|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-09-14, 13:44 | #31 | |
Citat:
Japp, ingen försäljare, värsta jag vet. |
||
2015-09-14, 13:44 | #32 |
Fattar inte varför man tog bort appen, den var super när man var i bilen eller på stallbacken och ville snabbt få in ett spel. Sedan att den blir bättre köper jag inte. Har startat tillräckligt många webbplatser och shoppar för att veta att man ALDRIG släpper ut ngt som ej är Topnotch från början!!!
|
|
2015-09-14, 14:09 | #34 | |
Citat:
du deltagit i utvärderandet av en ny sajt, är känna sig utvaldsyndromet, man får en personlig relation, som påverkar ens omdöme om produkten, man vill helt enkelt vara schysst och vilket genomsyrar svar och utfall av studien. Pilotstudien med 4.000 ATG beta testpiloter visar en respons som sedan inte överensstämmer med verkligheten, när den väl skall implemiteras hos kundstocken. Alfafelet i studien är oftast en oönskad psykologisk effekt, av interaktionen mellan deltagarna i pilotstudien och utförarna. Man gillade helt enkelt bemötandet och ville vara schysst i sina omdömen. Det finns många studier på dyl undersökningar, där utfallet i pilotstudien inte varit i närheten av mottagandet hos kundgruppen som helhet. Ett alfa fel som kan orsaka jätteproblem, vid genomförandet. Ingen kritik riktad mot dig Helge, litar fullständigt på ditt omdöme och att den nya sajten passar dig som en hand i en handske. För övrigt tycker jag du är toppen, så du behöver inte ta till ett igelkottsförsvar mot mig, då jag respekterar din åsikt till fullo. Jajjan Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
2015-09-14, 14:18 | #35 |
Jajjan.
Som testpilot så var min första reaktion BLÄ. Men jag har haft tid att vänja mig, kanske därför det känns bra. Med vänlig hälsning Senast redigerad av Helge den 2015-09-14 klockan 14:24. |
|
2015-09-14, 14:34 | #36 |
Sen måste jag retas lite också :P
|
|
2015-09-14, 14:48 | #37 |
Ha,ha.....
Den var så bra, så jag avstår från att kontra..... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
2015-09-14, 15:21 | #38 |
Dock riktar jag denna känga mot
de som drev igenom beslutet att släcka ATG CLASSIC; "De var så lärda att de kunde säga häst på nio språk, men när de skulle rida, köpte de en ko." |
|
2015-09-14, 15:28 | #39 | |
Citat:
Däremot håller jag med på att www.atg.se/idag är en bättre startsida än www.atg.se . T ex så är det en riktig "tidsbesparare" att ha ett förberett bokmärke ( eller favorit ) för https://www.atg.se/spel/fil . Det förkortar tiden för filinlämning om man är ute i sista minuten.
2015-09-14, 15:32 | #40 |
Ursäkta mig men,
Jag kan inte förstå vad som är svårt med den nya sidan. Jag kan inte förstå hur man kan tycka att den är svårnavigerad. Jag kan inte förstå hur man inte lyckas spela på den nya sidan. Jag kan inte förstå hur man kan tycka att gamla ATG.se var bättre. Däremot släpps sajten lite för tidigt, en del grejer som inte är klara än som man helst skulle haft färdigt innan det officiella släppet. |
|
2015-09-14, 15:33 | #41 | |
Citat:
Det mesta av design-stuket var redan spikat och det enda som ATG har lyssnat på är smådetaljer och rena felaktigheter som var helt självklara att åtgärda.
2015-09-14, 15:36 | #42 | |
Citat:
Dvs det är med minst marginal godkänt och på inget sätt "enkel och intuitiv".
2015-09-14, 15:38 | #43 | |
Citat:
Förstår dock inte hur det kan vara svårt att navigera och att spela, men alla ser vi olika på saker. |
||
2015-09-14, 17:24 | #44 |
|
|
2015-09-14, 17:46 | #45 | ||||
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Där är vi helt överens! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+10) |
|||||