Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-17, 21:17   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Har faktiskt råkat ut för det där själv när jag har tippat på plats i butik. Så jävla lätt att plita strecket på fel ställe, därför har jag bestämt mig för att endast lira via mobil eller dator efter det. Tycker man har bättre koll då.

Du får hoppas att spiken i sista bränner så du slipper gräma dig.
Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:18   #62

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Jag brukar trycka på vinnare-plats.
vafan är det frågan om detta är ju helt sjukt. Ingenting finns på en och samma sida
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:19   #63

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...
synd mannen, du tar dem imor v64 romme, nya tag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:21   #64

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Varför är Flemming så betrodd nu från spår 8 vad har jag missat. Den har jag ju inte ?
Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:23   #65

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen.
Ja. Den fick var jävligt bra. Fick ett stenhårt lopp i dödens, och var inte långt ifrån på en snabb tid.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:24   #66

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:26   #67

Robbans avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 355
Standard

fel

Senast redigerad av Robban den 2015-09-17 klockan 21:28.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:28   #68

Standard

jaha. neuland ska kunna 1.13.8 emligt veijo. Bara att lasta in hus, bil , båt o familj på den då ju!
Gammal 2015-09-17, 21:29   #69

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går det inte se eventuell utdelning inför sista avdelningen längre???
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:30   #70

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis
Ja det såg ut som en ren viljeseger av Johnny. Hästen hade förmodligen velat lägga av redan i utgången av sista kurvan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:38   #71

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Du är en av de mest osmakfulla på sidan. Hånar kuskar, hästar och betaltjänster varje dag när dina spel misslyckas.

Du är en av dom som får mig att spy.

Bidrar med nada men gnäller satan.

Hoppas du fortsätter här då.
Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:40   #72

Standard

neuland bör ha varit rejält sjuk. tveksamt om det blir nåt tyskland nu
Gammal 2015-09-17, 21:42   #73

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

kika på detta ♥

https://www.youtube.com/watch?v=g6Nc...ature=youtu.be
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 21:48   #74

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!
Nej du. Jag postar inga bongar, kunde gjort.

Mer äcklig människa än dig att spela i efterhand har jag aldrig sett.

Ta det som ett betyg.
Gammal 2015-09-17, 21:50   #75

Helges avatar

Standard

Veijo hoppas din mamma klarar sig ♥
Svara

td