Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-24, 12:32   #31

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Om Jorma hittar ut med Robic Lane (håller ej ledning) skall det vara bra chans. Frågan är om han hittar ut. För mig lutar det mer åt att han inte gör det......
Jorma HITTAR inte ut - han TAR SIG ut.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 12:45   #32

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Det tror jag inte hon kan från det spåret. Ledningen tas av Space Photo men frågan är om Robban svarar när Ochongo Face trycker till ?

Det är möjligt att det är så att Antti går bra bakifrån men jag har aldrig sett det.
Brukar Robban lägga sig?
Gammal 2015-09-24, 13:13   #33

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jorma HITTAR inte ut - han TAR SIG ut.
Då är biffen klar
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 13:16   #34

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Brukar Robban lägga sig?
Normalt sett inte men i det här fallet är frågan om han har tillräckligt med krafter i tömmarna för att svara hela vägen ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 13:21   #35

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Normalt sett inte men i det här fallet är frågan om han har tillräckligt med krafter i tömmarna för att svara hela vägen ?
Oavsett så låter det som att Jorma, om han vaknat på rätt sida, kommer att hitta ut.
Gammal 2015-09-24, 16:01   #36

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

Hej!
Har tagit mig friheten att skriva "privat" till dig angående om du fortfarande kan bistå med en länk till "Classic" för att kunna skriva ut startlistor till helgens V75:a på Solvalla. Gör ett försök här också.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 16:06   #37

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

[QUOTE=AndyMart;457796]Har tagit mig friheten att skriva "privat" till dig. Undrar om du kan bistå med en länk till "Classic" för att skriva ut startlistor till helgens V75:a på Solvalla?
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 17:09   #38

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Är det omöjligt att Lindegren sitter i spets efter 500m med nr 4 i avd 2?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 17:34   #39

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 870
Standard

[QUOTE=alle;457837]Är det omöjligt att Lindegren sitter i spets efter 500m med nr 4 i avd 2?[/QUOTE

Vad jag fattat för så tänker Lindegren prova för spets, lät mest orolig för att Bergh skulle svara.
Langdon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 20:15   #40

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 884
Standard

Kan inte arazi boko få spets??? knows å västerbo emot, democrat är ju bakom å får bromsa..
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 21:11   #41

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Bergh släpper aldrig med SpacePhoto...no way.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 22:33   #42

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Om man ska mota strömmen spikar man Knows Nothing som alla garderar samt Balero Mearas som man menar blir fast invändigt. Spets och slut på bägge
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-24, 22:58   #43

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av niveon Visa inlägg
Kan inte arazi boko få spets??? knows å västerbo emot, democrat är ju bakom å får bromsa..
Det ska till att han både sänder riktigt aggressivt, att de andra inte gör det så mycket och att de släpper om de (som någon av de bra förmodligen gör) kommer före. Många om. Och ingen av dem speciellt troliga. Kanske det där om att han sänder aggressivt, men det är nästan så jag inte skulle lägga pengar på den heller. Kuskar har en tendens att fega från åttonde. Chrille är visserligen en av dem som skulle kunna gå mot strömmen där och göra det rätta och skicka framåt, men jag tror ändå inte att han gör det fullt ut. De brukar ha en tendens att leta sig ner också om de provar framåt därifrån.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-25, 12:31   #44

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Okej tror vi måste reda ut avdelning 6 lite grann! Kan vara så enkelt så att Woodland bara vinner det här loppet på form, MEN en fungerande 10.Venkatesh (möjligtvis kuskminus) tar ner det här fältet på vilja och styrka!
Sen vet vi ju att en barfota 5.Aristocat Boko är livsfarlig med Johnny Takter upp, Goop och 9.Bear Dancer kan det blixtra till för emellanåt och 3.Pedro Bi har i alla fall satt mig på Pottan ett par gånger för mycket. Den tar jag alltid med! När vi ändå är framme med penseln i ett relativt öppet lopp så är 6.Coldtown en självklarhet! Duon Jorma/Nurmos på Solvalla är

Så 2,3,5,6,9,10 blir mina streck i loppet
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-25, 13:33   #45

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Okej tror vi måste reda ut avdelning 6 lite grann! Kan vara så enkelt så att Woodland bara vinner det här loppet på form, MEN en fungerande 10.Venkatesh (möjligtvis kuskminus) tar ner det här fältet på vilja och styrka!
Sen vet vi ju att en barfota 5.Aristocat Boko är livsfarlig med Johnny Takter upp, Goop och 9.Bear Dancer kan det blixtra till för emellanåt och 3.Pedro Bi har i alla fall satt mig på Pottan ett par gånger för mycket. Den tar jag alltid med! När vi ändå är framme med penseln i ett relativt öppet lopp så är 6.Coldtown en självklarhet! Duon Jorma/Nurmos på Solvalla är

Så 2,3,5,6,9,10 blir mina streck i loppet
Mind Your Face?

td