Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-15, 16:20   #76

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Jag har exakt samma synpunkter.
Även jag kollar en stor mängd lopp, och det är numera otroligt omständligt att förbereda och ranka ett lopp.
Att det tar dubbelt så lång tid är åt helvete, då man redan ägnade några timmar per lopp innan nya Atg sidan dök upp.
Jag försökte förklara det här under utvärderingsperioden, men de fattade inte vad jag talade om.
Håller med er fullständigt, lopparkivet är det som är sämst med den nya sidan, men enligt ATG håller de iaf på att ta fram en liknande sak som på förra atg så att du får ett popupfönster med startlista, tidtagarur, lopp och resultat.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 17:27   #77

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Skulle inte hästarna man streckat sparas automatiskt och följa med oavsett plattform eller har jag misstolkat detta? Bytte dator och loggade in så var de borta
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 17:46   #78

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Skulle inte hästarna man streckat sparas automatiskt och följa med oavsett plattform eller har jag misstolkat detta? Bytte dator och loggade in så var de borta
Sparas på den aktuella enheten via dess cookies...så om du gör en kupong i datorn & därefter byter över till mobil/padda så lär ju inte det finnas kvar isf...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 18:35   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Sparas på den aktuella enheten via dess cookies...så om du gör en kupong i datorn & därefter byter över till mobil/padda så lär ju inte det finnas kvar isf...

Tydligen hade jag rätt... Saxat från atg: "En ny smart funktion är att en påbörjad spelkupong automatiskt följer med i mobilen även om den påbörjades på en annan enhet från början. " Synd bara att det inte fungerar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Gammal 2015-09-15, 19:32   #80

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 401
Standard

Är det någon som har hittat var Nyheter , Experttips och Tränar kommentarer finns någonstans ? Eller har det nämnts tidigare i tråden ?
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 20:07   #81

Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Tydligen hade jag rätt... Saxat från atg: "En ny smart funktion är att en påbörjad spelkupong automatiskt följer med i mobilen även om den påbörjades på en annan enhet från början. " Synd bara att det inte fungerar
Det fungerar! När du loggat in på enhet nr 2 väljer du "Påbörjade kuponger" i MittKonto-menyn. Där ligger kupongerna och väntar
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 20:14   #82

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 401
Standard

Hittade själv Stallsnack och Tips bredvid V64 fliken när man väl valt spelform och bana.
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 20:19   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det fungerar! När du loggat in på enhet nr 2 väljer du "Påbörjade kuponger" i MittKonto-menyn. Där ligger kupongerna och väntar
Se på fan. Antog att det fungerade sömlöst som på andra sidor...
Gammal 2015-09-15, 20:31   #84

Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Se på fan. Antog att det fungerade sömlöst som på andra sidor...
Visst, men man kan ha flera sparade kuponger. Även inom samma spelform. Så sömlöst hade nog blivit lite knepigt. Tycker den här lösningen är helt OK.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-15, 22:19   #85

Sharp$: 1368
Standard

alt+F4 fungerar som det ska iaf (haha,jag är så bitter)
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 00:18   #86

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Skarplöth har tagit så många felbeslut att han förmodligen får bli finansministerkandidat för de gröna nästa val.
För mig fungerar väl nya atg halvokey, men är omständigt och uselt designat och högst användarovänligt. Det bör INTE har varit grundtanken får vi hoppas.

Det intressanta är att en klar majoritet av Skarplöths beslut sedan 2013 varit till nackdel för spelarna, och bevisligen också för hästsporten, som inte erhållit högre prismedel under tiden.

Jakten på nya spelare är betydligt mer i fokus, än vårdnaden av de befintliga , och vad Skarplöth tydligen inte känner till (heller) är att nya kunder är betydligt mer illojala än gamla kunder. Detta har samtliga bookies insett sista åren då man insett att kostnaderna för nykund är mycket höga.

Skarplöth har således istället för att ägna sig åt att optimera spelupplevelsen samt vapenarsenalen lyckets med konststycket att decimera såväl upplevelse som spelformer . För att ha en styrelse som fördubblat sina löner sedan 2011, till 9,7 miljoner och där Skarplöth själv erhåller över 4 miljoner, kan man stilla fråga sig, är hästsporten verkligen nöjda med ATG/ST styrelser? Varför ifrågasätts inte alla felbeslut?

En bransch med så många tuffa och sällsynt hårt arbetande människor men totalt i avsaknad av kurage och självinsikt, det är fullständigt stenklart.
lokatten (+20), bokis29 (+5), qwerta (+5), Heuer (+5), Migge (+1)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 00:45   #87

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Skarplöth har tagit så många felbeslut att han förmodligen får bli finansministerkandidat för de gröna nästa val.
För mig fungerar väl nya atg halvokey, men är omständigt och uselt designat och högst användarovänligt. Det bör INTE har varit grundtanken får vi hoppas.

Det intressanta är att en klar majoritet av Skarplöths beslut sedan 2013 varit till nackdel för spelarna, och bevisligen också för hästsporten, som inte erhållit högre prismedel under tiden.

Jakten på nya spelare är betydligt mer i fokus, än vårdnaden av de befintliga , och vad Skarplöth tydligen inte känner till (heller) är att nya kunder är betydligt mer illojala än gamla kunder. Detta har samtliga bookies insett sista åren då man insett att kostnaderna för nykund är mycket höga.

Skarplöth har således istället för att ägna sig åt att optimera spelupplevelsen samt vapenarsenalen lyckets med konststycket att decimera såväl upplevelse som spelformer . För att ha en styrelse som fördubblat sina löner sedan 2011, till 9,7 miljoner och där Skarplöth själv erhåller över 4 miljoner, kan man stilla fråga sig, är hästsporten verkligen nöjda med ATG/ST styrelser? Varför ifrågasätts inte alla felbeslut?

En bransch med så många tuffa och sällsynt hårt arbetande människor men totalt i avsaknad av kurage och självinsikt, det är fullständigt stenklart.
Måste nog utnämna ovanstående inlägg till det mest klarsynta, intelligenta och uttömmande jag läst hittills i den här frågan

Och då har hatten1 ändå knivskarp konkurrens!

Senast redigerad av lokatten den 2015-09-16 klockan 00:48.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 14:56   #88

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Inte gjort ett spel sedan nya sidan infördes. Kommer minska mina utgifter med massor. Borde nästan tacka Atg.
fyllot (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 17:18   #89

sedons avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 2287
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Inte gjort ett spel sedan nya sidan infördes. Kommer minska mina utgifter med massor. Borde nästan tacka Atg.
Är du alltså en så dålig spelare att du räknar dina spel som förluster
, i så fall spelar det väl ingen roll om t.ex lopparkivet är lite besvärligt att använda för det känns ju som att du inte använder det rätt ändå!

Nää lägg ner lite tid på att bekanta er med nya sidan istället för att bara gnälla på hur dålig den är, ska bli kul att se vem som ger upp först, sönderspelade travtorskar eller ATG!!

Naturligtvis finns det saker som kan göras bättre och det kommer säkert att bli ändring även från ATG:s sida framöver.
sedon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-16, 17:37   #90

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uppdateringar kommer ju att genomföras söndagskvällar.

Sidan är bra och har väldigt mycket potential. Har allt som gamla ATG.se hade + lite till. Undantag för "Programförändringar" men dessa kommer.

Håller med Hatten om Skarplöth.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td