Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-25, 14:31   #46

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det är väldigt tufft att tjäna några pengar på reklam idag. Jag tror också att användarupplevelsen blir sämre med mycket iögonfallande reklam på en sida. Sedan är det ju det här med att kunna spela också, och få över alla spel till ATG även när startbilen satts i rörelse. Jag har ägnat några timmar åt att kika på möjligheterna, men gav snabbt upp. Däremot kan det kanske tillsammans med ett spelverktyg som spelare är beredda att betala för kunna vara något.
Fil-spel från externa websidor ( samma teknik som Jokersystemet kommer att använda ) är redan förberett av ATG. Ett krav är dock att man är partner till ATG såklart och får sin sida godkänd av dem. Så just inlämningssnabbheten går nog att få till.
Gammal 2015-09-25, 14:35   #47

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Fil-spel från externa websidor ( samma teknik som Jokersystemet kommer att använda ) är redan förberett av ATG. Ett krav är dock att man är partner till ATG såklart och får sin sida godkänd av dem. Så just inlämningssnabbheten går nog att få till.
Ja fast i första läget tänkte jag mest att man kunde skapa en sida utan inlämningsmöjlighet, speldelen får bli steg två så att säga. Är nog en tillräcklig utmaning att skapa sidan med startlistor och resultat som fungerar BRA.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-25, 16:42   #48

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Radpriset höjs 1/1 2016 till 0,75 öre raden.
Gammal 2015-09-25, 16:47   #49

Viroids avatar

Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Radpriset höjs 1/1 2016 till 0,75 öre raden.
Källa?
Gammal 2015-09-25, 17:51   #50

Sharp$: 9847
Standard

Jag kan inte finna någon sån information via mina kontakter iaf.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td