hade varit fördel om Peter kört istället.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:11   #87
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

V74:4
Bergharn tror att 6 Digital Archive ska kunna spetsa bakom bilen, med hjälp av barfotabalansen. Det skulle ju vara ett spännande scenario. Det är ju en rejäl häst...felskodd senast och 4% idag.

Dagens bedövare:
V75:6 11 Allaballakaitoz (2%) - höll bra på valla, visade då att han i nuvarande regi t o m kan gå i dödens.
V75:3 8 Arazi Boko (3%) - absolut toppform, varför inte en perfekt löpning i draget?

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:11   #88

Shooters avatar

Standard

Citat:
Björn tror att han kan svara Eketorpet sida vid sida. Fan så knepigt det här är... Johan Untersteiner är ingen jag gärna håller i handen mot Goop. Känns som det hade varit fördel om Peter kört istället.
Ja, det är inte lätt idag, men det är desto roligare när det är lite knepigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiken64 (+5)
Gammal 2015-09-26, 12:15   #89

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ja, det är inte lätt idag, men det är desto roligare när det är lite knepigt.
Som streckfördelningen ser ut i första så måste man ju spika sig ur det. Det enda intressanta streckmässigt är om man spekulerar i nån form av Melander maffiakörning där Air Frame spetsar och serverar Talk the talk? Tror ändå det är långsökt att den ska kunna spetsa med flera snabba invändigt, och med Lennartsson.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-26, 12:16   #90

Shooters avatar

Standard

Citat:
Som streckfördelningen ser ut i första så måste man ju spika sig ur det. Det enda intressanta streckmässigt är om man spekulerar i nån form av Melander maffiakörning där Air Frame spetsar och serverar Talk the talk? Tror ändå det är långsökt att den ska kunna spetsa med flera snabba invändigt, och med Lennartsson.
Jag tar nog fem streck i första. Kan inte hitta spiken där.
Svara

td