|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-09-14, 17:58 | #46 | |
Citat:
Men mobilen...den gamla appen var oerhört mkt bättre, den var designad för att spela på mobilen. Samma information laddas oavsett vilken device man använder och med tanke på hur mkt kludd det är på startsidan så är det vansinne. Även när man är inne på streckspelen blir det en jäkla massa scroll vilket gör användarvänligheten usel. Förändringen att man använder bara en sajt är givetvis ett bra steg att ta, men då måste man se till och bygga den för alla typer av enheter. Och göra den användarvänlig... Tills dess det funkar bra får man leva med att ha kvar och underhålla mobilappen och classic. Ett beslut man tyvärr inte tog, men i och med att företaget heter ATG så var det knappast oväntat.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
2015-09-14, 19:00 | #47 | |
Citat:
Om man förstår sig på "REST"-tekniken så finns det outtömliga möjligheter. Det går att scape-a mer info från "nya atg.se" än vad ATG skickar ut via sitt officiella AIS.
2015-09-14, 19:25 | #48 | |
Citat:
|
||
2015-09-14, 19:26 | #49 |
När jag ska försöka med stallsnack,kommer bara "ett oförutsett tekniskt fel har inträffat"
|
|
2015-09-14, 19:35 | #50 |
Jag betatestade nya atg för ett halvår sen eller när det nu var och påpekade med emfas det vansinniga i att lägga videofönstret horisontellt över halva bilden istället för att utnyttja den ocean av plats man har lagt tom(!!!!) på vardera sida om startlistorna. Kunde aldrig tänka mig att de skulle släppa det så långt senare när det var dags för lansering men tydligen hade man fel.
Nu ska vi se hur resten är, det ska bli skönt att kunna skräddarsy menyerna lite bättre iallafall. Hoppas det blir en positiv upplevelse, men så länge jag behöver ha 60% av skärmen fylld av bakgrundsfärg kommer den aldrig över till plus hur fantastiskt allt annat är.
2015-09-14, 19:47 | #51 |
|
|
2015-09-14, 19:58 | #52 |
|
|
2015-09-14, 19:59 | #53 |
Nä nu blir det bojkott. Inget Classic inget spel.
|
|
2015-09-14, 20:26 | #54 |
bojkott här med. Saknar redan Classic.
Sökte lite på google om ATG. Fick då upp lite om nya hemsidan och att testpiloterna har varit nöjda med hur nya sidan kommer bli. Bara en massa babbel...........Inte alls många är nöjda. Ska som vanligt LÅTA BRA från ATG:s håll. Med så mycket babbel och ljug från ATG. Bojkott. Inte konstigt att 80 procent av alla som röstat på aftonbladet.se röstat för att man kommer sakna ATG.classic. Finns det någon röstning om man tycker om nya ATG.se? Ett stort NEJ blir min röst. |
|
2015-09-14, 20:53 | #55 |
Jag tycker nya sajten är hopplöst tillkrånglad och svårmanövrerad. Jag spelar bara sporadiskt, allra mest V75 - nästan varje vecka - samt V86 som jag tycker är rolig för att den känns så BILLIG och lätt att komma till rätta med (en gång för något, ev några, år sedan hade jag 6 rätt på ett system som kostade under 20 kr, kommer inte ihåg exakt nu, och som gav cirka 3 000:- tillbaka och storutdelning på 8:an).
Eftersom jag spelar så sällan kommer jag aldrig att kunna lära mig finesserna med nya ATG så blir nog inte så ofta några system utan kanske VP, tvilling, DD mfl. |
|
2015-09-14, 21:13 | #56 |
det fick jag gratis premium
2015-09-14, 21:54 | #57 |
Perra trav är en alias gubbe ifrån Atg! Punkt!
|
|
2015-09-14, 22:16 | #59 |
Perra Trav!
Ser att du är en rookie här!. Ser att du har 73 inlägg här under dessa dagar i September, måste vara ett oslagbart rekord ifrån en vanlig spelare! |
|
|